Oznámenie 114 - MUP

Obsah

114 - MUP
Vestník č. 3/2013 - 04.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Tomášikova 22, 821 02 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): adrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Bc. Andrea Kabátová
Telefón: +421 335315671
Fax: +421 248262910
Email: kabatova.andrea@javys.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.javys.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35946024
Jadrová a vyraďovacia , 821 02 Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava - podateľňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava - podateľňa
Kontaktná osoba: Daniela Uváčková
Telefón: +421 248262439
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: Obchodná spoločnosť, § 6 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z.
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Vyraďovanie jadrovoenergetických zariadení, nakladanie s vyhoretým odpadom
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Sprevádzkovanie druhého dvojradu RÚ v Mochovciach
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Republikové úložisko v katastrálnom území Mochovce
Kód NUTS SK023
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác na sprevádzkovaní druhého dvojradu Republikového
úložiskarádioaktívnych odpadov v katastrálnom území Mochovce, okres Levice. Republikové úložisko rádioaktívnych odpadov je multibariérové úložisko povrchového typu určené na trvalé uloženie nízko a stredne aktívnych rádioaktívnych odpadov. Práce sú realizované na základe vypracovanej projektovej dokumentácie bez obmedzenia činnosti ukladania rádioaktívnych odpadov. Rozsah prác zahŕňa najmä:
-Sanáciu existujúcich betónových konštrukcií
-Rekonštrukciu žeriavových dráh
-Sanáciu prasklín v monitorovacích štôlňach a kontrolných šachtách
-Sanáciu izolačných náterov stien úložných boxov
-Výstavbu opláštenej oceľovej haly vrátane základových konštrukcií
Práce budú vykonávané v areáli jadrového zariadenia, čiastočne v kontrolovanom pásme objednávateľa v priestoroch so zdrojmi ionizujúceho žiarenia a v priestoroch so zvýšeným stupňom fyzickej ochrany, v ktorých sa vyžadujú osobitné ochranné opatrenia. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45213250-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45262400-5, 45442120-4, 45262211-3, 45262330-3, 45315100-9, 45316200-7
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
V zmysle bodu II.1.5
Hodnota 6 924 991,0000 EUR
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 18
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 300 000,- EUR a výkonovú záruku vo výške 10% celkovej ceny za dielo. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude z časti financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa a z časti z prostriedkov Národného jadrového fondu (NJF) na vyraďovanie jadrových zariadení a na nakladanie s vyhoretým jadrovým palivom a rádioaktívnymi odpadmi.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia tejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Opis osobitných podmienok: 1. Verejný obstarávateľ vyžaduje zabezpečenie plnenia zmluvy výkonovou zárukou. Výkonová záruka je stanovená vo výške 10 % celkovej ceny za dielo. Úspešný uchádzač výkonovú záruku zabezpečí formou uzavretia zmluvy o vinkulácii finančných prostriedkov, ktorú uzavrie s verejným obstarávateľom a následne aj s príslušnou bankou. Predmetom vinkulácie sú finančné prostriedky uložené na účte úspešného uchádzača, ktoré budú prevedené na účet verejného obstarávateľa. Ďalšie informácie v súťažných podkladoch.
2. Zhotoviteľ je povinný zaistiť, udržiavať a hradiť poistenie zodpovednosti za škody, vzniknuté v súvislosti s jeho činnosťou, a to v minimálnej výške plnenia 1.500.000,- EUR (slovom: jedenmiliónpäťstotisíc eur). Zhotoviteľ je povinný udržiavať v platnosti poistenie zodpovednosti za škody od dátumu začatia prác na diele až do uplynutia 60 mesiacov odo dňa odovzdania úplného diela. V prípade, ak sa poistná zmluva zhotoviteľa nebude vzťahovať na všetky zhotoviteľom uskutočnené činnosti a jej rozsah bude zúžený, alebo niektoré činnosti vybrané, je zhotoviteľ povinný poistnú zmluvu predložiť objednávateľovi k odsúhlaseniu dojednaného rozsahu poistenia. Zhotoviteľ predloží na základe písomnej žiadosti objednávateľovi kedykoľvek potvrdenie o zaplatení špecifikovaného poistného.
3. V prípade, ak Dodávateľ po podpise Zmluvy a pred začatím realizácie Plnenia odstúpi od Zmluvy z dôvodov na strane Dodávateľa, je povinný bez vyzvania najneskôr v lehote piatich (5) dní zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 10 % Ceny za Plnenie. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak takéhoto následkom odstúpenia od Zmluvy alebo iného právneho úkonu na strane Dodávateľa bude odňatie príspevku z NJF, je Objednávateľ oprávnený od Dodávateľa vymáhať aj celú výšku takto odňatého príspevku.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1) zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZoVO) a preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2) resp. 4) až 5) ZoVO predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií, resp. v zmysle § 128 ZoVO originálom alebo úradne osvedčenou kópiou platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie, ak je zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý Úrad pre verejné obstarávanie vedie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za všetkých členov skupiny osobitne, splnenie podmienky účasti podľa §26 ods.1 písm.f) ZoVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti: Možnosť požiadavky na preukázanie osobného postavenia uchádzača vyplýva priamo zo zákona.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač preukáže ekonomické postavenie predmetu zákazky 1. prehľadom o obrate predložením výkazov ziskov a strát alebo výkazov o príjmoch a výdavkoch zostavených k poslednému dňu zúčtovacieho obdobia. Uchádzač zároveň predloží Tabuľku obratu podľa vzoru v Prílohe k Všeobecným pokynom dostupným v priestore zákazky v systéme EVO. Uchádzač preukázal splnenie podmienky vtedy, ak sa dosiahla minimálna požadovaná úroveň obratu 13 000 000,- bez DPH za obdobie rokov 2009-2011, v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, môže verejný obstarávateľ uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Ak uchádzač nemá sídlo v SR a krajina v jeho sídle požadované doklady nevydáva, verejný obstarávateľ prijme aj iný doklad (ekvivalent), ktorým uchádzač preukáže splnenie požadovanej podmienky. Ak uchádzač dosiahol minimálnu požadovanú úroveň obratu už za jeden alebo dva hospodárske roky uvedeného obdobia, postačuje, ak predloží prehľad o obrate a výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch len za tento jeden alebo dva hospodárske roky. Ak ponuku predkladá skupina, preukazuje splnenie podmienok účasti podľa tohto bodu spoločne. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Možnosť požiadavky na preukázanie obratu vyplýva priamo zo zákona a jeho stanovená minimálna výška je pod úrovňou maximálnej výšky v zmysle usmernení Úradu pre verejné obstarávanie.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí predložiť nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť: 1. zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov v oblasti predmetu zákazky doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom : bol 1. verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač musí zoznamom stavebných prác a potvrdenými dôkazmi o plnení preukázať, že za predchádzajúcich 5 rokov (od termínu na predkladanie ponúk) realizoval aspoň jednu stavebnú prácu rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky vo výške minimálne 6 900 000 EUR bez DPH celkom za uvedené obdobie. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k rozsahu plnenia predmetu zákazky v určenej oblasti a slúži k tomu, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom so skúsenosťami s požadovaným plnením. 2. Opatreniami na zabezpečenie kvality, kontrolou technickej spôsobilosti a kvality používaných kontrolných opatrení v zmysle § 32 ods.6 zákona v minimálnom rozsahu : preukázanie Certifikátu kvality na predmet zodpovedajúci predmetu zákazky vydaným nezávislou inštitúciou podľa požiadaviek STN EN ISO 9001:2009. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov a prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v požadovanej kvalite.
3. Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy, ktorej predmetom je uskutočnenie stavebných prác v zmysle § 32 ods.6 zákona v minimálnom rozsahu : preukázanie Certifikátu systému enviromentálneho manažmentu na predmet zodpovedajúci predmetu zákazky vydaným nezávislou inštitúciou podľa požiadaviek EN ISO 14000:2004.Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov a prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie systému enviromentálneho manažérstva podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Odôvodnenie primeranosti a potreby: Rozsah požiadavky je primeraný k predmetu zákazky, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že plnenie zmluvy bude zabezpečené spôsobilým zmluvným partnerom v oblasti manažerstva enviromentu.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Užšia súťaž
IV.1.2) Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky, alebo na účasť
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Cena - 50
2. Lehota výstavby - 50
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 228-375189
z: 27.11.2012
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.01.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: Ponuky možno predkladať v slovenskom alebo českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.3.1 Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. VI.3.2. Komunikácia na účely vysvetľovania sa realizuje cez portál EVO v slovenskom alebo českom jazyku, ale zo strany verejného obstarávateľa výlučne v slovenskom jazyku. VI.3.3 Verejného obstarávateľa Jadrovú a vyraďovaciu spoločnosť, a.s. pri realizácii predmetného obstarávania zastupuje spoločnosť Inštitút poradenstva a obstarávania KLIENT, s.r.o. VI.3.4 Pokiaľ v tomto oznámení nie je uvedené inak, musia byť dokumenty, ktorých predloženie sa vyžaduje týmto oznámením, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti, predložené v origináli alebo úradne osvedčenej kópii originálu. VI.3.5. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zák. č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov, je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpečiť pre verejného obstarávateľa súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval obchodné tajomstvo, je záujemca povinný toto označiť. VI.3.6 Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na www.evo.gov.sk. Na účasť v súťaži je potrebné sa na tomto portáli zaregistrovať do súťaže a pokračovať ďalej v zmysle usmernení na portáli EVO, vo Všeobecných pokynoch a v Súťažných podkladoch, ktoré budú dostupné cez portál EVO. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne prostredníctvom portálu EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. VI.3.7 Informácia pre predkladanie ponúk: Pracovná doba v podateľni JAVYS,a .s.: Po-Pia: 8:00-12:00 a 13:00-15:30 hod. VI.3.8 Toto oznámenie sa zasiela do Vestníka verejného obstarávania duplicitne, len pre účely zverejnenia vo Vestníku verejného obstarávania, nakoľko po riadnom odoslaní dňa 17.12.2012 do Európskeho vestníka nebolo systémom postúpené na zverejnenie vo Vestníku verejného obstarávania. VI.3.9 Dátum uvedený v bode VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA (na Publikačný úrad EÚ) má byť správne uvedený 17.12.2012. Dátum 3.01.2013 bol uvedený len z dôvodu technického obmedzenia systému.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
03.01.2013

Redakčné opravy

614 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 10/2013
V oznámení 00114 - MUP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s., Tomášikova 22, 821 02 Bratislava - mestská časť Ružinov zverejnenom vo VVO č. 003/2013 zo dňa 04.01.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 18.01.2013 09:00 Viď: 04.02.2013 09:00

Súvisiace oznámenia

Oznámenia o začatí konania o námietkách

Názov obstarávateľ Dátum
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
ozkn-

Profil Obstarávateľa


Dôležité