Oznámenie 1608 - MST

Obsah

1608 - MST
Vestník č. 24/2013 - 02.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Fakultná nemocnica s poliklinikou J. A. Reimana v Prešove
IČO: 00610577
Hollého 14, 081 81 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Fakultná nemocnica s poliklinikou J.A.Reimana Prešov, Hollého 14, 081 81 Prešov, referát verejného obstarávania
Kontaktná osoba: Ing. Beáta Platková
Telefón: +421 517011810
Fax: +421 517722247
Email: platkova@fnsppresov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.fnsppresov.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Zdravotníctvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Pekárenské výrobky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: FNsP J.A.Reimana Prešov, Hollého 14, 081 81 Prešov, sklad potravín.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Dodávka pekárenskych výrobkov pre potreby oddelenia liečebnej výživy a stravovania FNsP J. A. Reimana Prešov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15811100-7
Doplnkový slovník: EA26-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 15811200-8, 15812122-4, 15812120-0, 15812100-4, 15811510-4
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
chlieb čierny 27 610 ks, chlieb čierny krájaný 500 ks, chlieb biely 13 182 ks, chlieb biely krájaný 250 ks, chlieb slnečnicový 1 750 ks, chlieb kyjevský /celozrnný/ 1 750 ks, pečivo malé 258 121 ks, pečivo malé sójové 7 120 ks, pečivo malé grahamové 22 160 ks, pečivo veľké (rožok) 34 045 ks, pečivo pletenka 39 300 ks, žemľa veľká 26 155 ks, žemľa malá 23 905 ks, žemľa grahamová 4 950 ks, trojžemľa 2 000 ks, sendvič 559 ks, vianočka 1 581 ks, zemplínsky koláč 3 515 ks, bábovka kysnutá 3 140 ks, mazanec 18 812 ks, pľundra lekvárová 29 257 ks, lekvárová šatôčka z lístkového cesta 8 165 ks, švajčiarky 26 785 ks, tvarohový koláč (moravský) 12 375 ks, makový koláč (večka, hrebeň) 8 350 ks, pečivo sladké 26 345 ks, pečené buchty lekvárové 1 247 bal., závin kakaový 1 851 ks, závin makový 1 000 ks, závin orechový 1 000 ks, múčnik (roláda s marmeládou) 2 330 ks, opekance 93 ks.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 139 480,4900 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje. Výška zábezpeky je 1 500 EUR.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Úhrady sa budú realizovať po dodaní predmetu zákazky bezhotovostným platobným stykom na základe predložených faktúr so splatnosťou 30 dní odo dňa doručenia faktúry.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona č 25/. 2006 Z. z. a preukáže ich predložením originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií podla § 26 ods. 2, resp. ods. 4, 5 cit. zákona alebo predložením platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní uchádzača do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 cit. zákona v origináli alebo úradne overenej kópii.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z.z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podla § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. a bodu III.2.2) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania : Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru (alebo bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách), že uchádzač nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/ bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov. Predložené vyjadrenie nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Výpis z účtu nenahrádza požadovaný doklad. Vyžaduje sa predloženie originálu alebo úradne overenej kópie dokladu uvedeného podľa bodu III.2.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona č.. 25/2006 Z.z.: Podmienka je primeraná a jej potreba zahrnutia medzi podmienky účasti sleduje cieľ, aby plnenie zmluvy bolo zabezpečované spôsobilým zmluvným dodávateľom, ktorý si plní svoje záväzky riadne a včas.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 28 ods. 1 písm. a) zák. č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Minimálna požadovaná úroveň verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z. a bodu III.2.3) Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania : Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom: 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Uchádzač zoznamom dodávok tovaru doplneným potvrdeniami o plnení preukáže, že za obdobie predchádzajúcich troch rokov dodal pekárenské výrobky minimálne jednému odberateľovi so zmluvnou ročnou cenou minimálne 75 000 EUR bez DPH. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópii všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.2.3 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z.: Podmienka je primeraná, verejný obstarávateľ určil požiadavku s cieľom overenia skúseností a spoľahlivosti uchádzača.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Poradie uchádzačov sa zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Verejný obstarávateľ vyzve podľa § 43 ods. 7 zákona č. 25/2006 Z.z. elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na predloženie nových cien. Vo výzve na účast v elektronickej aukcii budú uvedené všetky príslušné informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu, dátum a čas začatia elektronickej aukcie, spôsob skončenia elektronickej aukcie.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
105/2013/VO
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 11.02.2013
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
04.03.2013 14:30
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 02.09.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 05.03.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
FNsP J.A.Reimana Prešov, Hollého 14, 081 81 Prešov, budova riaditeľstva FNsP, zasadačka na prízemí.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Pracovný čas verejného obstarávateľa je od 7:00 - 15:00 hod.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
29.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité