Oznámenie 901 - MST
901 - MST
Vestník č. 14/2013 - 19.01.2013
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho
nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1)
Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená nasledovne:
pre 1. časť vo výške 7900,- EUR,
pre 2. časť vo výške 3800,- EUR,
pre 3. časť vo výške 10 300,- EUR,
pre 4. časť vo výške 7600,- EUR,
pre 5. časť vo výške 6700,- EUR,
pre 6. časť vo výške 7300,- EUR,
pre 7. časť vo výške 6600,- EUR,
pre 8. časť vo výške 3900,- EUR,
pre 9. časť vo výške 6900,- EUR ,
pre 10. časť vo výške 3900,- EUR,
pre11. časť vo výške 9700,- EUR,
pre 12. časť vo výške 3900,- EUR.
Ak sa uchádzač prihlási na viac častí, zábezpeka bude súčtom stanovených hodnôt výšky zábezpeky pre tieto
časti. Ak sa uchádzač prihlási na všetky časti, zábezpeka je stanovená vo výške 78 500,- EUR.
Podmienky zloženia zábezpeky sú bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov verejného obstarávateľa vyčlenených na tento účel.
Preddavok ani zálohová platba sa nebude poskytovať. Čiastkové faktúry za dodanie tovaru predmetu zákazky
budú uhradené do 30 dní odo dňa ich doručenia na adresy verejného obstarávateľa.
III.1.3)
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, akú právnu formu od skupiny vyžaduje. Uvedené ponecháva
na samotných uchádzačoch. Z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, verejný
obstarávateľ vyžaduje, aby zvolená právna forma obsahovala splnomocnenie jedného z účastníkov pri
dosahovaní dojednaného účelu právneho záväzku a na právnych úkonoch a aby v nej bolo určené spoločné
meno, pod ktorým bude skupina vystupovať.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky
Plnenie zmluvy podlieha osobitnym podmienkam
Áno
Opis osobitných podmienok:
1. Z dôvodu zabezpečenia technických a kvalitatívnych parametrov verejný obstarávateľ požaduje, aby
vzdialenosť výrobne – obaľovacieho centra uchádzača bola vo vzdialenosti maximálne do 50,00 km od
strediska verejného obstarávateľa podľa jednotlivých rozdelených častí. Uchádzač uvedie vo svojej ponuke
vzdialenosť svojho obaľovacieho centra od strediska /na každú časť samostatne/.
2. Uchádzač musí predložiť kartu bezpečnostných údajov výrobku (predmetu zákazky).
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona
č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Ich splnenie uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. 4, resp.5 zákona č. 25/2006
Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uchádzač
zapísaný do zoznamu podnikateľov môže tieto doklady nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného
potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o
zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Doklady musia byť v ponuke predložené
ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti:
Predmetné podmienky účasti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov vznení neskorších predpisov.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie: 1. Uchádzač predloží kladné vyjadrenie banky/ bánk alebo pobočky/pobočiek zahraničnej banky/ zahraničných bánk, v ktorej/ktorých je uchádzač klientom, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky. Uchádzač predloží požadované vyjadrenie od každej banky, v ktorej má otvorený účet a záväzky. Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky môže byť i prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Doklad podľa tohto bodu musí byť v ponuke predložený nie starší ako tri mesiace ku dňu predloženia ponúk.
Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti: Potvrdenie sa požaduje z dôvodu uistenia sa, že uchádzač s ktorým bude podpísaná zmluva nemá finančné problémy a bude schopný splniť požadovaný predmet zákazky.
Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu obstarávania ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy/rámcové dohody rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu.
Doklady musia byť aktuálne a musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa zúčastňuje verejnej súťaže. Doklady sa predložia v origináloch alebo v ich v úradne osvedčených kópiách:
úradne osvedčených kópiách:
1. Podľa § 28 ods. 1, písm. a) – uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
- bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
- bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné vyhlásením uchádzača o ich dodaní.
Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti: Zoznam realizovaných zmlúv má garantovať preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky.
2. Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. – ak ide o tovar, ktorým sú výrobky, ktoré sa majú dodať, technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami.
Zdôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti: Predloženie dokladov má garantovať kvalitné plnenie
zákazky.
Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K bodu 1. Uchádzač musí preukázať, že za posledné tri roky (t.j. roky 2010, 2011, 2012) dodal tovar rovnakého
alebo podobného charakteru ako je predmete zákazky v nasledujúcom minimálnom množstve:
ak sa uchádzač prihlási na 1. časť: v min. množstve: 2600 ton,
ak sa uchádzač prihlási na 2. časť: v min. množstve: 1250 ton,
ak sa uchádzač prihlási na 3. časť: v min. množstve: 3400 ton,
ak sa uchádzač prihlási na 4. časť: v min. množstve: 2500 ton,
ak sa uchádzač prihlási na 5. časť: v min. množstve: 2210 ton,
ak sa uchádzač prihlási na 6. časť: v min. množstve: 2400 ton,
ak sa uchádzač prihlási na 7. časť: v min. množstve: 2200 ton,
ak sa uchádzač prihlási na 8. časť: v min. množstve: 1300 ton,
ak sa uchádzač prihlási na 9. časť: v min. množstve: 2300 ton,
ak sa uchádzač prihlási na 10. časť: v min. množstve: 1300 ton,
ak sa uchádzač prihlási na 11. časť: v min. množstve: 3200 ton,
ak sa uchádzač prihlási na 12. časť: v min. množstve: 1300 ton.
Ak sa uchádzač prihlási na viac častí, tak minimálne množstvá, ktoré musí preukázať sú súčtom vyššie uvedených minimálnych množstiev pre tieto časti.
Ak sa uchádzač prihlási na všetky časti, tak minimálne množstvá, ktoré musí preukázať je: 25 960 ton. Skupina ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu.
V zozname dodávok uchádzač uvedie : názov alebo obchodné meno odberateľa, adresa jeho sídla, telefonický kontakt, celkovú zmluvnú cenu, skutočnú cenu, termín uskutočnenia dodávok tovaru, celkové množstvá.
V prípade, ak uchádzač nahradí potvrdenie čestným vyhlásením, je nutné uviesť presný a a objektívny dôvod, prečo nebolo možné uvedené potvrdenie získať.
K bodu 2: Uchádzač musí preukázať, že tovar, ktorý sa má dodať, je certifikovaný v súlade so znením normiem
STN EN platnými v čase predkladania ponúk. Zároveň z predloženého dokladu musia byť zrejmé technické špecifikácie tovaru - technické a kvalitatívne parametre a požiadavky musia byť v súlade s požiadavkami
na predmet zákazky. Uchádzač uvedené preukáže predložením certifikátu alebo vyhlásením o zhode.
Certifikát výrobku alebo vyhlásenie o zhode výrobkumusí byť v súlade s technickými špecifikáciami,
s ustanoveniami zákona č. 90/1998 Z.z. o stavebných výrobkoch, v znení neskorších predpisov a s
Katalógovými listami asfaltových zmesí a s nimi súvisiacimi a citovanými normami (KLAZ 1/2010 –
Slovenskej správy ciest).
Pokiaľ uchádzač predloží doklad v inom ako v slovenskom resp. českom jazyku, súčasne predloží aj úradný preklad takýchto dokladov do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom (slovenskom) jazyku.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Otvorená
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Áno
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Bude použitá elektronická aukcia podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Bližšie informácie k elektronickej aukcii sú špecifikované v súťažných podkladoch.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
BBRSC/02741/2012
IV.3.2)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Áno
Ak áno
Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 245-402773
z: 20.12.2012
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 31.01.2013 15:00 Spoplatnená dokumentácia
Nie
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 04.03.2013 10:00
IV.3.6)
Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Úradný jazyk/úradné jazyky EÚ
CS
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie
Do dátumu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.8)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 04.03.2013 10:30
Miesto:
Komisia bude neverejne otvárať obálky s ponukami na adrese: Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s., Majerská cesta 94, 974 96 Banská Bystrica, 1. poschodie, zasadacia miestnosť č. 203.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk
Nie
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Vyplňte
Nie
VI.3)
DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Žiadosť o súťažné podklady posiela každý záujemca písomne poštou na adresu: Banskobystrická regionálna
správa ciest, a.s., PhDr. Petra Štefanovičová, Majerská cesta 94, 974 96 Banská Bystrica alebo písomne elektronicky na adresu: petra.stefanovicova@bbrsc.sk. Súťažné podklady budú všetkým záujemcom poskytnuté
len elektronicky. V žiadosti o súťažné podklady záujemca uvedie svoje obchodné meno, sídlo, adresu pre
poštový styk; meno, číslo telefónu, e-mailovú adresu kontaktnej osoby.
VI.4)
ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3)
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
17.01.2013
|
1541 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 22/2013 |
---|
V oznámení 00901 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s., Majerská cesta 94, 974 96 Banská Bystrica zverejnenom vo VVO č. 014/2013 zo dňa 19.01.2013 boli nesprávne zverejnené údaje PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Časť: 3 Namiesto: Závod Lučenec, stredisko Halíč, Poltár, Kokava nad Rimavicou, Fiľakovo Viď: Závod Lučenec, stredisko: Lučenec, Poltár, Kokava nad Rimavicou PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH Časť: 6 Namiesto: Závod Veľký Krtíš, strediská: Veľký Krtíš, Kirť, Slovenské Kľačany Viď: Závod Veľký Krtíš, strediská: Veľký Krtíš, Slovenské Kľačany |
Zákazka: | Bitúmenová zmes obaľovaná za tepla |
---|---|
Obstarávateľ: | Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s. |