Oznámenie 1262 - MST

Obsah

1262 - MST
Vestník č. 19/2013 - 26.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obec Zeleneč
IČO: 00313211
Školská 224/5, 919 21 Zeleneč

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): OÚ Zeleneč, Školská 224/5, 919 21 Zeleneč
Kontaktná osoba: JUDr. Ivan Ranuša - starosta obce
Telefón: +421 335541142
Fax: +421 335541142
Email: starosta@zelenec.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zelenec.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
S.B.Development s.r.o.
IČO: 35917903
Sabinovská 8 , 821 02 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Trnavská 70, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Mobil: +421 903731202
Telefón: +421 903731202
Email: dagmarsokova@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
S.B.Development s.r.o.
IČO: 35917903
Sabinovská 8 , 821 02 Bratislava-Vrakuňa

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Trnavská 70, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Telefón: +421 903731202
Email: dagmarsokova@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
Obec Zeleneč
IČO: 00313211
Školská 224/5 , 919 21 Zeleneč

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): OÚ Zeleneč, Školská 224/5, 919 21 Zeleneč
Kontaktná osoba: JUDr. Ivan Ranuša - starosta obce
Telefón: +421 335541142
Fax: +421 335541142
Email: starosta@zelenec.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Areál na dočasné uloženie vyseparovaných zložiek komunálnych odpadov - Zeleneč
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Obec Zeleneč
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK021
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Kolesový, šmykom riadený nakladač – nový (1 ks); Jednokomorový vertikálny lis – nový (1 ks); Plastový box na akumulátory min. 500 l (2 ks), nádoba na žiarovky min. 500l (1 ks); kovový sud s odnímateľným vekom min. 200l (1 ks); plastový sud na nebezpečné kvapaliny min. 60 l (4 ks); sud na nebezpečné látky min. 220 l (2 ks); nádoba na zimný posyp min. 400 l (1 ks); kovový kontajner min. 1000 kg (2 ks); mobilná havarijná súprava univerzál min. 240 l (1 ks); kontajner na textil plechový min. 1,5 m3 (1 ks); kontajner zatvorený min. 5,5 m3 (4 ks); kontajner hákový min. 16,3 m3 (2 ks)
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34144710-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42636000-3, 34928480-6
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 2
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Kolesový, šmykom riadený nakladač – nový (1 ks); Jednokomorový vertikálny lis – nový (1 ks); Plastový box na akumulátory min. 500 l (2 ks), nádoba na žiarovky min. 500l (1 ks); kovový sud s odnímateľným vekom min. 200l (1 ks); plastový sud na nebezpečné kvapaliny min. 60 l (4 ks); sud na nebezpečné látky min. 220 l (2 ks); nádoba na zimný posyp min. 400 l (1 ks); kovový kontajner min. 1000 kg (2 ks); mobilná havarijná súprava univerzál min. 240 l (1 ks); kontajner na textil plechový min. 1,5 m3 (1 ks); kontajner zatvorený min. 5,5 m3 (4 ks); kontajner hákový min. 16,3 m3 (2 ks)
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 63 063,6700 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 3
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Areál na dočasné uloženie vyseparovaných zložiek komunálnych odpadov - Zeleneč, technológia
1) STRUČNÝ OPIS
Kolesový, šmykom riadený nakladač – nový (1 ks); Jednokomorový vertikálny lis – nový (1 ks)
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34144710-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42636000-3
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Kolesový, šmykom riadený nakladač – nový (1 ks); Jednokomorový vertikálny lis – nový (1 ks)
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 45 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 3
Časť: 2
NÁZOV
Areál na dočasné uloženie vyseparovaných zložiek komunálnych odpadov - Zeleneč, vybavenie
1) STRUČNÝ OPIS
Plastový box na akumulátory min. 500 l (2 ks), nádoba na žiarovky min. 500l (1 ks); kovový sud s odnímateľným vekom min. 200l (1 ks); plastový sud na nebezpečné kvapaliny min. 60 l (4 ks); sud na nebezpečné látky min. 220 l (2 ks); nádoba na zimný posyp min. 400 l (1 ks); kovový kontajner min. 1000 kg (2 ks); mobilná havarijná súprava univerzál min. 240 l (1 ks); kontajner na textil plechový min. 1,5 m3 (1 ks); kontajner zatvorený min. 5,5 m3 (4 ks); kontajner hákový min. 16,3 m3 (2 ks)
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Plastový box na akumulátory min. 500 l (2 ks), nádoba na žiarovky min. 500l (1 ks); kovový sud s odnímateľným vekom min. 200l (1 ks); plastový sud na nebezpečné kvapaliny min. 60 l (4 ks); sud na nebezpečné látky min. 220 l (2 ks); nádoba na zimný posyp min. 400 l (1 ks); kovový kontajner min. 1000 kg (2 ks); mobilná havarijná súprava univerzál min. 240 l (1 ks); kontajner na textil plechový min. 1,5 m3 (1 ks); kontajner zatvorený min. 5,5 m3 (4 ks); kontajner hákový min. 16,3 m3 (2 ks)
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 18 063,6700 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 3
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou spôsobom uvedeným v § 36 zákona o verejnom obstarávaní a to: pre časť č. 1 vo výške 2 000 EUR (slovom: Dvetisíc EUR); pre časť č. 2 vo výške 800 EUR (slovom: Osemsto EUR)
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo štrukturálnych fondov, zo štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov., t.j.zo
štrukturálnych fondov Európskej únie: Operačný program Životné prostredie,Operačný program Životné prostredie, Prioritná os 4 - Odpadové hospodárstvo, Opatrenie 4.1 - Podpora aktivít v oblasti separovaného zberu. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky. Minimálna lehota splatnosti faktúr bude 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právne vzťahy do predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ však bude vyžadovať vytvorenie právnych vzťahov, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, pred podpisom zmluvy. Vytvorenie právnych vzťahov je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Uchádzač v zmluvných podmienkach uvedie, že: "strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutie nenávratného finančného príspevku medzi príslušným riadiacim orgánom a verejným obstarávateľom/konečným prijímateľom pomoci."
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti je nevyhnutné predložiť doklady podľa § 26 ods. 1, 2, resp. ods. 4, 5, alebo § 128 zákona č. 25/2006 Z. z. Odôvodnenie podmienky účasti v súlade s ustanovením 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní je tento paragraf vymedzený taxatívne. Verejný obstarávateľ má povinnosť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 zákona o verejnom obstarávaní požadovať v plnom rozsahu.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky na území SR alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ktorého vystavenie nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace, a to ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky. Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. 2.2 § 27 ods. 1, písm. d) zákona - prehľad obratu v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka za roky 2009, 2010, 2011. 2.3 Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže záujemca využiť finančné zdroje inej osoby podľa §27, ods.2 zákona o VO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby , ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak v krajine sídla uchádzača sa niektoré z požadovaných dokladov nevydávajú, alebo nie je povinnosť ich viest, možno predložiť ekvivalentný doklad z ktorého bude zrejmé splnenie minimálnej požadovanej úrovne štandardu. V prípade predloženia v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, požaduje sa zároveň predloženie prekladu do štátneho/slovenského jazyka v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. 2.4 Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia sú stanovené v súlade s ustanovením § 27 zákona. Uvedená požiadavka, t.j. predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne. Požiadavka predložiť prehľad obratu je založená na predpoklade výberu schopného budúceho dodávateľa s primeraným finančným pozadím schopným zabezpečiť potrebné finančné toky pre dodanie tovaru. Finančný objem ktorý stanovil verejný obstarávateľ sú primerané s prihliadnutím na termín dodania ako aj predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
2.1
§ 27 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné vyhlásenie, že v ostatných bankách nemá záväzky. Uvedená požiadavka účasti v zmysle § 27 ods. 1, písm. a) sa požaduje pre každú časť zákazky. V prípade že uchádzač predkladá ponuku na obe časti predmetu zákazky, uchádzač predloží jedno vyhotovenie potvrdení od všetkých bánk pre obe časti predmetu zákazky. 2.2 § 27 ods. 1, písm. d) Požaduje sa predloženie fotokópii dokladov potvrdených daňovým úradom a to, u osoby vedúcej jednoduché účtovníctvo výkaz príjmov a výdavkov a u osoby vedúcej podvojné účtovníctvo výkaz ziskov a strát. Zároveň sa požaduje predloženie čestného vyhlásenia o výške obratu uchádzača za predchádzajúce tri roky v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka podpísaného štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou zastupovať štatutárny orgán uchádzača.
Požaduje sa predloženie originálu. Požadovaná minimálna výška obratu: a) pre časť č. 1 v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka v časti 1. min. 40.000,- EUR bez DPH spolu za posledné tri hospodárske roky; b) pre časť č. 2 v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka v časti 2. min. 18.000,- EUR bez DPH spolu za posledné tri hospodárske roky;
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky (20010, 2011, 2012) rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. 3.2 Podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod č. 1 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje preukázanie ponúkaného tovaru vzorkami, opismi alebo fotografiami. Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Účelom požiadavky na splnenie predmetnej podmienky účasti ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či má uchádzač dostatočnú materiálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti postupovať v súlade s § 28 ods.2 zákona č. 25/2006 Z.z. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa § 28 zákona č. 25/2006 Z.z. spoločne. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti, alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Uchádzač využije § 28 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
3.1 Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona, pričom verejný obstarávateľ požaduje zoznam a preukázanie: Pre časť 1.: Dodávok tovarov rovnakého alebo porovnateľného ako je predmet zákazky (nakladač, lis) v nestanovenom rozsahu ako aj počte dodávok v celkovej hodnote tovarov rovnakého alebo porovnateľného ako je predmet zákazky pre časť 1 min. 34 000,00 € bez DPH v období troch kalendárnych rokov 2010, 2011 a 2012.
Pre časť 2: Dodávok tovarov rovnakého alebo porovnateľného ako je predmet zákazky (Plastové boxy na akumulátory, nádoby na žiarovky; kovové sudy; plastové sudy na nebezpečné kvapaliny; sudy na nebezpečné látky; nádoby na zimný posyp; kovové kontajnery; mobilné havarijné súpravy; kontajnery na textil; kontajnery zatvorené; kontajnery hákové) v nestanovenom rozsahu ako aj počte dodávok v celkovej hodnote tovarov rovnakého alebo porovnateľného ako je predmet zákazky pre časť 2 min. 14 000,00 € bez DPH v období troch kalendárnych rokov 2010, 2011 a 2012. 3.2. V zmysle § 28 ods. 1 písm. l) č. 1 zákona pre dodávané tovary, z ktorých budú zrejmé základné technické parametre. Požaduje sa predloženie v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. V prípade predloženia v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, požaduje sa okrem predloženia v pôvodnom jazyku aj predloženie prekladu v rozsahu a platnosti v zmysle zákona do štátneho/slovenského jazyka. Uvedenú podmienku účasti predloží uchádzač za každú časť samostatne.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 Zákona č. 25/2006 Z.z. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
201302
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 04.02.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
Ak áno, cena (uveďte len číslo): 5,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Záujemca o poskytnutie súťažných podkladov požiadana kontaktnom mieste verejného obstarávateľa (S.B. Development, s.r.o., Ing. Dagmar Šoková, Trnavská 70, 821 02 Bratislava) na základe žiadosti o súťažné podklady. Ak záujemca predloží žiadosť o súťažné podklady osobne, urobí tak na kontaktnom mieste verejného obstarávateľa v pracovných dňoch od 09:00 hod. do 12:00 hod. Uvedená suma musí byť najneskôr do dňa uvedeného ako lehota na prijímanie žiadosti o súťažné podklady pripísaná na účte vedenom v Tatrabanke, a.s. č. 2922848066/1100 (IBAN SK48 1100 0000 0029 2284 8066). Pri prevode alebo vložení peňažných prostriedkov na účet je nutné ako variabilný symbol uviesť IČO záujemcu a špecifický symbol 201302. Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (e-mail, fax), malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť kontaktnú osobu, telefonický, mailový, prípadne aj faxový kontakt a spôsob prevzatia súťažných podkladov (osobne alebo poštou) a ma by byť priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia prevodného príkazu alebo dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že bude záujemca preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby.
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
22.02.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 22.02.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Obecný úrad Zeleneč, Školská 224/5, 919 21 Zeleneč - zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude neverejné a v zmysle § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní § 41 zákona o verejnom obstarávaní sa nepoužije.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Životné prostredie, Prioritná os 4 - Odpadové hospodárstvo, Opatrenie 4.1 - Podpora aktivít v oblasti separovaného zberu.
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 09:00 h. do 12:00 h na adrese: Ing. Dagmar Šoková, Trnavská 70, 821 02 Bratislava. Žiadosť osúťažné podklady bude akceptovaná faxom,alebo e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3. Ponuky doručí uchádzač v uzavretom obale (1 x originál a doporučujeme 1 x kópia a 1x na CD) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením heslom: Areál na dočasné uloženie vyseparovaných zložiek komunálnych odpadov - Zeleneč, PONUKA - NEOTVÁRAŤ! poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu Obecný úrad Zeleneč, Školská 224/5, 919 21 Zeleneč, podateľňa. Uchádzač v ponuke uvedie kontaktné údaje: tel. č., fax, email, bankové spojenie. Verejný obstarávateľ bude posudzovať iba doklady uchádzačov, ktoré budú predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav záujemcu v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. Doklady odporúčame, aby boli pevne zviazané, očíslované a parafované štatutárnym zástupcom. V prípade skupiny uchádzačov všetky doklady v ponuke odporúčame parafovať každým štatutárnym zástupcom skupiny alebo osobou splnomocnená štatutárnym zástupcom. 4. Kúpna zmluva na jednotlivé časti bude uzatvorená len v prípade kladného výsledku overenia procesu verejného obstarávania Poskytovateľom nenávratných finančných prostriedkov. 5. Uchádzač musí v referenčných listoch, prípadne v preukázaných obratoch uviesť finančnú hodnotu v EUR. Ak je v referenčnom liste, prípadne v preukázaných obratoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom (prepočet kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.) 6. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. Všetky dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku, alebo preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
22.01.2013

Redakčné opravy

11076 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 127/2013
V oznámení 01262 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Zeleneč, Školská 224/5, 919 21 Zeleneč zverejnenom vo VVO č. 019/2013 zo dňa 26.01.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.06.2013 Viď: 30.09.2013
15454 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 178/2013
V oznámení 01262-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Zeleneč, Školská 224/5, 919 21 Zeleneč zverejnenom vo VVO č. 019/2013 zo dňa 26.01.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 30.09.2013 Viď: 31.12.2013
19901 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 248/2013
V oznámení 01262-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Zeleneč, Školská 224/5, 919 21 Zeleneč zverejnenom vo VVO č. 019/2013 zo dňa 26.01.2013 boli nesprávne zverejnené údaje OPRAVA DÁTUMU Miesto, kde má byť dátum upravený: IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané (redakčná oprava č. 2) Namiesto: 31.12.2013 Viď: 31.03.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité