Oznámenie 1340 - MSS

Obsah

1340 - MSS
Vestník č. 20/2013 - 29.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Nemocnice s poliklinikami n.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 45732205
Štefánikova trieda 69, 949 01 Nitra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Prevádzka ZZ Pavlovova 17, 955 20 Topoľčany
Kontaktná osoba: Kristína Bohunická
Telefón: +421 385351538
Fax: +421 385315598
Email: kristina.bohunicka@nsptopolcany.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.nsptopolcany.sk/
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Zdravotníctvo
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Poskytnutie služieb – pranie a čistenie bielizne
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 27
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Nemocnice s poliklinikami n.o., prevádzka ZZ: Pavlovova 17, 955 20 Topoľčany
Kód NUTS SK023
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky budú komplexné služby – pranie a čistenie bielizne (posteľnej bielizne, operačnej bielizne,
ostatnej bielizne a pracovných odevov pre zamestnancov a ostatného materiálu).
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 98311000-6, 98312000-3, 98315000-4, 60000000-8
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky budú komplexné služby – pranie a čistenie bielizne (posteľnej bielizne, operačnej bielizne,
ostatnej bielizne a pracovných odevov pre zamestnancov a ostatného materiálu) zahrnuté v rozpočte predmetu
zákazky v rozsahu:
- pranie bielizne a ostatného materiálu, bielenie, súvisiace služby ako napr. chemické čistenie
- žehlenie vyčistenej bielizne a ostatného materiálu,
- dezinfekcia bielizne a ostatného materiálu,
- triedenie, skladanie a balenie posteľnej bielizne, operačnej bielizne, ostatnej bielizne a pracovných
odevov pre zamestnancov a ostatného materiálu,
- expedovanie bielizne a ostatného materiálu ,
- drobné opravy a zabezpečenie identifikácie bielizne, odevov a ostatného materiálu,
- doprava bielizne a ostatného materiálu /špinavého a vyčisteného/.
Predpokladané množstvo bielizne je 211.902 kg za 12 mesiacov.
Hodnota 112 310,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 12
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nevyžaduje.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa
bezhotovostným platobným stykom na základe vystavenej faktúry, ktorá bude splatná do 60 dní od jej
doručenia.
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci
členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť splnomocnenie
jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny
v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia jej ponuky, podpisu zmluvy a
komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Uchádzač priloží k návrhu zmluvy o poskytnutí služieb kópiu dokladu – súhlas príslušného Regionálneho
úradu verejného zdravotníctva na pranie infekčnej bielizne v zmysle Vyhlášky Ministerstva zdravotníctva SR
č. 553/2007 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z
hľadiska ochrany zdravia. Úradne overený doklad podľa uvedenej vyhlášky č. 553/2007 Z.z. sa bude požadovať
až v prípade uzatvárania zmluvy s úspešným uchádzačom.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty, ktorých prostredníctvom uchádzač preukazuje splnenie
podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona:
a) výpis/y z registra trestov v súlade s § 26 ods. 2 písm. a ) zákona,
b) potvrdenie príslušného súdu v súlade s § 26 ods. 2 písm. b) zákona,
c) potvrdenie Sociálnej poisťovne v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona,
d) potvrdenie príslušnej/príslušných zdravotnej/zdravotných poisťovne/poisťovní v súlade s § 26 ods. 2 písm. c)
zákona,
e) potvrdenie miestneho príslušného daňového úradu v súlade s § 26 ods. 2 písm. d) zákona,
f) doklad o oprávnení poskytovať služby v súlade s § 26 ods. 2 písm. e) zákona, v prípade, že uchádzačom je
občianske združenie alebo nadácia, potvrdenie Ministerstva vnútra SR o vedení v registri.
Doklady podľa písmena a), b), c), d), e) nesmú byť ku dňu predloženia ponuky staršie ako tri mesiace.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady
požadované v bodoch a), b), c), d), e) a f) nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej
kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje
preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a 5 zákona.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty,
prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie
podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich
sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27
zákona:
a) podľa § 27 ods. a) zákona – vyjadrenie banky alebo
pobočky zahraničnej banky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo
vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie schopnosti
uchádzača plniť svoje finančné záväzky riadne a včas.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie
finančného a ekonomického postavenia finančné
zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v
čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému
obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude
môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej
postavenie využíva na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia v súlade s § 27 ods. 2
zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina
dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa
požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa
tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
a) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie
vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej
banky o schopnosti uchádzača plniť finančné
záväzky. Vyjadrenie banky, ktoré nesmie byť ku
dňu predkladania dokladov preukazujúcich splnenie
podmienok účasti staršie ako 3 mesiace, predloží
uchádzač ako originál alebo úradne overenú kópiu.
Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Uchádzač predloží požadované vyjadrenie od všetkých
bánk, v ktorých má uchádzač vedené účty.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Vyhlásenia, potvrdenia, doklady a dokumenty,
prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie
podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich
sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28
zákona:
a) podľa § 28 ods. 1 písm. j) – údajmi o strojovom
a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo
záujemca k dispozícii na spoľahlivé uskutočnenie
predmetu zákazky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu
k predmetu zákazky: preukázanie odbornej spôsobilosti
uchádzača plniť stanovený predmet zákazky.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie
technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a
odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny
vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný
verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení
zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami
osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie
technickej alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 28
ods. 2 zákona.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina
dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa
požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti za
všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
a) Verejný obstarávateľ požaduje predloženie čestného
vyhlásenia uchádzača, že má k dispozícii minimálne
nasledovné strojové a technické vybavenie potrebné na
plnenie predmetu zákazky:
- zariadenie na pranie na požadovanú kapacitu
vypranej bielizne min. 2 500 kg denne (uvedie počty a
typy zariadení a ich kapacitu v kg vypratej bielizne),
- zariadenie na žehlenie na požadovanú kapacitu
vypranej bielizne min. 2 500 kg denne (uvedie počty a
typy zariadení a ich kapacitu v kg vyžehlenej bielizne),
- vozidlo na odvoz špinavej a dovoz čistej bielizne –
kapacita min. 2 500 kg.
Čestné vyhlásenie bude opatrené odtlačkom pečiatky
a podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača alebo
osobou oprávnenou konať za uchádzača. Prílohou
čestného vyhlásenia budú fotokópie technických
preukazov na všetky vozidlá uvedené v čestnom
vyhlásení.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v bode 28 súťažných podkladov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
TOP 1/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 015-021233
z: 22.01.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 27.02.2013
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 11.03.2013 14:30
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Iné: SK, CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.07.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 12.03.2013 10:00
Miesto: Nemocnice s poliklinikami n.o., prevádzka ZZ: Pavlovova 17, 955 20 Topoľčany
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady si uchádzač vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej poštou
alebo osobne v pracovných dňoch, t. j. pondelok až piatok od 9.00 do 15.00 h. na adresu kontaktného miesta
uvedenú v bode I.1), t.j. Nemocnice s poliklinikami n.o., prevádzka ZZ: Pavlovova 17, 955 20 Topoľčany.
Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti (osobne, resp. poštou) v lehote
uvedenej v bode IV. 3.3.) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
Na tento predmet zákazky je určený rozpočet vo výške 112.310,00 EUR bez DPH. V prípade, že ponuky
presiahnu túto výšku, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo označiť ponuky za neprijateľné a v prípade, že
ani jedna z ponúk nebude prijateľná, vyhradzuje si právo zrušiť súťaž na základe § 46 ods.1 písm. c) zákona.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
24.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité