Oznámenie 1479 - MST

Obsah

1479 - MST
Vestník č. 22/2013 - 31.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Národný žrebčín "Topoľčianky" štátny podnik
IČO: 31447708
Parková 13, 951 93 Topoľčianky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): v zastúpení : Centrálna obstarávacia agentúra s.r.o., Kozmonautov 3/A, 949 01 Nitra
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Trnáková
Telefón: +421 376551111
Fax: +421 376551113
Email: dagmar.trnakova@evob.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://sk.nztopolcianky.sk/
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): Obstarávateľ
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Šľachtenie a udržiavanie plemien koní predstavujúci cenný genofond u nás chovaných plemien koní
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Sójový extrahovaný šrot
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Národný žrebčín Topoľčianky, š.p., Parková 13, 951 93 Topoľčianky
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK023
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
Hodnota: 12
Hodnota 62 400,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup a dodávka sójového extrahovaného šrotu ako krmiva pre potreby Národného žrebčína Topoľčianky, š.p. Ide o kŕmny doplnok účinný na zvyšovanie hmotnosti a zdravej výživy zvierat. Predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy je 120 t, predpokladané množstvo odberu 10 – 12 t mesačne.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15710000-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky je nákup a dodávka sójového extrahovaného šrotu ako krmiva pre potreby Národného žrebčína Topoľčianky, š.p. Ide o kŕmny doplnok účinný na zvyšovanie hmotnosti a zdravej výživy zvierat. Predpokladané množstvo odberu počas trvania zmluvy je 120 t, predpokladané množstvo odberu 10 – 12 t mesačne.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 62 400,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov obstarávateľa. Obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú cenovú ponuku, ktorá prevyšuje finančné predpoklady obstarávateľa.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči obstarávateľskej organizácii samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči obstarávateľskej organizácii spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na dodanie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá obstarávateľskou organizáciou, má vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy požadované právne vzťahy: Nevyžadujú sa. Avšak verejný obstarávateľ vyžaduje z dôvodu riadneho plnenia zmluvy vytvoriť takú právnu formu, ktorá umožní skupine dodávateľov ako celku vstúpiť do zmluvného vzťahu s verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov predloží v ponuke aj vyhlásenie všetkých členov skupiny dodávateľov podpísané štatutárnymi zástupcami všetkých členov skupiny dodávateľov, ktorý člen zastupuje skupinu dodávateľov navonok v tomto postupe verejného obstarávania
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií:
1. § 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
2. § 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace
3. § 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku – potvrdením príslušného súdu, dokladom nie starším ako tri mesiace
4. § 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace
5. § 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia - potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace
6. § 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - dokladom o oprávnení poskytovať službu
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže:
§ 27 ods. 1 písm. a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru
a) potvrdením banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzac klientom o schopnosti plnit financné záväzky, ktoré musí obsahovat nasledujúce informácie o tom, že:
- v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár - jeho bežný úcet nebol predmetom exekúcie Potvrdenie banky/bánk predloží uchádzač ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu,
b) čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, uchádzač musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 27 ods.2 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže v súlade s § 27 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Minimálna úroveň požadovaná verejnám obstarávateľom: Uchádzač predloženým vyhlásením a vyjadreniami bánk preukazuje, že je schopný plniť finančné záväzky voči bankám, v ktorých má vedené účty.
Primeranosť : Uchádzač predkladá doklad o jeho schopnosti plnenia svojich finančných záväzkov
Potreba: vyplýva z obsahu súťažných podkladov, kedy uchádzač musí mať vlastné zdroje alebo schopnosť získať finančné krytie na dodávku predmetu obstarávania
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže nasledovne: § 28 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutých dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky ( 2010, 2011, 2012 – referenčné obdobie). Minimálny objem dodaných zákaziek z uvedených rokov musí byť 120 ton s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov totožný s predmetom zákazky: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ
- ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení
Uchádzač predloží zoznam spolu s referenčnými listami. Referenčné listy za referenčné obdobie s minimálnym objemom dodávok 120 ton musia byť originály alebo úradne overené fotokópie s uvedením miest a kontaktnej osoby, u ktorej si môže verejný obstarávateľ overiť uvedené údaje.
Referencie potvrdené koncovými odberateľmi podľa § 28 ods.1 písm. a) bod 1,2 ZVO budú obsahovať obchodný názov, adresu alebo miesto podnikania odberateľa, predmet zmluvy, zmluvného obdobia, zmluvného objemu realizovaných dodávok samostatne za referenčné obdobie v tonách, hodnotenie plnenia podľa obchodných podmienok, kontaktu a mena kontaktnej osoby odberateľa, u
ktorej je možné overiť si potvrdené referencie. Uchádzač musí predloženým zoznamom a predloženými referenciami preukázať, že v referenčnom období dodával tovar totožný s predmetom obstarávania v objeme minimálne 120 ton. Referencia musí byť podpísaná štatutárnym zástupcom odberateľa alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade podpísania osobou splnomocnenou na zastupovanie, musí byť predložené splnomocnenie na zastupovanie.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah, uchádzač musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej a odbornej v súlade s § 28 ods.2 zákona č. 25/2006 Z.z. v znení neskorších predpisov.
Primeranosť : Získať prehľad o solídnosti uchádzača na trhu s možnosťou preverenia kvality uchádzača, výška požadovaného rozpočtového nákladu nie je vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky
Potreba : Uvedený doklad dáva možnosť preverenia uchádzača na trhu a ním poskytované dodávky tovarov a súvisiace služby
§ 28 ods. 1 písm. l) bod 2. Platné certifikáty požadovaných tovarov alebo vyhlásenia o zhode a doplňujúce doklady k nim, vydania autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami EU alebo akreditovaným certifikačným orgánom, ktoré majú oprávnenie ( § 11 zákona č. 264/1999 Z. z.) na posudzovanie zhody výrobkov alebo preukazovanie zhody (originály alebo overené fotokópie) Primeranosť: Predloženie dokladu dáva možnosť zistiť kvalitu ponúkaného tovaru v zmysle platnej legislatívy a Smerníc EÚ. V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine. Potreba : Uchádzač musí predložiť doklad, ktorým preukazuje splnenie požadovaných noriem kvality na tovar
Verejný obstarávateľ si zároveň vyhradzuje právo v prípade potreby overiť údaje uvedené v potvrdeniach o uskutočnení zákazky a v prípade nepotvrdenia informácií uvedených v týchto potvrdeniach uchádzačovi takúto referenčnú zákazku nebude akceptovať. Uchádzač, ktorý nepreukáže splnenie podmienok účasti určeným spôsobom a v požadovanom rozsahu alebo poskytne neplatné, nepravdivé alebo skreslené informácie, bude z verejnej súťaže vylúčený.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie o elektronickej aukcii a aukčnom portáli budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
3/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 08.02.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
25.02.2013 14:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.04.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 27.02.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Centrálna obstarávacia agentúra s.r.o., Kozmonautov 3/A, 949 01 Nitra
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
nie
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Súťažné podklady budú sprístupnené všetkým záujemcom, ktorí sa prihlásia na portál www.evob.sk do systému EVOB . Súťažné podklady budú sprístupnené odo dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení VO vo Vestníku VO do lehoty na predkladanie žiadostí o SP , t.j. do 08.02.2013 do 14:00 hod.
Súťažné podklady nie je potrebné žiadať, je postačujúce zaregistrovať sa do systému a stiahnuť si SP v elektronickej forme.
2. Ďalšie doplňujúce informácie technického zabezpečenia budú poskytnuté pracovníkom centra podpory - support@evob.sk na tel.: +421 376551111. 3. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty požadované v oznámení, musia byť predložené ako prvopisy/originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak. Ponuka musí byť vyhotovená v písomnej forme, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu. Ponuka musí byť vyhotovená, písacím strojom alebo tlačiarenským výstupným zariadením výpočtovej techniky, ktorej obsah je pre fyzickú osobu čitateľný.
4. V prípade podaní vysvetlení, obstarávateľ podá vysvetlenie všetkým jemu známym záujemcom a zároveň vysvetlenie umiestni na stránke www.evob.sk.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
25.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité