Oznámenie 530 - MUP

Obsah

530 - MUP
Vestník č. 10/2013 - 15.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Bardejov
IČO: 00321842
Radničné námestie 16, 085 80 Bardejov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Fax: +421 513700007
Email: lasachisro@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
LASACHI, s.r.o.
IČO: 46545727
Volgogradská 9 , 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Fax: +421 513700007
Email: lasachisro@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
LASACHI, s.r.o.
IČO: 46545727
Volgogradská 9 , 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Fax: +421 513700007
Email: lasachisro@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
LASACHI, s.r.o.
IČO: 46545727
Volgogradská 9 , 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): LASACHI, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Mgr. Ľubomír Jankura
Mobil: +421 917765110
Telefón: +421 917765110
Fax: +421 513700007
Email: lasachisro@gmail.com
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Protipovodňová ochrana východnej časti mesta Bardejov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Mesto Bardejov
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Hlavným účelom stavby je ochrana dotknutého územia mesta v jeho východnej časti pred prívalovým dažďom , ktorý ovplyvňuje negatívne pozemky a nehnuteľnosti v najnižšej časti lokality. Samotná lokalita bola rozčlenená na štyri stavebné objekty.
SO 01 Pod Šibeňou horou
SO 02 Gróner
SO 03 Pod Dubinami
SO 04 Postajok
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45246000-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo a rozsah je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá je súčasťou súťažných podkladov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 2 498 352,4100 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nepožaduje
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky je financovaný z vlastných prostriedkov a prostriedkov Európskej únie. Platby a lehoty splatnosti faktúr budú uvedené v návrhu zmluvy, ktorá bude súčasťou súťažných podkladov.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak predkladá ponuku skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje od členov tejto
skupiny dodávateľov, aby pred podpísaním zmluvy vytvorili spoločne právnu formu tak, aby zodpovedali za záväzky
spoločne a nerozdielne z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač, ktorého ponuka bude v predmetnom verejnom obstarávaní úspešná mal ku dňu plnenia zmluvy uzatvorenú poistnú zmluvu o zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom povolania v min. hodnote 500 000 EUR a stavebnomontážne poistenie v min. výške rovnajúcej sa hodnote zákazky.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti

Záujemca musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Splnenie podmienok účasti záujemca preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, ods. 4 a 5 resp. §128 ods. 1 zákona, predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov Všetky doklady verejný obstarávateľ požaduje predložiť v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti podľa §31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie: Podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia je daná ustanovením § 26 zákona o verejnom obstarávaní
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Záujemca svoje finančné a ekonomické postavenie preukáže: prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. K prehľadu záujemca pripojí výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, alebo ich ekvivalenty používané v krajne sídla záujemcu. Výkazy resp. ich ekvivalenty, musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo úradne overené fotokópie potvrdené príslušným správcom dane. V prípade, že záujemca nemá ukončený hospodársky rok 2012 predloží výkaz resp. ekvivalentný doklad podpísaný štatutárnym orgánom resp. oprávnenou osobou. Odôvodnenie: Záujemca v ponuke predloží požadované doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, ktorými preukáže svoju finančnú stabilitu pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Požaduje sa, aby priemerný dosiahnutý celkový obrat za posledné tri hospodárske roky bol min. 3 mil. EUR bez DPH (v prípade, ak záujemca predkladá výkazy ,resp. ekvivalentné doklady) v inej mene ako je €, v prehľade uvedie sumu v pôvodnej mene a uvedie aj sumu v €, ktorú stanoví kurzom NBS ku dňu zverejnenia tohto oznámenia. V prípade, že záujemcom je skupina dodávateľov podľa § 31 zákona o verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti za všetkých členov skupiny spoločne, v zmysle §31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Záujemca technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť preukáže týmito dokladmi: zoznamom stavebných prác
(rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky. Za stavby rovnakého alebo podobného charakteru sa považujú
stavby hrádzí, brehových opevnení a stavieb súvisiacich s protipovodňovou ochranou) za predchádzajúcich päť rokov. K zoznamu pripojí záujemca potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcu sa technickej alebo odbornej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii. Verejný obstarávateľ požaduje aby záujemca uviedol osoby, ktoré budú priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác, ktoré majú odbornú spôsobilosť na výkon činnosti stavbyvedúceho - inžinierske stavby, t.j. musí mať osvedčenie o odbornej spôsobilosti resp. o vykonaní odbornej skúšky, alebo ekvivalentný doklad. V prípade, že záujemca využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, je záujemca povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby,ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti v súlade s § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie: uchádzač má preukázať skúsenosti s plnením predmetu podobného charakteru ako je predmet zákazky a preukázať, že má k dispozícii kvalifikovaných odborníkov na zabezpečenie predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Záujemca predloží zoznam aj potvrdenia o uskutočnení stavebných prác (stavby hrádzí, brehových opevnení a stavieb
súvisiacich s protipovodňovou ochranou) s minimálnou celkovou zmluvnou cenou 300 000 EUR bez DPH za každú
uvedenú stavbu v zozname a potvrdení o uspokojivom uskutočnení stavebných prác záujemcom za obdobie
predchádzajúcich piatich rokov. Ak záujemca predkladá potvrdenia v inej mene ako je €, v prehľade uvedie sumu v
pôvodnej mene a uvedie aj sumu v €,ktorú stanoví priemerným ročným kurzom stanoveným ECB na daný rok, ku
ktorému sa potvrdenie viaže. Ak sa uskutočnenie stavebných prác uvedených v potvrdení viaže na viac rokov, záujemca uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka a následne vykoná prepočet na € pre každú časť potvrdenia daného obdobia. Prepočet celkovej zmluvnej ceny na € takého potvrdenia sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm jednotlivých rokov. Prepočet SKK sa uskutoční konverzným kurzom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Užšia súťaž
IV.1.2. Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky, alebo na rokovania alebo na účasť na dialógu
Hodnota/Od: 10
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov: Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov: Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu
záujemcov: Kritérium č. 1: Finančný objem vyjadrený súčtom celkových zmluvných cien za uskutočnenie zmluvne dohodnutých stavebných prác uvedených v zozname stavebných prác, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov a doplnených potvrdeniami - maximálny počet bodov 70. Kritérium č. 2: Počet potvrdení o uskutočnení stavebných prác s minimálnou celkovou zmluvnou cenou 300 000,- EUR bez DPH za každé potvrdenie, uskutočnených v predchádzajúcich piatich rokoch - maximálny počet bodov 30. Spôsob vyhodnotenia kritéria č. 1: V kritériu č. 1 sa hodnotí finančný objem vyjadrený súčtom celkových zmluvných cien za uskutočnené zmluvne dohodnuté stavebné práce uvedené v zozname stavebných prác, uskutočnené za obdobie predchádzajúcich päť rokov .Maximálny počet bodov sa pridelí záujemcovi, ktorého súčet celkových zmluvných cien za uskutočnenie zmluvne dohodnutých stavebných prác uvedených v zozname stavebných prác, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov
(ďalej len súčet zmluvných cien) bude najvyšší. Bodové ohodnotenie ostatných záujemcov sa vypočíta úmerou ako
podiel súčtu zmluvných cien hodnoteného záujemcu a najvyššieho súčtu zmluvných cien predloženým v predmetnom
verejnom obstarávaní, vynásobený maximálnym počtom bodov v danom kritériu. Vstupným údajom do hodnotenia bude súčet zmluvných cien, predložených podľa požiadavky verejného obstarávateľa v bode III.2.3) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Spôsob vyhodnotenia kritéria č. 2: V kritériu č. 2 sa hodnotí počet potvrdení o uskutočnení stavebných prác s minimálnou celkovou zmluvnou cenou 300 000,- EUR bez DPH, uskutočnených v predchádzajúcich piatich rokoch (ďalej len počet potvrdení). Maximálny počet bodov sa pridelí záujemcovi, ktorý predloží najväčší počet potvrdení. Bodové ohodnotenie ostatných záujemcov sa vypočíta úmerou ako podiel počtu potvrdení hodnoteného záujemcu a najvyššieho počtu potvrdení predloženého v predmetnom verejnom obstarávaní, vynásobený maximálnym počtom bodov v danom kritériu. Vstupným údajom do hodnotenia bude súčet potvrdení s minimálnou celkovou zmluvnou cenou 300 000,- EUR bez DPH, uskutočnených záujemcom za obdobie predchádzajúcich päť rokov predložených podľa požiadavky verejného obstarávateľa v bode III.2.3) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Výsledné hodnotenie: Verejný obstarávateľ vypočíta súčet výsledných bodových hodnôt jednotlivých kritérií a prvým desiatim zašle výzvu na predkladanie ponúk.
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 30,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Podmienky a spôsob platby budú uvedené vo výzve na predkladanie ponúk.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
06.02.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Podmienky otvárania ponúk budú uvedené v súťažných podkladoch.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Podmienky budú uvedené v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Ministerstvo životného prostredia - operačný program, ochrana pred povodňami.
VI.3. Ďalšie informácie
Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, sú považované za žiadosť o účasť na verejnom obstarávaní.
Záujemca ich doručuje v uzavretom obale (v dvoch vyhotoveniach - 1x original a 1 kópia a na CD nosiči.Obsah CD disku musí byť identický so žiadosťou o účasť a súťažnou ponukou predloženou v písomnej forme t. j. vrátane elektronicky kopírovaných skenovaných dokladov preukazujúcich podmienky účasti. Nepredloženie kópie nie je dôvodom vylúčenie záujemcu) s uvedením obchodného mena a sídla záujemcu s označením:" Protipovodňová ochrana východnej časti mesta Bardejov" ŽIADOSŤ O ÚČASŤ - NEOTVÁRAŤ, poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu uvedenú v tomto oznámení (príloha A.III) Doklady odporúčame, aby boli zviazané, očíslované a parafované štatutárnym zástupcom. Doklady preukazujúce splnenie podmienok musia byť predložené ako originály resp. úradne overené fotokópie. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcom so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. Ak doklady predkladá skupina dodávateľov, predložia členovia skupiny dodávateľov písomné plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov (vedúci člen skupiny) konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní.Plnomocenstvo musí byť podpísané osobami oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny dodávateľov, ktorí plnomocenstvo udeľujú. Podpisy osôb udeľujúcich plnomocenstvo musia byť úradne overené. Plnomocenstvo bude predložené ako súčasť žiadosti o účasť, - obálka s dokladmi musí byť doručená v lehote podľa bodu IV.3.4. na adresu pre doručenie žiadostí o účasť uvedenú v tomto oznámení (príloha A.III) Pri osobnom doručení je potrebné doručenie
telefonicky dohodnúť kvôli zabezpečeniu prítomnosti na pracovisku - Mgr. Ľubomír Jankura (tel. kontakt 0917 765 110) Lehota pre požiadanie o vysvetlenie údajov, požiadaviek a podmienok účasti: do 18.01.2013, 14:00 hod.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
10.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité