Oznámenie 113 - MSP

Obsah

113 - MSP
Vestník č. 3/2013 - 04.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36570460
Komenského 50, 042 48 Košice-Sever

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Kontaktná osoba: Renáta Kachničová
Telefón: +421 557924611
Fax: +421 557924660
Email: renata.kachnicova@vodarne.eu
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.vodarne.eu
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: §7 ods. 4
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: vodné hospodárstvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Stropkov – Krušinec – Tisinec – rozšírenie kanalizácie a intenzifikácia ČOV
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: mesto Stropkov, obce Krušinec a Tisinec
Kód NUTS SK041
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Uskutočnenie prác na stavbe: Stropkov – Krušinec – Tisinec – Rozšírenie kanalizácie a intenzifikácia ČOV podľa projektovej dokumentácie pre realizáciu. Miestom realizácie stavebných prác je aglomerácia Stropkov, ktorá zahŕňa obce Stropkov, Krušinec a Tisinec. V meste Stropkov je vybudovaná jednotná kanalizačná sieť zabezpečujúca odvedenie splaškových a dažďových vôd z územia mesta. Komunálne odpadové vody sú odvádzané a čistené na existujúcej ČOV Stropkov. V súčasnosti sú vybudované dve odľahčovacie stoky, ktorých kapacita nie je dostatočná a je potrebná ich výmena. Pre plynulú prevádzku kanalizačnej siete je potrebné jej rozšírenie z kapacitných dôvodov. Na niektorých miestach je potrebné kanalizáciu dobudovať. V mestskej časti Stropkova – Bokša, v obci Krušinec, ani Tisinec nie je vybudovaná verejná kanalizácia. Celkovo je potrebné vybudovať 21,132 km kanalizačnej siete. V rámci tejto zákazky je naplánované zrušenie stôk a kanalizácie. Celkovo má byť zrušených 106 ks šácht – priemerná hĺbka 3 m; a zrušené úseky kanalizácie o celkovej dĺžke 7 402,26 m. Presné určenie druhu zrušenia stôk bude definované počas výstavby. Návrh zrušenia stokovej siete: 40% vyťažením, 60% zaplnením stôk. ČOV v Stropkove si vyžaduje dobudovanie a zvýšenie kapacity. V roku 2006 bola daná do užívania prvá etapa ČOV – mechanický stupeň čistenia a kalové hospodárstvo pre 15 000 EO a dve biologické linky s dosadzovacou nádržou pre 10 000 EO. Na dosiahnutie potrebnej úrovne kvality a rozsahu odkanalizovania v rámci aglomerácie je potrebné dobudovať kanalizačnú sieť a intenzifikovať ČOV.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45232440-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45252127-4, 39350000-0
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Hodnota 15 590 510,0000 EUR
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 20
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka: 300 000 € na súťažnú ponuku
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Zákazka bude financovaná z kohézneho fondu, rozpočtu SR a vlastných zdrojov. Splatnosť faktúr 90 dní, preddavky sa neposkytujú.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov obstarávateľ bude vyžadovať vytvorenie právnej formy tak, aby jednotliví členovia skupiny zodpovedali za záväzky spoločne a nerozdielne.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Výsledkom verejnej súťaže bude zmluva o dielo podľa § 536 zák. č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov (Obchodný zákonník), vypracovaná podľa pravidiel FIDIC zmluvné podmienky pre výstavbu, na stavebné a inžinierske diela projektované objednávateľom, prvé vydanie r. 1999).
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. a preukáže ich predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 alebo 4 a 5,resp. podľa § 128 ods.1
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
- podľa § 27 ods. 1 písm. a) - vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky o prísľube poskytnúť úver v objeme minimálne 6 mil. EUR, alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, resp. potvrdenie banky o dispozícií s vlastnými finančnými prostriedkami v rovnakej výške (nepostačuje predloženie výpisu z bankového účtu). Podmienka je primeraná k predpokladanej hodnote zákazky, z dôvodu plynulého plnenia predmetu zákazky. Hodnota požadovaného prísľubu je rovná približne predpokladanému ročnému cashflow zmluvy na práce. Obstarávateľ má v úmysle ochrániť svoje záujmy v súvislosti s kontinuálnou realizáciou prác v prípade výpadku v platbách, či už z dôvodov na strane budúceho zhotoviteľa, alebo na strane objednávateľa/verejného obstarávateľa ubezpečením sa o vzťahu uchádzača s bankovými inštitúciami a o jeho schopnosti získať prostriedky v krízových situáciách bez ohrozenia realizácie prác. - § 27 ods. 1 písm. d) - Uchádzač musí preukázať, že za posledné tri hospodárske roky ( 2009, 2010, 2011) dosiahol priemerný ročný obrat vo výške min. 16 mil. €. Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky prehľadom o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti predložením kópie výkazov ziskov a strát, potvrdenej daňovým úradom, alebo predložením kópie výkazu o príjmoch a výdavkoch potvrdenej daňovým úradom. V prípade nemožnosti predloženia uvedených dokladov s ohľadom na miestne pravidlá platiace v krajine sídla uchádzača môže splnenie tejto podmienky uchádzač preukázať iným dostatočne jednoznačným spôsobom (napr. Audítorská správa...). Podmienka je primeraná k predpokladanej hodnote zákazky, keďže požadovaný obrat neprekračuje trojnásobok predpokladaného ročného obratu, ktorý je možné získať v priebehu realizácie uvedenej zmluvy.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce informácie a dokumenty, ktorými preukáže technickú a odbornú spôsobilosť: - § 28 ods. 1 písm. b) Zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov (2008 až 2012), doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, t.j. dôkaz o príslušných skúsenostiach s realizáciou prác rovnakého, alebo podobného charakteru, vrátane hodnoty a charakteru prislúchajúcich zmlúv o dielo. Uchádzač musí preukázať, že za posledných 5 rokov uskutočnil : 2 stavby - výstavba alebo rekonštrukcia splaškových alebo jednotných stokových sietí s rozpočtovým nákladom min. 6 mil. EUR bez DPH, z toho minimálne jedna uskutočnená podľa zmluvných podmienok FIDIC – červená kniha, alebo iných porovnateľných podmienok; a 2 stavby - výstavba alebo rekonštrukcia ČOV s kapacitou nad 15 000 EO, z toho minimálne jedna uskutočnená podľa zmluvných podmienok FIDIC – červená kniha, alebo iných porovnateľných podmienok. Pri stanovení podmienky účasti vychádzal obstarávateľ z predpokladu, že budúci zhotoviteľ diela vzhľadom na ich charakter a zodpovednosti mu v zmluve, ktorá bude výsledkom tejto súťaže, určené, musí mať náležité skúsenosti s realizáciou obdobných prác, čo do rozsahu, to do charakteru realizovaných prác. Keďže predpokladaná hodnota zákazky je cca 16 mil. € bez DPH má obstarávateľ za to, že uchádzač, ktorý v minulosti realizoval minimálne 4 zmluvy uvedeného charakteru (2 kanál, 2 ČOV) má dostatok skúseností s realizáciou obdobných prác. Keďže z pohľadu realizácie je výstavba kanalizácie vzhľadom na možné vstupy tretích strán a potrebu organizácie výstavby v súlade s vonkajšími vplyvmi (dopravná premávka, majetkovoprávne vzťahy) je náročnejšou časťou zmluvy na včasné reagovanie na nepredvídané okolnosti, považuje obstarávateľ za vhodné aby uchádzač preukázal svoje schopnosti na realizácii min. 2 takýchto stavieb. Pri ČOV sú požadované skúsenosti aj na dvoch stavbách v minulosti. Rovnako je nevyhnutné preukázať skúsenosti so zmluvnými podmienkami FIDIC, alebo inými rovnocennými podmienkami ( na jednej stavbe kanalizácie a na jednej stavbe ČOV) nakoľko tie obsahujú zložité pravidlá, ktorých dokonalá znalosť je základným predpokladom pre úspešné ukončenie zmluvy. - § 28 ods. 1 písm. c) údajmi o technikoch alebo technických orgánoch, tých, ktorí sú zodpovední za kontrolu kvality bez ohľadu na to, v akom zmluvnom vzťahu sú k uchádzačovi, tých, na ktorých sa môže uchádzač obrátiť so žiadosťou o vykonanie týchto prác. V ponuke uchádzač predkladá za uvedeného technika, alebo technický orgán oprávnenie na výkon kontroly kvality a vyhlásenie technikov, alebo technických orgánov o skutočnosti, že mu budú k dispozícii na vykonanie kontroly kvality. Podmienka je primeraná predmetu zákazky, nakoľko intenzifikácia ČOV bude prebiehať za prevádzky jestvujúcej ČOV. V prípade využitia technických a odborných kapacít inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. - §28 ods. 1 písm. g) Údajmi o vzdelaní a o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Uchádzač musí preukázať, že ním navrhnutí kľúčoví špecialisti spĺňajú nasledovné požiadavky: Pozícia Požadovaná prax (roky) Počty Druh požadovanej stavebnej praxe 1. Vedúci projektu (odborne spôsobilá osoba - stavbyvedúci pre inžinierske stavby) 10 1 výstavba vodovodov alebo kanalizačných sietí alebo ČOV, skúsenosti s výstavbou podľa pravidiel FIDIC, alebo inými rovnocennými podmienkami min. na 2 stavbách 2. Zástupca vedúceho projektu (odborne spôsobilá osoba - stavbyvedúci pre inžinierske stavby) 5 1 výstavba vodovodov alebo kanalizačných sietí alebo ČOV 3. Stavbyvedúci pre kanalizácie (odborne spôsobilá osoba – stavbyvedúci pre inžinierske stavby - potrubné, energetické a iné líniové stavby) 5 2 výstavba vodovodov alebo kanalizačných sietí 4. Stavbyvedúci pre ČOV (odborne spôsobilá osoba – stavbyvedúci s odborným zameraním: Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb) 5 1 výstavba ČOV 5. Elektrotechnický manažér a špecialista ASRTP (odborne spôsobilá osoba na riadenie činností alebo na riadenie prevádzky pre elektrické zariadenia meracej, regulačnej, výpočtovej a telekomunikačnej techniky) 5 1 výstavba vodovodov alebo kanalizačných sietí alebo ČOV 6. strojno-technologický manažér ( vysokoškolské vzdelanie príslušného smeru 5 1 výstavba vodovodov alebo kanalizačných sietí alebo ČOV 7. Geodet (odborne spôsobilá osoba na vykonávanie geodetických a kartografických prác) 3 1 zameranie líniových stavieb Všetci navrhovaní kľúčoví špecialisti musia mať preukázateľnú kvalifikáciu a prax vzťahujúcu sa na práce podobného charakteru. Pre splnenie tejto podmienky postačí, ak uchádzač preukáže schopnosť zabezpečiť uvedený tím odborníkov čestným vyhlásením, že bude mať k dispozícii špecialistov navrhovaných pre účely plnenia Zmluvy o dielo. Vyplnený zoznam s menami konkrétnych osôb predkladá len úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy o dielo spolu s originálmi, resp. úradne overenými kópiami dokladov preukazujúcimi vzdelanie, odbornú spôsobilosť a požadovanú prax zamestnancov zodpovedných za plnenie zmluvy. ( doklady preukazujúce vzdelanie: diplom, alebo maturitné vysvedčenie, prípadne doklad o ďalšom vzdelaní - v prípade zahraničných kľúčových špecialistov aj ich preklady; odbornú spôsobilosť: oprávnenie na výkon stavbyvedúcich v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v aktuálnom znení (alebo ekvivalentnú pre osoby s trvalým pobytom mimo územia SR) /odborné zameranie uvedené v tabuľke vyššie/ ( stavbyvedúci s trvalým pobytom mimo územia SR si zabezpečia na SKSI hosťujúci doklad na dobu výstavby; odbornú spôsobilosť geodeta na vykonávanie geodetických a kartografických prác v zmysle zák. č. 216/1995 Zb. (alebo ekvivalentnú pre osoby s trvalým pobytom mimo územia SR) odbornú spôsobilosť elektrotechnického manažéra a špecialistu ASRTP podľa § 23 vyhlášky č. 74/1996 Zb. (alebo ekvivalentnú pre osoby s trvalým pobytom mimo územia SR) požadovanú prax: vyplnenými formulármi – prílohy č. 10/A a 10/B súťažných podkladov; Podmienka je primeraná predmetu zákazky. Podmienky sú nastavené v zmysle požiadaviek obstarávateľa na požadovanú úroveň vzdelania a skúseností členov tímu dodávateľa. Vzhľadom na charakter prác je nevyhnutné zabezpečiť aby jednotliví členovia tímu mali primerané vzdelanie a skúsenosti zodpovedajúce zvereným úlohám. Je v záujme obstarávateľa aby mal vedúci tímu skúsenosti s realizáciou zmlúv podľa podmienok FIDIC, alebo inými rovnocennými podmienkami, vzhľadom na to, že nesprávna aplikácia týchto podmienok bude mať nepriaznivý vplyv na vývoj nákladov stavby, termín ukončenia a skúšobnú prevádzku. - § 28 ods. 1 písm. h) Uvedením opatrení enviromentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy. Podmienka je primeraná predmetu zákazky, nakoľko sa jedná o stavbu enviromentálneho charakteru.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
623/NL/2012
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 212-349600
z: 03.11.2012
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.02.2013 10:00
Cena: 700,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: záujemca uhradí uvedenú cenu do pokladne VVS, a.s., alebo na účet č. 25500183/7500
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 19.02.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: SK,CZ
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 19.02.2013 13:00
Miesto: VVS, a.s., Komenského 50, Košice, Veľká zasadačka
Dodatočné informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): OPŽP - PO1-10-1 – Integrovaná ochrana a racionálne využívanie vôd Prioritná os 1.2 – odvádzanie a čistenie komunálnych odpadových vôd
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
A) Žiadame záujemcov o súťažné podklady, aby svoj záujem nahlásili p. Kachničovej na tel. číslo:+421557924611,fax.+421557924660,prípadne e-mail: renata.kachnicova@vodarne.eu z dôvodu zabezpečenia rozmnoženia výkresovej časti. Ďalej odporúčame záujemcom, aby si zabezpečili osobné prevzatie SP ( väčší objem dokumentov). B) Vysvetľovanie/doplnenie súťažných podkladov bude po odoslaní v súlade si zákonom zverejnené aj na www.vodarne.eu C) Víťazný uchádzač predloží pred podpisom zmluvy tieto doklady a dokumenty: 1. prehlásenia o exkluzivite a dostupnosti na kľúčové osoby zodpovedné za riadenie stavebných prác 2. Doklad o poistení stavby počas jej zhotovovania. 3. Zábezpeku na vykonanie prác ( na splnenie zmluvných záväzkov) vo výške 10% z akceptovanej zmluvnej ceny 4. Certifikát kvality pre stavebné činnosti podľa noriem ISO 9000, alebo iný rovnocenný certifikát vydaný členskými štátmi európskeho spoločenstva. 5. Certifikát bezpečnosti práce (OHSAS 18 001, alebo iný rovnocenný certifikát vydaný členskými štátmi spoločenstva). 6. Formulár na zadržané platby 7. plán bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci odsúhlasený príslušným úradom
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Východoslovenská vodárenská spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36570460
Komenského 50 , 042 48 Košice-Sever

Slovensko
Telefón: +421 557924611
Fax: +421 557924660
Email: renata.kachnicova@vodarne.eu
Internetová adresa (URL): http://www.vodarne.eu
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: podľa § 136 a 138 zák. č. 25/2006 Z. z.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
02.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité