Oznámenie 1478 - MST

Obsah

1478 - MST
Vestník č. 22/2013 - 31.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Národný žrebčín "Topoľčianky" štátny podnik
IČO: 31447708
Parková 13, 951 93 Topoľčianky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): v zastúpení : Centrálna obstarávacia agentúra s.r.o., Kozmonautov 3/A, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Trnáková
Telefón: +421 376551111
Fax: +421 376551113
Email: dagmar.trnakova@evob.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://sk.nztopolcianky.sk/
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Obstarávateľ
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Šľachtenie a udržiavanie plemien koní predstavujúci cenný genofond u nás chovaných plemien koní
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Motorová nafta
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Národný žrebčín Topoľčianky, š.p. Parková 13, 951 93 Topoľčianky, farma Krásny majer
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK023
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
Hodnota: 12
Hodnota 112 000,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je dodávka motorovej nafty do nadzemnej nádrže verejného obstarávateľa v areáli farmy Krásny majer, v ročnom objeme cca 100.000 litrov.
Časový harmonogram dodávok :
od 15.apríla do 30. septembra - nafta letná
od 16. novembra do 28. (29) februára - nafta zimná
od 1. marca do 14 apríla a od 1. októbra do 15. novembra - nafta prechodná Technická požiadavka : Obsah síry do 0,005 % hm
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 09134100-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom obstarávania je dodávka motorovej nafty do nadzemnej nádrže verejného obstarávateľa v areáli farmy Krásny majer, v ročnom objeme cca 100.000 litrov.
Časový harmonogram dodávok :
od 15.apríla do 30. septembra - nafta letná
od 16. novembra do 28. (29) februára - nafta zimná
od 1. marca do 14 apríla a od 1. októbra do 15. novembra - nafta prechodná Technická požiadavka : Obsah síry do 0,005 % hm
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 112 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú finančnú ponuku, ktorej výška na dodanie predmetu zmluvy je vyššia ako pridelené finančné prostriedky
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľskej organizácii samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľskej organizácii spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľskou organizáciou, má vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy požadované právne vzťahy: Nevyžadujú sa.
Avšak verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvoriť takú právnu formu, ktorá umožní skupine dodávateľov ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov predloží v ponuke aj vyhlásenie všetkých členov skupiny dodávateľov podpísané štatutárnymi zástupcami všetkých členov skupiny dodávateľov, ktorý člen zastupuje skupinu dodávateľov navonok v tomto postupe verejného obstarávania
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
1. § 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
2. § 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
3. § 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácií, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku – potvrdením príslušného súdu, dokladom nie starším ako tri mesiace 4. § 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
5. § 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
6. § 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať služby
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:
§ 27 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Toto vyjadrenie sa môže nahradiť aj vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky o tom, že záujemca nebol za obdobie roku 2010-2012 v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie - doklad musí byť predložený v origináli, prípadne jeho úradne osvedčená kópia. Minimálna požadovaná úroveň štandardov : a) potvrdením banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom o schopnosti plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovat nasledujúce informácie o tom, že:
- v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár - jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie Potvrdenie banky/bánk predloží uchádzač ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu,
b) čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie
Primeranosť: Verejný obstarávateľa skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám z čoho sa bude dať usúdiť serióznosť uchádzača plniť si finančné záväzky alebo finančná stabilita
Potreba: vyplýva z obsahu súťažných podkladov, kedy uchádzač musí mať vlastné zdroje alebo schopnosť získať finančné krytie na dodávku predmetu obstarávania
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže nasledovne:
§ 28 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutých dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky ( 2010, 2011, 2012 – referenčné obdobie) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov (obchodné meno odberateľa, kontaktná osoba a telefónne číslo) na tovar totožný s predmetom zákazky:
a) bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení zmlúv potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. V zmysle Metodického usmernenia č 133-5000/2011 Úradu pre verejné obstarávanie zo dňa 01.03.2011 je možné nahradiť potvrdenia o dodávkach vyhlásením uchádzača o ich dodaní iba vo výnimočných prípadoch, keď z objektívnych dôvodov nie je možné predložiť potvrdenie odberateľa, napr. v prípade jeho zániku bez právneho nástupcu a pod.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov:
Zoznam bude vyhotovený v členení podľa požadovaných rokov s uvedením obchodného názvu, adresy alebo miesta podnikania odberateľa, zmluvného obdobia, zmluvného objemu realizovaných dodávok v litroch a kontaktné údaje odberateľa.
Zoznam bude obsahovať koncových odberateľov za uvedené roky podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. K zoznamu uchádzač predloží potvrdenia – referencie potvrdené koncovými odberateľmi podľa § 28 ods.1 písm. a) bod 1,2 ZVO, obsahujúcu obchodný názov, adresu alebo miesto podnikania odberateľa, predmet zmluvy, zmluvného obdobia, zmluvného objemu realizovaných dodávok samostatne za referenčné obdobie v litroch, hodnotenie plnenia podľa obchodných podmienok, kontaktu a mena kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné overiť si potvrdené referencie. Uchádzač musí predloženým zoznamom a predloženými referenciami preukázať, že v referenčnom období dodával motorovú naftu vyhovujúcu STN EN 590 koncovým odberateľom v objeme minimálne 100.000 litrov/ referenčné obdobie. Referencia musí byť podpísaná štatutárnym zástupcom odberateľa alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade podpísania osobou splnomocnenou na zastupovanie, musí byť predložené splnomocnenie na zastupovanie.
Za kupujúceho pre toto verejné obstarávanie sa nepovažuje dodávka do sieti vlastných verejných čerpacích staníc.
Primeranosť: Získať prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača, výška požadovaného množstva je primeraná predpokladanému množstvu predmetu obstarávania. V zmysle ustálenej rozhodovacej praxe Úradu pre verejné obstarávanie a odporúčaní EK je za primeranú požiadavku na výšku požadovaného objemového plnenia považovaná požiadavka stanovená vo výške max. 3 - násobku predpokladaného ročného objemu predmetu zákazky, čo je v predmetnom verejnom obstarávaní dodržané. Požadovaný minimálny objem realizovaných dodávok za 3 roky je primeraný k predpokladanej hodnote predmetu zákazky
Potreba : Uvedený doklad dáva možnosť preverenia uchádzača na trhu a ním poskytované dodávky tovarov a súvisiace služby
28 ods.1 písm. j) údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má záujemca k dispozícii na prepravu tovaru. Verejný obstarávateľ požaduje, aby záujemca predložil zoznam technického vybavenia, ktoré bude potrebovať na realizáciu dodávky tovaru a ktoré budú vyhovovať požiadavkám ADR. Záujemca predloží úradne overenú kópiu oprávnenia ADR.
V zozname uvedie, či toto strojné a technické vybavenie vlastní, má v prenájme alebo využije technické kapacity inej osoby. V prípade využitia technických kapacít inej osoby je uchádzač povinný predložiť aj doklady v zmysle aktuálneho znenia ods. 2 § 28 zákona 25/2006 Z.z. Primeranosť : Uvedený doklad verejný obstarávateľ žiada z dôvodu preverenia uchádzača, či má na dodávku špecifického tovaru technické vybavenie.
Potreba : Uchádzač musí preukázať, že na prepravu, dodávku a stočenie motorovej nafty do nádrží má alebo bude mať k dispozícii automobilové súpravy (ťahač, cisterna a pod.), ktoré vyhovujú požiadavkám ADR (Európskej dohode o preprave nebezpečných vecí). § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. Platné certifikáty požadovaných tovarov alebo vyhlásenia o zhode a doplňujúce doklady k nim, vydania autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami EU alebo akreditovaným certifikačným orgánom, ktoré majú oprávnenie ( § 11 zákona č. 264/1999 Z. z.) na posudzovanie zhody výrobkov alebo preukazovanie zhody (originály alebo overené fotokópie) Primeranosť: Predloženie dokladu dáva možnosť zistiť kvalitu ponúkaného tovaru v zmysle platnej legislatívy a Smerníc EÚ. V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine. Všetky vyššie uvedené podmienky účasti sú primerané, transparentné a súvisia s predmetom zákazky.
Podmienky účasti sú stanovené v zmysle ustanovení § 26-28 zákona o verejnom obstarávaní a ich primeranosť zodpovedá rozsahu, charakteru a špecifikácii zákazky. Verejný obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo v prípade potreby overiť údaje uvedené v potvrdeniach o uskutočnení zákazky a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v týchto potvrdeniach uchádzačovi takúto referenčnú zákazku nebude akceptovať. Uchádzač, ktorý nepreukáže splnenie podmienok účasti určeným spôsobom a v požadovanom rozsahu alebo poskytne neplatné, nepravdivé alebo skreslené informácie, bude z verejnej súťaže vylúčený. Náklady spojené s účasťou v súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii a aukčnom portáli budú uvedené v súťažných podkladoch
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.02.2013 14:00
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
25.02.2013 14:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.04.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 27.02.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Centrálna obstarávacia agentúra s.r.o., Kozmonautov 3/A, 949 01 Nitra
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Súťažné podklady budú sprístupnené všetkým záujemcom, ktorí sa prihlásia na portál www.evob.sk do systému EVOB. Súťažné podklady budú zverejnené odo dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení VO vo Vestníku VO do lehoty na predkladanie žiadostí o SP, t.j. do 08.02.2013 do 14:00 hod. Súťažné podklady nie je potrebné žiadať, postačujúce je zaregistrovať sa do systému a stiahnuť si SP v elektronickej forme. 2. Ďalšie doplňujúce informácie technického zabezpečenia budú poskytnuté pracovníkom centra podpory - support@evob.sk na tel.: +421 37 6551111.
3. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty požadované v oznámení, musia byť predložené ako prvopisy/originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak. Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu. Ponuka musí byť vyhotovená písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, ktorej obsah je pre fyzickú osobu čitateľný. 4. V prípade podaní vysvetlení, verejný obstarávateľ podá vysvetlenie všetkým jemu známym záujemcom a zároveň vysvetlenie umiestni na stránke www.evob.sk.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
25.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité