Oznámenie 631 - MSS

Obsah

631 - MSS
Vestník č. 11/2013 - 16.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
IČO: 00165182
Námestie SNP 33, 813 31 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo kultúry SR
Kontaktná osoba: Jana Petrovičová
Telefón: +421 220482555
Fax: +421 220482573
Email: jana.petrovicova@culture.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.culture.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zhotovenie videovizitiek
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
26
Hlavné miesto poskytovania služieb: Ministerstvo kultúry SR, nám. SNP č.33, 813 31 Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je vyhotovenie audiovizuálnych diel ( klipov) a zvukovo-obrazových záznamov pre podujatia organizované Ministerstvom kultúry SR, napríklad: Pamiatka roka – Fénix: Cena sa udeľuje za prípravu a realizáciu obnovy/reštaurovania kultúrnych pamiatok, ale aj prípravu a realizáciu obnovy historického prostredia na území pamiatkových zón a pamiatkových rezervácií, Cena ministra – Osobnosť :Cena ministra sa udeľuje za významný konkrétny čin v predchádzajúcom roku, za celoživotné dielo alebo za dlhoročný prínos v rôznych oblastiach kultúry. Cena A. Kmeťa a Múzeum roka: Cena sa udeľuje za vedecké práce významne pomáhajúce odbornému rastu slovenského múzejníctva a galerijníctva, etnografie a folkloristiky; za celoživotnú, resp. mnohoročnú odbornú prácu v múzejníctve a galerijníctve alebo v oblasti etnografie a folkloristiky; za aktivitu, prispievajúcu k rozvoju, ochrane, uchovaniu a využívaniu kultúrneho dedičstva.Verejný obstarávateľ predpokladá, že ročne bude vyžadovať odhadovaný počet audiovizuálnych diel nasledovne : a) 45 – 60 sekundové klipy : 20 ks; b) 3,5 – 4 minútové klipy: 12 ks; c) 70 minútový záznam: 3 ks.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 92100000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 92110000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
220 kusov videovizitiek počas trvania Rámcovej dohody.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 125 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 48
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžaduje sa.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu Ministerstva kultúry SR. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok na plnenie predmetu zmluvy.
Platby a lehota splatnosti faktúr sú stanovené minimálne 30 dní odo dňa doručenia
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Zhotoviteľ na vlastné náklady a zodpovednosť vysporiada všetky autorské práva a práva súvisiace s autorským právom k dielam, výkonom a záznamom, ktoré budú použité pri tvorbe Diela a súčasne vysporiadať predmetné práva k Dielu ako celku tak, aby zhotoviteľ pri odovzdaní diel bol oprávnený postúpiť na objednávateľa licenciu v rozsahu a spôsobom dohodnutým v tejto zmluve a objednávateľ bol prevzatím Diela oprávnený (bez akýchkoľvek ďalších úkonov a/alebo finančných nákladov) používať Dielo na základe takejto výhradnej a neobmedzenej licencie na účely a spôsobom dohodnutým v zmluvných podmienkach
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 26 ods. 1 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o VO) a ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o VO požadovaných v bodoch 1.1 až 1.7:
1.1 výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme
1.2 výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, 1.3 potvrdenie príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku, 1.4 potvrdenie (potvrdenia) príslušnej zdravotnej poisťovne (zdravotných poisťovní), nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.5 potvrdenie Sociálnej poisťovne, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.6 potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.7 doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. 1.8 Uchádzač môže doklady uvedené v bode 1.1 až 1.7 nahradiť predložením platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov (originál alebo úradne osvedčená fotokópia).
1.9 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže doklady požadované v bodoch 1.1 až 1.7 nahradiť čestným vyhlásením, podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.10 Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Nevyžaduje sa.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. – zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač predloží zoznam dodávok rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, zrealizovaných za predchádzajúce tri roky 2010, 2011, 2012 doplnený potvrdeniami o uspokojivom dodaní (referenciami), minimálne jednu referenciu v hodnote 100 000 eur bez DPH spolu za predchádzajúce tri roky.
Zoznam aj potvrdenia musia obsahovať minimálne tieto údaje: 1) obchodné meno a sídlo poskytovateľa služby, 2) obchodné meno a sídlo odberateľa (zhotoviteľa / autora), 3) zmluvný termín dodania, skutočný termín dodania, 4) celkovú zmluvnú cenu za dodanie tovaru v EUR bez DPH;
V prípade, že finančné podklady uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, údaje v uvedených potvrdeniach je potrebné prepočítať na euro kurzom vyhláseným ECB (Európskou centrálnou bankou), ku dňu zdaniteľného plnenia. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté; V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodu III.2.3) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, za všetkých členov skupiny spoločne. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov. V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z., verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s dodávkami rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
MKSR-12/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 31.01.2013 15:00
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
12.02.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.03.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.02.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Ministerstvo kultúry SR
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Z dôvodu realizácie elektronickej aukcie sa otváranie ponúk neuskutoční za prítomnosti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Pri vyžiadaní súťažných podkladov elektronickou poštou uchádzač musí potvrdiť žiadosť aj písomnou formou v originálnom vyhotovení najneskôr do troch pracovných dní odo dňa zaslania žiadosti elektronickými prostriedkami. Súťažné podklady budú poskytované v elektronickej podobe: mailom, CD. Verejný obstarávateľ nevyžaduje úhradu za súťažné podklady. Na otváraní ponúk sa nemôžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky (je neverejné z dôvodu následnej elektronickej aukcie).
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
11.01.2013

Redakčné opravy

1107 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 16/2013
V oznámení 00631 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky, Námestie SNP 33, 813 31 Bratislava - mestská časť Staré Mesto zverejnenom vo VVO č. 011/2013 zo dňa 16.01.2013 boli nesprávne zverejnené údaje II.1.5. Stručný opis predemtu zákazky Namiesto: Verejný obstarávateľ predpokladá, že ročne bude vyžadovať odhadovaný počet audiovizuálnych diel nasledovne : a) 45 – 60 sekundové klipy : 20 ks; b) 3,5 – 4 minútové klipy: 12 ks; c) 70 minútový záznam: 3 ks. Viď: Verejný obstarávateľ predpokladá, že ročne bude vyžadovať odhadovaný počet audiovizuálnych diel nasledovne : a) 45 – 60 sekundové klipy : 40 ks; b) 3,5 – 4 minútové klipy: 12 ks; c) 70 minútový záznam: 3 ks.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité