Oznámenie 528 - MUP

Obsah

528 - MUP
Vestník č. 10/2013 - 15.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Užšia súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Dobrá Niva
IČO: 00319830
Nám.SNP 47, 962 61 Dobrá Niva

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obec Dobrá Niva Nám.SNP 47 Dobrá Niva
Kontaktná osoba: zodpovedná za verejné obstarávanie: Ing. Helena Polónyi, Telefón: +421 905826576, E-mail: polonyi@orangemail.sk, Kontaktná osoba zodpovedná za predmet zákazky: Ing. Martin Krúdy, tel. č. 0905 345 706, e-mail: starosta@obecdobraniva.sk,
Mobil: +421 905826576
Telefón: +421 455382352
Fax: +421 455382351
Email: polonyi@orangemail.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.obecdobraniva.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Životné prostredie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Dobrá Niva - ochrana pred povodňami
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Obec Dobrá Niva, okres Zvolen
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK03
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dobrá Niva – ochrana pred povodňami - Stavebné úpravy toku, aby bola zabezpečená ochrana priľahlých území pred povodňami.
Stavebné úpravy budú vykonané na troch stavebných objektoch:
• SO 01 Hajtmanský potok – vybuduje sa protipovodňový múr, vyčistí sa koryto, opraví sa kamenná dlažba, upraví sa profil toku v stiesnených úsekoch
• SO 02 Studničný jarok – vybuduje sa kapacitnejšie, rozmerovo vhodnejšie koryto v dolnom úseku, vyústenie do Hajtmanského potoka sa upraví do ostrejšieho uhla, realizuje sa kamenné opevnenie brehu
• SO 03 potok Šemegrunt – upraví sa koryto, realizuje sa lichobežníkový profil s opevnením kamennou rovnaninou
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45246100-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45246200-5, 45246400-7, 45246410-0, 45247212-9, 45247220-8, 45247230-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkový rozsah prác je podrobne popísaný v projektovej dokumentácii a v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 974 516,5000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 18
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 48.700,00 €. Podrobnosti budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtových finančných prostriedkov vyčlenených na tento účel a z nenávratného finančného príspevku operačného programu Životné prostredie, Prioritná os 2 - Ochrana pred povodňami, opatrenie 2.1 Ochrana pred povodňami, kód výzvy OPZP-PO2-11-1, Kód ITMS: NFP24120110345.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov utvorená na uskutočnenie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá, nemusí vytvoriť určitú právnu formu, ale musí stanoviť lídra skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny od verejného obstarávateľa za všetkých členov skupiny a ktorý bude konať v mene všetkých ostatných členov skupiny vrátane uzatvorenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač mal ku dňu podpisu zmluvy uzavretú poistnú zmluvu o zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom povolania v hodnote min. 300 000,- eur a stavebnomontážne poistenie v min. výške rovnajúcej sa hodnote zákazky.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti: Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3, resp. ods. 4 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon č. 25/2006 Z. z.), ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa tohto bodu.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: uvedené podmienky sú stanovené zákonom.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Záujemca predloží prehľad o celkovom obrate za predchádzajúce tri hospodárske roky 2009 až 2011, resp. za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo od začatia prevádzkovania činnosti. Prílohou prehľadu bude výkaz ziskov a strát resp. výkaz o príjmoch a výdavkoch za uvedené roky. V prípade, že žiadosť o účasť bude predložená skupinou dodávateľov podľa § 31, predloží skupina uvedené doklady spoločne. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina v jeho sídle nevydáva požadované doklady, verejný obstarávateľ príjme aj iný doklad (ekvivalent) ktorým záujemca preukáže splnenie požadovanej podmienky. Všetky doklady verejný obstarávateľ požaduje preložiť v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Predmetná podmienka vyplýva z § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie záujemcu. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného záujemcu, ktorý preukáže svoju finančnú stabilitu pre riadne plnenie predmetu zákazky. Záujemca musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, pričom dosiahol celkový obrat v rozsahu min. 3- násobku predpokladanej hodnoty zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Záujemca musí preukázať, že za predchádzajúce tri hospodárske roky dosiahol celkový obrat minimálne 1.950.000,00 € resp. ekvivalent tejto hodnoty v inej mene prepočítaný konverzným kurzom. V prípade inej meny ako EUR prepočítaný priemerným ročným kurzom stanoveným ECB pre daný rok.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti Podľa § 28 ods. 1 písm. b): Záujemca predloží zoznam stavebných prác týkajúcich rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (2007 až 2011), doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru sa považujú práce podľa rozsahu § 52, ods. 1) písm. a); b); c) platného zákona o vodách č. 364/2004 Z. z. v znení neskorších zmien a doplnkov:
„Vodné stavby prípadne ich časti, ktoré umožňujú osobitné užívanie vôd alebo iné nakladanie s vodami:
a) stavby, ktorými sa upravuje, mení, alebo zriaďuje koryto vrátane terénnych úprav s tým spojených,
b) stavby na ochranu pred povodňami,
c) priehrady, vodné nádrže, rybníky, hate, hrádze a iné stav by potrebné na nakladanie s vodami.“
V prípade, že práce boli realizované mimo časový rámec v zmysle zákona, z dokladu musí byť zrejmé, v akej hodnote bola časť prác zrealizovaná v určenej lehote v zmysle zákona. V prípade že stavba bola realizovaná skupinou dodávateľov, musí byť z dokladu zrejmé, v akej hodnote a v akej lehote bola realizovaná záujemcom. Zoznam musí obsahovať údaje:
• identifikáciu odberateľa
• miesto a lehotu uskutočnenia prác (uskutočnených v predchádzajúcich 5 rokoch)
• cenu stavebných prác
Potvrdenia o uspokojivom plnení musia obsahovať minimálne tieto údaje:
• obchodné meno a sídlo zhotoviteľa, • obchodné meno a sídlo odberateľa, • potvrdenie o uspokojivom plnení v oblasti kvality diela
• zhodnotenie stavebných prác podľa obchodných podmienok v rozsahu • zmluvný termín a skutočný termín zrealizovaných stavebných prác,
• zmluvnú cenu a celkovú cenu za zrealizované stavebné práce v eur, (zmluvná cena v SKK bude prepočítaná konverzným kurzom 30,126 SKK = 1 eur). V prípade zhotoviteľa, ktorý bol v čase dodania platcom DPH, požaduje sa uviesť cenu s DPH; v prípade zhotoviteľa, ktorý nebol v čase dodania platcom DPH, požaduje sa uviesť cenu bez DPH, v prípade inej meny ako SKK alebo eur uvedie aj prepočet na eur, ktorú stanoví priemerným ročným kurzom stanoveným ECB na daný rok. Potvrdenie musí byť podpísané osobou oprávnenou konať v mene odberateľa s uvedením mena, funkcie a kontaktu, všetko pre potreby overenia si predmetného potvrdenia. Vzhľadom na to, že počet referencií je kritériom výberu záujemcov pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti, verejný obstarávateľ bude akceptovať iba referencie potvrdené odberateľom (buď verejným obstarávateľom, alebo inou osobou než verejným obstarávateľom). Pri vyhodnotení nebude možné akceptovať čestné prehlásenia záujemcu, ktorých pravdivosť nie je možné overiť.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Záujemca musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, pričom celkový objem prestavaných prác v zákonom určenom období bol minimálne vo výške 3.200.000.- €.
Podmienky účasti podľa § 28 ods. 1 písm. g): Údaje o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác: Záujemca predloží Zoznam s údajmi o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, v ktorom sa požaduje uviesť minimálne: 2 stavbyvedúci na predmet Vodohospodárske stavby. V rámci tejto podmienky účasti verejný obstarávateľ požaduje predložiť nasledovné doklady:
•Zoznam pracovníkov, ktorí sa budú priamo podieľať na riadení realizácie stavebných prac, v ktorom budú uvedené údaje:
• Por. č.
• Meno a priezvisko pracovníka
• Funkcia (zaradenie)
• Najvyššie dosiahnuté vzdelanie
• Dĺžka odbornej praxe v predmete zákazky min. 5 rokov
• Č. osvedčenia o získaní odbornej kvalifikácie na odborné činnosti vo výstavbe - odbor vodohospodárske stavby Zoznam bude doložený nasledovnými dokladmi pre všetky osoby uvedené v zozname:
•Kópie vysvedčení najvyššieho dosiahnutého vzdelania
•Potvrdenie zamestnávateľa o dĺžke odbornej praxe resp. životopis s originálnym podpisom konkrétneho pracovníka •Kópie osvedčení o získaní odbornej kvalifikácie na odborné činnosti vo výstavbe s originálnou pečiatkou a originálnym podpisom konkrétneho pracovníka V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Záujemca musí preukázať, že má k dispozícii osoby, ktoré majú dostatočné skúsenosti s uskutočňovaním stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky.
Podmienky účasti podľa § 29:
Platný certifikát systému manažérstva kvality v oblasti, ktorá je predmetom zákazky podľa ISO 9001:2008 alebo jeho platný ekvivalent, v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vykonať externý audit druhou stranou v prípade predloženia iného dôkazu rovnocenného opatreniam na zabezpečenie kvality.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Záujemca musí preukázať, že má zavedený systém manažérstva kvality podľa ISO 9001:2008, ktorým preukazuje zhodu s požiadavkami predmetnej normy v oblasti stavebných prác týkajúcich sa vodných diel.
Podmienky účasti podľa § 30:
Platný certifikát systému environmentálneho manažérstva podľa ISO 14001 alebo jeho platný ekvivalent, v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vykonať externý audit druhou stranou v prípade predloženia iného dôkazu rovnocenného opatreniam environmentálneho riadenia.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Záujemca musí preukázať, že má zavedený systém environmentálneho manažérstva podľa ISO 14001, ktorým preukazuje zhodu s požiadavkami predmetnej normy v oblasti stavebných prác týkajúcich sa vodných diel.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Záujemca predloží zoznam aj potvrdenia o vykonaní stavebných prác s minimálnou celkovou zmluvnou cenou 3.200.000,- € bez DPH za všetky stavby uvedené v zozname stavebných prác, uskutočnených záujemcom za obdobie predchádzajúcich 5 rokov (2007 až 2011), pričom v zozname bude uvedená minimálne 1 stavba s rozpočtovým nákladom objemu zákazky vo výške 1.000.000.- €.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Užšia súťaž
IV.1.2. Obmedzenie počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky, alebo na rokovania alebo na účasť na dialógu
Hodnota/Od: 10
Objektívne kritériá na výber obmedzeného počtu záujemcov: Kritérium č. 1: Počet potvrdení o vykonaní stavebných prác s minimálnou zmluvnou cenou 1.000.000,- eur bez DPH za každú stavbu, uskutočnenú v predchádzajúcich piatich rokoch - maximálny počet bodov 50. Kritérium č. 2: Finančný objem vyjadrený súčtom celkových zmluvných cien za realizáciu zmluvne dohodnutých stavebných prác uvedených v zozname stavebných prác, uskutočnených (ukončených) za predchádzajúcich päť rokov - maximálny počet bodov 50. Spôsob vyhodnotenia ponúk podľa kritéria č. 1: V kritériu č. 1 sa hodnotí počet potvrdení o vykonaní stavebných prác s minimálnou celkovou zmluvnou cenou 1.000 000,- eur bez DPH, uskutočnených v predchádzajúcich piatich rokoch (predložených podľa bodu III.2.3 Oznámenia o vyhlásení VO). Maximálny počet bodov sa pridelí záujemcovi, ktorý predloží najväčší počet referencií. Bodové ohodnotenie ostatných záujemcov sa vypočíta úmerou ako podiel hodnoteného záujemcu a najväčšieho predloženého počtu referencií vynásobený maximálnym počtom bodov v danom kritériu. Spôsob vyhodnotenia ponúk podľa kritéria č. 2: V kritériu č. 2 sa hodnotí finančný objem vyjadrený súčtom celkových zmluvných cien za realizáciu zmluvne dohodnutých stavebných prác uvedených v zozname stavebných prác, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov. Maximálny počet bodov sa pridelí záujemcovi, ktorého súčet celkových zmluvných cien za realizáciu zmluvne dohodnutých stavebných prác uvedených v zozname stavebných prác, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (ďalej len súčet zmluvných cien) bude najvyšší. Bodové ohodnotenie ostatných záujemcov sa vypočíta úmerou ako podiel súčtu zmluvných cien vyhodnocovaného záujemcu a najvyššieho súčtu zmluvných cien, vynásobený maximálnym počtom bodov v danom kritériu.
Každý člen komisie vypočíta súčet výsledných bodových hodnôt jednotlivých kritérií. Komisia: Pre jednotlivé ponuky komisia spočíta výsledné bodové hodnotenia jednotlivých členov komisie a vypracuje súhrnné vyhodnotenie ponúk.
Identifikácia záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky a ktorým budú poskytnuté súťažné podklady, a umožnené predložiť ponuku: Verejný obstarávateľ obmedzuje počet záujemcov, ktorí budú vyzvaní na predloženie ponuky a ktorým budú poskytnuté súťažné podklady, a umožnené predložiť súťažnú ponuku na 10. Prvých desiatich záujemcov, ktorí po súčte výsledných hodnôt vyhodnotenia jednotlivých členov komisie dosiahnu najvyššie bodové ohodnotenie, verejný obstarávateľ vyzve na predloženie ponuky.
V prípade, ak záujem o účasť prejaví menej ako 10 záujemcov, verejný obstarávateľ vyzve na predloženie ponuky všetkých záujemcov, ktorí splnili podmienky účasti, a nebude ich vyhodnocovať prostredníctvom výberových kritérií.
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Ponuky uchádzačov, ktoré neboli vylúčené zo súťaže, budú postúpené do elektronickej aukcie. Presný termín zahájenia a ukončenia elektronickej aukcie závisí úplného vyhodnotenia ponúk a od prípadného uplatnenia žiadosti o nápravu. Priebeh elektronickej aukcie je nasledovný: Uchádzač, ktorý nebol vylúčený pri vyhodnocovaní splnenia technických a obsahových požiadaviek, bude vyzvaný na účasť v elektronickej aukcii. Zodpovedná osoba uchádzača, identifikovaná v ponuke bude vyzvaná na prihlásenie sa do aukčnej siene a kontaktovaná pri realizácii súťažného kola elektronickej aukcie.
Ďalšie informácie o procese elektronickej aukcie budú uvedené v súťažných podkladoch, vo výzve a v pravidlách on-line elektronického výberového konania podľa súťažných podkladov.
Kritériom hodnotenia ponúk formou elektronickej aukcie je najnižšia cena v EUR s DPH, pričom úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorý posledný zadá celkovú najnižšiu cenu.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2013/VO
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.01.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
04.02.2013 12:00
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 01.03.2013 12:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Nám. SNP 47, 962 61 Dobrá Niva
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Vzhľadom na použitie elektronickej aukcie je otváranie ponúk a ich vyhodnocovanie neverejné v súlade so znením ustanovenia zákona § 43 ods. 3 posledná veta. V súlade s predmetným ustanovením zákona uchádzači neobdržia zápisnicu z otvárania ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): operačný program Životné prostredie, Prioritná os 2 - Ochrana pred povodňami, opatrenie 2.1 Ochrana pred povodňami, kód výzvy OPZP-PO2-11-1 Kód ITMS: NFP24120110345
VI.3. Ďalšie informácie
Lehota uvedená v bode IV.3.3 - Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom znamená v prípade použitia postupu Užšia súťaž lehotu na predkladanie žiadostí o vysvetlenie informácií uvedených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
Lehota uvedená v bode IV.3.4 – Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí účasť znamená dátum, dokedy je potrebné predložiť žiadosť o účasť, ktorej súčasťou budú všetky požadované doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti.
Lehota uvedená v bode IV.3.5 Odoslanie výziev:
Lehota na odoslanie výzvy na predkladanie ponúk nie je známa, závisí od dĺžky vyhodnocovania splnenia podmienok účasti.
Lehota uvedená v bode IV.3.7 Otváranie ponúk je len orientačná, závisí od dĺžky trvania vyhodnotenia splnenia podmienok účasti. Jej presný dátum bude uvedený vo výzve na predkladanie ponúk.
Elektronická komunikácia vrátane poskytnutia súťažných podkladov je možná iba prostredníctvom mailovej adresy polonyi@orangemail.sk. Žiadosti o účasť musia byť predložené v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ bude akceptovať predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti aj v českom jazyku.
Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, pri ktorej verejný obstarávateľ stanoví spôsob potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca/uchádzač je povinný použiť stanovený spôsob a potvrdiť prijatie písomnosti. Elektronickú (mailovú) komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje pri doručení výzvy na predkladanie ponúk a súťažných podkladov, pri ich vysvetľovaní, pri vysvetľovaní ponuky, pri oznámení o neprijatí ponuky, pri oznámení o vylúčení a oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk. Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení žiadostí o účasť vrátane dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma, a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady vrátane projektovej dokumentácie iba v elektronickej forme. Záujemca musí mať k dispozícii ľubovoľný prehliadač dwg Viewer pre otvorenie jednotlivých výkresov.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
10.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité