Oznámenie 219 - MST

Obsah

219 - MST
Vestník č. 5/2013 - 08.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Vysoká škola výtvarných umení
IČO: 00157805
Hviezdoslavovo nám. 18, 814 37 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Drotárska 44, 811 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Haraštová
Mobil: +421 903970055
Telefón: +421 268299567
Email: harastova@vsvu.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vsvu.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup nábytku.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Účelové zariadenie VŠVU, Štefánikovo námestie 18, Kremnica
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je kúpa nábytku a prístrojového vybavenia kuchyne do Účelového zariadenia Vysokej školy výtvarných umení na Štefánikovej ulici v Kremnici vrátane jeho dodávky, rozmiestnenia, prípadne zabudovania na miesto určenia.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39200000-4, 39110000-6
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 2
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 79 322,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 2
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Skrine, stoly, regále a zabudované kuchynské spotrebiče
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka a montáž skríň, stolov, kuchynskej zostavy vrátane kuchynských spotrebičov.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39200000-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Rôzne typy a veľkosti skriniek, skríň, regálov - 34 ks, rôzne typy a veľkosti pracovných stolov - 31 ks, mobilné kontajnery - 25 ks, kuchynské zariadenia a spotrebiče: mikrovlnná rúra, kávovar, chladnička s mrazničkou, práčka, umývačka riadu, dvojdrez, batéria umývadlová, indukčná varná doska, digestor.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 57 676,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Stoličky a kreslá.
1) STRUČNÝ OPIS
Predmetom tejto časti zákazky je dodávka stoličiek, kresiel a rozkladacích kresiel.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39100000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39110000-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
čalúnená stolička - 16 ks, stolička s dreveným sedákom - 56 ks, rozkladacie kreslo - 23 ks, kreslo - 8 ks
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 21 646,0000 EUR
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Bez zábezpeky.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa. Cena za nábytok bude uhradená po dodaní časti zákazky formou faktúry so splatnosťou 14 dní od jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov musí mať vytvorené právne vzťahy v zmysle platných právnych predpisov.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť rozsah zákazky, prípadne upraviť termíny dodávky. Definitívne rozmery dodávaného nábytku je úspešný uichádzač povinný odsúhlasiť s projektantom interiéru.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa osobného postavenia, ktoré sú uvedené v § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení. Splnenie týchto podmienok záujemca/uchádzač preukáže predložením dokladov v zmysle § 26 ods.2 zákona (originálov alebo úradne osvedčených fotokópii), ktoré musia byť súčasťou ponuky a sú uvedené v nasledujúcich bodoch. Doklady uvedené v bode 1.2. musia byť vystavené príslušnými orgánmi, resp. úradmi na záujemcu/uchádzača s uvedením jeho obchodného mena, sídla, resp. miesta podnikania a identifikačného čísla (IČO).
1.2. Súčasťou ponuky musia byť tieto doklady: 1.2.1. výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla, nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nebol záujemca/uchádzač – fyzická osoba alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu záujemcu/uchádzača – právnickej osoby právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti alebo za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme a súčasne, že nebol záujemca/uchádzač – fyzická osoba alebo štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu záujemcu/uchádzača – právnickej osoby právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním. Právnická osoba predkladá výpisy z registra trestov za všetky osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu;
1.2.2. potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine sídla záujemcu/uchádzača, nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nebol na záujemcu/uchádzača vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku (potvrdenie o likvidácii predkladá len záujemca/uchádzač – právnická osoba), alebo nie je záujemca/uchádzač v obdobnom konaní podľa zákonov a predpisov platných v krajine jeho sídla alebo miesta podnikania, resp. miesta výkonu predmetnej činnosti;
1.2.3. potvrdenie Sociálnej poisťovne a príslušných zdravotných poisťovní, v ktorých je záujemca/uchádzač vedený v evidencii platiteľov, resp. príslušných úradov, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že záujemca/uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla alebo miesta podnikania evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. V prípade, ak záujemca/uchádzač nemá poistencov v niektorej zo zdravotných poisťovní, priloží o tom čestné prehlásenie;
1.2.4. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že záujemca/uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla alebo miesta podnikania evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia; 1.2.5. doklad o oprávnení podnikať v predmete zákazky, oprávnenie vykonávať predmetnú činnosť preukazuje záujemca/uchádzač fyzická osoba predložením živnostenského oprávnenia, právnická osoba výpisom z obchodného registra. Doklady musia byť originály alebo úradne osvedčené fotokópie.
1.3. Ak záujemca/uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 1.2., alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.4. Ak má záujemca/uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. 1.5. Záujemca/Uchádzač môže nahradiť doklady uvedené v bode 1.2. potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej len „úrad“), ak je zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý úrad vedie.
1.6. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienok účasti podľa bodu 1.2.5. preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Záujemca/Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie v zmysle ustanovenia § 27 zákona o verejnom obstarávaní. 2.1. Vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať, že :
 Záujemca/uchádzač nebol za predchádzajúce 3 roky v nepovolenom debete, ak bol, predloží zdôvodnenie, prečo sa tak stalo,
 v prípadne splácania úveru dodržuje splátkový kalendár,
 jeho bežný účet za posledné 3 roky nebol a nie je predmetom exekúcie.
Doklady musia byť originály alebo úradne osvedčené fotokópie nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky. Dôvod : Doklad o solventnosti a finančnej stabilite záujemcu/uchádzača 2.2. Čestné prehlásenie záujemcu/uchádzača, že predložil vyjadrenia od všetkých bánk alebo pobočiek zahraničnej banky v ktorých má účty. Dôvod : Sprievodný dokument k dokladu podľa bodu 2.1.
2.3. Prehľad o dosiahnutom obrate. Požadovaným dokladom je daňovým úradom alebo audítorom overená kópia Výkazu ziskov a strát alebo Výkazu o príjmoch a výdavkoch.
Dôvod : Doklad, že záujemca/uchádzač je fungujúcou spoločnosťou.
2.4. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia využiť kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
2.5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok týkajúcich sa finančného alebo ekonomického postavenia spoločne.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Technickú alebo odbornú spôsobilosť je potrebné preukázať podľa § 28 ods. 1 písm. a) a písm. l) zákona o verejnom obstarávaní:
3.1. Predložením zoznamu dodávok podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce 3 roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, uchádzač alebo záujemca doloží čestné vyhlásenie o ich dodaní.
Minimálne požiadavky pre časť1- Skrine, stoly a regále: Predložiť minimálne 3 zmluvy na dodávku obdobného nábytku, každá v objeme min. 50 000 Eur bez DPH. Minimálne požiadavky pre Časť 2: Stoličky a kreslá: Predložiť minimálne 3 zmluvy na dodávku obdobného nábytku, každá v objeme min. 20 000 Eur bez DPH. Uchádzač predloží referencie podľa toho, na ktorú časť zákazky predkladá ponuku. V prípade, že predkladá ponuku na obe časti, musí predložiť referencie v plnom rozsahu.
Dôvod : Doklad, že záujemca/uchádzač má skúsenosti s dodávkou nábytku.
3.2. Predložením vzoriek, opisov a fotografií. Minimálne požiadavky pre časť 1: predloženie katalógových listov alebo fotografií pre položky N 04, N 15, Z 01 až Z 09.
Minimálne požiadavky pre časť 2: predloženie katalógových listov alebo fotografií ponúkaných stoličiek, kresiel a rozťahovacích kresiel. Dôvod : Preukázanie, že uchádzač má k dispozícii tovar podľa požiadaviek popísaných v súťažných podkladoch.
3.3. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
3.4. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Predmetom elektronickej aukcie bude celková cena za príslušnú časť zákazky. Pre každú časť zákazky bude realizovaná samostatná elektronická aukcia.
_Prvky, ktoré budú predmetom elektronickej aukcie : jednotkové ceny jednotlivých položiek.
_Informácie, ktoré budú uchádzačom sprístupnené počas elektronickej aukcie : relatívne umiestnenie.
_Typ elektronickej aukcie : Otvorený (anglický typ) elektronickej aukcie.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2013-01
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 24.01.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
06.02.2013 15:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 07.02.2013 08:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
VŠVU, Hviezdoslavovo nám. 18, Bratislava
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude bez účasti uchádzačov vzhľadom na konanie elektronickej aukcie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zmeniť rozsah zákazky, prípadne upraviť termíny dodávky.
_Definitívne rozmery dodávaného nábytku je úspešný uichádzač povinný odsúhlasiť s projektantom interiéru.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
03.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité