Oznámenie 1268 - MSS
1268 - MSS
Vestník č. 19/2013 - 26.01.2013
OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho
nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011
Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
III.1)
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.2)
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude z väčšej časti (65 %) financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého
verejnému obstarávateľovi Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky zastúpeným Agentúrou Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky pre štrukturálne fondy Európskej únie na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. 140/2010/2.2/OPVaV pre projekt Dlhodobé prevádzkovanie jadrových elektrární typu VVER 440 so zohľadnením vplyvu na životné prostredie. Podkladom k vystaveniu a úhrade faktúry bude preberací protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu plnenia podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán. Poskytovateľ zašle objednávateľovi faktúru minimálne v štyroch vyhotoveniach najneskôr do 10 dní odo dňa prevzatia predmetu plnenia objednávateľom. Doručená riadne vystavená faktúra bude uhradená najneskôr 30 dní od jej doručenia objednávateľovi bezhotovostným prevodom na účet poskytovateľa.
III.1.4)
Ďalšie osobitné podmienky
Plnenie zmluvy podlieha osobitnym podmienkam
Áno
Opis osobitných podmienok:
Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých objednávateľovi na základe
Zmluvy o NFP, bude poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú: a) Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby. b) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby. c) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby. d) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov. e) Osoby prizvané orgánmi podľa písm. a)-d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskej únie.
III.2)
PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1)
Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1 Výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace ako potvrdenie o tom, že nebol on ani jeho štatutárny orgán,
ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme. 2 Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ako potvrdenie o tom, že uchádzač (fyzická osoba), ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, nebol právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním. 3 Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom, alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie staršie ako 3 mesiace o tom, že naňho nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, podľa zákonov a predpisov platných v krajine jeho sídla. 4 Potvrdenie príslušného úradu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že nemá v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia (v SR potvrdenie Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne). 5 Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že uchádzač nemá v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. 6 Doklad o oprávnení dodávať tovar, poskytovať službu, uskutočňovať stavebné práce. Všetky doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže. 7 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 8 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu. 9 Splnenie podmienky §26 môže byť preukázané predložením platného potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods.1 ZVO.
III.2.2)
Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o
schopnosti plniť finančné záväzky. Doklad musí byť v originálnom vyhotovení alebo úradne overenou kópiou týchto dokumentov. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných troch rokov (2010, 2011, 2012) nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky. Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na vysokú predpokladanú hodnotu zákazky má verejný obstarávateľ záujme aby uchádzač preukázal svoju finančnú a ekonomickú spoľahlivosť a schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté, čo preukáže predložením dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e) ZVO.
III.2.3)
Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Odborná spôsobilosť pre časť A: Vypracovanie
EXPERTÍZ 1 Zoznam poskytnutých služieb (rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky, t.j. projekty so zameraním na jadrovú energetiku) v období predchádzajúcich troch rokov (2010, 2011, 2012). V zozname uchádzač uvedie obchodné meno odberateľa, predmet dodávky, zmluvnú cenu, lehotu poskytnutia služieb a potvrdenie uvedených informácií. Ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, nahradí ho uchádzač svojim vyhlásením o ich dodaní s odôvodnením, prečo nebolo možné získať požadované potvrdenia od odberateľov. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne 3 zmluvy s predmetom (projekty, štúdie, správy a pod.) z oblasti jadrovej energetiky, so zameraním na navrhovanie databázy hodnotenia SKK v dlhodobej prevádzke jadrových elektrární. Zo zoznamu musí vyplynúť, že finančný objem aspoň dvoch poskytnutých služieb bol jednotlivo minimálne 60.000,00 EUR bez DPH. Odôvodnenie primeranosti: Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň štandardu má preukázať dostatočné skúsenosti uchádzača v segmente poskytovania obstarávaných služieb. Vzhľadom na predpokladanú hodnotu časti zákazky je primeraná. 2 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb (expertov) zodpovedných za poskytnutie vybraných obstarávaných služieb. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Verejný obstarávateľ požaduje, aby aspoň jeden expert, ktorý sa bude osobne podieľať na poskytovaní obstarávaných služieb, spĺňal nižšie uvedené minimálne odborné podmienky. Splnenie požadovaných podmienok preukáže uchádzač predložením určených dokumentov. a) Vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa technického zamerania. b) Min. 15 rokov praxe v oblasti prevádzky alebo údržby jadrovoenergetických zariadení. c) Účasť na tvorbe dokumentov v programoch LTO (long term operation- dlhodobá prevádzka jadrovej elektrárne). d) Znalosť zariadení pre hodnotenie ich spôsobilosti a procesné analýzy dlhodobého prevádzkovania JE typu VVER 440. e) Skúsenosti v problematike: • rekonštrukcie JE typu VVER 440, • bezpečnostných vylepšení typu VVER 440, • modernizácie JE typu VVER 440, • prípravy inovácie prevádzkových systémov SKR a ELE JE typu VVER 440. Splnenie vyššie uvedených podmienok expert/experti preukážu nasledovne: Podmienku a) prostredníctvom kópie dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní. Podmienku b) prostredníctvom profesijného životopisu (originál dokladu podpísaný príslušným expertom). Podmienku c) prostredníctvom kópie titulnej alebo inej strany príslušného dokumentu, z ktorej bude možná jeho identifikácia a overenie splnenia stanovenej podmienky (minimálne meno a priezvisko osoby a označenie dokumentu). Podmienku d) prostredníctvom kópie potvrdenia o vykonávaní praxe na jadrovo energetických zariadeniach vydaným kompetentnou osobou alebo čestným prehlásením podpísaným príslušným expertom s uvedením miesta a doby výkonu praxe a osoby, u ktorej si je možné uvedené informácie overiť. Podmienku e) prostredníctvom čestného vyhlásenia podpísaného príslušným expertom s uvedením miesta a doby výkonu praxe minimálne na troch uvedených oblastiach. V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedené podmienky prostredníctvom viac ako jedného experta platí, že podmienku uvedenú v bode a) musí spĺňať každý individuálne a ostatné môžu spĺňať spoločne, pričom dĺžku praxe uvedenú v bode b) musí spĺňať aspoň jeden celú. Odôvodnenie primeranosti: Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň štandardu má preukázať dostatočné odborné znalosti minimálne jedného pracovníka, ktorý sa bude pre uchádzača podieľať na realizácii predmetu zákazky. Minimálna požadovaná odborná úroveň je stanovená tak aby garantovala dostatočné skúsenosti a znalosti zodpovedného pracovníka uchádzača vo vzťahu k obsahu a zložitosti predmetu zákazky. Odborná spôsobilosť pre časť B: Vypracovanie POSUDKOV 3 Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb (expertov) zodpovedných za poskytnutie vybraných obstarávaných služieb. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Verejný obstarávateľ požaduje, aby expert alebo experti, ktorí sa budú osobne podieľať na poskytovaní obstarávaných služieb, spĺňali nižšie uvedené minimálne odborné podmienky. Splnenie požadovaných podmienok preukáže uchádzač predložením určených dokumentov. a) Vysokoškolské vzdelanie min. II. stupňa technického zamerania – špecializácia Energetické stroje a zariadenia. b) Základná teoretická príprava pre prácu na jadrovoenergetických zariadeniach a osvedčenia o opakovaných školeniach. c) Min. 15 rokov praxe v oblasti prevádzky alebo údržby jadrovoenergetických zariadení. d) Špecialista na diagnostické systémy JE. e) Skúsenosti s prevádzkou, údržbou a výstavbou JE. Splnenie vyššie uvedených podmienok expert/experti preukážu nasledovne: Podmienku a) prostredníctvom kópie dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní. Podmienku b) prostredníctvom kópie potvrdenia o absolvovaní školenia, certifikát prípadne potvrdenie vydané oprávnenou inštitúciou. Podmienky c), d) a e) prostredníctvom profesijného životopisu (originál dokladu podpísaný príslušným expertom). V prípade, ak uchádzač preukazuje splnenie vyššie uvedené podmienky prostredníctvom viac ako jedného experta platí, že podmienku uvedenú v bode a) musí spĺňať každý individuálne a ostatné môžu spĺňať spoločne, pričom dĺžku praxe uvedenú v bode c) musí spĺňať aspoň jeden celú. Odôvodnenie primeranosti: Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň štandardu má preukázať dostatočné odborné znalosti minimálne jedného pracovníka, ktorý sa bude pre uchádzača podieľať na realizácii predmetu zákazky. Minimálna požadovaná odborná úroveň je stanovená tak aby garantovala dostatočné skúsenosti a znalosti zodpovedného pracovníka uchádzača vo vzťahu k obsahu a zložitosti predmetu zákazky. Spoločne pre odbornú spôsobilosť Častí A aj B predmetu zákazky 4 Doklady a dokumenty musia byť označené tak, aby z nich bolo nepochybne jasné, na preukázanie splnenia ktorej podmienky slúžia. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté, čo preukáže predložením dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e) ZVO.
III.2.4)
Informácie o vyhradených zákazkách
III.3)
OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1)
Informácie o konkrétnej profesii
Poskytovanie služby je vyhradené pre konkrétnu profesiu
Nie
III.3.2)
Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
Právnické osoby by mali uviesť mená a odbornú kvalifikáciu pracovníkov zodpovedných za poskytnutie služby
Áno
IV.1)
DRUH POSTUPU
IV.1.1)
Druh postupu
Otvorená
IV.2)
KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1)
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2)
Informácie o elektronickej aukcii
Použije sa elektronická aukcia
Áno
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii:
Predmet elektronickej aukcie je rovnaký ako predmet zákazky Návrh databázy hodnotenia SKK v dlhodobej
prevádzke jadrových elektrární, podrobne špecifikovaný v súťažných podkladoch. Elektronické aukcie budú realizované samostatne pre dve Časti predmetu zákazky definované v súťažných podkladoch. Predmetom elektronickej aukcie budú položky, ktoré vychádzajú zo špecifikácie predmetu zákazky, uvedené v súťažných podkladoch. Jediným kritériom pre vyhodnotenie ponúk a východiskom elektronickej aukcie je cena za celú Časť predmetu zákazky. Hodnotená bude konečná cena vymedzená v súťažných podkladoch.V prípade ak bude z ponuky uchádzača zrejmé, že ním ponúkaná cena nie je konečná, alebo o tom či je konečná vznikne na strane verejného obstarávateľa pochybnosť, použije verejný obstarávateľ na vyriešenie tohto nedostatku inštitút vysvetľovania ponúk v súlade s ustanoveniami súťažných podkladov. Administrátor verejného obstarávateľa je osoba, ktorá v rámci on-line aukcie vyzýva uchádzačov na predkladanie nových cien upravených smerom nadol. Kontaktnou osobou pre aukciu na strane verejného obstarávateľa a administrátorom aukcie je Mgr. Eva Jurišová, e-mailová adresa: eva.jurisova@tatratender.sk. Pokyny a pravidlá pre použitie aukcie, ktorými sa riadi priebeh aukcie sú uložené na adrese: http:// www.aukciaas.sk/priebeh.html#title. Zúčastneným uchádzačom odporúčame podrobne si preštudovať pravidlá aukcie, prípadne oboznámiť sa s priebehom aukcie aj prostredníctvom inštruktážneho videa umiestneného na uvedenej adrese. Príslušné informácie týkajúce sa použitého zariadenia, podmienky a špecifikácia technického pripojenia sú uvedené v pokynoch a pravidlách pre použitie aukcie. Zúčastneným uchádzačom odporúčame skontrolovať pred začiatkom aukcie, či ich použité technické zariadenia a pripojenia spĺňajú požadované technické podmienky: 1 pripojenie na internet, 2 rozlíšenie obrazovky monitora min. 800 x 600, 3 internetový prehliadač MS Internet Explorer min. ver. 8.x, alebo MozillaFirefox ver.3.x, Opera 10.x, Chrome 7.x a vyššie, 4 internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom, 5 povolená podpora Javascript v prehliadači a povolené cookies, 6 nainštalovaný Adobe Acrobat Reader pre otváranie dokumentov.
IV.3)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1)
Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
NLZ/DECOM - 1/2013
IV.3.2)
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Nie
IV.3.3)
Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 27.02.2013 15:00 Spoplatnená dokumentácia
Nie
IV.3.4)
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.03.2013 09:45
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7)
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie
Do dátumu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.8)
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 11.03.2013 10:00
Miesto:
DECOM, a.s., Sibírska 1, 917 01 Trnava, Slovenská republika
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk
Nie
VI.1)
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
Toto obstarávanie sa bude opakovať
Nie
VI.2)
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Vyplňte
Áno
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy):
Projekt Dlhodobé prevádzkovanie jadrových elektrární typu VVER 440 so zohľadnením vplyvu na životné
prostredie, Operačný program Výskum a vývoj
VI.3)
DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca na základe písomnej žiadosti podpísanej zástupcom
záujemcu doručenej poštou alebo osobne na adresu Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16, 811 04,Bratislava, Slovensko v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00 hod. alebo elektronicky na e-mailovej adrese sp@tatratender.sk.
VI.4)
ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1)
Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.2)
Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania:
Lehoty na podávanie námietok vyplývajú z ustanovení §138 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o
zmene a doplnení niektorých zákonov.
VI.4.3)
Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903 Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24 Slovensko Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5)
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
23.01.2013
|
Zákazka: | Návrh databázy hodnotenia SKK v dlhodobej prevádzke jadrových elektrární |
---|---|
Obstarávateľ: | DECOM, a.s. |