Oznámenie 1337 - MSS

Obsah

1337 - MSS
Vestník č. 20/2013 - 29.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
IČO: 00157716
Tr. Andreja Hlinku 1, 949 74 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Oddelenie obstarávania
Kontaktná osoba: Mgr. Rita Bedeová
Telefón: +421 376408059
Fax: +421 376408058
Email: rbedeova@ukf.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ukf.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Poštové služby pre UKF v Nitre.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Slovenská republika a podľa požiadaviek verejného obstarávateľa v súlade s opisom predmetu zákazky.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK023
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
Hodnota: 12
Hodnota 67 970,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je odplatné poskytovanie poštových služieb pre Univerzitu Konštantína Filozofa v Nitre v súlade so zákonom c. 324/2011 o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Výsledkom verejného obstarávania bude rámcová dohoda o poskytovaní poštových služieb po dobu 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody, bližšie uvedené v súťažných podkladoch, časť B. Opis predmetu zákazky.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 64100000-7
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 64121200-2, 64121100-1, 64110000-0, 64112000-4, 64113000-1, 64114000-8, 64120000-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Poskytovanie univerzálnych poštových služieb po dobu 12 mesiacov v súlade s opisom predmetu zákazky a zákonom č.324/2011 o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov najmä na území SR, ČR, Európy a ostatných štátov sveta. Miestom poskytovania služby zbernej jazdy je podateľňa Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre, Trieda A. Hlinku 1, 949 74 Nitra.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 67 970,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeky a záruky.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z dotácie zo štátneho rozpočtu SR a z vlastných finančných zdrojov UKF v Nitre. Lehota splatnosti faktúr bude 28 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi. Preddavok verejný obstarávateľ neposkytuje.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade, že ponuku do verejnej súťaže predloží skupina, jej právna forma sa vyžaduje až v prípade, ak bude jej ponuka prijatá a vytvorenie právnych vzťahov je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Uchádzač predloží poštovú licenciu vydanú Poštovým regulačným úradom v súlade so zákonom č.324/2011 o poštových službách a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Požadovaný doklad musí byť predložený ako originál, prípadne úradne overená kópia.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v §26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie podmienok preukáže predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. V zmysle § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač nahradiť doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní platným potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov v origináli, alebo úradne overená kópia. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ stanovil podmienku účasti v súlade s platnou legislatívou.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk v ktorej/ktorých má uchádzač vedený/é účet/y, o schopnosti plniť finančné záväzky v roku 2011 a v roku 2012 v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie, že nemá vedený/é účet/účty v inej/iných banke/bankách ako v tej/tých, od ktorej/ktorých predložil potvrdenie podľa vyššie uvedenej požiadavky, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, s pečiatkou uchádzača. Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, v takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Všetky požadované doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Splnenie tejto požiadavky vytvára predpoklad, že pri plnení zmluvy nenastanú problémy s financovaním predmetu zákazky zo strany úspešného uchádzača.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 ods. 1 písm. j) zákona
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Údajmi o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť budú predložené ako originály alebo úradne overené kópie týchto dokladov. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť uchádzač preukazuje písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa §26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti použitia podmienok účasti podľa §32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ touto podmienkou preveruje uchádzača, či má dostatočné technické zabezpečenie na poskytovanie služby v požadovanom rozsahu a v potrebnej kvalite.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa §43 zákona o verejnom obstarávaní. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VS 2/13
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.02.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
25.02.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 25.02.2013 10:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Trieda A. Hlinku 1, 949 74 Nitra, tretie poschodie, Sieň Konštantína Filozofa, číslo miestnosti A-316.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
V zmysle §43 zákona o verejnom obstarávaní bude otváranie ponúk uchádzačov neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1.) Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je predloženie písomnej žiadosti záujemcu o vydanie súťažných podkladov.
2.) Pevný pracovný čas verejného obstarávateľa na účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch v čase od 8:30 do 15:00 hod., kedy je možné doručovať písomnosti osobne na oddelenie obstarávania UKF v Nitre, Trieda A. Hlinku 1, Nitra.
3.) V prípade potreby objasniť požiadavky uvedené v tomto oznámení alebo v súťažných podkladoch k tomuto oznámeniu, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie v termíne do 12.02.2013 do 15,00hod. priamo u kontaktnej osoby na adrese: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, Trieda A. Hlinku 1, 949 74 Nitra, Oddelenie obstarávania.
4.) Verejný obstarávateľ požaduje od všetkých záujemcov, aby vysvetľovania verejného obstarávateľa k požiadavkám uvedeným v tomto oznámení a k súťažným podkladom k tomuto oznámeniu zapracovali do predkladanej ponuky.
5.) Na otváraní ponúk sa zúčastní len komisia menovaná na otváranie a vyhodnotenie ponúk bez prítomnosti uchádzačov v zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk verejný obstarávateľ vyzve postupujúcich uchádzačov, aby sa zúčastnili elektronickej aukcie. Všetkým uchádzačom, ktorí predložia ponuku v lehote na predkladanie ponúk bude zaslané oznámenie, či splnili alebo nesplnili podmienky určené vo verejnej súťaži a postupujú alebo nepostupujú do elektronickej aukcie.
6.) V prípade, ak úspešný uchádzač na základe výsledkov elektronickej aukcie odstúpi od svojej ponuky, verejný obstarávateľ zostaví poradie spôsobom určeným v súťažných podkladoch v bode F. Kritériá na vyhodnotenie ponúk a spôsob ich uplatnenia.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
23.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité