Oznámenie 393 - MST

Obsah

393 - MST
Vestník č. 7/2013 - 10.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Mesto Vrútky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00647209
Matušovičovský rad 4, 038 61 Vrútky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Matušovičovský rad 4, Vrútky
Kontaktná osoba: Ing. Milan Rovný
Telefón: +421 434281393 / 434281508
Fax: +421 434281285
Email: milan.rovny@vrutky.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.vrutky.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Nákup komunálnej techniky pre údržbu miestnej infraštruktúry.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Sídlo verejného obstarávateľa, Matušovičovský rad 4, Vrútky.
Kód NUTS SK031
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup multifunkčného vozidla s vymeniteľnými nadstavbami, mobilného štiepkovača a univerzálneho nakladača pre účely vykonávania údržby miestnej infraštruktúry. Zariadenia musia byť nové. Základné špecifikácie prostredníctvom kľúčových technických parametrov jednotlivých strojných zariadení sú nasledovné: 1. Multifunkčné vozidlo s vymeniteľnými nadstavbami Motor turbodieslový, s výkonom v rozsahu 100 – 110 kW, pohon na všetky kolesá 4x4, vozidlo schválené ako nosič výmenných nadstavieb, vybavené komunálnou hydraulikou. 1.1 Vodná cisterna a kropiaca lišta – výmenná nadstavba Objem cisterny 1 800 – 2 000 lit., vybavená hydraulickým čerpacím agregátom pripojeným k hydraulickému obvodu vozidla 1.2 Cestný zametač – výmenná nadstavba Cestný zameč pre letnú údržbu vozoviek, miestnych komunikácií, chodníkov - nadstavba sa na vozidlo vešia na čelné prípojné zariadenie (dosku) - systém kropenia kefy pre elimináciu prášenia (prepojenie kefy s cisternou k prívodu tlakovej vody) - obojstranne pretáčanie vľavo i vpravo 1.3 Teleskopická pracovná plošina – výmenná nadstavba - pohon nadstavby od hydraulického obvodu vozidla - pracovná výška s maximálnym dosahom 15 m - nosnosť koša minimálne 200 kg 2. Štiepkovač na cestnom podvozku - štiepkovač na cestnom podvozku – brzdený, pripojenie k vozidlu pomocou guľa ISO 50 - priemer spracovaného materiálu minimálne 15 cm - pohon od samostatného motoru benzínového s minimálnym výkonom 15 kW - guľatý komín pre lepšie vyhodenie štiepky, otočný o 360° 3. Šmykom riadený nakladač - motor dieselový, chladený kvapalinou, výkon minimálne 40 kW - ovládanie pojazdu joystikom ( riadenie a zdvih ramien) - príslušenstvo: lopata, paletizačné vidly predľžené minimálne 1000 mm, podkop s lopatou s minimálnou šírkou 500 mm, vŕtacie zariadenie s vrtákom minimálne priemeru 400 mm Ďalšie technické parametre pre účely špecifikácie predmetu zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34144400-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34223100-7, 34144710-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
1. Multifunkčné vozidlo s vymeniteľnými nadstavbami – vodnou cisternou s kropiacou lištou, cestným zametačom, teleskopickou pracovnou plošinou - 1 ks 2. Štiepkovač na cestnom podvozku – 1 ks 3. Šmykom riadený nakladač – 1 ks
Hodnota 219 523,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 3
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zložiť zábezpeku vo výške 5 000,00 EUR (päťtisíc EUR). Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zák. č. 25/2006 Z. z. a podrobne rozpísané v súťažných podkladoch. Zloženie zábezpeky budú uchádzači preukazovať v ponukách. Zábezpeka musí byť pripísaná na určený účet verejného obstarávateľa najneskôr k lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude klasifikovať nesplnenie tejto požiadavky ako nesplnenie podmienok stanovených verejným obstarávateľom. Číslo účtu a bankový ústav na zloženie zábezpeky budú uvedené v príslušnej časti súťažných podkladov. V prípade zloženia zábezpeky bankovým prevodom musí byť doklad preukazujúci uvedenú skutočnosť súčasťou ponuky. V prípade zloženia zábezpeky formou bankovej záruky musí byť uvedený dokument súčasťou ponuky a jeho platnosť preukázateľná počas lehoty viazanosti ponúk.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne na plnenie predmetu zmluvy preddavok. Platba sa bude realizovať bezhotovostným stykom na základe vystavenej faktúry. Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od vystavenia faktúry.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Ak ponuku predloží skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o VO a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ bude požadovať vytvorenie právnych vzťahov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: III.1.4.1 Prílohou kúpnej zmluvy budú nasledovné dokumenty: - Autorizácia zástupcu výrobcu, resp. zástupcu výrobcu podvozka vydané Ministerstvom dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky - Súhlasné stanovisko výrobcu alebo zástupcu výrobcu podvozku pre montáž výmenných nadstavieb a príslušenstva. Úspešný uchádzač predloží uvedené dokumenty najneskôr k termínu podpisu kúpnej zmluvy s verejným obstarávateľom.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o VO a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 26 ods. 2, resp. 4 alebo 5 zákona o VO v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie týchto dokladov. Všetky doklady musia dokumentovať aktuálny stav, ich platnosť musí byť v súlade s § 26 ods. 2 zákona o VO. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona o VO predložením úradne overenej fotokópie potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania dokladov na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní. Ak doklady na splnenie podmienok účasti na verejnom obstarávaní predkladá skupina dodávateľov, osobné postavenie uchádzačov predkladá každý člen skupiny osobitne.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Požadované doklady - dôkazné prostriedky podľa § 27 ods. 1 : - Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Ako dôkazový prostriedok uchádzač predloží vyjadrenie banky (bankovú informáciu) v origináli alebo overenej kópii, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, t. j. že uchádzač nebol a nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nebol a nie je predmetom exekúcie. Uchádzač potvrdenie predloží za každú banku, v ktorej má vedený účet. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia/ vyjadrení banky/bánk aj čestné prehlásenie, že v iných bankách nemá záväzky. Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 32 ods. 6 zákona o VO: Verejný obstarávateľ overuje, vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky, uchádzačovu ekonomickú stabilitu a schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky, a to v rozsahu primeranom k predpokladanej hodnote zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Požadované doklady - dôkazné prostriedky podľa § 28 ods. 1 - podľa § 28 ods. 1 písm. a) - Zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce 3 roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Ak objednávateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ. Ak objednávateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ dôkaz o plnení potvrdí objednávateľ. Ak to nie je možné vyhlásením záujemcu o ich uskutočnení. - podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1: – vzorky, opisy, fotografie Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienok účasti týkajúcich sa odbornej alebo technickej spôsobilosti podľa § 32 ods. 6 zákona o VO: Verejný obstarávateľ stanovenými podmienkami účasti skúma schopnosť uchádzača dodať požadovaný predmet zákazky. Podmienky účasti sú potrebné a primerané vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou dodávok rovnakého alebo podobného charakteru v rozsahu ako je predmet zákazky. Fotografiami a opisom navrhovaného zariadenia uchádzač preukáže, že je schopný ponúknuť verejnému obstarávateľovi strojné zariadenie podľa zadaných špecifikácií.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
1. - Uchádzač musí preukázať aspoň 3 dodávky s rovnakým alebo obdobným predmetom zákazky (komunálne vozidlo s nadstavbami) za predchádzajúce 3 roky v objeme rovnom alebo vyššom ako 100 000 v EUR bez DPH za každú dodávku alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Skupina ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu. V zozname Uchádzač uvedie aj celkový súčet cien (bez DPH) dodávok za predchádzajúce tri roky. Všetky ceny Uchádzač uvádza v mene EUR. V prípade ak cena bude uvádzaná v inej mene ako je EUR, bude uvádzaná suma prerátaná kurzom uvádzaným v kurzovom lístku zverejnenom Národnou bankou Slovenska ku dňu zverejnenia tohto oznámenia; v prípade ak cena zákazky bude uvádzaná v mene Slovenská koruna, bude uvádzaná suma prerátaná konverzným kurzom (1 EUR= 30,1260 Sk). 2. - Uchádzač predloží fotografie a opis technických parametrov navrhovaného zariadenia.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Ďalšie informácie o elektronickej aukcii: 1. Verejný obstarávateľ pred začatím elektronickej aukcie vyhodnotí ponuky podľa kritérií na vyhodnotenie ponúk. 2. Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, a ktorí neboli z verejnej súťaže vylúčení na predloženie nových cien./ príp. hodnôt/ Účelom elektronickej aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Elektronickú aukciu nemožno začať skôr ako dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. 3. Elektronická aukcia bude uskutočnená dvojkolovo, a to medzikolo a súťažnékolo. Elektronická aukcia sa začne najskôr dva dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. 4. Počas elektronickej aukcie budú všetci uchádzači informovaní v každom okamihu o ich relatívnom umiestnení. 5. Po skončení elektronickej aukcie Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu na základe výsledku elektronickej aukcie. 6. Proti priebehu elektronickej aukcie a jej automatizovanému vyhodnoteniu nemožno podať námietky. Predmet e-aukcie je rovnaký ako predmet zákazky, uvedený v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch. Elektronická aukčná sieň (ďalej len e-aukčná sieň) je prostredie umiestnené na určenej adrese vo verejnej dátovej sieti Internet, v ktorom uchádzači predkladajú nové ceny upravené smerom nadol. Súťažné kolo je časť postupu, v ktorom prebieha on-line vzájomné porovnávanie cien ponúkaných uchádzačmi prihlásených do e-aukcie a ich vyhodnocovanie v limitovanom čase. E-aukcia bude vykonaná elektronickými zariadeniami prostredníctvom siete Internet. Administrátor odošle výzvu na účasť v eaukcii elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačom. Vo výzve budú uvedené všetky príslušné informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu, dátum a čas začatia a ukončenia medzikola, dátum a čas začatia súťažného kola a spôsob ukončenia e-aukcie, minimálny a maximálny krok zníženia nových cien. V medzikole bude uchádzačom sprístupnená e-aukčná sieň, kde sa zadajú jednotlivé položky z ponuky uchádzača, ktoré budú následne skontrolované administrátorom. Každý uchádzač v medzikole vidí iba svoju ponuku. V medzikole sa uchádzači oboznámia s priebehom a pravidlami eaukcie. Pravidlá obsahujú aj údaje týkajúce sa minimálneho kroku zníženia ceny ponuky, pravidlá predlžovania súťažného kola a lehotu platnosti prístupových kľúčov. V medzikole uchádzači nemôžu svoje ponuky meniť. V súťažnom kole bude prebiehať e-aukcia on-line. Uchádzači budú mať možnosť upravovať celkovú cenu za všetky zariadenia spolu v ľubovoľnom počte krokov smerom nadol. Zmena ceny nesmie byť na úkor kvality, tzn. že uchádzačom ponúknutá nová cena musí byť cenou za rovnaký predmet zákazky ako bol špecifikovaný v ponuke uchádzača, predloženej v lehote na predkladanie ponúk. Počas súťažného kola budú všetkým uchádzačom súčasne uverejňované informácie, ktoré im umožnia zistiť v každom okamihu ich relatívne umiestnenie. Bližšie údaje o priebehu E-aukcie budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
NLZ-KT-2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.01.2013 14:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.02.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.09.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.02.2013 10:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité