Oznámenie 720 - MSP

Obsah

720 - MSP
Vestník č. 12/2013 - 17.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Občianske združenie GREEN WAY
IČO: 42110599
Budulov 167, 045 01 Moldava nad Bodvou

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj
Mobil: +421 903785720
Telefón: +421 527730110
Fax: +421 527730110
Email: Oz.greenway@gmail.com; inpropoprad@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
INPRO POPRAD, s.r.o.
IČO: 36501476
Ústecko-Orlická 3300/25 , 058 01 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj
Mobil: +421 903785720
Telefón: +421 527730110
Fax: +421 527730110
Email: inpropoprad@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
INPRO POPRAD, s.r.o.
IČO: 36501476
Ústecko-Orlická 3300/25 , 058 01 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Poprad
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Margetaj
Mobil: +421 903785720
Telefón: +421 527730110
Fax: +421 527730110
Email: inpropoprad@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Občianske združenie
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Podpora ekonomického, sociálneho a environmentálneho rozvoja regiónu
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
GREEN STOCK - NOVOSTAVBA.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: obec Buzica, parc. č.: 557/14 pre časť č.1 a časť č.2 predmetu zákazky. Podrobnejšie miesto realizácie stavebných prác pre časť č.1 predmetu zákazky a miesto dodania tovaru pre časť č.2 predmetu zákazky je podrobne určené v realizačnej PD.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK042
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Názov predmetu zákazky: „GREEN STOCK - NOVOSTAVBA“, ktorá je vyhlásená vo VVO ako stavebné práce, nakoľko tieto sú prevládajúce čo do rozsahu a výšky predpokladanej hodnoty zákazky (ďalej len „PHZ“), pozostáva z jednotlivých častí predmetu zákazky:
časť č.1 predmetu zákazky: - názov: "GREEN STOCK – NOVOSTAVBA" - časť č.1: Realizácia stavebného diela.
Jedná sa o stavebnú časť – stavebné práce na jednotlivých stavebných objektoch podľa PD a výkazu výmer - Rozpočtu. Súčasťou stavebného diela bude v hale 1 lodi B zabudovaný do stavebnej časti elektrický mostový žeriav 2.2. Jednotlivé haly sú stavebne konštruované na montáž žeriavov, ktoré sa postupne budú v ďalšom období obstarávať.
Predmetom tejto časti ponuky a zákazky je uskutočnenie stavebných prác stavebného diela: „GREEN STOCK – NOVOSTAVBA“, ktoré zahŕňa nasledovné stavebné objekty podľa objektovej sústavy z PD:
A.STAVEBNÉ OBJEKTY
SO-01 HALA č.1
SO-02 HALA č.2
SO-10 OPLOTENIE
SO-14 ŽUMPA
SO-15 AKUMULAČNÁ NÁDRŽ AN 20
B.INŽINIERSKE SIETE
SO-04 POŽIARNY VODOVOD
SO-04.1 VODOVODNÁ PRÍPOJKA
SO-05 KANALIZAČNÁ PRÍPOJKA
SO-05.1 DAŽĎOVÁ KANALIZÁCIA
SO-13 PLYNOVÁ PRÍPOJKA
C.ELEKTROINŠTALÁCIA
SO-06 NN PRÍPOJKA
SO-07 HALA č.1 /vnútorné silnoprúdové rozvody, EL. osvetlenie/
SO-08 HALA č.2 /vnútorné silnoprúdové rozvody, EL. osvetlenie/
D.DOPRAVA
SO-11 RIEŠENIE DOPRAVY A SPEVNENÝCH PLÔCH
DOPRAVNÉ ZNAČENIE
E.TERÉNNE ÚPRAVY
SO-12 TERÉNNE ÚPRAVY A PRISTUPOVÉ KOMUNIKÁCIE
SO-12.1 SADOVÉ ÚPRAVY
F.POŽIARNA OCHRANA
G.ÚSTREDNÉ VYKUROVANIE
SO-01 HALA č.1 - INKUBÁTOR
Podrobné a smerodajné údaje sú uvedené v realizačnej PD a výkaze výmer (súčasť prílohy č.1 súťažných podkladov).
časť č.2 predmetu zákazky: - názov: "GREEN STOCK – NOVOSTAVBA" - časť č.2: Dodávka a montáž žeriavu.
Jedná sa o elektrický mostový žeriav s označením 2.2 predpísaných parametrov, ktorý bude zabudovaný do haly 1 lode B, no je technicky oddeliteľný od stavebnej časti stavebného diela a je vyrábaný a dodávaný špecializovanými strojárenskými firmami, ktoré nemajú nič spoločné a súvisiace so stavebnými firmami (potencionálnymi uchádzačmi) pre časť č.1 predmetu zákazky.
Predmetom tejto časti ponuky a zákazky je dodávka elektrického mostového žeriavu predpísaných parametrov, ktorý bude zabudovaný do haly 1 lode B, no je technicky oddeliteľný od stavebnej časti stavebného diela "GREEN STOCK – NOVOSTAVBA" a je vyrábaný a dodávaný špecializovanými strojárenskými firmami. Podrobnejšie informácie sú uvedené v realizačnej PD – časti H. TECHNOLOGICKÝ PROJEKT a v prílohe č.5 súťažných podkladov. Ďalšie žeriavy v jednotlivých halách sa momentálne nebudú obstarávať. Rozsah:
- žeriav 2.2: nosnosť 20,0 t; dráha 60 m; hala 1 loď B. Množstvo 1 ks.
Vzhľadom na vyššie uvedené a na základe určenia predpokladanej hodnoty zákazky, pristúpil obstarávateľ na spoločné podlimitné verejné obstarávanie predmetu zákazky, ale s možnosťou predloženia ponúk na časti.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45213260-3
Doplnkový slovník: FG05-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45100000-8, 45223300-9, 45300000-0, 45400000-1, 45000000-7, 34950000-1, 42414100-2
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 2
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
časť č.1 predmetu zákazky: - názov: "GREEN STOCK – NOVOSTAVBA" - časť č.1: Realizácia stavebného diela.
Stavebné dielo je členené na jednotlivé stavebné objekty podľa objektovej sústavy uvedenej v bode II.1.5..
Stručný popis jednotlivých stavebných objektov:
A.STAVEBNÉ OBJEKTY
SO-01 HALA č.1, SO-02 HALA č.2
Všetky haly majú charakter nevýrobnej prevádzky, univerzálnych skladových priestorov pre krátkodobé a dlhodobé uskladnenie rôznych výrobkov. V objekte SO-01 HALA č.1 sa nachádza podnikateľský inkubátor s logistickým centrom, kde na I.NP úroveň +0,000 sú miestnosti: strážna služba, vstupná chodba, schodisko, upratovačka, EL. rozvodňa, kotolňa, denné miestnosti so šatňami + WC. Na II.NP úroveň +3,600 sa nachádza denná miestnosť slúžiaca v budúcnosti napr. aj pre výdaj stravy, s kuchynkou, s WC pre obsluhu, upratovačka, chodba a schodisko. Z chodby je prístup do kancelárie správcu objektov + kancelária/archív/ a kancelária/kopírovacie služby/. Pre uvedené kancelárie je k dispozícií soc. zariadenie pre ženy a mužov na II.NP.
Na III.NP úroveň +6,000 sa nachádzajú komunikačná chodba + schodisko, kancelárske priestory /5 miestností/, WC pre mužov a ženy + upratovačka.
Na IV. NP úroveň +9,000 sa nachádza schodisko + chodba, z ktorej je prístup do konferenčnej miestnosti s WC pre ženy a mužov. Následné 3 kancelárie sú súčasťou podnikateľského inkubátora, tieto majú k dispozícií WC na III.NP.
Stavebný objekt SO-01 HALA č.1 bude využívaný ako univerzálny skladový objekt určený pre skladové účely, prízemný, riešený ako dvojloď so sedlovou strechou so spoločnými stredovými stĺpmi. V hale bude v lodi (A) umiestnený mostový žeriav s nosnosťou 12,5 t v druhej (B) lodi 20 t. Tak isto je riešený objekt SO-02 HALA č. 2, v lodi (C) nosnosť žeriavu bude 12,5 t a v časti (D) 32 t mostový žeriav.
Základové konštrukcie hál: železobetónové pätky a základové trámy; zvislé konštrukcie: železobetónový skelet, inkubátor v HALE č.1 z presných tvárnic napr. YTONG; vodorovné konštrukcie: železobetónové stužidlá, pre inkubátor a iné stropy – monolitická železobetónová stropná doska, strecha: priamopásové väzníky prierezu T na ktorých sú ukotvené oceľové IPE profily, ktoré slúžia pre uloženie samonosných strešných zatepľovacích panelov s presvetľovacími pásmi. Tvar strechy je sedlový. Priečky a deliace konštrukcie budú murované; obvodový plášť zo stenových fasádnych zateplených panelov. V HALE č.1, č.2 sa bude realizovať ZTI-vnútorný vodovod, plynofikácia (vnútorný rozvod plynu), kanalizácia.
SO-10 OPLOTENIE
Zo stenových pletivových panelov napr. BC TORSION LIGHT-ZN výšky 1,53 m s okom pletiva 62x200/4,2 mm a osadenou vstupnou bránou napr. BC TORSION ESPACE PLUS s dvoma krídlami 2x4 m. Súčasťou brán sú dve samostatné riadiace jednotky, maják, externá anténa,1x dvojkanálový diaľkový ovládač. Systém ovládania je pre každú bránu samostatný. Uvedené komponenty sú v rámci dodávky brán.
SO-14 ŽUMPA
Realizácia žumpy s kapacitou 30 m3.
SO-15 AKUMULAČNÁ NÁDRŽ AN 20
Jedná sa o betónovú nádrž s objemom 20 m3, ktorá je súčasťou dažďovej kanalizácie, osadená medzi kruhovými plastovými kanalizačnými šachtami Š3 a Š4. Slúži na zachytávanie prívalových dažďových vôd, ako aj na čistenie rôznych nečistôt a sedimentov pred vyústením do koryta Ružového potoka.
D.DOPRAVA
SO-11 RIEŠENIE DOPRAVY A SPEVNENÝCH PLÔCH
DOPRAVNÉ ZNAČENIE
Súčasťou sú spevnené plochy, parkoviská, chodníky, zeleň nachádzajúce sa v areáli s prislúchajúcim DZ. B.INŽINIERSKE SIETE
SO-04 POŽIARNY VODOVOD
Nový požiarny vodovod D160 sa napojí na existujúci vonkajší vodovod PVC160 vedený na pozemku majiteľa danej stavby. Na vonkajší vodovod sa požiarny vodovod napojí pomocou tlakových tvaroviek Hawle zdokumentovaných vo výkresovej časti PD daného objektu. Meranie spotreby požiarnej vody bude vodomerom WP DN80 uloženým vo vodomernej šachte 3,0 x 1,5 m. Vodomerná šachta je predmetom riešenia stavebnej časti a je situovaná pri objekte SO-01. Samotný vonkajší požiarny vodovod pozostáva z dvoch vetiev, vetva č.1 o dĺžke 67,20 m a vetvy č.2 o dĺžke 88,50 m.
SO-04.1 VODOVODNÁ PRÍPOJKA
Bude zabezpečovať dodávku vody pre pitné účely a dodávku vody pre hadicové zariadenia v objektoch SO-01 a SO-02. Bod napojenia vodovodnej prípojky bude vo vodomernej šachte vonkajšieho požiarneho vodovodu, t.j. na odbočku T150/50. Za bodom napojenia sa na potrubí osadia uzatváracie armatúry a vodomer MN QN 6 – DN25. Vo vodomernej šachte sa vodovodná prípojka delí na dve vetvy. Jedná vetva je priamo vedená do objektu SO-01 a druhá vetva vychádza z vodomernej šachty a pokračuje ku objektom SO-02 a SO-03 (vetva č.3 a vetva č.4). Pred objektom SO-03 je vodovodná prípojka (vetva č.3) ukončená 1,0 m od objektu a bude uzátkovaná tlakovou zátkou. Vetva č.4 pokračuje ku objektu SO-02, kde končí 1,0 m od objektu. Na vetvu č.4 sa napojí vnútorný hadicový rozvod SV haly č.2 SO-02.
SO-05 KANALIZAČNÁ PRÍPOJKA
Kanalizačná prípojka sa napojí na ležatú kanalizáciu inkubátora vyúsťujúcu z objektu. Kanalizačná prípojka nám slúži na odvádzanie odpadných splaškových vôd z inkubátora objektu SO – 01, je navrhovaná z rúr plastových odpadných kanalizačných PVC 160 uložených, je zaústená do žumpy, ktorá je riešená v stavebnej časti. V lome kanalizačnej prípojky sa osadí kruhová plastová kanalizačná šachta.
SO-05.1 DAŽĎOVÁ KANALIZÁCIA
Dažďová kanalizácia nám odvádza odpadné vody zo striech objektov SO – 01, SO – 02 (SO – 03) a spevnených plôch.
SO-13 PLYNOVÁ PRÍPOJKA
Bude slúžiť pre zásobovanie objektu SO-01 (Inkubátor) zemným plynom za účelom vykurovania a prípravy TÚV. Plynová prípojka je rozdelená na časť STL a časť NTL. Napájací bod STL časti plynovej prípojky bude na existujúci STL plynovod D110 o pracovnom pretlaku do 200 kPa. Existujúci STL plynovod D110 je vedený cez pozemok majiteľa danej stavby. Za bodom napojenia na pozemku majiteľa smeruje STL časť plynovej prípojky ku oploteniu t.j. ku DRZ (domová regulačná zostava). DRZ pozostáva z HUP, domového regulátora, plynomera a uzatváracích plynových armatúr. DRZ bude uložené v plastovej skrinke v oplotení. Na vonkajší plynovod sa plynová prípojka napojí pomocou prípojkovej navrtávacej armatúry DAA110/32. Za plynomerom potrubie plynovej prípojky (NTL časť) klesá do zeme a je vedené až ku objektu SO-01 (Inkubátor), ku priestoru plynovej kotolne. Plynová prípojka končí 1,0 m pred objektom.
C.ELEKTROINŠTALÁCIA
SO-06 NN PRÍPOJKA
Na dvore družstva sa nachádza stožiarová trafostanica a pod ňou NN rozvádzač TS ktorý sa dozbrojí podľa výkresovej časti PD. Istič BD250N L001 In=160A , MTP 200/5A 10VA 0,5%. Odtiaľ sa samonosným závesným káblom AES 4x120 napojí hlavný rozvádzač riešeného priemyselného komplexu.
SO-07 HALA č.1 SO-08 HALA č.2 Predmet zákazky rieši aj vnútorné silnoprúdové rozvody, osvetľovaciu sústavu, zásuvkové okruhy v jednotlivých halách, bleskozvod a uzemnenie.
E.TERÉNNE ÚPRAVY
SO-12 TERÉNNE ÚPRAVY A PRISTUPOVÉ KOMUNIKÁCIE
Príprava pre sadové úpravy a spevnené plochy.
SO-12.1 SADOVÉ ÚPRAVY
Úprava okolia je riešená tak, aby boli umožnené sadovnícke úpravy nového priestoru a to výsadbami vzrastlých stromov v udržiavanej ploche trávnika. Základným kompozičným prvkom sadových úprav bude trávnik v kombinácii so stromami a nízkou zeleňou.
F.POŽIARNA OCHRANA
Je zohľadnená navrhnutými konštrukciami v PD a vo výkaze výmer – Rozpočte.
G.ÚSTREDNÉ VYKUROVANIE
SO-01 HALA č.1 - INKUBÁTOR
V tejto etape je navrhnuté vykurovanie len pre Inkubátor v SO-01 HALA č.1. Zdrojom tepla pre Inkubátor je plynová kotolňa situovaná v prízemí m.č. 102. Pre požadovaný tepelný výkon ÚK sa v kotolni osadí nástenný kondenzačný kotol v prevedení turbo.
Podrobné informácie sú uvedené v realizačnej PD a výkaze výmer - prílohe súťažných podkladov.
časť č.2 predmetu zákazky: - názov: "GREEN STOCK – NOVOSTAVBA" - časť č.2: Dodávka a montáž žeriavu.
Jedná sa o elektrický mostový žeriav s označením 2.2 predpísaných parametrov, ktorý bude zabudovaný do haly 1 lode B, no je technicky oddeliteľný od stavebnej časti stavebného diela a je vyrábaný a dodávaný špecializovanými strojárenskými firmami, ktoré nemajú nič spoločné a súvisiace so stavebnými firmami (potencionálnymi uchádzačmi) pre časť č.1 predmetu zákazky.
Predmetom tejto časti ponuky a zákazky je dodávka elektrického mostového žeriavu predpísaných parametrov, ktorý bude zabudovaný do haly 1 lode B, no je technicky oddeliteľný od stavebnej časti stavebného diela "GREEN STOCK – NOVOSTAVBA" a je vyrábaný a dodávaný špecializovanými strojárenskými firmami. Podrobnejšie informácie sú uvedené v realizačnej PD – časti H. TECHNOLOGICKÝ PROJEKT a v prílohe č.5 súťažných podkladov. Ďalšie žeriavy v jednotlivých halách sa momentálne nebudú obstarávať. Rozsah:
- žeriav 2.2: nosnosť 20,0 t; dráha 60 m; hala 1 loď B. Množstvo 1 ks.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 1 750 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
časť č.1 predmetu zákazky: - názov: "GREEN STOCK – NOVOSTAVBA" - časť č.1: Realizácia stavebného diela.
1) STRUČNÝ OPIS
Jedná sa o stavebnú časť – stavebné práce na jednotlivých stavebných objektoch podľa PD a výkazu výmer - Rozpočtu. Súčasťou stavebného diela bude v hale 1 lodi B zabudovaný do stavebnej časti elektrický mostový žeriav 2.2. Jednotlivé haly sú stavebne konštruované na montáž žeriavov, ktoré sa postupne budú v ďalšom období obstarávať.
Predmetom tejto časti ponuky a zákazky je uskutočnenie stavebných prác stavebného diela: „GREEN STOCK – NOVOSTAVBA“, ktoré zahŕňa nasledovné stavebné objekty podľa objektovej sústavy z PD:
A.STAVEBNÉ OBJEKTY
SO-01 HALA č.1
SO-02 HALA č.2
SO-10 OPLOTENIE
SO-14 ŽUMPA
SO-15 AKUMULAČNÁ NÁDRŽ AN 20
B.INŽINIERSKE SIETE
SO-04 POŽIARNY VODOVOD
SO-04.1 VODOVODNÁ PRÍPOJKA
SO-05 KANALIZAČNÁ PRÍPOJKA
SO-05.1 DAŽĎOVÁ KANALIZÁCIA
SO-13 PLYNOVÁ PRÍPOJKA
C.ELEKTROINŠTALÁCIA
SO-06 NN PRÍPOJKA
SO-07 HALA č.1 /vnútorné silnoprúdové rozvody, EL. osvetlenie/
SO-08 HALA č.2 /vnútorné silnoprúdové rozvody, EL. osvetlenie/
D.DOPRAVA
SO-11 RIEŠENIE DOPRAVY A SPEVNENÝCH PLÔCH
DOPRAVNÉ ZNAČENIE
E.TERÉNNE ÚPRAVY
SO-12 TERÉNNE ÚPRAVY A PRISTUPOVÉ KOMUNIKÁCIE
SO-12.1 SADOVÉ ÚPRAVY
F.POŽIARNA OCHRANA
G.ÚSTREDNÉ VYKUROVANIE
SO-01 HALA č.1 - INKUBÁTOR
Podrobné a smerodajné údaje sú uvedené v realizačnej PD a výkaze výmer (súčasť prílohy č.1 súťažných podkladov).
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45213260-3
Doplnkový slovník: FG05-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45100000-8, 45223300-9, 45300000-0, 45400000-1, 45000000-7
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Stručný popis jednotlivých stavebných objektov:
A.STAVEBNÉ OBJEKTY
SO-01 HALA č.1, SO-02 HALA č.2
Všetky haly majú charakter nevýrobnej prevádzky, univerzálnych skladových priestorov pre krátkodobé a dlhodobé uskladnenie rôznych výrobkov. V objekte SO-01 HALA č.1 sa nachádza podnikateľský inkubátor s logistickým centrom, kde na I.NP úroveň +0,000 sú miestnosti: strážna služba, vstupná chodba, schodisko, upratovačka, EL. rozvodňa, kotolňa, denné miestnosti so šatňami + WC. Na II.NP úroveň +3,600 sa nachádza denná miestnosť slúžiaca v budúcnosti napr. aj pre výdaj stravy, s kuchynkou, s WC pre obsluhu, upratovačka, chodba a schodisko. Z chodby je prístup do kancelárie správcu objektov + kancelária/archív/ a kancelária/kopírovacie služby/. Pre uvedené kancelárie je k dispozícií soc. zariadenie pre ženy a mužov na II.NP.
Na III.NP úroveň +6,000 sa nachádzajú komunikačná chodba + schodisko, kancelárske priestory /5 miestností/, WC pre mužov a ženy + upratovačka.
Na IV. NP úroveň +9,000 sa nachádza schodisko + chodba, z ktorej je prístup do konferenčnej miestnosti s WC pre ženy a mužov. Následné 3 kancelárie sú súčasťou podnikateľského inkubátora, tieto majú k dispozícií WC na III.NP.
Stavebný objekt SO-01 HALA č.1 bude využívaný ako univerzálny skladový objekt určený pre skladové účely, prízemný, riešený ako dvojloď so sedlovou strechou so spoločnými stredovými stĺpmi. V hale bude v lodi (A) umiestnený mostový žeriav s nosnosťou 12,5 t v druhej (B) lodi 20 t. Tak isto je riešený objekt SO-02 HALA č. 2, v lodi (C) nosnosť žeriavu bude 12,5 t a v časti (D) 32 t mostový žeriav.
Základové konštrukcie hál: železobetónové pätky a základové trámy; zvislé konštrukcie: železobetónový skelet, inkubátor v HALE č.1 z presných tvárnic napr. YTONG; vodorovné konštrukcie: železobetónové stužidlá, pre inkubátor a iné stropy – monolitická železobetónová stropná doska, strecha: priamopásové väzníky prierezu T na ktorých sú ukotvené oceľové IPE profily, ktoré slúžia pre uloženie samonosných strešných zatepľovacích panelov s presvetľovacími pásmi. Tvar strechy je sedlový. Priečky a deliace konštrukcie budú murované; obvodový plášť zo stenových fasádnych zateplených panelov. V HALE č.1, č.2 sa bude realizovať ZTI-vnútorný vodovod, plynofikácia (vnútorný rozvod plynu), kanalizácia.
SO-10 OPLOTENIE
Zo stenových pletivových panelov napr. BC TORSION LIGHT-ZN výšky 1,53 m s okom pletiva 62x200/4,2 mm a osadenou vstupnou bránou napr. BC TORSION ESPACE PLUS s dvoma krídlami 2x4 m. Súčasťou brán sú dve samostatné riadiace jednotky, maják, externá anténa,1x dvojkanálový diaľkový ovládač. Systém ovládania je pre každú bránu samostatný. Uvedené komponenty sú v rámci dodávky brán.
SO-14 ŽUMPA
Realizácia žumpy s kapacitou 30 m3.
SO-15 AKUMULAČNÁ NÁDRŽ AN 20
Jedná sa o betónovú nádrž s objemom 20 m3, ktorá je súčasťou dažďovej kanalizácie, osadená medzi kruhovými plastovými kanalizačnými šachtami Š3 a Š4. Slúži na zachytávanie prívalových dažďových vôd, ako aj na čistenie rôznych nečistôt a sedimentov pred vyústením do koryta Ružového potoka.
D.DOPRAVA
SO-11 RIEŠENIE DOPRAVY A SPEVNENÝCH PLÔCH
DOPRAVNÉ ZNAČENIE
Súčasťou sú spevnené plochy, parkoviská, chodníky, zeleň nachádzajúce sa v areáli s prislúchajúcim DZ. B.INŽINIERSKE SIETE
SO-04 POŽIARNY VODOVOD
Nový požiarny vodovod D160 sa napojí na existujúci vonkajší vodovod PVC160 vedený na pozemku majiteľa danej stavby. Na vonkajší vodovod sa požiarny vodovod napojí pomocou tlakových tvaroviek Hawle zdokumentovaných vo výkresovej časti PD daného objektu. Meranie spotreby požiarnej vody bude vodomerom WP DN80 uloženým vo vodomernej šachte 3,0 x 1,5 m. Vodomerná šachta je predmetom riešenia stavebnej časti a je situovaná pri objekte SO-01. Samotný vonkajší požiarny vodovod pozostáva z dvoch vetiev, vetva č.1 o dĺžke 67,20 m a vetvy č.2 o dĺžke 88,50 m.
SO-04.1 VODOVODNÁ PRÍPOJKA
Bude zabezpečovať dodávku vody pre pitné účely a dodávku vody pre hadicové zariadenia v objektoch SO-01 a SO-02. Bod napojenia vodovodnej prípojky bude vo vodomernej šachte vonkajšieho požiarneho vodovodu, t.j. na odbočku T150/50. Za bodom napojenia sa na potrubí osadia uzatváracie armatúry a vodomer MN QN 6 – DN25. Vo vodomernej šachte sa vodovodná prípojka delí na dve vetvy. Jedná vetva je priamo vedená do objektu SO-01 a druhá vetva vychádza z vodomernej šachty a pokračuje ku objektom SO-02 a SO-03 (vetva č.3 a vetva č.4). Pred objektom SO-03 je vodovodná prípojka (vetva č.3) ukončená 1,0 m od objektu a bude uzátkovaná tlakovou zátkou. Vetva č.4 pokračuje ku objektu SO-02, kde končí 1,0 m od objektu. Na vetvu č.4 sa napojí vnútorný hadicový rozvod SV haly č.2 SO-02.
SO-05 KANALIZAČNÁ PRÍPOJKA
Kanalizačná prípojka sa napojí na ležatú kanalizáciu inkubátora vyúsťujúcu z objektu. Kanalizačná prípojka nám slúži na odvádzanie odpadných splaškových vôd z inkubátora objektu SO – 01, je navrhovaná z rúr plastových odpadných kanalizačných PVC 160 uložených, je zaústená do žumpy, ktorá je riešená v stavebnej časti. V lome kanalizačnej prípojky sa osadí kruhová plastová kanalizačná šachta.
SO-05.1 DAŽĎOVÁ KANALIZÁCIA
Dažďová kanalizácia nám odvádza odpadné vody zo striech objektov SO – 01, SO – 02 (SO – 03) a spevnených plôch.
SO-13 PLYNOVÁ PRÍPOJKA
Bude slúžiť pre zásobovanie objektu SO-01 (Inkubátor) zemným plynom za účelom vykurovania a prípravy TÚV. Plynová prípojka je rozdelená na časť STL a časť NTL. Napájací bod STL časti plynovej prípojky bude na existujúci STL plynovod D110 o pracovnom pretlaku do 200 kPa. Existujúci STL plynovod D110 je vedený cez pozemok majiteľa danej stavby. Za bodom napojenia na pozemku majiteľa smeruje STL časť plynovej prípojky ku oploteniu t.j. ku DRZ (domová regulačná zostava). DRZ pozostáva z HUP, domového regulátora, plynomera a uzatváracích plynových armatúr. DRZ bude uložené v plastovej skrinke v oplotení. Na vonkajší plynovod sa plynová prípojka napojí pomocou prípojkovej navrtávacej armatúry DAA110/32. Za plynomerom potrubie plynovej prípojky (NTL časť) klesá do zeme a je vedené až ku objektu SO-01 (Inkubátor), ku priestoru plynovej kotolne. Plynová prípojka končí 1,0 m pred objektom.
C.ELEKTROINŠTALÁCIA
SO-06 NN PRÍPOJKA
Na dvore družstva sa nachádza stožiarová trafostanica a pod ňou NN rozvádzač TS ktorý sa dozbrojí podľa výkresovej časti PD. Istič BD250N L001 In=160A , MTP 200/5A 10VA 0,5%. Odtiaľ sa samonosným závesným káblom AES 4x120 napojí hlavný rozvádzač riešeného priemyselného komplexu.
SO-07 HALA č.1 SO-08 HALA č.2 Predmet zákazky rieši aj vnútorné silnoprúdové rozvody, osvetľovaciu sústavu, zásuvkové okruhy v jednotlivých halách, bleskozvod a uzemnenie.
E.TERÉNNE ÚPRAVY
SO-12 TERÉNNE ÚPRAVY A PRISTUPOVÉ KOMUNIKÁCIE
Príprava pre sadové úpravy a spevnené plochy.
SO-12.1 SADOVÉ ÚPRAVY
Úprava okolia je riešená tak, aby boli umožnené sadovnícke úpravy nového priestoru a to výsadbami vzrastlých stromov v udržiavanej ploche trávnika. Základným kompozičným prvkom sadových úprav bude trávnik v kombinácii so stromami a nízkou zeleňou.
F.POŽIARNA OCHRANA
Je zohľadnená navrhnutými konštrukciami v PD a vo výkaze výmer – Rozpočte.
G.ÚSTREDNÉ VYKUROVANIE
SO-01 HALA č.1 - INKUBÁTOR
V tejto etape je navrhnuté vykurovanie len pre Inkubátor v SO-01 HALA č.1. Zdrojom tepla pre Inkubátor je plynová kotolňa situovaná v prízemí m.č. 102. Pre požadovaný tepelný výkon ÚK sa v kotolni osadí nástenný kondenzačný kotol v prevedení turbo.
Podrobné informácie sú uvedené v realizačnej PD a výkaze výmer - prílohe súťažných podkladov.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 1 656 808,5000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
časť č.2 predmetu zákazky: - názov: "GREEN STOCK – NOVOSTAVBA" - časť č.2: Dodávka a montáž žeriavu.
1) STRUČNÝ OPIS
Jedná sa o elektrický mostový žeriav s označením 2.2 predpísaných parametrov, ktorý bude zabudovaný do haly 1 lode B, no je technicky oddeliteľný od stavebnej časti stavebného diela a je vyrábaný a dodávaný špecializovanými strojárenskými firmami, ktoré nemajú nič spoločné a súvisiace so stavebnými firmami (potencionálnymi uchádzačmi) pre časť č.1 predmetu zákazky.
Predmetom tejto časti ponuky a zákazky je dodávka elektrického mostového žeriavu predpísaných parametrov, ktorý bude zabudovaný do haly 1 lode B, no je technicky oddeliteľný od stavebnej časti stavebného diela "GREEN STOCK – NOVOSTAVBA" a je vyrábaný a dodávaný špecializovanými strojárenskými firmami. Podrobnejšie informácie sú uvedené v realizačnej PD – časti H. TECHNOLOGICKÝ PROJEKT a v prílohe č.5 súťažných podkladov. Ďalšie žeriavy v jednotlivých halách sa momentálne nebudú obstarávať. Rozsah:
- žeriav 2.2: nosnosť 20,0 t; dráha 60 m; hala 1 loď B. Množstvo 1 ks.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45213260-3
Doplnkový slovník: FG05-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 34950000-1, 42414100-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Jedná sa o elektrický mostový žeriav s označením 2.2 predpísaných parametrov, ktorý bude zabudovaný do haly 1 lode B, no je technicky oddeliteľný od stavebnej časti stavebného diela a je vyrábaný a dodávaný špecializovanými strojárenskými firmami, ktoré nemajú nič spoločné a súvisiace so stavebnými firmami (potencionálnymi uchádzačmi) pre časť č.1 predmetu zákazky.
Predmetom tejto časti ponuky a zákazky je dodávka elektrického mostového žeriavu predpísaných parametrov, ktorý bude zabudovaný do haly 1 lode B, no je technicky oddeliteľný od stavebnej časti stavebného diela "GREEN STOCK – NOVOSTAVBA" a je vyrábaný a dodávaný špecializovanými strojárenskými firmami. Podrobnejšie informácie sú uvedené v realizačnej PD – časti H. TECHNOLOGICKÝ PROJEKT a v prílohe č.5 súťažných podkladov. Ďalšie žeriavy v jednotlivých halách sa momentálne nebudú obstarávať. Rozsah:
- žeriav 2.2: nosnosť 20,0 t; dráha 60 m; hala 1 loď B. Množstvo 1 ks.
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 93 191,5000 EUR
5) DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť č.2 predmetu zákazky bude môcť byť po výrobe dodaná a osadzovaná až po odovzdaní staveniska. Predávajúci min. 15 kalendárnych dní pred plánovaným odovzdaním staveniska na dodanie a montáž predmetu zmluvy, požiada Kupujúceho o odovzdanie staveniska. Termín odovzdania staveniska budú zmluvné strany vzájomne konzultovať, nakoľko sa bude odvíjať od časového harmonogramu postupu prác zhotoviteľa stavebného diela.
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky pre časť č.1 predmetu zákazky sa vyžaduje, pre časť č.2 predmetu zákazky sa nevyžaduje.
Zábezpeka je stanovená vo výške 80.000,- €, slovom: osemdesiattisíc EUR. Zábezpeka sa požaduje v stanovenej výške pre predkladanú ponuku časti č.1 predmetu zákazky.Podrobnejšie podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Záručná doba pre časť č.1 predmetu zákazky sa stanovuje na 60 mesiacov odo dňa úspešného odovzdania a prevzatia diela od Zhotoviteľa Objednávateľom. Táto záručná doba neplatí pre tie časti a zariadenia diela, na ktoré výrobca poskytuje inú záručnú dobu (stroje, zariadenia), tu platí záručná doba 24 mesiacov odo dňa úspešného odovzdania a prevzatia diela od Zhotoviteľa Objednávateľom.
Záručná doba pre časť č.2 predmetu zákazky sa stanovuje na 24 mesiacov odo dňa odovzdania celého predmetu kúpy (okrem častí podliehajúcich opotrebovaniu) dodaný Predávajúcim Kupujúcemu.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov občianskeho združenia; štátneho rozpočtu SR; z NFP schváleného projektu "Podnikateľské centrá s podporou inkubátorových a logistických služieb na prihraničnom území HUSK / Inkubátorházak és logisztikai szolgáltatások támogatásával létrehozott vállalkozói központok a HUSK határmenti régió területén”. Skrátený názov (akronym) projektu: BUSINESS + LOGISTICS; kód projektu: HUSK/1101/1.1.1/0068, zo štrukturálnych fondov EÚ, z Programu cezhraničnej spolupráce Maďarská republika – Slovenská republika 2007-2013. Identifikačné číslo opatrenia: HUSK/1101/1.1.1.
Financovanie a platobné dojednania sú podrobne uvedené v prílohách č.3 a č.4 súťažných podkladov.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Obstarávateľ v prípade úspešnosti ponuky skupiny dodávateľov bude vyžadovať vytvorenie právnych vzťahov medzi jej členmi, nakoľko to bude potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Ďalej platia ustanovenia § 31 zákona o verejnom obstarávaní.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Pre každú z častí predmetu zákazky:
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Uvedené podmienky uchádzač preukazuje predložením dokladov podľa § 26 ods.2, resp. ods.3, 4 zákona o verejnom obstarávaní. Požadované doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne osvedčených kópiách v rozsahu, forme a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a týchto súťažných podkladov. Pozn.: uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti uvedenej v § 26 ods.1 písm.f) dokladom podľa § 26 ods.2 písm.e) zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe k predmetu zákazky a jeho časti, na ktorú ponuku predkladá. Predloženie dokladu v rozsahu, forme a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a v zmysle výkladového stanoviska – jednotného právneho názoru Úradu pre verejné obstarávanie zverejneného na jeho webovej stránke. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods.1 citovaného zákona.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Pre časť č.1:
Uchádzač predloží doklad v zmysle § 27 ods.1 písm.a) zákona o verejnom obstarávaní: vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej
banky o poskytnutí úveru. Obstarávateľ požaduje, aby uchádzač predložil preňho úverový prísľub z banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru vo výške min. 1 100 000,- €. Uvedený doklad predloží uchádzač ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu s dátumom vydania nie starším ako 1 mesiac pred lehotou na predkladanie ponúk. Odôvodnenie v zmysle § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní:
obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí sú ekonomicky a finančne stabilní a majú prístup k úverovým zdrojom bánk, nakoľko prefinancovanie tejto časti predmetu zákazky bude prostredníctvom Zmluvy o pôžičke od úspešného uchádzača - zhotoviteľa.
Pre časť č.2: - sa nevyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Pre časť č.1:
- v nadväznosti na § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní pre vyššie uvedený bod je podmienkou účasti uchádzača: výška úverového prísľubu vo výške min. 1 100 000,- €. Odôvodnenie v zmysle § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní:
obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti s predpísanou minimálnou požadovanou úrovňou štandardov sleduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí sú ekonomicky a finančne stabilní a majú prístup k úverovým zdrojom bánk, ktoré im poskytnú úver vo výške min. 1 100 000,- €, nakoľko prefinancovanie tejto časti predmetu zákazky bude prostredníctvom Zmluvy o pôžičke od úspešného uchádzača – zhotoviteľa pre obstarávateľa – objednávateľa s ročnou úrokovou mierou neprevyšujúcou 4,5% p.a..
Pre časť č.2: - sa nevyžaduje.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Pre časť č.1:
● Obstarávateľ podľa § 28 ods.1 písm.b) zákona o verejnom obstarávaní požaduje predložiť, v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii, zoznam stavebných prác (rovnakého alebo podobného predmetu zákazky – objekty pozemného staviteľstva) uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. Odporúča sa, aby zoznam stavebných prác bol podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača. Pokiaľ v predkladaných dokladoch uchádzača (referenčných listoch) bude uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byt dopísaný ručne perom. Prevod z SKK na EUR vykonať konverzným kurzom 1 EUR = 30,1260 SKK, resp. v prípade zahraničných uchádzačov kurzom ECB ku dňu ukončenia zákazky podľa dátumu preberacieho protokolu uvedeného v referenčnom liste. V prípade, že v referenčnom liste nie je uvedený konkrétny dátum preberacieho konania, uchádzač je oprávnený tento dátum dopísať ručne perom, vrátane prepočtu kurzom ECB k uvedenému dátumu.
Odporúča sa, aby z predloženého zoznamu, resp. predložených referenčných listov bolo možné, okrem vyššie uvedených zákonných údajov, zistiť:
- názov stavby/diela,
- stručný popis predmetu zmluvy,
- lehota realizácie, t. j. od – do (mesiac, rok),
- dátum úspešného odovzdávacieho a preberacieho konania,
- cena stavby/diela v EUR bez DPH – zmluvná a skutočná. V prípade rôznych stavebných objektov stavebného diela, musí byť z uvedených cien zrejmá cena zmluvná a skutočná po realizácii rovnakých alebo podobných objektov predmetu zákazky – objekty pozemného staviteľstva,
- názov a sídlo odberateľa/objednávateľa,
- kontaktné údaje (meno, priezvisko, telefón) zodpovednej osoby odberateľa za účelom overenia si poskytnutých informácií.
Obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, aby predkladali „referencie“ len zákaziek alebo ich častí podľa vyššie uvedených podmienok, v požadovanej forme a s požadovanými údajmi, aby predložené doklady mali potrebnú výpovednú hodnotu, bolo si ich možné preveriť a nemuseli byť dodatočne uchádzačmi vysvetľované.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí sú schopní zrealizovať rovnakú alebo obdobnú časť predmetu zákazky, t.j. má praktické skúsenosti s realizáciou rovnakých alebo obdobných častí predmetu zákazky.
● Obstarávateľ podľa § 28 ods.1 písm.g) zákona o verejnom obstarávaní požaduje predloženie údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii. Predložiť napr. vo forme vyhlásenia uchádzača, kde budú uvedené zákonom požadované údaje a ktoré musí byť podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii. Taktiež predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu dôkazného prostriedku – dokladu, osoby zodpovednej za riadenie stavebných prác – stavbyvedúceho s rozsahom oprávnenia pre pozemné stavby (napr. osvedčenie vydané SKSI o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisoch, resp. iný rovnocenný doklad vydávaný v krajine sídla uchádzača). Odôvodnenie v zmysle § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu, aby uchádzači preukázali, že disponujú odborne spôsobilými osobami – stavbyvedúcimi pre pozemné stavby, ktorí budú prichádzať do úvahy ako kandidáti na riadenie stavebných prác počas ich realizácie, aby predmet zákazky bol zrealizovaný kvalitne a načas.
● Obstarávateľ podľa § 28 ods.1 písm.i) zákona o verejnom obstarávaní požaduje predloženie údajov o priemernom ročnom počte zamestnancov a o počte riadiacich zamestnancov za predchádzajúce 3 roky. Predložiť napr. vo forme čestného vyhlásenia uchádzača, kde budú uvedené zákonom požadované údaje a ktoré musí byť podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu, aby uchádzači preukázali, že disponujú zamestnancami, vrátane riadiacich zamestnancov, t.j. aby bol uskutočnený výber z uchádzačov, ktorí disponujú takýmito zamestnancami, aby predmet zákazky realizoval aj po tejto stránke kvalitný uchádzač.
● Obstarávateľ podľa § 28 ods.1 písm.j) zákona o verejnom obstarávaní požaduje predloženie údajov o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Predložiť napr. vo forme vyhlásenia uchádzača, kde budú uvedené zákonom požadované údaje a ktoré musí byť podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu, aby uchádzači preukázali, že disponujú aspoň nejakým strojným a technickým vybavením, t.j. aby bol uskutočnený výber aj po tejto stránke z kvalitných uchádzačov a tak mohol byť predmet zákazky zrealizovaný v súlade s predpísanými zmluvnými podmienkami.
Pre časť č.2:
● Obstarávateľ podľa § 28 ods.1 písm.a) zákona o verejnom obstarávaní požaduje predložiť, v originálnom vyhotovení alebo úradne osvedčenej kópii, zoznam dodávok tovaru (rovnakého alebo podobného predmetu zákazky – dodávka a montáž elektrických mostových žeriavov) za predchádzajúce 3 roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Odporúča sa, aby zoznam dodávok tovaru bol podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača. Pokiaľ v predkladaných dokladoch uchádzača (referenčných listoch) bude uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byt dopísaný ručne perom. Prevod z SKK na EUR vykonať konverzným kurzom 1 EUR = 30,1260 SKK, resp. v prípade zahraničných uchádzačov kurzom ECB ku dňu ukončenia zákazky podľa dátumu preberacieho protokolu uvedeného v referenčnom liste. V prípade, že v referenčnom liste nie je uvedený konkrétny dátum preberacieho konania, uchádzač je oprávnený tento dátum dopísať ručne perom, vrátane prepočtu kurzom ECB k uvedenému dátumu.
Odporúča sa, aby z predloženého zoznamu, resp. predložených referenčných listov bolo možné, okrem vyššie uvedených zákonných údajov, zistiť:
- typové označenie žeriava,
- stručný popis predmetu zmluvy - žeriava,
- lehota dodania, t. j. od – do (mesiac, rok),
- dátum úspešného odovzdávacieho a preberacieho konania,
- cena celej dodávky s montážou v EUR bez DPH – zmluvná a skutočná,
- názov a sídlo odberateľa/objednávateľa,
- kontaktné údaje (meno, priezvisko, telefón) zodpovednej osoby odberateľa za účelom overenia si poskytnutých informácií.
Obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, aby predkladali „referencie“ len zákaziek alebo ich častí podľa vyššie uvedených podmienok, v požadovanej forme a s požadovanými údajmi, aby predložené doklady mali potrebnú výpovednú hodnotu, bolo si ich možné preveriť a nemuseli byť dodatočne uchádzačmi vysvetľované.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: obstarávateľ požaduje vyššie uvedené z dôvodu uistenia sa, že výber úspešného uchádzača bude z uchádzačov, ktorí sú schopní dodať rovnakú alebo obdobnú časť predmetu zákazky, t.j. má praktické skúsenosti s dodaním rovnakých alebo obdobných častí predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Pre časť č.1:
- podmienkou účasti uchádzača je: uskutočnenie min. 1 stavebného diela (rovnakého alebo podobného predmetu zákazky - objekt pozemného staviteľstva) s minimálnym skutočne zrealizovaným nákladom 300 000,- € bez DPH a uskutočnenie min. 1 stavebného diela (rovnakého alebo podobného predmetu zákazky - objekt pozemného staviteľstva) s minimálnym skutočne zrealizovaným nákladom 1 500 000,- € bez DPH a to všetko za posudzovaných predchádzajúcich 5 rokov uvedeného obdobia. Odôvodnenie v zmysle § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti - vrátane splnenia minimálnej požadovanej úrovne štandardov požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí sú schopní, resp. majú praktické skúsenosti s realizáciou predmetnej časti predmetu zákazky v predpísanom finančnom objeme. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s realizáciou min. 2 stavebných diel rovnakej alebo podobnej časti predmetu zákazky za požadované obdobie v predpísanom finančnom náklade.
Pre časť č.2:
- podmienkou účasti uchádzača je: dodanie min. 1 rovnakého alebo podobného predmetu zákazky - dodávka a montáž elektrického mostového žeriavu s nosnosťou min. 12,0 t a to za posudzované predchádzajúce 3 roky uvedeného obdobia.
Odôvodnenie v zmysle § 32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní: obstarávateľ požadovaním týchto podmienok účasti - vrátane splnenia minimálnej požadovanej úrovne štandardov požaduje, aby sa verejného obstarávania zúčastnili len uchádzači, ktorí sú schopní, resp. majú praktické skúsenosti s dodaním predmetnej časti predmetu zákazky v predpísanej minimálnej nosnosti. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky, pretože uchádzač musí preukázať, že má praktické skúsenosti s dodávkou a montážou min. 1 elektrického mostového žeriavu s nosnosťou min. 12,0 t (nižšou ako je požadovaná časť predmetu zákazky) za požadované obdobie.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Po úvodnom vyhodnotení ponúk v listinnej podobe, obstarávateľ v zmysle § 43 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní vyzve elektronickými prostriedkami (mailom na uchádzačmi uvedené mailové kontakty v ponukách) súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňali určené podmienky, na účasť v elektronickej aukcii. Elektronická aukcia začne najskôr po dvoch pracovných dňoch odo dňa odoslania výzvy na účasť v e-aukcii.
Podrobnosti o e-aukcii (osobitnej pre časť č.1 a osobitnej pre časť č.2) sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
OZ G. WAY-Oznám. o vyhl. podlim. VS s EA do VVO
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.02.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
26.02.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.08.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 26.02.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
INPRO POPRAD, s.r.o., Ústecko-Orlická 3300/25, 058 01 Poprad.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nakoľko sa v procese verejného obstarávania použije elektronická aukcia, otváranie ponúk (§ 41) sa v zmysle § 43 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní nepoužije.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Predmet zákazky bude spolufinancovaný z prostriedkov občianskeho združenia; štátneho rozpočtu SR; z NFP schváleného projektu "Podnikateľské centrá s podporou inkubátorových a logistických služieb na prihraničnom území HUSK / Inkubátorházak és logisztikai szolgáltatások támogatásával létrehozott vállalkozói központok a HUSK határmenti régió területén”. Skrátený názov (akronym) projektu: BUSINESS + LOGISTICS; kód projektu: HUSK/1101/1.1.1/0068, zo štrukturálnych fondov EÚ, z Programu cezhraničnej spolupráce Maďarská republika – Slovenská republika 2007-2013. Identifikačné číslo opatrenia: HUSK/1101/1.1.1.
VI.3. Ďalšie informácie
Predmetná zákazka nie je vyhradená pre chránené dielne alebo chránené pracoviská.
Druh zákazky ako celok je uskutočnenie stavebných prác, nakoľko je predpokladanou hodnotou zákazky prevládajúca a v bode II.1.6. je kód CPV hlavného predmetu uvedený len jeden a to skupiny stavebné práce. Kódy CPV pre práce v časti č.1 a pre tovary v časti č.2 sú uvedené v jednotlivých častiach predmetu zákazky. Časť č.1 predmetu zákazky je stavebné práca a časť č.2 predmetu zákazky je tovar.
Ďalšie informácie k bodu II.2.1.:
Predpokladaná hodnota zákazky bola určená v zmysle § 5 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní, v nadväznosti na § 5, § 4 a § 7 zákona o verejnom obstarávaní. Predpokladaná hodnota zákazky (ďalej len „PHZ“) celkom je: 1 750 000,- € bez DPH je tvorená cenou za: PHZ časti č.1 - na uskutočnenie stavebných prác, t.j. na túto hlavnú nosnú časť predmetu zákazky = 1 656 808,50 € bez DPH,
PHZ časti č.2 - na dodanie tovaru s jeho montážou, t.j. doplňujúce tovary k stavebnému dielu = 93 191,50,- € bez DPH.
Obstarávateľ upozorňuje záujemcov/uchádzačov, že PHZ celého predmetu zákazky a aj obidvoch častí predmetu zákazky je maximálna. V prípade, že predložené ponuky úspešných uchádzačov po e-aukcii, pre ktorúkoľvek z častí predmetu zákazky, budú výraznejšie prekračovať PHZ, obstarávateľ nebude schopný spolufinancovať projekt obidvoch častí predmetu zákazky a preto si vyhradzuje právo využiť ustanovenie § 46 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní a zruší použitý postup zadávania zákazky ako celku pre obidve časti predmetu zákazky alebo si vyhradzuje právo neprijať ponuku a neuzavrieť Kúpnu zmluvu s úspešným uchádzačom na časť č.2 predmetu zákazky, aby mohol byť projekt realizovaný, no bez časti č.2 predmetu zákazky.
Ďalšie informácie k bodu II.3.:
Termín realizácie a dodania predmetu zákazky, ukončené úspešným odovzdávacím a preberacím konaním pre časť č.1 predmetu zákazky a ukončené uvedením do prevádzky pre časť č.2 predmetu zákazky: - pre časť č.1 predmetu zákazky: najneskôr do 12 kalendárnych mesiacov odo dňa uzatvorenia ZoD,
- pre časť č.2 predmetu zákazky: najneskôr do 12 kalendárnych mesiacov odo dňa uzatvorenia KZ.
Ďalšie záväzné podmienky určujúce začiatok a koniec realizácie predmetu zmluvy – časti č.1 predmetu zákazky, resp. začiatok a koniec dodania predmetu zmluvy – časti č.2 predmetu zákazky, sú predpísané v zmluvných podmienkach (prílohy č.3 a č.4 súťažných podkladov).
V prípade žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov túto doručiť v písomnej forme (poštovou, faxovou) alebo elektronickou poštou, na adresu: inpropoprad@gmail.com v lehote uvedenej v bode IV.3.3 tohto oznámenia. Žiadosť musí byť napísaná v slovenskom, prípadne českom jazyku, musí z nej byť zrejmé čo sa žiada, odporúčame aby obsahovala kompletné identifikačné údaje záujemcu (obchodné meno, IČO, DIČ, IČ DPH, poštová adresa), meno a priezvisko osoby zodpovednej za žiadosť, jeho tel. číslo, požadovaný spôsob doručenia/prevzatia súťažných podkladov, meno a priezvisko osoby oprávnenej na osobné prevzatie súťažných podkladov a jej tel. číslo (pokiaľ záujemca požaduje osobné prevzatie). V prípade, že žiadosť nebude doručená úplná alebo bude doručená na nesprávnu adresu, alebo bude napísaná v inom jazyku, kontaktná osoba obstarávateľa nemusí na ňu reagovať a súťažné podklady nemusia byť poskytnuté. Po obržaní kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov v správnom tvare, v požadovanom termíne, budú záujemcovi zaslané súťažné podklady poštovou zásielkou alebo záujemca bude vyzvaný prostredníctvom elektronickej pošty na adresu z ktorej žiadosť odoslal, na osobné prevzatie súťažných podkladov. Súťažné podklady sa budú odovzdávať, najlepšie po telefonickom dohovore, na adrese INPRO POPRAD, s.r.o., Ústecko-Orlická 3300/25, 058 01 Poprad - pracovná doba 8:00 - 14:00 hod.. V prípade požiadavky osobného prevzatia súťažných podkladov, ak nepríde k ich prevzatiu z dôvodov na strane žiadateľa/záujemcu vo vopred dohodnutom termíne, bude sa jednať o ich neprevzatie zo strany žiadateľa/záujemcu. Je preto v záujme žiadateľov/záujemcov,
aby žiadosť o účasť/súťažné podklady doručili v dostatočnom časovom predstihu a zároveň si ich aj prevzali.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
14.01.2013

Redakčné opravy

1378 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 20/2013
V oznámení 00720 - MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Občianske združenie GREEN WAY, Budulov 167, 045 01 Moldava nad Bodvou zverejnenom vo VVO č. 012/2013 zo dňa 17.01.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra Namiesto: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti Pre každú z častí predmetu zákazky: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Uvedené podmienky uchádzač preukazuje predložením dokladov podľa § 26 ods.2, resp. ods.3, 4 zákona o verejnom obstarávaní. Požadované doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne osvedčených kópiách v rozsahu, forme a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a týchto súťažných podkladov. Pozn.: uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti uvedenej v § 26 ods.1 písm.f) dokladom podľa § 26 ods.2 písm.e) zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe k predmetu zákazky a jeho časti, na ktorú ponuku predkladá. Predloženie dokladu v rozsahu, forme a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a v zmysle výkladového stanoviska – jednotného právneho názoru Úradu pre verejné obstarávanie zverejneného na jeho webovej stránke. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods.1 citovaného zákona. Viď: Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti Pre každú z častí predmetu zákazky: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Uvedené podmienky uchádzač preukazuje predložením dokladov podľa § 26 ods.2 zákona o verejnom obstarávaní. Požadované doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne osvedčených kópiách v rozsahu, forme a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a súťažných podkladov. Pozn.: uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti uvedenej v § 26 ods.1 písm.f) dokladom podľa § 26 ods.2 písm.e) zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe k predmetu zákazky a jeho časti, na ktorú ponuku predkladá. Predloženie dokladu v rozsahu, forme a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní a v zmysle výkladového stanoviska – jednotného právneho názoru Úradu pre verejné obstarávanie zverejneného na jeho webovej stránke. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o svojom zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods.1 citovaného zákona. IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 26.02.2013 09:00 Viď: 28.02.2013 09:00 IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 26.02.2013 10:00 Viď: 28.02.2013 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité