Oznámenie 1261 - MST

Obsah

1261 - MST
Vestník č. 19/2013 - 26.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Bratislava
IČO: 36022047
Karloveská 2, 842 17 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Bratislava, Karloveská 2, 842 17 Bratislava, Slovensko (SK)
Kontaktná osoba: Ing. Miroslav Vakonits
Telefón: +421 260292355
Fax: +421 265422547
Email: miroslav.vakonits@svp.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.svp.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.svp.sk/dunaj
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Životné prostredie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Prenájom mobilného drviaceho zariadenia - čeľusťového drviča s poskytovaním súvisiacich služieb
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Odštepný závod Bratislava, Závod Dunaj - kameňolom Devín Bratislava.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Prenajaté mobilné zariadenie – čeľusťový drvič je určený na zvýšenie ekonomickej využiteľnosti vyťaženej suroviny – granudioritu, tj. Predrvenie granudioritu veľkých rozmerov na menšie požadované frakcie. Do úvahy prichádzajú dve možnosti – nový drvič, alebo použitý drvič. Použitý drvič musí spĺňať nasledovné podmienky : vyrobený po 1.1.2011, maximálny počet 1 000 odpracovaných strojhodín. Drvič musí spĺňať nasledovné minimálne parametre:
- pohon diesel,
- podvozok pásový,
- technológia drvenia jednovzperným čelusťovým drvičom,
- minimálne garantované množstvo predrveného granudoritu 17 000 t pri použití jednej sady čelustí,
- minimálny vstupný otvor čelusťového drviča 900 mm x 600 mm,
- minimálny požadovaný výkon 100 ton za hodinu, pre frakciu 0 – 63 mm drvenej suroviny – granodioritu,
- podávacia jednotka musí byť vybavená roštom na odhlinenie suroviny a vynášacím pásovým dopravníkom,
- objem násypky minimálne 4 m3,
- možnosť ovládania diaľkovo,
- vybavenie drviča senzorom proti jeho zahlteniu. Neoddeliteľnou súčasťou prenájmu drviča na obdobie 6 mesiacov je aj dodávka nasledovných náhradných dielov:
- 5 ks čeľustí a bočných dosiek.
Požadujeme zabezpečiť súvisiace služby s dodaním drviča v rozsahu :
- dovoz drviča do areálu kameňolomu Devín,
- uvedenie drviča do prevádzky,
- zaškolenie obsluhy drviča.
- pravidelný servis, výmena opotrebovateľných dielov (predpoklad – 5x čeľuste, bočné dosky)
- intenzita servisných prehliadok je odvodená pri predpoklade prevádzkovej doby drviča 1200h/6mesiacov
K drviču požadujeme dodať všetky nevyhnutné doklady na prevádzku. Požadujeme manuál na obsluhu, údržbu a popis drviča v slovenskom, respektíve v českom jazyku a katalóg náhradných dielov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43414000-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Prenájom 1 ks drviča s poskytovaním súvisiacich služieb na obdobie 6 mesiacov a dodávka nasledovných náhradných dielov:5 ks čeľustí a bočných dosiek.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 70 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 6
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 2 100,00 EUR alebo ekvivalent v inej mene. Podrobne bude uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa, formou bezhotovostného platobného styku, bez zálohovej platby. Finančné plnenie zmluvnej ceny sa bude realizovať v EUR. Splatnosť faktúry je 60 dní od jej doručenia.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Záujemcom, resp. uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom zmluvy sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 26 ZVO. Pre preukázanie splnenia uvedených podmienok predloží uchádzač v ponuke nasledovné doklady: 1.1 Výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace ako potvrdenie o tom, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme 1.2 Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ako potvrdenie o tom, nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním 1.3 Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom, alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie staršie ako 3 mesiace o tom, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku, alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, ani nie je v obdobnom konaní podľa zákonov a predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.4 Potvrdenie príslušného úradu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že nemá v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia (v SR potvrdenie Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne). 1.5 Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že uchádzač nemá v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. 1.6 Doklad o oprávnení dodávať tovar, poskytovať službu, uskutočňovať stavebné práce. Doklad musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. 1.7 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.8 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu. 1.9 Splnenie podmienky §26 môže byť preukázané predložením platného potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods.1 ZVO. Uchádzač musí spĺňať podmienku, že nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požaduje sa predloženie: a) dokladu podľa § 27 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: - vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, resp. o schopnosti záujemcu plniť si finančné záväzky. Potvrdenie nie staršie ako 3 mesiace musí byť predložené v originály alebo overenej kópii. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje všetky uvedené doklady za účelom preukázania, že záujemca je serióznym obchodným partnerom so stabilným finančným zázemím.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie: a) dokladu podľa § 28 ods.1 písm. l) ZVO, ak ide o tovar, ktorými sú výrobky, ktoré sa majú dodať,
1. vzorkami, opismi alebo fotografiami,
2. vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo ekvivalent požadovaného dokladu s prekladom do slovenského jazyka. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreby ich zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje všetky uvedené doklady za účelom preukázania, že uchádzač má dostatočné skúsenosti pre zabezpečenie splnenia predmetu zákazky v príslušnej kvalite.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Účelom elektronickej aukcie je zostaviť poradie ponúk automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom vyhodnotení ponúk predkladaním nových cien predmetu obstarávania upravených smerom nadol. Podrobnejšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
M-120-3/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 11.02.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
22.02.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.02.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik Odštepný závod Bratislava Karloveská 2, 842 17 Bratislava, v zasadačke na 11. poschodí, č. dverí 1104.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
22.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité