Oznámenie 1268 - MSS

Obsah

1268 - MSS
Vestník č. 19/2013 - 26.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
DECOM, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31438318
Sibírska 1, 917 01 Trnava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16, 811 04 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Vladimír Oros
Telefón: +421 911566378
Fax: +421 335591645
Email: sp@tatratender.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.decom.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Tatra Tender s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44119313
Krčméryho 16 , 811 04 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16, 811 04 Bratislava, Slovenská republika
Kontaktná osoba: Mgr. Vladimír Oros
Telefón: +421 911566378
Email: sp@tatratender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.tatratender.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Tatra Tender s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44119313
Krčméryho 16 , 811 04 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16, 811 04 Bratislava, Slovenská republika
Kontaktná osoba: Mgr. Vladimír Oros
Telefón: +421 911566378
Email: sp@tatratender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.tatratender.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: OSOBA PODĽA § 7 ODS. 1 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Inžinierske a konzultačné služby v oblasti jadrovej energetiky.
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Návrh databázy hodnotenia SKK v dlhodobej prevádzke jadrových elektrární
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 8
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: DECOM, a.s., Sibírska 1, 917 01 Trnava, Slovenská republika
Kód NUTS SK021
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je spracovanie rozsahu, obsahu a štruktúry dokumentácie pre proces povoľovania
dlhodobej prevádzky a pre potreby prevádzkovateľa. Predmet obstarávania je rozdelený do dvoch
samostatných častí - prvá sa zoberá vypracovaním Expertíz. V Expertízach budú riešenia podrobne
rozpracované. Druhá časť sa zaoberá vypracovaním posudkov na Expertízy.
Predmet obstarávania pozostáva zo samostatných Častí:
ČASŤ A:
1. Vypracovanie EXPERTÍZ na nasledovné témy:
1.1 Návrh „Databázy hodnotenia SKK v dlhodobej prevádzke JE"
1.2 Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre proces povoľovania dlhodobej prevádzky
1.3 Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre potreby prevádzkovateľa
ČASŤ B:
2. Vypracovanie POSUDKOV na nasledovné témy:
2.1 Návrh „Databázy hodnotenia SKK v dlhodobej prevádzke JE
2.2 Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre proces povoľovania dlhodobej prevádzky
2.3 Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre potreby prevádzkovateľa
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 73000000-2
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Časť A: 1 x Vypracovanie Expertízy na každú z nasledovných tém:
Návrh „Databázy hodnotenia SKK v dlhodobej prevádzke JE“. (Expertíza)
Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre proces povoľovania dlhodobej prevádzky. (Expertíza)
Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre potreby prevádzkovateľa. (Expertíza)
Časť B: 1 x Vypracovanie Posudku na každú z nasledovných tém:
Návrh „Databázy hodnotenia SKK v dlhodobej prevádzke JE“. (Posudok)
Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre proces povoľovania dlhodobej prevádzky. (Posudok)
Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre potreby prevádzkovateľa. (Posudok)
Hodnota 212 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v dňoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 30
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Návrh databázy hodnotenia SKK v dlhodobej prevádzke jadrových elektrární - Časť A: Vypracovanie Expertíz
1) STRUČNÝ OPIS
1 Vypracovanie EXPERTIZ na nasledovné témy:
1.1 Návrh „Databázy hodnotenia SKK v dlhodobej prevádzke JE"
1.2 Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre proces povoľovania dlhodobej prevádzky
1.3 Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre potreby prevádzkovateľa
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 73000000-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Vypracovanie Expertíz na nasledovné témy:
Návrh „Databázy hodnotenia SKK v dlhodobej prevádzke JE“. (Expertíza)
Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre proces povoľovania dlhodobej prevádzky. (Expertíza)
Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre potreby prevádzkovateľa. (Expertíza)
Hodnota 136 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 20
Časť: 2
NÁZOV
Návrh databázy hodnotenia SKK v dlhodobej prevádzke jadrových elektrární - Časť B: Vypracovanie Posudkov
1) STRUČNÝ OPIS
2 Vypracovanie POSUDKOV na nasledovné témy:
2.1 Návrh „Databázy hodnotenia SKK v dlhodobej prevádzke JE
2.2 Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre proces povoľovania dlhodobej prevádzky
2.3 Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre potreby prevádzkovateľa
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 73000000-2
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Vypracovanie Posudkov na nasledovné témy:
Návrh „Databázy hodnotenia SKK v dlhodobej prevádzke JE“. (Posudok)
Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre proces povoľovania dlhodobej prevádzky. (Posudok)
Rozsah, obsah a štruktúry dokumentácie pre potreby prevádzkovateľa. (Posudok)
Hodnota 76 000,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v dňoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 10
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude z väčšej časti (65 %) financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého
verejnému obstarávateľovi Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky zastúpeným
Agentúrou Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky pre štrukturálne fondy Európskej
únie na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 140/2010/2.2/OPVaV pre projekt
Dlhodobé prevádzkovanie jadrových elektrární typu VVER 440 so zohľadnením vplyvu na životné prostredie.
Podkladom k vystaveniu a úhrade faktúry bude preberací protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu plnenia
podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán. Poskytovateľ zašle objednávateľovi faktúru minimálne v štyroch
vyhotoveniach najneskôr do 10 dní odo dňa prevzatia predmetu plnenia objednávateľom.
Doručená riadne vystavená faktúra bude uhradená najneskôr 30 dní od jej doručenia objednávateľovi
bezhotovostným prevodom na účet poskytovateľa.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých objednávateľovi na základe
Zmluvy o NFP, bude poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou
predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle
článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú
súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú:
a) Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby.
b) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby.
c) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby.
d) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov.
e) Osoby prizvané orgánmi podľa písm. a)-d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskej únie.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1 Výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace ako potvrdenie o tom, že nebol on ani jeho štatutárny orgán,
ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania
finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia,
zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania
teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme.
2 Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ako potvrdenie o tom, že uchádzač (fyzická osoba), ani jeho
štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, nebol právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková
podstata súvisí s podnikaním.
3 Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom, alebo správnym orgánom
v krajine svojho sídla nie staršie ako 3 mesiace o tom, že naňho nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani
nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok
majetku, podľa zákonov a predpisov platných v krajine jeho sídla.
4 Potvrdenie príslušného úradu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že nemá v krajine svojho sídla evidované
nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové
sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia (v SR potvrdenie Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne).
5 Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že uchádzač nemá v
krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
6 Doklad o oprávnení dodávať tovar, poskytovať službu, uskutočňovať stavebné práce.
Všetky doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
7 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z
dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením
podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
8 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto
členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v
krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
9 Splnenie podmienky §26 môže byť preukázané predložením platného potvrdenia úradu o zapísaní do
zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods.1 ZVO.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o
schopnosti plniť finančné záväzky. Doklad musí byť v
originálnom vyhotovení alebo úradne overenou kópiou
týchto dokumentov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Kladné
vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v
ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných
troch rokov (2010, 2011, 2012) nebol uchádzač v
nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky
voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade
splácania úveru a pod.). Uchádzač tiež predloží čestné
vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v
mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá
otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem
tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na vysokú
predpokladanú hodnotu zákazky má verejný
obstarávateľ záujme aby uchádzač preukázal svoju
finančnú a ekonomickú spoľahlivosť a schopnosť
bezproblémovo plniť predmet zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej
osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto
prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému
obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude
môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej
postavenie využíva na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje
uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou,
obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni
preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie,
že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania
zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť
použité na preukázanie finančného a ekonomického
postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26
ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky,
na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi
poskytnuté, čo preukáže predložením dokladu podľa §
26 ods. 2 písm. e) ZVO.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Odborná spôsobilosť pre časť A: Vypracovanie
EXPERTÍZ
1 Zoznam poskytnutých služieb (rovnakého alebo
podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet
zákazky, t.j. projekty so zameraním na jadrovú
energetiku) v období predchádzajúcich troch rokov
(2010, 2011, 2012).
V zozname uchádzač uvedie obchodné meno
odberateľa, predmet dodávky, zmluvnú cenu, lehotu
poskytnutia služieb a potvrdenie uvedených informácií.
Ak odberateľom:
a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o
plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o
plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, nahradí
ho uchádzač svojim vyhlásením o ich dodaní s
odôvodnením, prečo nebolo možné získať požadované
potvrdenia od odberateľov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardu:
Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať
minimálne 3 zmluvy s predmetom (projekty, štúdie,
správy a pod.) z oblasti jadrovej energetiky, so
zameraním na navrhovanie databázy hodnotenia SKK v
dlhodobej prevádzke jadrových elektrární.
Zo zoznamu musí vyplynúť, že finančný objem aspoň
dvoch poskytnutých služieb bol jednotlivo minimálne
60.000,00 EUR bez DPH.
Odôvodnenie primeranosti: Podmienka a pre ňu určená
minimálna úroveň štandardu má preukázať dostatočné
skúsenosti uchádzača v segmente poskytovania
obstarávaných služieb. Vzhľadom na predpokladanú
hodnotu časti zákazky je primeraná.
2 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej
kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb
(expertov) zodpovedných za poskytnutie vybraných
obstarávaných služieb.
Minimálna požadovaná úroveň štandardu:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby aspoň jeden
expert, ktorý sa bude osobne podieľať na poskytovaní
obstarávaných služieb, spĺňal nižšie uvedené
minimálne odborné podmienky. Splnenie požadovaných
podmienok preukáže uchádzač predložením určených
dokumentov.
a) Vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa technického
zamerania.
b) Min. 15 rokov praxe v oblasti prevádzky alebo údržby
jadrovoenergetických zariadení.
c) Účasť na tvorbe dokumentov v programoch LTO
(long term operation- dlhodobá prevádzka jadrovej
elektrárne).
d) Znalosť zariadení pre hodnotenie ich spôsobilosti a
procesné analýzy dlhodobého prevádzkovania JE typu
VVER 440.
e) Skúsenosti v problematike:
• rekonštrukcie JE typu VVER 440,
• bezpečnostných vylepšení typu VVER 440,
• modernizácie JE typu VVER 440,
• prípravy inovácie prevádzkových systémov SKR a
ELE JE typu VVER 440.
Splnenie vyššie uvedených podmienok expert/experti
preukážu nasledovne:
Podmienku a) prostredníctvom kópie dokladu o
najvyššom dosiahnutom vzdelaní.
Podmienku b) prostredníctvom profesijného životopisu
(originál dokladu podpísaný príslušným expertom).
Podmienku c) prostredníctvom kópie titulnej alebo inej
strany príslušného dokumentu, z ktorej bude možná
jeho identifikácia a overenie splnenia stanovenej
podmienky (minimálne meno a priezvisko osoby a
označenie dokumentu).
Podmienku d) prostredníctvom kópie potvrdenia
o vykonávaní praxe na jadrovo energetických
zariadeniach vydaným kompetentnou osobou alebo
čestným prehlásením podpísaným príslušným expertom
s uvedením miesta a doby výkonu praxe a osoby, u
ktorej si je možné uvedené informácie overiť.
Podmienku e) prostredníctvom čestného vyhlásenia
podpísaného príslušným expertom s uvedením miesta
a doby výkonu praxe minimálne na troch uvedených
oblastiach.
V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie vyššie
uvedené podmienky prostredníctvom viac ako jedného
experta platí, že podmienku uvedenú v bode a) musí
spĺňať každý individuálne a ostatné môžu spĺňať
spoločne, pričom dĺžku praxe uvedenú v bode b) musí
spĺňať aspoň jeden celú.
Odôvodnenie primeranosti: Podmienka a pre ňu určená
minimálna úroveň štandardu má preukázať dostatočné
odborné znalosti minimálne jedného pracovníka, ktorý
sa bude pre uchádzača podieľať na realizácii predmetu
zákazky. Minimálna požadovaná odborná úroveň je
stanovená tak aby garantovala dostatočné skúsenosti
a znalosti zodpovedného pracovníka uchádzača vo
vzťahu k obsahu a zložitosti predmetu zákazky.
Odborná spôsobilosť pre časť B: Vypracovanie
POSUDKOV
3 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej
kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb
(expertov) zodpovedných za poskytnutie vybraných
obstarávaných služieb.
Minimálna požadovaná úroveň štandardu:
Verejný obstarávateľ požaduje, aby expert alebo
experti, ktorí sa budú osobne podieľať na poskytovaní
obstarávaných služieb, spĺňali nižšie uvedené
minimálne odborné podmienky. Splnenie požadovaných
podmienok preukáže uchádzač predložením určených
dokumentov.
a) Vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa technického
zamerania – špecializácia Energetické stroje a
zariadenia.
b) Základná teoretická príprava pre prácu na
jadrovoenergetických zariadeniach a osvedčenia o
opakovaných školeniach.
c) Min. 15 rokov praxe v oblasti prevádzky alebo údržby
jadrovoenergetických zariadení.
d) Špecialista na diagnostické systémy JE.
e) Skúsenosti s prevádzkou, údržbou a výstavbou JE.
Splnenie vyššie uvedených podmienok expert/experti
preukážu nasledovne:
Podmienku a) prostredníctvom kópie dokladu o
najvyššom dosiahnutom vzdelaní.
Podmienku b) prostredníctvom kópie potvrdenia o
absolvovaní školenia, certifikát prípadne potvrdenie
vydané oprávnenou inštitúciou.
Podmienky c), d) a e) prostredníctvom profesijného
životopisu (originál dokladu podpísaný príslušným
expertom).
V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie vyššie
uvedené podmienky prostredníctvom viac ako jedného
experta platí, že podmienku uvedenú v bode a) musí
spĺňať každý individuálne a ostatné môžu spĺňať
spoločne, pričom dĺžku praxe uvedenú v bode c) musí
spĺňať aspoň jeden celú.
Odôvodnenie primeranosti: Podmienka a pre ňu určená
minimálna úroveň štandardu má preukázať dostatočné
odborné znalosti minimálne jedného pracovníka, ktorý
sa bude pre uchádzača podieľať na realizácii predmetu
zákazky. Minimálna požadovaná odborná úroveň je
stanovená tak aby garantovala dostatočné skúsenosti
a znalosti zodpovedného pracovníka uchádzača vo
vzťahu k obsahu a zložitosti predmetu zákazky.
Spoločne pre odbornú spôsobilosť Častí A aj B
predmetu zákazky
4 Doklady a dokumenty musia byť označené tak, aby z
nich bolo nepochybne jasné, na preukázanie splnenia
ktorej podmienky slúžia.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti
alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a
odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich
právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač
preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne
disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť
využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo
odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje
uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou
obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a
odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú
spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto
osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania
zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť
použité na preukázanie technickej alebo odbornej
spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa §
26 ods. 1 písm. f) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu
zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo
uchádzačovi poskytnuté, čo preukáže predložením
dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e) ZVO.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Predmet elektronickej aukcie je rovnaký ako predmet zákazky Návrh databázy hodnotenia SKK v dlhodobej
prevádzke jadrových elektrární, podrobne špecifikovaný v súťažných podkladoch.
Elektronické aukcie budú realizované samostatne pre dve Časti predmetu zákazky definované v súťažných
podkladoch.
Predmetom elektronickej aukcie budú položky, ktoré vychádzajú zo špecifikácie predmetu zákazky, uvedené v
súťažných podkladoch.
Jediným kritériom pre vyhodnotenie ponúk a východiskom elektronickej aukcie je cena za celú Časť predmetu
zákazky. Hodnotená bude konečná cena vymedzená v súťažných podkladoch.V prípade ak bude z ponuky
uchádzača zrejmé, že ním ponúkaná cena nie je konečná, alebo o tom či je konečná vznikne na strane
verejného obstarávateľa pochybnosť, použije verejný obstarávateľ na vyriešenie tohto nedostatku inštitút
vysvetľovania ponúk v súlade s ustanoveniami súťažných podkladov.
Administrátor verejného obstarávateľa je osoba, ktorá v rámci on-line aukcie vyzýva uchádzačov na
predkladanie nových cien upravených smerom nadol. Kontaktnou osobou pre aukciu na strane verejného
obstarávateľa a administrátorom aukcie je Mgr. Eva Jurišová, e-mailová adresa: eva.jurisova@tatratender.sk.
Pokyny a pravidlá pre použitie aukcie, ktorými sa riadi priebeh aukcie sú uložené na adrese: http://
www.aukciaas.sk/priebeh.html#title. Zúčastneným uchádzačom odporúčame podrobne si preštudovať pravidlá
aukcie, prípadne oboznámiť sa s priebehom aukcie aj prostredníctvom inštruktážneho videa umiestneného na
uvedenej adrese.
Príslušné informácie týkajúce sa použitého zariadenia, podmienky a špecifikácia technického pripojenia sú
uvedené v pokynoch a pravidlách pre použitie aukcie. Zúčastneným uchádzačom odporúčame skontrolovať
pred začiatkom aukcie, či ich použité technické zariadenia a pripojenia spĺňajú požadované technické
podmienky:
1 pripojenie na internet,
2 rozlíšenie obrazovky monitora min. 800 x 600,
3 internetový prehliadač MS Internet Explorer min. ver. 8.x, alebo MozillaFirefox ver.3.x, Opera 10.x, Chrome 7.x
a vyššie,
4 internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom,
5 povolená podpora Javascript v prehliadači a povolené cookies,
6 nainštalovaný Adobe Acrobat Reader pre otváranie dokumentov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
NLZ/DECOM - 1/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.02.2013 15:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.03.2013 09:45
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.03.2013 10:00
Miesto: DECOM, a.s., Sibírska 1, 917 01 Trnava, Slovenská republika
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Projekt Dlhodobé prevádzkovanie jadrových elektrární typu VVER 440 so zohľadnením vplyvu na životné
prostredie, Operačný program Výskum a vývoj
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca na základe písomnej žiadosti podpísanej zástupcom
záujemcu doručenej poštou alebo osobne na adresu Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16, 811 04,Bratislava,
Slovensko v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00 hod. alebo elektronicky na e-mailovej adrese
sp@tatratender.sk.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Lehoty na podávanie námietok vyplývajú z ustanovení §138 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o
zmene a doplnení niektorých zákonov.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.01.2013

Profil Obstarávateľa


Dôležité