Oznámenie 234 - MSP

Obsah

234 - MSP
Vestník č. 5/2013 - 08.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Látky
IČO: 00316148
Látky 36, 985 45 Látky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecný úrad Látky, 985 45 Látky 36
Kontaktná osoba: Ľubomír Bahleda - starosta
Mobil: +421 903290900
Telefón: +421 455376333
Fax: +421 455376221
Email: obeclatky@latky.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.latky.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nadstavba objektu ZŠ a MŠ – 7 BJ, Látky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Látky - ZŠ a MŠ Látky
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vybudovanie nadstavby existujúceho objektu ZŠ a MŠ v obci Látky. Terajší objekt je dvojpodlažný s plochou strechou v tvare „L“ a tvorí ho jeden dilatačný celok. Vytvorených bude 7 BJ, ku ktorým prístup bude zabezpečovaný novým samostatným schodiskom, ktoré bude k riešenému objektu pristavané ako samostatný dilatačný celok. Priestory ZŠ a MŠ a novonavrhované bytové jednotky budú oddelené a prevádzky sa nebudú navzájom ovplyvňovať. Novonavrhované bytové jednotky vzniknú vytvorením obytného podkrovia- vytvorením šikmej strechy namiesto terajšej plochej strechy. Súčasťou zákazky je okrem výstavby bytových jednotiek aj vytvorenie parkovacích plôch pre obyvateľov bytovky na spevnenej ploche v oblasti vstupu do bytovky s napojením na existujúcu komunikáciu v bezprostrednej blízkosti. Celá výstavba bude prebiehať za plnej prevádzky ZŠ a MŠ , teda celá výstavba musí prebiehať tak aby počas výstavby boli plne funkčné obidve zariadenia.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45215214-0
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 231 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 18
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Od uchádzačov sa bude vyžadovať zábezpeka vo výške 10 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky a podmienky uvoľnenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania sa bude financovať z úveru zo štátneho fondu rozvoja bývania a dotácie MDVRR SR. Fakturácia diela bude možná len po ukončení celého diela a po ukončení kolaudačného konania, pričom splatnosť faktúry bude 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Zmluva o dielo nadobudne účinnosť iba v prípade podpísania zmluvy o poskytnutí finančných prostriedkov ( FP) medzi objednávateľom ako prijímateľom FP a štátnym fondom rozvoja bývania cez príslušný KSU a pridelením dotácie z MDVRR SR, ako poskytovateľom FP. V prípade nezískania FP do 24 mesiacov od uzatvorenia zmluvy o dielo bude platnosť ZoD ukončená bez finančných nárokov zmluvných strán.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zák. č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej zákon o VO) predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o VO, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o VO. Doklady musia byť predložené v origináli alebo úradne overenej fotokópii.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
a) podľa § 27 ods. 1 písm. a) - pozitívne vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk, v ktorých má uchádzač vedený účet, o solventnosti a o schopnosti plniť si finančné záväzky, ktorým môže byť prísľub banky alebo zahraničnej banky o poskytnutí úveru a ktoré uchádzač predloží ako originály alebo úradne overené kópie týchto dokladov, s dátumom nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby jej zahrnutia v súlade s ust. § 32 ods. 6 zákona o VO: Verejný obstarávateľ požaduje získať spoľahlivého obchodného partnera, ktorý je schopný zabezpečiť finančné zdroje na plnenie predmetu zákazky a svoje záväzky si plní riadne a včas. V súvislosti s týmto cieľom vo vzťahu k predmetu zákazky verejný obstarávateľ považuje podmienku za primeranú. b) podľa § 27 ods. 1 písm. d) - obratom za predchádzajúce 3 roky - alebo za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od začatia vykonávania činnosti. Dôkazný prostriedok - výkaz ziskov a strát (podnikateľ - právnická osoba) za posledné 3 roky - potvrdený miestne príslušným správcom dane alebo audítorom, alebo výkaz o príjmoch a výdajoch za posledné 3 roky (podnikateľ - fyzická osoba) - potvrdený miestne príslušným správcom dane alebo audítorom. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo overených kópií. Z predložených dokladov musí byť zrejmý jednoznačný obrat (príjem v prípade podnikateľa - fyzickej osoby). Ak záujemca/uchádzač nemá sídlo v SR a v krajine jeho sídla sa požadované doklady nevydávajú, uchádzač nahradí uvedené doklady čestným vyhlásením o dosiahnutom obrate za požadované obdobie. Odôvodnenie v zmysle § 32 ods. 6: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať dosiahnutý obratu z dôvodu uistenia sa, že víťazný uchádzač bude schopný znášať náklady spojené so zabezpečovaním potrebných činností. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže záujemca využiť finančné zdroje inej osoby podľa §27, ods. 2 zákona o VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
k bodu b) Podmienkou účasti záujemcu je výška obratu za roky 2009, 2010, 2011 alebo za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od začatia vykonávania činnosti, súhrnne minimálne 690 000,00 EUR alebo ekvivalent v inej mene.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí predložiť doklady podľa § 28 ods. 1 písm. b) zákona o VO - zoznam stavebných prác uskutočnených za posledných päť rokov ( 2008, 2009, 2010, 2011, 2012) doplnených potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa §32 ods. 6 ZVO: Zoznamom realizovaných stavieb záujemca preukáže, že má skúsenosti z realizovaním rovnakých alebo podobných zákaziek v objeme primeranom predmetu zákazky. Záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 28 ods. 2 zákona o VO.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač musí preukázať, že za posledných 5 rokov ( 2008, 2009, 2010, 2011, 2012), uskutočnil aspoň na jednej stavbe stavebné práce obdobné ako je predmet zákazky s minimálnym objemom 231 000 EUR bez DPH. Finančná hodnota na referenčnom liste musí byť uvedená v EUR. Ak je uvedená iná mena, môže byť uchádzačom doplnená prepočítaná na EUR.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
3/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.01.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 100,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Zaslaním alebo zložením na účet č. 18021352/0200. Pri písomnom alebo e-mailovom požiadaní o súťažné podklady potvrdenie o zaplatení predloží záujemca spolu so žiadosťou o poskytnutie súťažných podkladov. Pri osobnom doručení žiadosti o súťažné podklady je možné úhradu v hotovosti do pokladne.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
05.02.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.02.2013 16:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Obecný úrad Látky, v zasadačke starostu obce
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnicka osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne, doručená prostredníctvom pošty, osobne alebo mailom. Súťažné podklady budú zaslané záujemcom poštou alebo osobné prevzatie po predbežnom telefonickom dohovore s kontaktnou osobou uvedenou v bode I.1. Spôsob prevzatia uveďte v žiadosti o súťažné podklady.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
04.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité