Oznámenie 226 - MSS

Obsah

226 - MSS
Vestník č. 5/2013 - 08.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Národný bezpečnostný úrad
IČO: 36061701
Budatínska 30, 851 05 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Národný bezpečnostný úrad, Budatínska 30, 850 07 Bratislava 57
Kontaktná osoba: Oľga Mezeiová
Telefón: +421 268692027
Fax: +421 268691710
Email: olga.mezeiova@nbusr.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie univerzálnej poštovej služby
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Národný bezpečnostný úrad, Budatínska 30, 850 07 Bratislava 57
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je odplatné poskytovanie univerzálnych poštových služieb ako služieb poskytovaných na účely dodania poštovej zásielky, a to najmä výber a distribúcia poštovej zásielky v súlade so zákonom č. 324/2011 o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov.Predmetom zákazky je poskytovanie univerzálnej služby na základe poštovej licencie získanej v súlade so zákonom, pri dodržovaní čo najväčšej verejnej prístupnosti, verejnej siete, poštového tajomstva a ochrane informácií a osobných údajov. Požadované univerzálne služby sú definované v súlade s § 3 odseku 2 zákona a slúžia na zabezpečenie minimálneho uspokojenia potrieb poštových služieb verejného obstarávateľa na území Slovenskej republiky tak, aby bola zabezpečená dostupnosť prístupových miest verejnej poštovej siete a kontaktných miest verejnej poštovej siete, za rovnakých podmienok, v ustanovenej kvalite, za primeranú cenu, každý pracovný deň najmenej s jedným vybraním a dodaním denne. Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva o poskytovaní služieb po dobu 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo vyčerpaním zmluvnej celkovej ceny.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 64100000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 64110000-0, 64112000-4, 64113000-1, 64114000-8, 64115000-5, 64121100-1, 64121200-2
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Odplatné poskytovanie univerzálnych poštových služieb po dobu 36 mesiacov v súlade s opisom predmetu zákazky a zákonom č. 324/2011 o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 50 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeky a záruky.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Financovanie predmetu zákazky je zabezpečené z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa.Fakturácia bude uskutočnená mesačne, na základe skutočne poskytnutých služieb. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doporučeného doručenia do sídla Odosielateľa. Preddavok verejný obstarávateľ neposkytuje.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade, že ponuku do verejnej súťaže predloží skupina, jej právna forma sa vyžaduje až v prípade, ak bude jej ponuka prijatá a vytvorenie právnych vzťahov je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Uchádzač predloží poštovú licenciu vydanú Poštovým regulačným úradom v súlade so zákonom č. 324/2011 o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Požadovaný doklad musí byť predložený ako originál, prípadne úradne overená kópia.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia : a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1. a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, d) písm. c) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Za závažné porušenie odborných povinností na účely tohto zákona sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa odseku 1 písm. g) plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci na účely tohto zákona sa rozumie : a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba, c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo d) iný právoplatný rozsudok súdu. Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. g) spĺňa aj ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a aktuálny doklad o oprávnení podnikať alebo doklad o zapísaní v profesijnom zozname vedenom profesijnou organizáciou, ktorý preukazuje skutočný stav v čase predkladania ponuky. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne, pričom splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť podľa § 26 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Podľa § 26 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. Zdôvodnenie podmienok : Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje zákon o verejnom obstarávaní č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží : Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné tri hospodárske roky (2009, 2010, 2011 ), resp. za roky ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Doklad uchádzač predloží formou čestného vyhlásenia potvrdeného podpisom svojho štatutárneho orgánu. Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie / napr. výkazom finančnej situácie..../. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Zdôvodnenie podmienok : Verejný obstarávateľ túto podmienku účasti zadefinoval striktne vo vzťahu k predmetu zákazky s cieľom dosiahnúť čestnú súťaž medzi záujemcami, ako aj preukázanie ekonomickej stability.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží : 1. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky ku dňu predkladania ponúk, pričom finančný objem cien všetkých uvedených zmlúv musí byť rovný alebo vyšší ako 16 000,00 € bez DPH za / 1 kalendárny rok, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov : ak odberateľom a) bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. 2. Podľa § 28 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opis technického vybavenia a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality. Opis technického vybavenia a opatrení musí obsahovať : a) opis technického vybavenia, ktoré využije na realizáciu predmetu zákazky, b) opis opatrení, ktoré zavedie na zabezpečenie kvality poskytnutej dodávky ( napr. organizáciou práce a iné ). Uchádzač ďalej uvedie, akým spôsobom má zabezpečené technické vybavenie potrebné na realizáciu zákazky. Opis technického vybavenia a opatrení musí byť podpísaný uchádzačom. Uchádzač v ponuke predloží poštovú licenciu, vydanú Poštovým regulačným úradom v súlade so zákonom č. 324/2011 o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Požadovaný doklad musí byť predložený ako originál, prípadne úradne overená kópia. 3. Podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií štatutárnych zástupcov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby. Doklad uchádzač predloží formou čestného vyhlásenia potvrdeného podpisom svojho štatutárneho orgánu. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich oprávny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Zdôvodnenie podmienky : K bodu 1. Podmienka je stanovená primerane k predmetu zákazky a jej potreba sleduje cieľ nájsť uchádzača, ktorý má dostatočné skúsenosti s poskytnutím služieb ako je predmet zákazky. K bodu 2. Uchádzač musí preukázať skúsenosti s realizáciou, t.j. reálnu predstavu, ako zabezpečí poskytnutie predmetu zákazky. K bodu 3. Uchádzač preukáže schopnosť poskytovať služby na profesionálnej úrovni prostredníctvom kvalifikovaných pracovníkov.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Ak áno, odkaz na príslušný právny predpis alebo administratívne opatrenie: Uchádzač musí byť vlastníkom poštovej licencie v súlade so zákonom č. 324/2011 o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
5413/2012/SE/OMTZ
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.01.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
05.02.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 22.04.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.02.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Národný bezpečnostný úrad, Budatínska 30, 850 07 Bratislava 57.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie. Otváranie ponúk bude neverejné v zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Pri použití elektronickej aukcie sa § 41 nepoužije.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý v stanovenej lehote doručí písomnú žiadosť o súťažné podklady poštou, faxom alebo e-mailom na adresu uvedenú v oddieli I. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov je potrebné vopred dohodnúť si telefonicky termín a čas s kontaktnou osobou verejného obstarávateľa. Osobné odovzdávanie ponúk je možné iba v pracovných dňoch t.j. pondelok až piatok od 7.30 do 15.30 hod. Od uchádzača sa vyžaduje zabezpečenie komplexnej dodávky služieb.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
03.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité