Oznámenie 987 - MSS

Obsah

987 - MSS
Vestník č. 15/2013 - 22.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Spojená škola Gyulu Szabóa 1
IČO: 17050171
Gyulu Szabóa 1 , 929 01 Dunajská Streda

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Gyulu Szabóa 1 , 929 01 Dunajská Streda
Kontaktná osoba: Mgr. Juraj Šándor
Mobil: +421 907226186
Telefón: +421 315524226
Fax: +421 315524226
Email: sandor.szs@zoznam.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://spojskolads.edupage.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Spojená škola Gyulu Szabóa 1
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK021
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
1.Predmet zákazky Zabezpečenie stravovania formou stravných lístkov. ( označovaný aj ako: stravovacia poukážka, jedálny kupón, stravný kupón, gastrolístok) je zabezpečenie náhradnej formy stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa formou v stravovacích zariadeniach prevádzkovateľov oprávnených na poskytovanie stravovacích služieb a akceptujúcich stravné poukážky uchádzača, v nominálnej hodnote 3,40 €
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55000000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55524000-9
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 11 500,0000 Hodnota/Do: 14 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa Lehota splatnosti faktúr je 30 dní..
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia záujemcov podľa §26 ods. 1. zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov 1.Doklad o oprávnení podnikať, v ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci záujemcu na uskutočnenie požadovaného predmetu zákazky. Doklad nesmie byť starší ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Žiadame predložiť originál dokladu, alebo notárom overenú kópiu.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie : Doklady v zmysle § 27 ods. 1, 1. písm.a) Vyjadrenie banky, v ktorej má uchádzač vedený účet o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky voči banke. V prípade ak má uchádzač vedené účty vo viacerých bankách predloží vyjadrenie o schopnosti plniť svoje finančné záväzky voči banke od každej banky, v ktorej má vedený účet. Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako jeden mesiac ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie o tom, že nemá vedené účty v iných bankách okrem tej (tých) od ktorej (ktorých) vyjadrenie predložil v ponuke.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Doklady v zmysle § 28 ods. 1, písm. a) - zoznamom dodávok poskytnutých služieb podobného charakteru za predchádzajúce tri roky / 2010, 2011,2012/, minimálne 5-tich zmlúv za každý jeden rok s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov : ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ. Ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. 1. Cena za poskytované služby v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky - 60
2. 2. Výška storno poplatkov - 20
3. 3. Poplatok za zabezpečenie služby (obálkovanie) - 10
4. 4. Počet prevádzok poskytujúcich stravovanie formou teplého jedla vrátane polievky v meste Dunajská Streda - 10
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
ZA/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 06.02.2013
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
18.02.2013
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.02.2013 09:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady si uchádzač vyžiada na základe písomnej žiadosti . Spôsob prevzatia súťažných podkladov : osobne alebo poštou.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejnú súťaž podľa § 46 ods. 1 a 2 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. V prípade zrušenia súťaže z dôvodov uvedených v § 46 ods. 1 písm. a), b) zák. č. 25/2006 Z. z. si obstarávateľ vyhradzuje právo postupovať podľa § 58 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
16.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité