Oznámenie 227 - MSS

Obsah

227 - MSS
Vestník č. 5/2013 - 08.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Okresný súd Spišská Nová Ves
IČO: 00165948
Stará cesta 3, 052 80 Spišská Nová Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Okresný súd Spišská Nová Ves
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Petrášková
Telefón: +421 534171200
Fax: +421 534424537
Email: katarina.petraskova@justice.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.justice.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Stravovacie poukážky pre Okresný súd Spišská Nová Ves - 2013 - 2014
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Okresný súd Spišská Nová Ves
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zabezepčenie stravovania formou stravovacích poukážok pre sudcov a zamestnacov Okresného súdu Spišská Nová Ves
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55000000-0
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1500 kusov mesačne
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 120 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 21
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
zo štátneho rozpočtu
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1 PODMIENKY ÚČASTI VO VEREJNOM OBSTARÁVANÍ PODĽA § 26 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií: 1. § 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terrorizme - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace 2. § 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace 3. § 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace 4. § 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace 5. § 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace 6. § 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy/zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu/ ako dôkazy, že v predchádzajúcom období mal po odpočítaní svojich záväzkov dostupné likvidné aktíva alebo aktíva s primeranou mierou likvidity v súvislosti s plnením svojich zmluvných záväzkov, prípadne prístup k finančným úverovým prostriedkom postačujúcim pre úspešné splnenie takýchto zmlúv, resp. v súčasnom období má zabezpečený prístup k finančným úverovým prostriedkom alebo iným aktívam, vo výške postačujúcej/potrebnej na riadne plnenie takejto zmluvy. Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona : - prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky / 2010, 2011, 2012 /, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Prehľad je možné dokladovať aj formou originálu alebo úradne osvedčenou kópiou čestného vyhlásenia podpísaného osobou oprávnenou konať za uchádzača, v ktorom budú uvedené požadované údaje o obrate.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu. Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže podľa § 28 zákona : - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov: ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení a - zoznamom rešturačných zariadení, t. j. voľne prístupných / verejnosti prístupných bez obmedzenia / prevádzkových jednotiek akceptujúcich stravovacie poukážky uchádzača nachádzajúcich sa na území mesta Spišská Nová Ves v členení – názov / obchodný / reštauračného zariadenia, ulica – miesto jeho umiestnenia, kontaktné číslo a kontaktná osoba, u ktorej je možné potvrdiť akceptáciu stravovacích poukážok uchádzača.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: 1. Postup e-aukcie a. Každému uchádzačovi, ktorého ponuka bola vyhodnocovaná, verejný obstarávateľ e-mailom oznámi výsledok vyhodnotenia ponúk z prvej etapy súťaže. b. Pre účasť na elektronickej aukcii je potrebné, aby každý uchádzač bol zaregistrovaný na portály EVO (www.evo.gov.sk), čím obdrží prístupové kódy k elektronickej aukcii a prístupové práva (viď Príručku Uchádzača k e-Aukcii na najnižšiu cenu v systéme EVO - http://www.evo.gov.sk/PokynEVO.html). Túto registráciu je potrebné vykonať najneskôr v lehote do 22. februára 2013 do 14,00 hodiny. Po uplynutí tejto lehoty na registráciu systém ukončí možnosť registrácie uchádzačov o súťaž. c. Uchádzači, ktorí splnia uvedené podmienky postúpia do druhej etapy súťaže, kde sa výber najúspešnejšieho uchádzača bude realizovať prostredníctvom elektronickej aukcie systémom predkladania ponúk upravených smerom nadol. d. Výzva na účasť v elektronickej aukcii bude verejným obstarávateľom odoslaná elektronickými prostriedkami súčasne všetkým uchádzačom a bude obsahovať všetky príslušné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie. e. Výzvu k účasti na elektronickej aukcii odošle verejný obstarávateľ minimálne dva pracovné dni pred jej začatím s uvedením všetkých potrebných informácií o priebehu elektronickej aukcie podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. f. Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom systému EVO . Začiatok elektronickej aukcie je naplánovaný na deň 26. februára 2013 so začiatkom o 10.00 hod. Počas elektronickej aukcie bude umožnené všetkým vyzvaným uchádzačom reagovať na ponuky ostatných uchádzačov. Základný mechanizmus hodnotenia a porovnávania ponúk v e-aukcii v systéme EVO je založený na porovnaní najnižšej ceny. g. Počas elektronickej aukcie bude umožnené všetkým vyzvaným uchádzačom reagovať na ponuky ostatných uchádzačov. Minimálne zníženie poplatku je určené o 0,01 %. Dodržanie minimálneho zníženia poplatku je systémom kontrolované, ak nová ponuka nedosiahne určené zníženie, systém nebude novú ponuku uchádzača akceptovať. h. V prípade technického problému s elektronickou aukciou ( z dôvodu vyššej moci, napr. plošného výpadku siete internetu alebo z inej nepredpokladanej objektívnej príčiny), budú ponuky vyhodnotené na základe písomných podkladov, cenových ponúk uchádzačov. Za technický problém s elektronickou aukciou sa nepovažuje neznalosť práce uchádzača v systéme elektronickej aukcie EVO na portáli Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade vyhodnotenia ponúk na základe písomných dokladov, kritérium vyhodnotenia ponúk bude tvoriť najnižšia cena – poplatok za službu. 2. Ďalšie upozornenia pre použitie elektronickej aukcie: Upozorňujeme účastníkov elektronickej aukcie, že pokiaľ budú zámerne znižovať cenu a následne na to nebudú schopní realizovať zákazku na základe ceny, ktorú ponúkli v aukcii a zvíťazili s ňou, môže takéto jednanie viesť k trestnoprávnej zodpovednosti. Upozorňujeme uchádzačov, aby správne kalkulovali cenu, za ktorú sú schopní danú zákazku realizovať. Obstarávateľ môže zrušiť použitý postup: - ak ani jeden uchádzač nesplnil podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, - nebola predložená ani jedna ponuka, - ani jedna predložená ponuka nezodpovedá určeným požiadavkám, - ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1SprO/11/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.01.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
04.02.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 19.03.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.02.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Okresný súd Spišská Nová Ves
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je neverejné z dôvodu použitia elektronickej aukcie. Otváranie sa uskutoční za prítomnosti členov komisie na vyhodnotenie ponúk bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
04.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité