Oznámenie 1489 - MSS

Obsah

1489 - MSS
Vestník č. 22/2013 - 31.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Nemšová
IČO: 00311812
Janka Palu 2/3, 914 41 Nemšová

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mesto Nemšová
Kontaktná osoba: Branislav Jurča
Telefón: +421 903930825
Email: jurca@jurca.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
ABNKA, s.r.o.
IČO: 44341717
Kalinčiakova 17 , 900 28 Ivanka pri Dunaji

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ivanka pri Dunaji
Kontaktná osoba: Branislav Jurča
Telefón: +421 903930825
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
ABNKA, s.r.o.
IČO: 44341717
Kalinčiakova 17 , 900 28 Ivanka pri Dunaji

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ivanka pri Dunaji
Kontaktná osoba: Branislav Jurča
Telefón: +421 903930825
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samspráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Regionálne centrum zhodnocovania BRO Nemšová - propagácia a reklama
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Mesto Nemšová
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK022
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Inzercia s témou separovania v mestskom periodiku 1x, Inzercia s témou separovania v mestskom periodiku mimoriadne číslo 1x, Inzercia s témou separovania v mestskom periodiku 1x, Inzercia s témou separovania v regionálnom periodiku 3x, Organizácia podujatia pre deti s témou je dobré zhodnocovat odpad 2x, Organizácia podujatia pre obcanov mesta kompostovanie odpadu a jeho pozitívny vplyv na životné prostredie 2x, výroba brožúry ako kompostovať 11000ks, zápisník s potlacou s námetom projektu 2000, výroba reklamného letáku kompostujeme18000ks, výroba prezentačno-informačnej brožúry čo robíme a čo chceme 10000ks, Tricko s potlacou - námet projektu 2000ks, Detské pexeso s námetom projektu 3000ks, Papierová taška s potlacou - námet projektu 2000ks, Šiltovka s potlacou - námet projektu 2000ks, Pero s potlacou - námet projektu 3000ks, Pamätná tabula 1ks, nálepky na označenie technológie 46 ks + 620ks
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79952000-2
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 79951000-5, 79340000-9, 79341000-6, 79900000-3, 18331000-8, 18443000-6, 22100000-1, 22462000-6
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Inzercia s témou separovania v mestskom periodiku 1x, Inzercia s témou separovania v mestskom periodiku mimoriadne číslo 1x, Inzercia s témou separovania v mestskom periodiku 1x, Inzercia s témou separovania v regionálnom periodiku 3x, Organizácia podujatia pre deti s témou je dobré zhodnocovat odpad 2x, Organizácia podujatia pre obcanov mesta kompostovanie odpadu a jeho pozitívny vplyv na životné prostredie 2x, výroba brožúry ako kompostovať 11000ks, zápisník s potlacou s námetom projektu 2000, výroba reklamného letáku kompostujeme18000ks, výroba prezentačno-informačnej brožúry čo robíme a čo chceme 10000ks, Tricko s potlacou - námet projektu 2000ks, Detské pexeso s námetom projektu 3000ks, Papierová taška s potlacou - námet projektu 2000ks, Šiltovka s potlacou - námet projektu 2000ks, Pero s potlacou - námet projektu 3000ks, Pamätná tabula 1ks, nálepky na označenie technológie 46 ks + 620ks
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 100 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 3
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
4500,- €. Podrobnejšie podmienky sú uvedené v sútažných
podkladoch
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný zo štrukturálnych fondov EÚ,
Operacný program - Životné prostredie, Prioritná os 4, Opatrenie 4.1
Odpadové hospodárstvo, štátneho rozpočtu a z rozpočtu mesta
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňat podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona. Ich splnenie preukáže podla § 26 zákona predložením dokladov v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikatelov pre verejné obstarávanie môže doklady podla § 26 zákona nahradit platným potvrdením o svojom zapísaní do zoznamu podnikatelov podla § 128
ods. 1 zákona
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Prehľad o celkovom obrate za rok 2011 ako čestné prehlásenie podpísané uchádzačom. V prípade predloženia dokladov v inom ako slovenskom alebo ceskom jazyku, požaduje sa predloženie v pôvodnom jazyku a preklad v rozsahu a platnosti v zmysle zákona do štátneho/slovenského jazyka. Odôvodnenie : Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie uvedených dokladov za účelom preukázania ekonomickej kapacity uchádzača v požadovanom predmete zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Požaduje sa predloženie podla § 28 ods. 1, písm. a) zákona v rosahu a platnosti v zmysle zákona a to na dodávku reklamných letákov. V prípade predloženia dokladov v inom ako slovenskom alebo ceskom jazyku, požaduje sa predloženie v pôvodnom jazyku a preklad v rozsahu a platnosti v zmysle zákona do štátneho/slovenského jazyka.
Odôvodnenie : verejný obstarávatel vyžaduje predmetné doklady k preukázaniu skúsenosti s realizáciou zákazky a tým budúcemu stabilnému a bezproblémovému plneniu zákazky
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Dalšie informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v sútažných podkladoch
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
22012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
Časť: 1
Číslo oznámenia vo VVO: 8234-MST, číslo VVO 136/2012 z 17.07.2012
Časť: 2
Číslo oznámenia vo VVO: 13154-ZST, číslo VVO 210/2012 z 02.11.2012
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 11.02.2013
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
28.02.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 28.02.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
na adrese uvedenej v bode I.1.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk je neverejné
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program - Životné prostredie, Prioritná os 4, Opatrenie 4.1 Odpadové hospodárstvo
VI.3. Ďalšie informácie
Všetky náklady a výdavky spojené s úcastou v sútaži znášajú záujemcovia/uchádzaci v plnej výške bez akéhokolvek nároku voci verejnému obstarávatelovi a bez ohladu na výsledok verejného obstarávania. Pri osobnom doručovaní žiadosti o súťažné podklady, alebo pri doručovaní prostredníctvom kuriéra je možné žiadost doručit do poštovej schránky na uvedenej adrese ktorá je dostupná z verejného miesta 7 dní v týždni po 24 hodín denne a v prípade že žiadatel, alebo jeho kuriér bude požadovat osobné prevzatie, je nutné zamýšlaný možný termín takéhoto doručenia vopred včas a to min. 1 pracovný den vopred dohodnút na tel. c. +421 903930825 (B. Jurca) aby bolo možné bezproblémové prevzatie žiadosti. Žiadost musí byt napísaná v slovenskom, alebo českom jazyku, musí z nej byt zrejmé co sa žiada (sútažné podklady) a pre nespochybnenie a nezamenenie s inou sútažou je potrebné uviest bud číslo oznámenia pod ktorým je toto oznámenie zverejnené vo vestníku, alebo uviest názov sútaže ako je uvedený v tomto oznámení a názov verejného obstarávateľa, ďalej musí obsahovat identifikacné údaje záujemcu (celý názov, adresa sídla a v prípade že poštová dorucovacia adresa nie je zhodná s adresou sídla, tak aj poštovú dorucovaciu adresu). Doporučuje sa pre rýchlejšiu komunikáciu uviest aj meno kontaktnej osoby a jej emailovú adresu a tel. císlo. V prípade že žiadost nebude doručená úplná, alebo bude doručená na nesprávnu adresu, alebo bude napísaná v inom jazyku bez doloženia prekladu do štátneho/slovenského jazyka, nebude sa na ňu reagovat a sútažné podklady nebudú poskytnuté. O vysvetlenie je možné požiadať na adrese uvedenej v prílohe A.I) bodu I.1. tohto oznámenia. Na doručovanie platia rovnaké podmienky ako na doručovanie žiadosti o súťažné podklady. Žiadosť o vysvetlenie je nutné doručiť najneskôr do 15.2.2013. Verejný obstarávatel si vyhradzuje právo neprijat ani jednu ponuku a zrušit sútaž, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola vyhlásená. Pokiaľ je niekde uvedené len zákon, jedná sa o zákon NR SR č. 25/2006 Z. z. v platnom znení pre toto verejné obstarávanie.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
27.01.2013

Redakčné opravy

1849 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 26/2013
V oznámení 01489 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Nemšová, Janka Palu 2/3, 914 41 Nemšová zverejnenom vo VVO č. 022/2013 zo dňa 31.01.2013 boli nesprávne zverejnené údaje II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia Obdobie: v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy) Namiesto: Hodnota: 3 Viď: Hodnota: 5 IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 11.02.2013 Viď: 18.02.2013 IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 28.02.2013 09:00 Viď: 04.03.2013 09:00 IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 28.02.2013 10:00 Viď: 04.03.2013 10:00 VI.3. Ďalšie informácie Namiesto: Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v sútaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Pri osobnom doručovaní žiadosti o súťažné podklady, alebo pri doručovaní prostredníctvom kuriéra je možné žiadosť doručiť do poštovej schránky na uvedenej adrese ktorá je dostupná z verejného miesta 7 dní v týždni po 24 hodín denne a v prípade že žiadateľ, alebo jeho kuriér bude požadovať osobné prevzatie, je nutné zamýšlaný možný termín takéhoto doručenia vopred včas a to min. 1 pracovný deň vopred dohodnúť na tel. č. +421 903930825 (B. Jurca) aby bolo možné bezproblémové prevzatie žiadosti. Žiadost musí byt napísaná v slovenskom, alebo českom jazyku, musí z nej byť zrejmé čo sa žiada (sútažné podklady) a pre nespochybnenie a nezamenenie s inou sútažou je potrebné uviesť buď číslo oznámenia pod ktorým je toto oznámenie zverejnené vo vestníku, alebo uviesť názov sútaže ako je uvedený v tomto oznámení a názov verejného obstarávateľa, ďalej musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu (celý názov, adresa sídla a v prípade, že poštová doručovacia adresa nie je zhodná s adresou sídla, tak aj poštovú doručovaciu adresu). Doporučuje sa pre rýchlejšiu komunikáciu uviesť aj meno kontaktnej osoby a jej emailovú adresu a tel. číslo. V prípade že žiadosť nebude doručená úplná, alebo bude doručená na nesprávnu adresu, alebo bude napísaná v inom jazyku bez doloženia prekladu do štátneho/slovenského jazyka, nebude sa na ňu reagovať a sútažné podklady nebudú poskytnuté. O vysvetlenie je možné požiadať na adrese uvedenej v prílohe A.I) bodu I.1. tohto oznámenia. Na doručovanie platia rovnaké podmienky ako na doručovanie žiadosti o súťažné podklady. Žiadosť o vysvetlenie je nutné doručiť najneskôr do 15.2.2013. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a zrušit sútaž, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola vyhlásená. Pokiaľ je niekde uvedené len zákon, jedná sa o zákon NR SR č. 25/2006 Z. z. vplatnom znení pre toto verejné obstarávanie. Viď: Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v sútaži znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Pri osobnom doručovaní žiadosti o súťažné podklady, alebo pri doručovaní prostredníctvom kuriéra je možné žiadosť doručiť do poštovej schránky na uvedenej adrese ktorá je dostupná z verejného miesta 7 dní v týždni po 24 hodín denne a v prípade že žiadateľ, alebo jeho kuriér bude požadovať osobné prevzatie, je nutné zamýšľaný možný termín takéhoto doručenia vopred včas a to min. 1 pracovný deň vopred dohodnúť na tel. č. +421 903930825 (B. Jurca) aby bolo možné bezproblémové prevzatie žiadosti. Žiadost musí byt napísaná v slovenskom, alebo českom jazyku, musí z nej byť zrejmé čo sa žiada (sútažné podklady) a pre nespochybnenie a nezamenenie s inou sútažou je potrebné uviesť buď číslo oznámenia pod ktorým je toto oznámenie zverejnené vo vestníku, alebo uviesť názov sútaže ako je uvedený v tomto oznámení a názov verejného obstarávateľa, ďalej musí obsahovať identifikačné údaje záujemcu (celý názov, adresa sídla a v prípade že poštová doručovacia adresa nie je zhodná s adresou sídla, tak aj poštovú doručovaciu adresu). Doporučuje sa pre rýchlejšiu komunikáciu uviesť aj meno kontaktnej osoby a jej emailovú adresu a tel. číslo. V prípade že žiadosť nebude doručená úplná, alebo bude doručená na nesprávnu adresu, alebo bude napísaná v inom jazyku bez doloženia prekladu do štátneho/slovenského jazyka, nebude sa na ňu reagovať a sútažné podklady nebudú poskytnuté. O vysvetlenie je možné požiadať na adrese uvedenej v prílohe A.I) bodu I.1. tohto oznámenia. Na doručovanie platia rovnaké podmienky ako na doručovanie žiadosti o súťažné podklady. Žiadosť o vysvetlenie je nutné doručiť najneskôr do 18.2.2013. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a zrušit sútaž, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola vyhlásená. Pokiaľ je niekde uvedené len zákon, jedná sa o zákon NR SR č. 25/2006 Z. z. vplatnom znení pre toto verejné obstarávanie.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité