Oznámenie 15653 - MST

Obsah

15653 - MST
Vestník č. 247/2012 - 28.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Základná škola
IČO: 37877216
Mirka Nešpora 2 , 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Základná škola, Mirka Nešpora 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Peter Lupták
Mobil: +421 915963032
Telefón: +421 517710957
Fax: +421 517710957
Email: luptak@arrpsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zsnespo.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup vybavenia, didaktických pomôcok, školiaceho materiálu a potrieb a zabezpečenie vzdelávacích kurzov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Základná škola, Mirka Nešpora 2, Prešov
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Nákup vybavenia, didaktických pomôcok, školiaceho materiálu a potrieb a zabezpečenie vzdelávacích kurzov. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Súťažných podkladoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30000000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30213000-5, 30213100-6, 48820000-2, 48000000-8, 50300000-8, 38300000-8, 38651600-9, 32342100-3, 80400000-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 139 240,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 18
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 6 000.- EUR. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Európskeho sociálneho fondu (ESF) v rámci projektu s názvom Moderná škola + kreatívny a tvoriaci pedagóg = úspešný a vzdelaný žiak, ktorý bol schválený v rámci Operačného Programu vzdelávanie (kód výzvy: OPV-2011/1.1/06-SORO)“.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov v súlade s §31 Zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov vytvorená na poskytnutie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy právny vzťah z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon kontroly, auditu, overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi, službami a prácami kedykoľvek do ukončenia projektu a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami na výkon kontroly, auditu, overovania na mieste sú: Poskytovateľ NFP a ním poverené osoby, Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES 2.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Záujemca musí preukázať splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods.1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. 1. Záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. predložením potvrdenia úradu podľa § 128 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. 2. Uvedené dokumenty predloží uchádzač ako originály alebo notársky overené kópie. 2. Ak záujemca nemá sídlo v SR môže postupovať v súlade s §26, ods. 3 a 4 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
V súlade s § 27 ods.1 písm. d) a §27 ods.2 zákona č. 25/2006 Z. z. o verenom obstarávaní v znení neskorších predpisov záujemca musí splniť podmienku o dosiahnutí obratu vo výške min. 400 000.- EUR spolu za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukazuje prehľadom o dosiahnutom obrate podpísaným štatutárnym zástupcom uchádzača. Znamená to, že uchádzač o dodávku zákazky poskytne prehľadnú tabuľku o obrate za jednotlivé predošlé tri roky resp. za posledné roky prevádzkovania činnosti.
Zdôvodnenie podmienky: Verejný obstarávateľ požaduje získať spoľahlivého obchodného partnera, ktorý je schopný zabezpečiť finančné zdroje na plnenie predmetu zákazky a svoje záväzky si plní riadne a včas. Vzhľadom na spôsob financovania oprávnených výdavkov projektu je potrebné zabezpečenie finančnej stability dodávateľskej firmy. Uchádzač alebo záujemca môže v súlade s § 27 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
I. V súlade s §28, ods.1, písm. a) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších úprav technickú alebo odbornú spôsobilosť záujemca preukazuje zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní
Pre splnenie podmienky účasti je stanovené plnenie:
• minimálne troch dodávok v uvedenom 3-ročnom období, ktoré sa týkali dodávok IKT a objem aspoň jednej z týchto dodávok bol v hodnote minimálne 49 tis. EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Ekvivalent bude prepočítaný podľa kurzu inej meny ku EUR platného v NBS k 31. 12. príslušného roka, v ktorom bola dodávka zrealizovaná;
• minimálne troch dodávok v uvedenom 3-ročnom období, ktoré sa týkali poskytnutie vzdelávacích služieb a súčet z týchto dodávok bol minimálne 40 tis. EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Ekvivalent bude prepočítaný podľa kurzu inej meny ku EUR platného v NBS k 31. 12. príslušného roka, v ktorom bola dodávka zrealizovaná. Na vyhodnotenie tejto podmienky ako kritéria postupu slúži zoznam dodávok spĺňajúcich vyššie uvedené parametre, podpísaný štatutárom záujemcu. Zoznam dodávok má obsahovať údaje v súlade s §28, ods.1, písm. a) o každej dodávke a údaje o kontaktnej osobe. Zdôvodnenie podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje získať skúseného obchodného partnera, ktorý je schopný zabezpečiť plnenie predmetu zákazky v plnom rozsahu. Cieľom je zadať realizáciu zákazky firme, ktorá má skúsenosti a kapacity na realizáciu zákaziek určitej veľkosti.
II. V súlade s § 28 ods. 1 písm. g) zákona č. 25/2006 Z. z.: Záujemca predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov, t.j. 4 expertov uchádzača, ktorí budú zodpovední za poskytnutie služieb, a to:
- doklady o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, - požadované certifikáty expertov
- profesijné životopisy Profesijný životopis musí obsahovať: a) titul, meno a priezvisko, b) údaje o priebehu vzdelania experta, absolvované školenia, c) história zamestnania (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru, pozícia ktorú expert zastával) , d) praktické skúsenosti (názov referencie/projektu/vzdelávania, odberateľ, popis referencie/projektu/ vzdelávania, pozícia na projekte, obdobie rok od do, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie), e) dátum a podpis experta. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov:
Expert č. 1: Projektový manažér - vedúci projektu:
a) ukončené vysokoškolské vzdelanie min. I. stupňa. Túto podmienku účasti uchádzač preukáže kópiou dokladu o dosiahnutom vzdelaní. b) 3 ročné odborné skúseností v pozícii projektového manažéra projektov v oblasti riadenia IT projektov (preukáže prostredníctvom životopisu v časti história zamestnania),
c) 3 praktické skúsenosti z riadenia projektov v oblasti riadenia projektov zameraných na riadenie implementácie projektov v pozícii projektového manažéra (preukáže prostredníctvom životopisu v časti praktické skúsenosti),
d) získaný a platný certifikát IPMA (International Project Management Assotiation) min. na úrovni D na odbornú spôsobilosť pre riadenie projektov alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority. Expert č. 2 : Garant vzdelávacích aktivít:
a) ukončené vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa .Túto podmienku účasti uchádzač preukáže kópiou dokladu o dosiahnutom vzdelaní. b) ukončené vzdelanie na pedagogickú spôsobilosť minimálne v rozsahu Doplnkové pedagogické štúdium (uchádzač preukáže kópiou dokladu o dosiahnutom vzdelaní garanta),
c) 3 ročné odborné skúseností v pozícii garanta vzdelávacích aktivít v oblasti vzdelávania (preukáže prostredníctvom profesijného životopisu podpísaným garantom),
d) 3 praktické skúsenosti v pozícii garanta vzdelávacích aktivít v oblasti vzdelávania (preukáže prostredníctvom životopisu v časti praktické skúsenosti).
Expert č. 3 Senior špecialista pre Obsluhu a využívanie IKT vo vyučovacom procese:
a) ukončené odborné alebo vysokoškolské vzdelanie. Túto podmienku účasti uchádzač preukáže kópiou dokladu o dosiahnutom vzdelaní. b) 3 ročné odborné skúseností v pozícii experta v oblasti využívania IKT vo vyučovacom procese (preukáže prostredníctvom životopisu v časti história zamestnania), c) 3 praktické skúseností v oblasti využívania IKT vo vyučovacom procese (preukáže prostredníctvom životopisu v časti praktické skúsenosti), Expert č. 4 Lektor pre inováciu metód vo výučbe AJ a) ukončené vysokoškolské vzdelanie. Túto podmienku účasti uchádzač preukáže kópiou dokladu o dosiahnutom vzdelaní lektora,
b) 3 ročné odborné skúseností v oblasti vzdelávania (preukáže prostredníctvom životopisu v časti história zamestnania),
c) 3 praktické skúsenosti v oblasti vzdelávania zamerané na vyučovanie v cudzom jazyku (preukáže prostredníctvom životopisu v časti praktické skúsenosti). Dokumenty predkladané na zdokladovanie tejto podmienky účasti (údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií riadiacich zamestnancov) vyžaduje verejný obstarávateľ predložiť takto:
• diplomy, certifikáty a iné dokumenty – overené kópie týchto dokumentov
• životopisy musia byť vlastnoručne podpísané príslušnými expertami
• v prípade dokumentov v inom ako slovenskom jazyku požaduje verejný obstarávateľ priložiť k takýmto dokumentom úradný preklad do slovenského jazyka.
Zdôvodnenie podmienky účasti: Verejný obstarávateľ pri určení podmienky účasti vychádzal z predmetu zákazky a jej značnej hodnoty. Preto dáva dôraz na bezchybné riadenie realizácie zákazky v súlade s dohodnutými podmienkami, čo zabezpečí odborne a zdatný vedúci projektu s praxou.
III. V súlade s §28, ods.1, písm. d) ak ide o poskytnutie služby, opisom technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Konkrétne pre zabezpečenie kvality vzdelávania vyžadujeme akreditácie vydané akreditačnou komisiou Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR ponúkaných školení uchádzačom a to:
a) minimálne jednu akreditáciu kontinuálneho vzdelávania, pričom úspešný absolvent získa celkom minimálne 15 kreditov (v prípade dvoch a viac akreditácií kontinuálneho vzdelávania je posudzovaný súčet kreditov)
Akreditácie musia byť platné jednak v čase predloženia ponuky a tiež v čase predpokladanej realizácie školení, ak je predpokladaný čas realizácie kratší ako 6 mesiacov od predloženia ponuky. V prípade dlhšieho časového intervalu postačuje čestné prehlásenie uchádzača, že sa zaväzuje akreditáciu daného školenia obnoviť tak, že v čase realizácie bude akreditácia platná.
Zdôvodnenie podmienky: Pedagógovia našej školy priebežne navštevujú vzdelávacie programy na zvýšenie svojej odbornosti, a preto je potrebný dôraz kladený práve na kvalitu realizovaných školení. A práve akreditácia MŠVVaŠ SR je zárukou kvality po obsahovej stránke, ako aj po stránke lektorského, priestorového a materiálneho zabezpečenia kurzov, nakoľko akreditačná komisia vyhodnocuje jednak primeranosť obsahu učebného plánu k profilu absolventa, no tiež požaduje odborné i lektorské zručnosti lektorov a odborných garantov vzdelávacích programov, určitý rozsah a stupeň používania didaktických pomôcok, poskytnutie odbornej literatúry a vhodné priestorové zabezpečenie vzdelávania, preto sme sa rozhodli vyžadovať akreditáciu MŠ SR, pričom existenciu takýchto školení sme si overovali na internetovej stránke MŠ SR. Navyše v rámci projektu chceme podporiť aj kontinuálne vzdelávanie pedagógov, pri ktorom získanie kreditov zvýši ich motiváciu vzdelávať sa, preto požadujeme od dodávateľa vzdelávacích služieb aj akreditáciu kontinuálneho vzdelávania.
IV. V súlade s §28, ods.1, písm. d) a tiež v súlade s §29 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších úprav uchádzač predloží originál alebo úradne overenú fotokópiu certifikátu systému riadenia kvality podľa normy STN EN ISO 9001 minimálne v oblasti predaj, inštalácia a servis zariadení výpočtovej techniky vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom. Uchádzač pre zdokladovanie splnenia podmienky môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu, pričom za rovnocenné považuje tieto dokumenty: správa z externého auditu systému kvality oprávnenou inštitúciou potvrdzujúca funkčnosť systému alebo potvrdenie certifikačnej agentúry o úspešnom absolvovaní certifikačného auditu. Za nesplnenie podmienok účasti sa považuje predloženie príručky kvality, interných smerníc, správ z interného auditu realizovaného internými auditormi alebo inej časti dokumentácie spracovanej u uchádzača, ktorá popisuje plánovaný stav systému riadenia kvality, ale nepotvrdzuje funkčnosť tohto systému kvality. Zdôvodnenie podmienky účasti: Verejný obstarávateľ vzhľadom na školské prostredie, v ktorom budú nakupované zariadenia používané a ich max. využívanie počas vyučovania a na prípravu nových učebných materiálov potrebuje zabezpečiť dodávku kvalitných zariadení a zabezpečiť požadovaný štandard na ich prevádzku (funkčnosť a prevádzkyschopnosť týchto zariadení, nízka poruchovosť, promptný záručný i pozáručný servis,...).
V. Záujemca môže v súlade s §28, ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších úprav na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah.
VI. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť skupina dodávateľov v súlade s §31 Zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov vytvorená na poskytnutie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy právny vzťah v súlade s platnými predpismi Slovenskej republiky z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.01.2013 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
28.01.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 28.01.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Základná škola, Mirka Nešpora 2, Prešov, bez účastí uchádzačov v súlade s § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Európskeho sociálneho fondu (ESF) v rámci projektu s názvom Moderná škola + kreatívny a tvoriaci pedagóg = úspešný a vzdelaný žiak, ktorý bol schválený v rámci Operačného Programu vzdelávanie (kód výzvy: OPV-2011/1.1/06-SORO)“.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
27.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité