Oznámenie 1492 - MSS

Obsah

1492 - MSS
Vestník č. 22/2013 - 31.01.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42181810
Námestie Ľudovíta Štúra 1, 812 35 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo životného prostredia SR, Nám. Ľ. Štúra1, 81235 Bratislava
Kontaktná osoba: Róbert Janík
Mobil: +421 904905544
Telefón: +421 259562514
Fax: +421 259562031
Email: tender@enviro.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.enviro.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
Životné prostredie
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Prenájom parkovacích miest
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služieb č. 20
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Miesto poskytnutia predmetu zákazky je ohraničené územím: Bratislava - Staré mesto, ulice: Námestie Ľudovíta Štúra, Medená, Mostová, Kúpeľná, Jesenského, Palackého a Hviezdoslavovo námestie, Vajanského nábrežie, Tobrucká, Múzejná, Tallerova, Gorkého, Rázusovo nábrežie, Paulínyho, Riečna, Rigeleho, Lodná, Fajnorovo nábrežie
Kód NUTS SK010
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky sú parkovacie služby spojené s prenájmom garážových parkovacích miest určených na dlhodobé garážové parkovanie osobných motorových vozidiel v počte 35 ks a 10 ks v rámci opcie.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 63712400-7
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmetom zákazky sú parkovacie služby spojené s prenájmom garážových parkovacích miest určených na dlhodobé garážové parkovanie osobných motorových vozidiel v počte 35 ks a 10 ks v rámci opcie.
Hodnota 205 200,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
Opis týchto opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť si opciu na prenechanie ďalších parkovacích miest na užívanie nad rámec dohodnutých v zmluve počas platnosti zmluvy v počte 10 (desať) kusov. Podnájom ďalších parkovacích miest bude vykonané písomne, formou dodatku k zmluve.
Hodnota: 48
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ nevyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu kapitoly Ministerstva životného prostredia SR (rozpočtové prostriedky kapitoly, prostriedky Kohézneho fondu v rámci Operačného programu Životné prostredie, prioritná os Technická pomoc a prostriedky štátneho rozpočtu na spolufinancovanie).
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy
uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili
spoločne a nerozdielne za záväzky voči objednávateľovi, vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením:
- výpisu z registra trestov, nie staršieho ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, a že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
- potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že voči uchádzačovi nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku,
- potvrdenia Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne/zdravotných poisťovní nie staršieho ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
- potvrdenia miestne príslušného daňového úradu nie staršieho ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia,
- dokladu o oprávnení poskytovať službu.
1.2 Podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov pre verejné obstarávanie môže nahradiť doklady podľa § 26 ods. 2 Zákona o verejnom obstarávaní úradne osvedčenou kópiou platného potvrdenia o jeho zapísaní v zozname podnikateľov.
1.3 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.4 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
1.5 Skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) Zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.6 Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje verejný obstarávateľ.
Odôvodnenie:
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 Zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní:
2.1.1 § 27 ods. 1 písm. a) - Vyjadrenie banky (bánk), v ktorej má uchádzač vedený účet o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky za posledné tri roky predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčenú fotokópiu týchto dokumentov - nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predloženia ponuky. Banková informácia musí obsahovať stanovisko o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky. V prípade, že uchádzač má účty vedené vo viacerých bankových inštitúciách, verejný obstarávateľ požaduje predloženie bankovej informácie od každej z nich. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie v originálnom vyhotovení podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača o tom, že v iných bankových inštitúciách nemá vedené peňažné účty.
Odôvodnenie:
Požiadavka predložiť vyjadrenie banky o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť spôsobilého a seriózneho uchádzača, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedené v podmienkach na preukázanie ekonomického alebo finančného postavenia.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady a dokumenty, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní:
3.1.1 § 28 ods.1 písm. a) - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Zoznamom musí uchádzač preukázať, že poskytol minimálne 3 zákazky na poskytnutie podobných alebo obdobných služieb ako je predmet zákazky, ktorých zmluvné ceny boli kumulatívne vo výške min. 50 000,00 Eur bez DPH (slovom: päťdesiattisíc eur bez DPH). Pod zákazkami na poskytnutie podobných alebo obdobných služieb ako je predmet zákazky sa rozumie prenájom garážových parkovacích plôch pre dlhodobé parkovanie pre osobné motorové vozidlá. Zoznam poskytnutých služieb má obsahovať:
- identifikáciu odberateľa,
- názov a stručný opis poskytnutej služby,
- zmluvnú cenu zákazky v eur bez DPH,
- obdobie poskytovania služby, - potvrdenie plnenia zákazky odberateľom, ak bol/a odberateľom:
• verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
• iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, dôkaz o plnení potvrdí uchádzač vyhlásením o ich dodaní.
Odôvodnenie primeranosti: Zoznam realizovaných zmlúv má garantovať odborné a kvalitné plnenie zákazky, ako aj preukázanie skúsenosti uchádzača s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky a to s prihliadnutím na predpokladaný finančný objem požadovaného predmetu zákazky.
Všeobecné informácie, týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti:
Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a/alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, záujemca predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), záujemca ich predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Prepočet inej meny na euro záujemca prepočíta priemerným ročným kurzom ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný rok.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Je uvedené v podmienkach na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
III.3) OSOBITNÉ PODMIENKY PRE ZÁKAZKY NA POSKYTOVANIE SLUŽIEB
III.3.1) Informácie o konkrétnej profesii
III.3.2) Pracovníci zodpovední za poskytnutie služby
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
MŽP/NL-1/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 14.03.2013 14:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 15.03.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 15.03.2013 10:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program Životné prostredie, prioritná os Technická pomoc
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Pre vyžiadanie si súťažných podkladov v zákazke č. 41.01 Prenájom parkovacích miest je nutná registrácia cez systém EVO (www.evo.gov.sk). Postup registrácie je uvedený priamo na portáli EVO v časti „Ako sa zaregistrovať“.
2.Technické predpoklady: pre bezproblémovú účasť je nutné mať na pracovnej stanici: - operačný systém Windows - stabilné pripojenie na internet - nainštalovaný niektorý z podporovaných webových prehliadačov. Internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom pomocou HTTPS – nastavený jazyk Slovenčina. Zároveň je potrebné zabezpečiť doručovanie notifikačných emailov generovaných systémom EVO tzn. nastavenie mailového servera uchádzača tak, aby prijímané mailové správy neboli blokované, vyhodnocované ako SPAM resp. ako škodlivé a boli správne doručené.
3. Vysvetľovanie a iné dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa bude uskutočňovať prostredníctvom systému EVO v zmysle usmernení na tomto portáli.
4. Pokyny na odoslanie otázok ohľadom objasnenia podmienok účasti záujemcov alebo údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii sú uvedené v príručke Z/U a lehota na odoslanie otázok v rámci vysvetľovania je najneskôr do 28. 02. 2013 do 14.00 h.
5. Verejný obstarávateľ poskytne prostredníctvom portálu EVO v položke Prehľad podľa príručky Z/U vysvetlenie k predloženej žiadosti o vysvetlenie všetkým registrovaným záujemcom/uchádzačom bezodkladne, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
Ministerstvo životného prostredia SR
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42181810
Nám. Ľ. Štúra1 , 812 35 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Internetová adresa (URL): http://www.enviro.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
28.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité