Oznámenie 15668 - MSS

Obsah

15668 - MSS
Vestník č. 247/2012 - 28.12.2012

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Košický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35541016
Námestie Maratónu mieru 1, 042 66 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Úrad Košického samosprávneho Kraja
Kontaktná osoba: Ing. Mária Kozárová
Telefón: +421 557268311
Fax: +421 557268149
Email: Maria.Kozarova@vucke.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.vucke.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Regionálna samospráva
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Audit KSK za roky 2013 - 2016
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 9
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Košický samosprávny kraj, Námestie Maratónu mieru 1, Košice
Kód NUTS SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Opis predmetu zákazky:
1.V rámci auditu vykonávaného podľa tejto zmluvy sa audítor zaväzuje overiť za roky 2013 až 2016:
a) individuálnu účtovnú závierku objednávateľa,
b) súlad individuálnej a konsolidovanej účtovnej závierky objednávateľa a individuálnej a konsolidovanej výročnej správy objednávateľa,
c) individuálne účtovne závierky organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti objednávateľa vybraných objednávateľom na vykonanie auditu (ďalej len „vybraná organizácia“),
d) konsolidovanú účtovnú závierku objednávateľa,
e) výpočet finančných ukazovateľov v zmysle Čl. 6.07 Úverovej zmluvy zo dňa 7.12.2006, uzavretej medzi Európskou investičnou bankou a objednávateľom (ďalej len „úverová zmluva“). 2. Poradenská činnosť v prípade potreby riešenia špecifických problémov v oblasti účtovníctva, rozpočtovníctva a daní v rokoch 2013 až 2016 v rozsahu 10 človekohodín mesačne. Pre účel riešenia špecifických komplexných problémov, kde je nutné vydať písomné stanovisko, uvedie uchádzač fixnú hodinovú sadzbu.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79212000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79212100-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Celková hodnota
Hodnota 500 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka je stanovená vo výške 15 000.- €
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný nasledovne: z rozpočtu Košického samosprávneho kraja.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť skupina fyzických osôb/ právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom, má vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy požadované právne vzťahy: v prípade prijatia ponuky skupiny musí takáto skupina vytvoriť také právne vzťahy, aby bolo zabezpečené riadne plnenie zmluvy a to v termíne pred podpisom zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač alebo člen skupiny musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady:
Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona uchádzač preukáže podľa § 26 ods. 2 resp. 3 alebo 4 zákona o verejnom obstarávaní v originálnom vyhotovení alebo ich úradne osvedčených kópií. Uchádzač alebo člen skupiny zapísaný do zoznamu podnikateľov na Úrade pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní (§ 128 a následne zákona - platné potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní uchádzača alebo člena skupiny do zoznamu podnikateľov).
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1) Vyjadrenie banky alebo pobočky banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky banky o poskytnutí úveru.
2) Prehľad o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
3) Potvrdením o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo potvrdením o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa, ak sa takéto poistenie vyžaduje
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1) Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť svoje finančné záväzky v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčenú kópiu tohto dokumentu nie staršieho ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky musí obsahovať informácie o tom, že žiaden z účtov uchádzača nebol v nepovolenom debete, že v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár, a že jeho účet nebol predmetom exekúcie a ani nebol blokovaný z dôvodu exekúcie. V prípade ak má uchádzač účty aj v iných bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje vyjadrenie od každej z nich. Uchádzač zároveň čestným vyhlásením uvedie, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankových inštitúciách než v tých, ktorých vyjadrenie predkladá. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. zákona: Vyjadrenie banky je pre verejného obstarávateľa zárukou o solventnosti a finančnej stabilite uchádzača počas plnenia predmetu zákazky. Podmienka je primeraná vzhľadom k plánovanému trvaniu zákazky.
2) Prehľad o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, t. j. 2009, 2010, 2011. Uchádzač predloží výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, za posledné tri hospodárske roky, t. j. 2009, 2010, 2011. Súčasťou predložených výkazov musí byť overenie príslušného daňového úradu podľa zákona č. 511/1992 Zb. o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov. Uchádzač preukáže ročný obrat v každom roku minimálne vo výške 375 000 EUR.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. zákona: Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že realizoval zákazky podobného rozsahu ako je predmet zákazky a takisto v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zákazku.
3) Uchádzač predloží potvrdenie poisťovne o uzatvorenom poistení za škodu v zmysle zákona č. 540/2007 o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov, v subjektoch verejného záujmu, t.j. do výšky 20-násobku poplatku za výkon auditu, a to ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu tohto dokumentu nie staršieho ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. zákona: Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku ako povinnosť uchádzača uzavrieť zmluvu o poistení zodpovednosti za škodu, ktorá by mohla vzniknúť v súvislosti s výkonom auditu vyplývajúca audítorovi a lebo audítorskej spoločnosti z ustanovenia § 25 zákona č. 540/2007 o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1) Zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1) bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2) bola iná ako osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
2) Uchádzač predloží dôkaz o tom, že je oprávnený na výkon audítorských služieb predložením platnej audítorskej licencie v zmysle zákona č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov.
3) Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1) Uchádzač preukáže:
a) skúsenosti s vykonávaním auditov individuálnej ÚZ subjektov verejnej správy - predložením referencií o ukončených auditoch realizovaných za predchádzajúce 3 roky (2009, 2010, 2011), pričom uchádzač musí preukázať, že v danom období realizoval minimálne 1 audit individuálnej účtovnej závierky subjektov verejnej správy v celkovom objeme min. 500 mil. EUR netto hodnoty auditovaných aktív, b) skúsenosti s vykonávaním auditov konsolidovanej účtovnej závierky (KÚZ) subjektov verejnej správy - predložením referencií o ukončených auditoch KÚZ subjektov verejnej správy realizovaných za predchádzajúce 3 roky (2009, 2010, 2011), pričom uchádzač musí preukázať, že v danom období realizoval minimálne 1 audit konsolidovanej účtovnej závierky subjektov verejnej správy v celkovom objeme min. 500 mil. EUR netto hodnoty auditovaných aktív; zároveň uchádzač preukáže, že v danom období realizoval minimálne 1 audit KÚZ subjektu verejnej správy s cenou za služby poskytnuté uchádzačom v rámci takéhoto projektu minimálne 200 000 EUR (bez DPH), c) skúsenosti s vykonávaním auditov účtovných závierok subjektov verejného záujmu realizovaných v predchádzajúcich 3 rokoch (2009, 2010, 2011) uchádzač preukáže predložením zoznamu o ukončených auditoch účtovných závierok subjektov verejného záujmu za dané obdobie, d) skúsenosti s projektmi pre orgány verejnej správy preukazujúce znalosť orgánov verejnej správy preukáže uchádzač predložením referencií o minimálne 3 ukončených projektoch, realizovaných pre orgány verejnej správy v Slovenskej republike v predchádzajúcich 3 rokoch (2009, 2010 a 2011), ktorých predmetom bolo poskytovanie audítorských alebo poradenských služieb, pričom cena za služby poskytnuté uchádzačom v rámci 1 ukončeného projektu (zmluvy) z referencií k projektom uvedeným v tomto bode musí byť minimálne 200 000 EUR (bez DPH). Predložené referencie projektov podľa bodov (a) až (d) budú obsahovať údaje: názov a sídlo odberateľa, predmet zmluvy, termín plnenia predmetu zmluvy, zmluvnú cenu kontakt na odberateľa, kde je možné tieto údaje overiť. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa kurzu NBS (prípadne kurzu ECB - Európskej centrálnej banky) ku dňu ukončenia hospodárskeho roka, v ktorom bol predmet zmluvy dodaný.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. zákona: Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre overenie odborných skúsenosti uchádzača s realizáciou rovnakých alebo podobných zákaziek a pre zabezpečenie spôsobilého zmluvného partnera pre plnenie zmluvy. Požiadavka je primeraná plánovanej dĺžke trvania a objemu zákazky.
2) Uchádzač predloží overenú kópiu platnej audítorskej licencie.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. zákona: Verejný obstarávateľ požaduje túto podmienku pre zabezpečenia kvalitného výkonu auditu Požiadavka je primeraná plánovanej dĺžke trvania a objemu zákazky.
3) a) Uchádzač predloží dôkaz o dostatočných personálnych kapacitách na zabezpečenie výkonu predmetu obstarávania. Túto požiadavku uchádzač preukáže predložením čestného vyhlásenia uchádzača o skutočnosti, že uchádzač mal v predchádzajúcich troch rokoch (2009, 2010, 2011) a v súčasnosti má v trvalom pracovnom pomere minimálne (v priemere za rok) 25 zamestnancov. Za relevantný sa považuje v každom roku deň 31.12., respektíve posledný deň mesiaca predchádzajúceho dátumu zverejnenia tohto oznámenia.
b) Uchádzač musí preukázať, že disponuje kvalifikovanými zamestnancami, z ktorých: (i) min. 5 disponuje audítorskou licenciou vydanou v zmysle zákona č. 540/2007 Z. z. o audítoroch, audite a dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov; (ii) min. 2 disponujú certifikátom “Certifikovaný audítor informačných systémov” (Certified Information System Auditor - CISA) vydaným medzinárodným združením ISACA (Information Systems Audit and Control Association), alebo ekvivalentným, (iii) min. 2 disponujú certifikátom “Certifikovaný interný audítor” (Certified Internal Auditor - CIA) alebo ekvivalentným, (iv) minimálne 2 disponujú licenciou daňového poradcu SKDP. Tieto požiadavky preukáže predložením overených kópií platných certifikátov zamestnancov a čestným vyhlásením uchádzača, že títo zamestnanci sú v trvalom pracovnom pomere s uchádzačom.
c) Uchádzač predloží zoznam kľúčových expertov, ktorí budú zodpovední za zabezpečenie plnenia predmetu zmluvy. Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť kľúčových expertov predložením: Profesijných životopisov kľúčových expertov, Certifikátov/licencií/diplomov požadovaných v minimálnych požiadavkách na expertov, zoznamom projektov, na ktorých sa kľúčoví experti podieľali, s nasledovným obsahom (ďalej len „Zoznam projektov“): meno a priezvisko kľúčového experta, názov a sídlo objednávateľa, doba realizácie projektu, t.j. od –do (mesiac, rok), názov zastávanej funkcie/pozície, meno a kontakt zodpovednej osoby, ktorá je schopná tieto údaje potvrdiť. Uchádzač predloží okrem profesijných životopisov kľúčových expertov aj čestné vyhlásenia jednotlivých kľúčových expertov o pripravenosti plniť predmet zákazky vo vzťahu k preukazovanej pozícii. Uchádzač taktiež predloží súhlasy dotknutých osôb audítorov so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov. Minimálne požiadavky na kľúčových expertov: Kľúčový expert č.1 – tím líder a vedúci audítor: (i) vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v oblasti auditu, účtovníctva alebo ekonomiky, preukázané prostredníctvom dokladu o vzdelaní, (ii) celková odborná prax minimálne 15 rokov, z toho minimálne 10 ročná pracovná skúsenosť s riadením audítorských projektov (audity účtovných závierok) v pozícii vedúceho tímu alebo hlavného audítora, a to na minimálne 10 projektoch, preukáže prostredníctvom životopisu, resp. zoznamu projektov v životopise, (iii) pracovná skúsenosť s riadením veľkých a komplexných audítorských projektov (audity účtovných závierok s veľkosťou audítorského tímu nad 5 členov) v pozícii vedúceho tímu alebo hlavného audítora, a to na minimálne 10 projektoch, z toho min. 4 projekty so zmluvným plnením nad 100 000 EUR, preukáže prostredníctvom zoznamu projektov, (iv) platná licencia štatutárneho audítora (preukáže overenou kópiou licencie), (v) platný medzinárodný certifikát ACCA v oblasti výkonu auditu alebo iný ekvivalentný medzinárodný certifikát, preukáže overenou kópiou certifikátu. Kľúčový expert č.2 – projektový manažér: (i) vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, preukáže prostredníctvom dokladu o vzdelaní, (ii) platný medzinárodne uznávaný certifikát “Certifikovaný interný audítor ” (Certified Internal Auditor - CIA) alebo ekvivalent, (iii) celková odborná prax minimálne 15 rokov, z toho minimálne 10 ročná pracovná skúsenosť s riadením (ako vedúci audítor alebo projektový manažér) audítorských projektov a to na minimálne 10 projektoch, ktoré preukáže prostredníctvom zoznamu projektov, (iv) minimálne 10 ročná pracovná skúsenosť s riadením audítorských resp. poradenských projektov vo verejnej správe v pozícii projektového experta, a to na minimálne 5 projektoch, pričom aspoň 1 projekt bol realizovaný v zmluvnom objeme min. 200 000 EUR, preukáže potvrdenými referenciami, (v) platná licencia štatutárneho audítora, preukáže kópiou licencie, (vi) platný medzinárodne uznávaný certifikát v oblasti riadenia projektov (napr. PMO, PRINCE2 Foundation, a pod.), preukáže overenou kópiou certifikátu.
Kľúčový expert č. 3 – expert na audit KÚZ: (i) vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, preukáže prostredníctvom dokladu o vzdelaní, (ii) celková odborná prax minimálne 10 rokov v oblasti auditu, preukáže prostredníctvom životopisu, resp. zoznamu projektov v životopise, (iii) minimálne 10 ročná pracovná skúsenosť s výkonom audítorských projektov (audity konsolidovaných účtovných závierok), a to na minimálne 10 projektoch auditov konsolidovanej účtovnej závierky, preukáže profesijným životopisom, resp. zoznamom projektov v ňom, (iv) platná licencia štatutárneho audítora, preukáže overenou kópiou licencie, (v) platný medzinárodný certifikát ACCA v oblasti výkonu auditu alebo iný ekvivalentný medzinárodný certifikát, preukáže overenou kópiou certifikátu..
Kľúčový expert č.4 – expert na audit IS: (i) vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, preukázané prostredníctvom dokladu o vzdelaní, (ii) minimálne 10 ročné skúsenosti s riadením audítorských a poradenských projektov v oblasti informačných systémov (IS) a bezpečnosti IS, minimálne 5 realizovaných projektov, preukáže prostredníctvom životopisu, resp. zoznamom projektov v životopise, (iii) pracovná skúsenosť s riadením audítorských resp. poradenských projektov v oblasti auditu IS a bezpečnosti IS vo verejnej správe v pozícii vedúceho tímu, a to na minimálne 3 projektoch realizovaných v ústrednom orgáne štátnej správy, pričom zmluvný objem aspoň 1 z projektov presahoval každý zvlášť 200 000 EUR (bez DPH), preukáže prostredníctvom zoznamu projektov, (iv) platný certifikát v oblasti auditu bezpečnosti informačných systémov – CISA – Certifikovaný audítor informačných systémov alebo ekvivalent preukáže overenou kópiou certifikátu, Kľúčový expert č.5 – daňový expert: (i) vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, preukázané prostredníctvom dokladu o vzdelaní, (ii) minimálne 10 ročné skúsenosti s daňovým poradenstvom počas obdobia platnosti licencie daňového poradcu SKDP.
Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. zákona: Vzhľadom na plánovanú dĺžku trvania zákazky a jej objem vyplýva požiadavka na uvedených audítorov z potreby zabezpečenia kvalitného výkonu auditu, adekvátnej štruktúry audítorského tímu disponujúceho náležitými odbornými znalosťami a skúsenosťami s realizáciou rovnakých alebo obdobných zákaziek ako aj dostatočnými kvalifikačnými predpokladmi pre riadne vykonanie auditu.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
Odkaz na príslušný zákon, právny predpis alebo administratívne opatrenie: Auditorská licencia v zmysle zákona č. 540/2007 Z.z. o audítoroch, auditea dohľade nad výkonom auditu a o zmene a doplnení zákona č. 431/2002Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov.
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Príslušné informácie týkajúce sa použitého elektronického zariadenia, podmienky a špecifikácie technického pripojenia:
Počítač musí byť pripojený k Internetu. Pre bezproblémovú účasť v elektronickej aukcii je nutné mať v počítači nainštalovaný jeden z podporovaných webových prehliadačov:
Microsoft Internet Explorer verzie 6 a vyšší, Mozilla Firefox 2.0 a vyšší. Ďalej je nutné mať v prehliadači zapnutý cookie. Návod ako cookie vo webovom prehliadači povoliť nájdete na http://support.proe.biz v časti nastavenia.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
4061/2012
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 213-352288
z: 06.11.2012
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 07.01.2013
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 01.02.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
INY
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.03.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 01.02.2013 10:30
Miesto: Košický samosprávny kraj, Námestie maratónu mieru 1, Košice
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady budú zverejnené na webovej stránke verejného obstarávateľa a budú chránené heslom. Ak záujemca doručí v stanovenom termíne žiadosť o súťažné podklady, verejný obstarávateľ mu zašle heslo na otvorenie súťažných podkladov.
Adresa webovej stránky verejného obstarávateľa: http://vucke.sk (pod názvami: Úradné oznámenia, Verejné obstarávanie).
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.12.2012

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité