Oznámenie 1396 - MST

Obsah

1396 - MST
Vestník č. 21/2013 - 30.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby, Leopoldov
IČO: 00738271
Gucmanova 19/670, 920 41 Leopoldov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby, Leopoldov-Tlačiareň ZVJS
Kontaktná osoba: Peter Beňuš
Telefón: +421 337300040
Fax: +421 337300092
Email: peter.benus@zvjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zvjs.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Nákup ofsetového papiera a kartónu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby, Leopoldov-Tlačiareň ZVJS
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK021
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Ofsetový papier 80g, ofsetový kartón 190g
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 30197630-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
ofsetový papier 80g- 1200 000 hárkov ofsetový kartón 190g-900 000 hárkov
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 108 750,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet obstarávania bude financovaný z prostriedkov rozpočtu Tlačiarne ZVJS bezhotovostným platobným stykom. Preddavok sa neposkytuje.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
podľa § 26 ods. 1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. (2) Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa odseku 1 a) písm. a) a b) výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. c) potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, c) písm. d) potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, d) písm. e) potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace, e) písm. f) dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 2 môžete nahradiť podľa § 133 zákona č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov vedenom na úrade pre verejné obstarávanie. (4) Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. (5) Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Nepožaduje sa
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Nepožaduje sa
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Uchádzači, ktorí nebudú vylúčení zo súťaže, budú verejným obstarávateľom vyzvaní na účasť v elektronickej aukcii ( druhá etapa zákazky) na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Elektronická aukcia sa bude konať v jednom pracovnom dni. Bude použitá elektronická aukcia informačného a komunikačného systému pre elektronickú správu zadávania zákaziek (systém EVO) na obstaranie tovarov, služieb a prác. Ďalšie podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
9-1/32-2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 18.02.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 0,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Registrácia do zákazky a poskytnutie súťažných podkladov Zákazka je realizovaná prostredníctvom informačného a komunikačného systému pre elektronickú správu zadávania zákaziek (ďalej len EVO) na obstaranie tovarov, služieb a prác. Každý záujemca sa zaregistruje do danej zákazky na internetovej stránke https://evo.gov.sk/evo/tender/7987_1550_20130122.nsf/dspleafs/sktendernotice?OpenDocument (portál EVO) evidovanej pod číslom 15.50. Tlačivo k registrácii vyplňujte podľa pokynov uvedených v tlačive. Po registrácii Vám systém zašle správu o schválení Vašej registrácie s internetovým odkazom na danú zákazku, Vaše ID používateľa s upozornením, že Vaše heslo do zákazky je heslo, ktoré ste si zadali pri vyplňovaní formulára k registrácii. Po schválení registrácie sa prihlásite do zákazky na portály EVO (kliknete na link zákazky, ktorý Vám prišiel so schválením Vašej registrácie) a v menu zákazky podklady zákazky si stiahnete všetky potrebné dokumenty týkajúce sa zákazky. Doporučujem si naštudovať príručku používateľa systému EVO na www.evo.gov.sk.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
27.02.2013 13:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
V mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Hodnota: 2
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 28.02.2013 14:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
24.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité