Oznámenie 1127 - MSS

Obsah

1127 - MSS
Vestník č. 17/2013 - 24.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Región Vysoké Tatry
IČO: 42234077
Starý Smokovec 1, 062 01 Vysoké Tatry

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Región Vysoké Tatry, Starý Smokovec č. 1, 062 01 Vysoké Tatry
Kontaktná osoba: Ing. Lenka Maťašovská - výkonná riaditeľka
Telefón: +421 917453917
Email: regionvysoketatry@gmail.com
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Ing. Rastislav Tapšák
IČO: 45674191
Sibírska 2 , 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Rastislav Tapšák, Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ing. Rastislav Tapšák
IČO: 45674191
Sibírska 2 , 080 01 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ing. Rastislav Tapšák, Sibírska 2, 080 01 Prešov
Kontaktná osoba: Ing. Rastislav Tapšák
Telefón: +421 911976973
Email: rasto.tapsak@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Oblastná organizácia cestovného ruchu - združenie organizácií
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. e)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Koncepcia rozvoja cestovného ruchu, územia a krajinotvorby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Údržba miestnych komunikácií 2013
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
1
Hlavné miesto poskytovania služieb: Mesto Vysoké Tatry
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je údržba miestnych komunikácií – všeobecne prístupné a užívané miestne komunikácie, chodníky a priestranstvá, ktoré slúžia miestnej doprave a sú zaradené do siete miestnych komunikácií. Verejný obstarávateľ bude požadovať od zhotoviteľa udržiavať miestne komunikácie v takom prevádzkovo - technickom stave, ktorý zabezpečí bezpečnú a plynulú premávku na nich. Predmet obstarávania pozostáva z: a) Údržby mostov, lávok a priepustov s príslušenstvom; b) Letnej a zimnej údržby komunikácií, chodníkov, spevnených verejných priestranstiev a dopravných zariadení.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 50230000-6
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkový rozsah bude podrobne uvedený v súťažných podkladoch.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 121 916,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v intervale
Začatie
11.03.2013
Ukončenie
31.12.2013
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Požaduje sa zábezpeka vo výške 4.000,00 EUR. Podrobnejšie podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v sútažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať zo zdrojov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje
preddavok ani zálohovú platbu. Splatnosť faktúr je min. 45 dní odo dňa jej doručenia.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci
členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo
jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny
v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a
komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Ak jej ponuka bude prijatá verejný obstarávateľ z dôvodu
riadneho plnenia zmluvy, bude požadovať od tejto skupiny dodávateľov, aby vytvorila právny vzťah tak, aby za
záväzky zodpovedali spoločne a nerozdielne.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 až 4 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí v ponuke predložiť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia nasledovné informácie a dokumenty: Podľa § 27 ods. 1 písm. b) zákona č. 25/2006 Z. z o verejnom obstarávaní sa uchádzač preukáže predložením potvrdenia o poistení zodpovednosti za škodu alebo predložením vyhlásenia, ktorým uchádzač deklaruje záväzok takéto poistenie uzavrieť a potvrdenie predložiť najneskôr pri podpise zmluvy o dielo, ak sa stal úspešným uchádzačom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania sa požaduje minimálne vo výške 5000 EUR. Zmluva o poistení musí byť platná a účinná počas celej doby dodania predmetu zákazky. Odôvodnenie podmienok účasti: Predmetným poistením uchádzač garantuje verejnému obstarávateľovi uhradenie škôd, ktoré by mu mohli vzniknúť nedodržaním zmluvných povinností a postupov zamestnancami uchádzača pri poskytovaní predmetných služieb.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí v ponuke predložiť na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti nasledovné informácie a dokumenty: 3.1. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z o verejnom obstarávaní uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2010, 2011 a 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; Ak odberateľom : a) bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ; b)bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní s uvedením dôvodu, prečo nepredložil dôkaz o plnení. 3.2. Podľa § 28 ods. 1 písm. j) zákona: Údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služieb. 3.3. Podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona: uvedenie podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca poskytujúci službu v úmysle zabezpečiť subdodávateľsky
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K bodu 3.1: Uchádzač sa preukáže minimálne 2 dôkazmi o plnení (referencie) na dodanie rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (letná a zimná údržba komunikácií), každé potvrdenie v minimálnej hodnote 100.000,00 EUR bez DPH, uskutočnených za obdobie predchádzajúcich 3 rokov. Odôvodnenie podmienok účasti: Vzhľadom na komplexnosť predmetu zákazky je potrebné preukázať, že uchádzač má praktické skúsenosti s dodávkou poskytnutím služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
K bodu 3.2: Uchádzač predloží zoznam, podpísaný oprávnenou osobou, strojných, technických a výrobných zriadení, v ktorom uvedie: názov stroja (zariadenia), technické parametre, umiestnenie, rok výroby, vlastníctvo (vlastné, cudzie). V čestnom vyhlásení uvedie, či strojné, technické a výrobné zariadenie vlastní, prenajíma alebo ho bude používať podzhotoviteľ. Pre splnenie podmienky účasti sa vyžaduje strojné, technické a výrobné zariadenia, ktoré musí mať uchádzač po celý nevyhnutný čas pre výkon k dispozícii v rozsahu: - traktory s radlicami min. 2 ks; malotraktory s radlicou a posýpacím zariadením min. 2 ks; cestné sypače s radlicou, min. 2 ks; malé posypové vozidlo min. 1 ks; nakladač, resp. rýpadlo – nakladač min. 2 ks; šmykový nakladač min. 2 ks; kefa k traktoru a malotraktoru min. po 1 ks; nákladné vozidlo s nosnosťou do 3t min. 1 ks; nákladné vozidlo s nosnosťou 11t a viac min. 1 ks; malé vozidlo kuka na vyprázdňovanie malých smetných nádob min. 1 ks; cestná fréza min. 1 ks; vibračná doska min. 1 ks; vibračný valec ručne vedený min. 1 ks; rezačka na asfalt a betón pojazdná min. 1 ks; rezačka motorová na asfalt a betón min. 1 ks; búracie kladivo strojné min. 1 ks; búracie kladivo elektrické ručné min. 1 ks; elektrocentrála min. 1 ks; zváračka v ochrane CO2 min. 1 ks; aparatúra kyslík-plyn min. 1 ks; cestný zametač min. 1 ks; chodníkový zametač min. 1 ks; cestná kropnica min. 1 ks; chodníková kropnica min. 1 ks; temperované garáže pre min. 3 mechanizmy zimnej údržby; zastrešené skládky posypu pre umiestnenie min. 200 t inertného posypu; sklad na uskladnenie soli; zabezpečené min. dve miesta výjazdu v meste Vysoké Tatry. Odôvodnenie podmienok účasti: Údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii sú potrebné na preukázanie schopnosti uchádzača zabezpečiť riadne a včas plnenie zmluvných podmienok, čím verejný obstarávateľ sleduje zabránenie možnej ujme na zdraví, resp. poškodeniu majetku.
K bodu 3.3: Odôvodnenie podmienok účasti : Údaje o podiele plnenia zmluvy subdodávateľsky sú potrebné na preukázanie schopnosti uchádzača poskytnúť službu vlastnými kapacitami.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Bližšie podmienky o priebehu elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.02.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 25,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Prevodom alebo vložením na číslo účtu:12108051/5200, variabilný symbol: IČO záujemcu, do poznámky uviesť názov zákazky. Záujemca sa pri podaní písomnej žiadosti o súťažné podklady preukáže zaplatením úhrady.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
18.02.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.02.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
V zasadacej miestnosti organizácie Región Vysoké Tatry, Starý Smokovec 1, 062 01 Vysoké Tatry.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
bez účasti uchádzačov - nepoužije sa § 41 Otváranie ponúk.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti na adrese odborne spôsobilej osoby : Ing.
Rastislav Tapšák, Sibírska 2, 080 01 Prešov. Uchádzači predkladajú žiadosti o súťažné podklady v originálnom
vyhotovení poštovým stykom, alebo osobne. V prípade osobného prevzatia súťažných podkladov je potrebné
si dohodnúť stretnutie vopred na kontaktnom čísle odborne spôsobilej osoby. 2. Ponuku uchádzač doručuje v 2
vyhotoveniach: - 1 x originál, ktorý sa uchádzačom nevracia a ostáva ako súčasť dokumentácie z verejného
obstarávania a 1 x kópia v elektronickej forme na CD alebo DVD nosiči alebo inom elektronickom nosiči vo formáte „pdf“, ktorá bude v súlade s § 9 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní odstúpená Úradu pre verejné
obstarávanie. Uchádzač v tejto elektronickej podobe ponuky vyčierni (odstráni) informácie, ktoré považuje na obchodné tajomstvo alebo dôverné informácie. 3. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania a týchto súťažných podkladov, ak nie je určené inak. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v štátnom/ slovenskom jazyku.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
18.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité