Oznámenie 1401 - MSP

Obsah

1401 - MSP
Vestník č. 21/2013 - 30.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Slovenská správa ciest
IČO: 00003328
Miletičova 19, 826 19 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Slovenská správa ciest, Investičná výstavba a správa ciest Košice, Kasárenské námestie č.4, 040 01 Košice
Kontaktná osoba: Ing. Jozef Fabian, Ing. Janka Šimanská
Telefón: +421 557277200
Fax: +421 557277225
Email: jozef.fabian@ssc.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ssc.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Štátna rozpočtová organizácia
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Investičná výstavba, správa a údržba ciest I.triedy
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zvislé dopravné značenie na cestách I.tried v správe SSC IVSC Košice
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: Úseky štátnych ciest I.triedy I/18, I/68, I/73, I/77, I/77A, I/15, I/79, I/79A, I/67, I/50, I/74, vo Východoslovenskom regióne v správe SSC IVSC Košice.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK04
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka, demontáž, montáž, osadenie zvislých dopravných značiek (ZDZ), oprava mechanicky poškodených ZDZ, oprava a výmena symbolov veľkoplošných ZDZ, demontáž a likvidácia poškodených ZDZ, likvidácia vybúraného materiálu, presun na miesto výkonu, zemné a betonárske práce, úprava okolia osadenej ZDZ.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233290-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 600 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo štátneho rozpočtu.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Verejný obstarávateľ požaduje od skupiny dodávateľov pred uzatvorením zmluvy z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvorenie takých právnych vzťahov, ktorými budú členovia skupiny zaviazaní na plnenie zmluvy spoločne a nerozdielne.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 26 ods. 1) zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov ( ďalej len zákon č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní). Uchádzač musí spĺnať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, resp. 4 a 5 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Pri preukazovaní splnenia podmienok účasti uchádzač, ako aj verejný obstarávateľ zohľadní § 26 ods. 6,7,8. Doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti uvedených v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo v úradne osvedčených kópiách a nesmú byť staršie (dátum vyhotovenia dokladu) ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. Výnimkou z požiadavky, aby doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní neboli staršie ako 3 mesiace, je doklad o oprávnení uskutočnovať stavebné práce, ktorý môže byť predložený aj so starším dátumom vyhotovenia dokladu. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia ÚVO o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne (podla § 31 ods.3 zákona c. 25/2006 Z.z. o VO). Doklady uchádzačov so sídlom mimo územia SR musia byť predložené v pôvodnom jazyku a úradne overený preklad do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť : a): § 27 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z. - vyjadrenie banky (bánk) v ktorej má uchádzač vedené finančné účty o schopnosti plniť finančné záväzky uchádzača za posledné tri roky (2010, 2011, 2012), t.j. banka vyhlási, že uchádzač za posledné tri roky ( 2010, 2011, 2012) nebol v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie. Výpis z účtu nenahrádza vyjadrenie banky. Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo bánk v originálnom vyhotovení, alebo úradne osvedčených kópiách, podpísané oprávneným zástupcom banky, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk. Ďalej uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že nemá vedený účet/účty v inej/iných banke/bankách ako v tej/tých, od ktorej/ktorých predložil potvrdenie podľa vyššie uvedenej požiadavky. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančnej a ekonomickej spôsobilosti spoločne. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávatelovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného alebo ekonomického postavenia. Túto skutočnost preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie , že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vztahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí splnať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v texte jednotlivých podmienok účasti na preukázanie ekonomického a finančného postavenia.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predložiť nasledovné doklady : a): § 28 ods. 1 písm. b) zák. č. 25/2006 Z. z. - zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu zákazky (zvislé dopravné značenie na diaľniciach, rýchlostných cestách, cestách I., II. III. triedy) uskutočnených uchádzačom za predchádzajúcich päť rokov (2008 až 2012), za ktoré je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania uchádzača, s hodnotou uchádzačom zrealizovaných prác minimálne 100 000,00 eur bez DPH jednotlivo, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí objednávateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. Požaduje sa, aby uchádzač v rámci zoznamu stavebných prác preukázal minimálne dve zákazky s hodnotou realizovaných prác uchádzačom minimálne 100 000,00 eur bez DPH jednotlivo. b): § 28 ods. 1 písm. g) zák. č. 25/2006 Z. z. - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Uchádzač predloží doklad o odbornej kvalifikácii osoby zodpovednej za riadenie prác - vedúci stavby, zástupca vedúceho stavby - v zmysle zákona č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov v nadväznosti na zákon č.50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov, s odborným zameraním inžinierske stavby - dopravné stavby, alebo adekvátny (ekvivalent) doklad vydaný krajinou sídla uchádzača, na základe ktorého môže vykonávať uvedené činnosti v krajine svojho sídla. Ak uchádzač nemá sídlo v SR, má možnost overiť si platnosť zahraničných certifikátov na území SR na web stránke www.sksi.sk. c): § 28 ods. 1 písm. j) zák. c. 25/2006 Z.z. - údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie požadovaných stavebných prác. Uchádzač predloží zoznam strojných, technických a výrobných zriadení, v ktorom uvedie: názov stroja (zariadenia), technické parametre, umiestnenie, rok výroby, vlastníctvo (vlastné, cudzie). V čestnom vyhlásení uvedie, či strojné, technické a výrobné zariadenie vlastní, prenajíma alebo ho bude používať podzhotoviteľ. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vztahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí splnať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná úroveň štandardov je uvedená v texte jednotlivých podmienok účasti na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
VO-20/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.02.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
28.02.2013 13:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 01.03.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Slovenská správa ciest, Investičná výstavba a správa ciest Košice, Kasárenské námestie č.4, 040 01 Košice, II. poschodie, zasadačka.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a môže byť zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Jazyk komunikácie: slovenský. 2. Žiadost o účasť vo verejnej sútaži musí byť v písomnej podobe, v slovenskom jazyku, podpísaná oprávneným zástupcom záujemcu, zaslaná na adresu kontaktného miesta (Investičná výstavba a správa ciest Košice). 3. Spôsob prevzatia sútažných podkladov: osobne v pracovných dnoch od 9:00 - 12:00 hod. miestneho času na adrese: Slovenská správa ciest, Investičná výstavba a správa ciest Košice, Kasárenské nám. č.4, Košice, odd. verejného obstarávania alebo budú zaslané poštou. 4. V prípade, že sútažné podklady vyzdvihne záujemca, ale ponuku bude predkladať jeho organizačná zložka, je potrebné na túto skutocnosť verejného obstarávateľa upozorniť. 5. Vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení a v sútažných podkladoch, resp. doplnenie sútažných podkladov bude zaslané všetkým známym záujemcom. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená v písomnej podobe na hore uvedenú adresu kontaktného miesta (Investičná výstavba a správa ciest Košice) najneskôr do 11.02.2013 do 13.00 hod. (miestneho času). 6. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov/združenie, vyžaduje sa na obálke, ktorou sa predkladá ponuka, vyznačenie všetkých členov skupiny/združenia. 7. Osobné odovzdanie ponuky do podateľne kontaktného miesta je možné v pracovných dnoch Slovenskej republiky v čase od 7.00 - 11.30 hod. a 12.00 - 14.00 hod. 8. Verejný obstarávateľ požaduje v ponuke predložiť: 8.1 Obsah ponuky uchádzača Súpis všetkých dokumentov, podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, 8.2 Identifikačné údaje uchádzača: obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, právna forma, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho/štatutárnych zástupcu/zástupcov uchádzača, IČO, DIČ, bankové spojenie (názov, adresa a sídlo penažného ústavu/banky), číslo bankového účtu, kontaktné telefónne číslo, číslo faxu, e-mail, internetová adresa. Dokument musí byť podpísaný osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, 8.3 Návrh na plnenie kritérií podľa vzoru uvedeného v časti H. sútažných podkladov, 8.4 Čestné vyhlásenia uchádzača, že: a) súhlasí s podmienkami sútaže určenými verejným obstarávateľom a akceptuje v plnom rozsahu Obchodné podmienky, Zmluvné podmienky, Zmluvné údaje, TKP, požiadavky verejného obstarávateľa a je schopný zákazku zrealizovat v súlade s návrhom Zmluvy o dielo, b) ponuka uchádzača v plnom rozsahu obsahuje ocenenie všetkých prác a dodávok, navrhovaná zmluvná cena zohľadnuje všetky nároky uchádzača v súvislosti s realizáciou diela a uchádzač sa zaväzuje vyhotoviť dielo v plnom rozsahu za navrhovanú zmluvnú cenu predloženú v ponuke, c) všetky údaje a doklady predložené v ponuke sú pravdivé a úplné. 8.5 Ponúkanú cenu prác, ocenené tabuľky Cena prác, 8.6 vyplnenú prílohu C. Zmluvné údaje, 8.7 Návrh Zmluvy o dielo, ktorej prílohou bude certifikát kvality stavebných prác uchádzača podľa normy ISO 9001, vydaný nezávislou inštitúciou, 8.8 Zoznam osôb zodpovedných za riadenie prác na zákazke. Uchádzač zdokladuje pracovno-právny vzťah alebo iný vzťah k zamestnancovi, ktorý ho oprávnuje, alebo bude oprávnovať disponovať zamestnancami zodpovednými za riadenie a realizáciu prác na zákazke, čo preukáže čestným prehlásením, že s vyššie uvedenými zamestnancami má, alebo bude mať v prípade podpisu zmluvy o dielo uzavretý pracovno-právny alebo iný vzťah, 8.9 Zoznam uvažovaných podzhotoviteľov s uvedením druhu prác, % podielu prác zabezpečovaných podzhotoviteľmi, 8.10 Uchádzač predloží spolu s ponukou vzorku značky z fólie tr.2 podľa vzoru na podklade prislúchajúceho rozmeru a kvality vo farebnom vyhotovení podľa STN 018020, resp. STN EN 12899-1 s antigraffity ochranou podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v časti C.Opis predmetu zákazky, 8.11 Doklady na splnenie podmienok účasti podľa časti F. sútažných podkladov. 9. Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, má možnost overiť si platnosť zahraničných certifikátov (osvedčení) na území Slovenskej republiky na webovej stránke: http://www.sksi.sk. 10. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny uvádzané v ponukách presiahnu stanovený limit finančných prostriedkov pridelených na predmet zákazky, ponuky budú neregulárne alebo inak neprijatelné alebo ani jedna z predložených ponúk nebude vyhovovať požiadavkám určeným verejným obstarávateľom na predmet zákazky. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v prípade, ak ponúkané ceny budú vyššie ako predpokladaná hodnota zákazky; v prípade včasného nezabezpečenia financovania predmetnej zákazky. 12. V súlade s ustanovením §32 ods.6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účasti nasledovne: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanoveniami §26 zákona. Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanoveniami §27 zákona. - Požiadavka predložiť vyjadrenie banky (bánk) o schopnosti plniť finančné záväzky uchádzača je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného zhotoviteľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky riadne a včas. Podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanoveniami §28 zákona. - Ustanovenie §28 ods.1 písm.b) zákona o verejnom obstarávaní umožňuje vyžadovať zoznam stavebných prác uskutočnených za posledných päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác. Verejný obstarávateľ hľadá prioritne zhotoviteľa schopného zrealizovať predmetné stavebné práce v stanovenom termíne a v súlade so všetkými povinnostami, ktoré sú uvedené v zmluve o dielo, na posúdenie čoho slúžia uvedené referencie. Stanovená výška je primeraná hodnote a náročnosti zákazky a nastavená tak, aby sa jej mohol zúcastniť čo najširší počet uchádzačov. - Ustanovenie §28 ods.1 písm.g) zákona o verejnom obstarávaní umožňuje vyžadovať doklady na preukázanie vzdelania, odbornej praxe alebo odbornej kvalifikácie riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. Stanovené minimálne požiadavky na kvalifikáciu sú zamerané na získanie kvalifikovaných a odborne zdatných osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác. - Ustanovenie §28 ods.1 písm.j) zákona o verejnom obstarávaní umožňuje vyžadovať údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. Na predmet zákazky zhotoviteľ musí mať k dispozícii zodpovedajúce strojné, technické a výrobné vybavenie.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
24.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité