Oznámenie 15666 - MSS

Obsah

15666 - MSS
Vestník č. 247/2012 - 28.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Hrabušice
IČO: 00329151
Hlavná 171, 053 15 Hrabušice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Hrabušice
Kontaktná osoba: PaedDr. Jana Skokanová
Telefón: +421 534490206
Fax: +421 534490206
Email: hrabusice@stonline.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.hrabusice.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samosprava
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Odvoz a likvidácia odpadu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
16
Hlavné miesto poskytovania služieb: Obec Hrabušice
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zadávania zákazky je zber, preprava, zabezpečovanie, zhodnocovania a zneškodňovania komunálnych odpadov a drobných stavebných odpadov, vyseparovaných zložiek z komunálneho odpadu, objemových odpadov a nebezpečných druhov odpadov. Bližší opis je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 90511100-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 90511200-4, 90520000-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Podľa bodu II.1.5 a súťažných podkladov
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 68 660,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Viazanosť ponuky požaduje zabezpečiť verejný obstarávateľ zábezpekou vo výške 2.000 eur spôsobom uvedeným v § 36 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov z rozpočtu obce. Verejný obstarávateľ neposkytne poskytovateľovi preddavok ani zálohu na poskytnutie služby. Cenu za poskytnutie služby uhradí objednávateľ na základe faktúry po predchádzajúcom odsúhlasení poskytnutých služieb objednávateľom. Lehota splatnosti faktúr je 60 dní.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej zákon o VO) predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3, 4 alebo § 133 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 2 a 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
(A)Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za posledné tri hospodárske roky alebo za roky, za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, doložený výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch, ktoré budú potvrdené miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. (B)Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, doložené čestným vyhlásením záujemcu o tom, že predložil vyhlásenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): (C)Obrat spolu minimálne 137.320,00 EUR v posledných troch hospodárskych rokoch alebo v kratšom období, podľa toho za ktoré sú tieto údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, dosiahnutý v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka. Ak bude obrat uvedený v inej mene ako v eur použije sa na prepočet z inej meny na eur kurz inej meny ku eur, ktorý bol zverejnený v kurzovom lístku ECB ako posledný ku dňu zverejnenia tohto oznámenia vo vestníku verejného obstarávania. (D) Schopnosť záujemcu riadne plniť svoje finančné záväzky, záujemcov bankový účet nesmie byť v nepovolenom debete ani v exekúcii. (E) Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods.6 ZVO: Cieľom uvedených podmienok účasti a minimálnych štandardov je overiť postavenia uchádzača z ekonomického a finančného hľadiska a uistiť sa, že uchádzač bude spôsobilý k plneniu zmluvy v požadovanom rozsahu. Požadovaný obrat preukazovanej doby je vo výške dvojnásobku predpokladanej ceny predmetu zákazky poskytnutia služby. Požiadavka minimálnych štandardov a dokladov k ich preukázaniu sú preto primerané k predmetu zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
(A)Doklady podľa § 28 ods.1 písm. a) zákona o VO - zoznam poskytnutých služieb - zmlúv, v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky, doplnený potvrdeniami o uspokojivom poskytnutí služieb s uvedením cien, miest a lehôt poskytnutia služieb, ak odberateľom: 1.bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich poskytnutí. (B)Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o VO - predloženie údajov o vzdelaní a odbornej praxi osôb, ktoré budú zodpovedné za poskytnutie služby,
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné) C)Objem poskytnutých služieb - zmlúv v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka spolu minimálne 137.320,00 eur bez DPH za predchádzajúce 3 roky. Ak bude v zozname poskytnutých služieb alebo v potvrdení odberateľa uvedený objem v inej mene ako eur, použije sa na prepočet z inej meny na eur kurz inej meny ku eur, zverejnený v kurzovom lístku ECB ako posledný v príslušnom hospodárskom roku. Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa § 32 ods.6 ZVO. Verejný obstarávateľ požaduje splnenie minimálneho štandardu podľa bodu III.2.3 písm. C) a predloženie dokladov podľa bodu III.2.3 A) z cieľom overiť skúsenosti uchádzača z poskytovania služieb podobného rozsahu ako je predmet zákazky a uistiť sa, že uchádzač bude spôsobilý k plneniu zmluvy v požadovanom rozsahu. Požadovaný celkový objem poskytnutých služieb za preukazované obdobie je vo výške dvojnásobku predpokladanej ceny predmetu zákazky. Požiadavka minimálneho štandardu a dokladov k ich preukázaniu sú preto primerané k predmetu zákazky.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.01.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 10,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Uchádzač uhradí uvedenú čiastku šekom alebo prevodným príkazom na účet v Prima banka a.s. Spišská Nová Ves č. účtu: 3408363001/5600,variabilný simbol: IČO uchádzača, alebo v hotovosti do pokladne verejného obstarávateľa.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
29.01.2013 08:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 30.01.2013 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Obecný úrad, Hlavná 171, 05315 Hrabušice, zasadacia miestnosť,
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárným orgánom alebo členom štatutárného orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárný orgán alebo člen štatutárného orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverení zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení uchádzača podnikať a splnmocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Komunikácia verejného obstarávateľa so záujemcami resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý v stanovenej lehote dorúči písomnú žiadosť o súťažné podklady, e-mailom, poštou alebo osobne na adresu uvedenú v bode 1.1.tohto Oznámenia.. Na žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov doručené po termíne uvedenom v bode IV.3.3. tohto oznámenia, verejný obstarávateľ nebude reagovať. Prílohou žiadosti musí byť aj doklad o zaplatení (fotokópia poštovej poukážky, výpisu účtu alebo príjmového pokladničného dokladu). Ak doklady predkladá skupina dodávateľov, predloží v obálke s ponukou aj vyhlásenie všetkých členov skupiny s uvedením, ktorý z týchto členov zastupuje skupinu navonok v tejto súťaži, pričom toto vyhlásenie musí byť podpísané oprávnenými osobami v zmysle dokladu o oprávnení podnikať (štatutárnymi orgánmi u právnických osôb, podnikateľmi u fyzickych osôb) všetkých členov skupiny.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
27.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité