Oznámenie 1555 - MSS

Obsah

1555 - MSS
Vestník č. 23/2013 - 01.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Žilinská univerzita v Žiline - Rektorát
IČO: 00397563
Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Žilinská univerzita v Žiline. Stravovacie zariadenie, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Daniela Slováková
Mobil: +421 905476582
Telefón: +421 415131430
Fax: +421 415626961 / 415651483
Email: daniela.slovakova@uniza.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálna alebo miestna agentúra/úrad
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Poskytovanie služieb pri dočasnom pridelení zamestnanca
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
22
Hlavné miesto poskytovania služieb: Žilinská univerzita v Žiline, Stravovacie zariadenie, Univerzitná 8215/1, 010 26 Žilina
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK031
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
1. Predmetom zákazky je povinnosť poskytovateľa zabezpečiť užívateľskému zamestnávateľovi poskytovanie služieb v súvislosti s dočasným pridelením zamestnancov formou dočasného pridelenia týchto zamestnancov na výkon práce u užívateľského zamestnávateľa. Počet pridelených zamestnancov a počet odpracovaných hodín je regulovaný podľa aktuálnych potrieb Stravovacieho zariadenia Žilinskej univerzity v Žiline.
2. Dočasne pridelení zamestnanci budú vykonávať práce nasledovného charakteru: upratovacie práce, manipulácia s tovarom, iné pomocné práce, príprava a výdaj teplých a studených jedál, obsluha pri gastronomických akciách.
3. Poskytovateľ sa zaväzuje, že dočasne pridelení zamestnanci budú mať platný zdravotný preukaz, svoju vlastnú ochrannú pracovnú obuv a odev vhodný pre prácu v prevádzke verejného stravovania, sú držiteľom Osvedčenia o odbornej spôsobilosti na vykonávanie epidemiologicky závažných činností v potravinárstve. Pre odborné práce sú vyučení v odbore kuchár, alebo čašník, čo bude dokladované výučným listom. Všetky doklady alebo ich overené kópie budú v čase výkonu prác uložené v Stravovacom zariadení Žilinskej univerzity v Žiline.
4. Minimálna pevná hodinová mzda pridelenému zamestnancovi bude stanovená nasledovne počas celej doby trvania zmluvy:
Pomocné práce 2,40€ / hod + príslušné odvody podľa platných právnych predpisov
Odborné práce 2,80€ / hod + príslušné odvody podľa platných právnych predpisov
5. Prílohou zmluvy je povolenie uchádzača z Ústredia práce, sociálnych vecí a rodiny, ktoré vyplýva zo zákona č. 5/2004, § 29
6. Verejný obstarávateľ požaduje aby uchádzač mal pobočku, alebo zastúpenie v rámci regiónu Žilinského kraja so stálou službou, nakoľko vedie vstupné pohovory, spisuje pracovné zmlu-vy, musí byť k dispozícii zamestnancom aj užívateľskému zamestnávateľovi, prípadnej kontrole Inšpektorátu práce čo preukáže zoznamom pobočiek a zastúpení v rámci SR.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 79620000-6
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 140 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
nie
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Stravovacieho zariadenia Žilinskej univerzity v Žiline formou bezhotovostného platobného styku. Verejný obstarávateľ neposkytne zálohu na realizáciu predmetu zákazky.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy do predloženia ponuky. Pri účasti skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ požaduje, aby jej členovia po prijatí ponuky vytvorili subjekt podľa právnych predpisov platných v Slovenskej republike, ktorý bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči objednávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
17.1.1 podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vo verejnom obstarávaní uvedených v § 26 ods. 1, zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o verejnom obstarávaní“)
17.2 Splnenie podmienok účasti uchádzačov vo verejnej súťaži podľa bodu 17.1.1 sa bude posudzovať z dokladov a dokumentov predložených v zmysle § 26 ods. 2, zákona o verejnom obstarávaní, resp. ods.3, a 4, alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to v súlade s § 19 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 31 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie.
17.2.1 Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nahradí požadovaný doklad čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača doklad podľa bod 17.2 nevydáva,
17.2.2 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu,
17.2.3 Uchádzač môže požadované doklady uvedené v bode 17.2 nahradiť predložením kópie potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní, platného ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.
17.2.4 V súlade s ustanovením §32 ods. 6 Zákona NR SR č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Predmetná podmienka vyplýva zo Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Splnenie podmienok účasti uchádzačov vo verejnej súťaži sa bude posudzovať z dokladov a dokumentov predložených v zmysle § 27 ods. 1 písm. a), zákona o verejnom obstarávaní, nasledovne:
17.3.1 Vyjadrením banky/všetkých bánk, alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk, v ktorých má uchádzač vedený/vedené účty v ktorom potvrdí, že uchádzač je schopný plniť si finančné záväzky. Nebol za posledné 3 roky (2010, 2011, 2012) v nepovolenom debete. Obsah textu vyjadrenia/vyjadrení banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk na preukázanie schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky ponecháva verejný obstarávateľ v kompetencii banky/bánk, alebo pobočky zahraničnej banky/pobočiek zahraničných bánk uchádzača. Súčasne uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že predložil vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedený účet. Čestné vyhlásenie bude opatrené odtlačkom pečiatky a podpisom štatutárneho zástupcu uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Doklady musia byť predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia tohto dokumentu, nie staršia ako 3 mesiace k lehote predkladania ponúk. Výpis z účtu nenahrádza požadovaný doklad.
- V súlade s ustanovením §32 ods. 6 Zákona NR SR č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky:
Predmetná podmienka vyplýva z §27 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača, jeho platobnú schopnosť a plnenie si záväzkov voči banke v snahe zabezpečiť, aby nedošlo k riziku ohľadne plnenia predmetu zákazky z titulu ekonomickej nestability a pod. uchádzačom. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky seriózneho uchádzača, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
17.4 Splnenie podmienok účasti uchádzačov vo verejnej súťaži sa bude posudzovať z dokladov a dokumentov predložených v zmysle § 28 ods. 1, písm. a), zákona o verejnom obstarávaní.
17.4.1 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona: Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom:
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. 17.4.2 Uchádzač musí preukázať, že za posledné 3 roky (2010, 2011, 2012) poskytol minimálne 1 službu rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je verejným obstarávateľom opísaný predmet zákazky. Pre účely tejto zákazky sa za službu rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti považuje predloženie referencií od iných obchodných partnerov za posledné tri roky v objeme min 250 000,- € bez DPH.
Zoznam musí byt doplnený potvrdeniami odberateľov o ich realizácii (referenčné listy). Potvrdenia odberateľov (referenčné listy) o poskytnutí služby rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je verejným obstarávateľom opísaný predmet zákazky, musí byť potvrdený odberateľom.
Odôvodnenie primeranosti a potreby podmienky účasti podľa §32 ods. 6 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov:
Predmetná podmienka vyplýva z §28 Zákona NR SR č.25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a verejný obstarávateľ sa touto požiadavkou usiluje preukázať potrebné technické vybavenie uchádzača pre danú zákazku a preveriť primerané skúsenosti pri realizovaní dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti, ako je predmet zákazky. Rozsah zmluvného plnenia je primeraný hodnote zákazky a je stanovený nediskriminačne, aby sa súťaže mohol zúčastniť čo najväčší počet uchádzačov.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.02.2013 13:00
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
06.03.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.03.2013 12:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Na otváraní obálok s ponukami sa zúčastní len komisia menovaná na otváranie a vyhodnotenie ponúk bez prítomnosti uchádzačov v zmysle § 43 ods. 3 zákona o VO.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady k tejto zákazke sa budú nachádzať na internetovej stránke www.evob.sk. Pre prístup k podkladom je potrebné sa registrovať. Registrácia je bezplatná. Názov zákazky je Poskytovanie služieb pri dočasnom pridelení zamestnanca.
Súťažné podklady budú dostupné elektronicky 24 hodín denne vo formáte PDF. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby sa zaregistrovali na uvedenej stránke a prebrali si podklady elektronicky aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že sa potenciálny záujemca (uchádzač) nezaregistruje, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. Fyzická alebo právnická osoba, ktorá sa zaregistruje získa neobmedzený 24 hodinový elektronický prístup k dokumentácií, podkladom a informáciám potrebným na prípravu ponuky. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s týmto oznámením znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne. Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú do rúk fyzickej alebo právnickej osobe (ďalej len adresát). Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdržiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Ak nový pokus o doručenie zostane bezvýsledný, doručovateľ uloží písomnosť na pošte a adresáta o tom vhodným spôsobom upovedomí. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol v internetovom formulári alebo v inom dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
28.01.2013

Profil Obstarávateľa


Dôležité