Oznámenie 1614 - MSS

Obsah

1614 - MSS
Vestník č. 24/2013 - 02.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
MTH s.r.o.
IČO: 35931850
Šúrska 5, 900 01 Modra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16, 811 04 Bratislava, Slovenská republika
Kontaktná osoba: Mgr. Vladimír Oros
Telefón: +421 911566378
Fax: +421 336473846
Email: sp@tatratender.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.modratherm.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
Tatra Tender s.r.o.
IČO: 44119313
Krčméryho 16 , 811 04 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16, 811 04 Bratislava, Slovenská republika
Kontaktná osoba: Mgr. Vladimír Oros
Telefón: +421 911566378
Email: sp@tatratender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.tatratender.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Tatra Tender s.r.o.
IČO: 44119313
Krčméryho 16 , 811 04 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16, 811 04 Bratislava, Slovenská republika
Kontaktná osoba: Mgr. Vladimír Oros
Telefón: +421 911566378
Email: sp@tatratender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.tatratender.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
Tatra Tender s.r.o.
IČO: 44119313
Krčméryho 16 , 811 04 Bratislava

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16, 811 04 Bratislava, Slovenská republika
Kontaktná osoba: Mgr. Vladimír Oros
Telefón: +421 911566378
Email: sp@tatratender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.tatratender.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): OSOBA PODĽA § 7 ODS. 1 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 7 ods. 1
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Výroba vykurovacích zariadení, inštalatérske práce pri zavádzaní kotlov a vykurovacích telies.
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Získanie certifikátov na ekologické kotly na spaľovanie peliet, dreva a drevených brikiet
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
12
Hlavné miesto poskytovania služieb: Predmet zákazky bude realizovaný na mieste určenom úspešným uchádzačom v ponuke.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom obstarávania je poskytovanie služieb „Certifikácia a následné získanie certifikátov na ekologické kotly na spaľovanie peliet, dreva a drevených brikiet“ a posúdenie súladu konštrukcie kotlov s normou EN 303-5.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 71731000-1
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 71632000-7, 73430000-5
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1x Skúšky a posúdenie súladu konštrukcie splyňovacích kotlov s ručnou dodávkou paliva na spaľovanie
dreva a drevených brikiet o predpokladanom výkone 20,26,37,45,55,65 a 70kW s normou EN 303-5
1x Skúšky a posúdenie súladu konštrukcie splyňovacích kotlov na spaľovanie dreva a drevených brikiet s ručnou dodávkou paliva o predpokladanom výkone 25,30,35 a 40kW s normou EN 303-5
1x Skúšky a posúdenie súladu konštrukcie teplovodných kotlov s automatickou dodávkou paliva na drevené pelety o predpokladanom výkone 25,30 a 50 KW s 2 typmi horákov s normou EN 303-5 1x Skúšky a posúdenie súladu konštrukcie kotlov na drevo s ručnou dodávkou paliva o predpokladanom výkone 25,30 a 50 kW s normou EN 303-5
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 68 500,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 16
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude z väčšej časti financovaný z nenávratného finančného príspevku poskytnutého Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky na základe Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. Z2232012013901 pre projekt Získavanie certifikátov na ekologické kotly pre spaľovanie peliet, dreva a drevených brikiet, kód výzvy: OPBK/2010/2.1/06, umiestnenie projektu (NUTS 3) Bratislavský samosprávny kraj. Objednávateľ poskytne za predmet plnenia zálohu poskytovateľovi pri podpise tejto zmluvy vo výške 5 % zo zmluvnej ceny.
Podkladom k vystaveniu a úhrade faktúry budú dodacie listy a preberací protokol o odovzdaní a prevzatí predmetu plnenia podpísané zástupcami oboch zmluvných strán. Poskytovateľ zašle objednávateľovi faktúru minimálne v štyroch vyhotoveniach najneskôr do 10 dní odo dňa prevzatia predmetu plnenia objednávateľom. Lehota splatnosti riadne vystavenej faktúry bude 60 dní od jej doručenia objednávateľovi. Peňažný záväzok objednávateľa vyplývajúci z tejto zmluvy bude splnený dňom odpísania príslušnej sumy z jeho účtu v prospech účtu poskytovateľa.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Z dôvodu, že predmet plnenia bude financovaný z prostriedkov poskytnutých objednávateľovi na základe Zmluvy o NFP, bude poskytovateľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiacich s dodávkou predmetu plnenia kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP a to oprávnenými osobami v zmysle článku 12 všeobecných zmluvných podmienok Zmluvy o NFP a poskytnúť týmto osobám všetku potrebnú súčinnosť. Za osoby oprávnené sa považujú:
a) Poskytovateľ nenávratného finančného príspevku a ním poverené osoby;
b) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby;
c) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby;
d) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov;
e) Osoby prizvané orgánmi podľa písm. a)-d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Európskej Únie.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1 Výpis z registra trestov nie starší ako 3 mesiace ako potvrdenie o tom, že nebol on ani jeho štatutárny orgán,
ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania
finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia,
zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania
teroristickej skupiny alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme.
2 Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ako potvrdenie o tom, že uchádzač (fyzická osoba), ani jeho
štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, nebol právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková
podstata súvisí s podnikaním.
3 Potvrdenie príslušného súdu alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom, alebo správnym orgánom
v krajine svojho sídla nie staršie ako 3 mesiace o tom, že naňho nebol vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani
nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok
majetku, podľa zákonov a predpisov platných v krajine jeho sídla.
4 Potvrdenie príslušného úradu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že nemá v krajine svojho sídla evidované
nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové
sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia (v SR potvrdenie Sociálnej poisťovne, zdravotnej poisťovne).
5 Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako 3 mesiace o tom, že uchádzač nemá v
krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
6 Doklad o oprávnení dodávať tovar, poskytovať službu, uskutočňovať stavebné práce.
Všetky doklady musia odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej súťaže.
7 Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z
dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením
podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
8 Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto
členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom,
správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v
krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
9 Splnenie podmienky §26 môže byť preukázané predložením platného potvrdenia úradu o zapísaní do
zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods.1 ZVO.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce informácie a dokumenty, ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie:
1 Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru, prípadne vyjadrenie banky o schopnosti plniť finančné záväzky. Doklad musí byť v originálnom vyhotovení alebo úradne overenou kópiou týchto dokumentov. Minimálna požadovaná úroveň štandardu: Kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorom musí byť uvedené, že za obdobie posledných troch rokov (2010, 2011, 2012) nebol uchádzač v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje záväzky voči banke (dodržuje splátkový kalendár v prípade splácania úveru a pod.). Uchádzač tiež predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyjadrenie banky.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na vysokú predpokladanú hodnotu zákazky má verejný obstarávateľ záujme aby uchádzač preukázal svoju finančnú a ekonomickú spoľahlivosť a schopnosť bezproblémovo plniť predmet zákazky.
2 Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté, čo preukáže predložením dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e) ZVO.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1 Uchádzač podľa ustanovenia § 28 ods. 1 písm. a) ZVO predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012) s uvedením cien, miest a lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom
a. bol verejný obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
b. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, nahradí ho uchádzač alebo záujemca svojim vyhlásením o ich dodaní.
Minimálna úroveň štandardu:
Zoznam predložený uchádzačom musí preukázať, že finančný objem realizovaných zákaziek bol celkovo minimálne 150.000,00 EUR bez DPH. Odôvodnenie primeranosti: Podmienka a pre ňu určená minimálna úroveň štandardu má preukázať dostatočné skúsenosti uchádzača v segmente poskytovania obstarávaných služieb. Táto úroveň je primeraná, nakoľko v prepočte na 1 rok nedosahuje ani predpokladanú hodnotu zákazky.
2 Uchádzač podľa ustanovenia § 28 ods. 1 písm. d) ZVO predloží údaje o jeho opatreniach použitých na zabezpečenie kvality.
Minimálna úroveň štandardu:
Uchádzač je povinný predložiť v ponuke originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu:
2.1 dokladu o akreditácii skúšobného laboratória pre oblasť predmetu zákazky podľa EN ISO/IEC 17025, resp. ekvivalentnej normy,
2.2 potvrdenia spôsobilosti skúšobného laboratória pre výkon skúšok podľa európskych smerníc zaradených Európskou komisiou do systému NANDO alebo ekvivalentný doklad, ktorý preukáže, že laboratórium je spôsobilé na výkon skúšok a vydávanie certifikátov a osvedčení vzťahujúcich sa k predmetu certifikácie v jazykových mutáciách členských krajín Európskej únie podľa normy EN 303-5, smernice Európskeho parlamentu a Rady 97/23/ES o aproximácii zákonov členských štátov týkajúcich sa tlakových zariadení, smernice Európskeho parlamentu a Rady 2006/95/ES o harmonizácii právnych predpisov členských štátov týkajúcich sa elektrických zariadení určených na používanie v rámci určitých limitov napätia, smernice 2004/108/ES Európskeho parlamentu a Rady o aproximácii právnych predpisov členských štátov vzťahujúcich sa na elektromagnetickú kompatibilitu a o zrušení smernice 89/336/EHS, strojnej smernice 2006/42/ES,
2.3 pokiaľ potvrdenie podľa bodu 3.2.2 vyššie nepreukazuje, že laboratórium je spôsobilé na výkon skúšok a vydávanie certifikátov a osvedčení vzťahujúcich sa k predmetu certifikácie v jazykových mutáciách členských krajín Európskej únie podľa normy EN 303-5 alebo ekvivalentnej, uchádzač v ponuke predloží originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu dokladu o zabezpečení požiadaviek a skúšobných metód pre oblasť predmetu zákazky podľa EN 303-5 resp. ekvivalentnej normy.
Odôvodnenie primeranosti: Podmienka a pre ňu stanové minimálne úrovne štandardu majú preukázať, že uchádzač zabezpečí nevyhnutnú kvalitu poskytovania obstarávaných služieb, t.j. preukážu, že má potrebné oprávnenia umožňujúce poskytovanie obstarávaných služieb na úrovni zabezpečujúcej využitie ich výsledkov v prostredí Európskej únie.
3 Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) ZVO vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté, čo preukáže predložením dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e) ZVO.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Predmet elektronickej aukcie je rovnaký ako predmet zákazky Získavanie certifikátov na ekologické kotly na spaľovanie peliet, dreva a drevených brikiet, podrobne špecifikovaný v súťažných podkladoch. Predmetom elektronickej aukcie budú nasledovné položky, ktoré vychádzajú zo špecifikácie predmetu zákazky, uvedené v súťažných podkladoch v časti bode 2.2 Časti A. POKYNY PRE UCHÁDZAČOV a Časti B. OPIS PREDMETU ZÁKAZKY. Zoznam položiek pre predkladanie nových hodnôt v elektronickej aukcii je nasledovný:
1 Skúšky a posúdenie súladu konštrukcie splyňovacích kotlov s ručnou dodávkou paliva na spaľovanie
dreva a drevených brikiet o predpokladanom výkone 20,26,37,45,55,65 a 70kW s normou EN 303-5
2 Skúšky a posúdenie súladu konštrukcie splyňovacích kotlov na spaľovanie dreva a drevených brikiet s ručnou dodávkou paliva o predpokladanom výkone 25,30,35 a 40kW s normou EN 303-5
3 Skúšky a posúdenie súladu konštrukcie teplovodných kotlov s automatickou dodávkou paliva na drevené pelety o predpokladanom výkone 25,30 a 50 KW s 2 typmi horákov s normou EN 303-5 4 Skúšky a posúdenie súladu konštrukcie kotlov na drevo s ručnou dodávkou paliva o predpokladanom výkone 25,30 a 50 kW s normou EN 303-5
Jediným kritériom pre vyhodnotenie ponúk a východiskom elektronickej aukcie je cena za celý predmet zákazky. Hodnotená bude cena bez DPH, ako je vymedzené v Časti C. SPÔSOB URČENIA CENY. V prípade, ak bude z ponuky uchádzača zrejmé, že ním ponúkaná cena nie je konečná alebo o tom, či je konečná vznikne na strane verejného obstarávateľa pochybnosť, použije verejný obstarávateľ na vyriešenie tohto nedostatku inštitút vysvetľovania ponúk v súlade s ustanoveniami bodov 24.9 až 24.11 Časti A. POKYNY PRE UCHÁDZAČOV. Administrátor verejného obstarávateľa je osoba, ktorá v rámci on-line aukcie vyzýva uchádzačov na predkladanie nových cien upravených smerom nadol. Kontaktnou osobou pre aukciu na strane verejného obstarávateľa a administrátorom aukcie je Mgr. Eva Jurišová, e-mailová adresa: eva.jurisova@tatratender.sk. Pokyny a pravidlá pre použitie aukcie, ktorými sa riadi priebeh aukcie sú uložené na adrese: http://
www.aukciaas.sk/priebeh.html#title. Zúčastneným uchádzačom odporúčame podrobne si preštudovať pravidlá
aukcie, prípadne oboznámiť sa s priebehom aukcie aj prostredníctvom inštruktážneho videa umiestneného na
uvedenej adrese.
Príslušné informácie týkajúce sa použitého zariadenia, podmienky a špecifikácia technického pripojenia sú
uvedené v pokynoch a pravidlách pre použitie aukcie. Zúčastneným uchádzačom odporúčame skontrolovať
pred začiatkom aukcie, či ich použité technické zariadenia a pripojenia spĺňajú požadované technické
podmienky:
1 pripojenie na internet,
2 rozlíšenie obrazovky monitora min. 800 x 600,
3 internetový prehliadač MS Internet Explorer min. ver. 8.x, alebo MozillaFirefox ver.3.x, Opera 10.x, Chrome 7.x
a vyššie,
4 internetový prehliadač musí podporovať 128 bitové SSL certifikáty pre šifrovanie komunikácie so serverom,
5 povolená podpora Javascript v prehliadači a povolené cookies,
6 nainštalovaný Adobe Acrobat Reader pre otváranie dokumentov.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
MTH/PLZ – 1/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.02.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
01.03.2013 09:45
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 01.03.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Tatra Tender, s.r.o., Krčméryho 16, 811 04 Bratislava.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
nie.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): projekt: Získavanie certifikátov na ekologické kotly pre spaľovanie peliet, dreva a drevených brikiet
operačný program: Bratislavský kraj
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady a ich vysvetlenia získa záujemca na základe písomnej žiadosti podpísanej zástupcom
záujemcu doručenej poštou alebo osobne na adresu Tatra Tender s.r.o., Krčméryho 16, 811 04,Bratislava,
Slovensko v pracovných dňoch od 9:00 do 15:00 hod. alebo elektronicky na e-mailovej adrese
sp@tatratender.sk.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
29.01.2013

Redakčné opravy

3304 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 42/2013
V oznámení 01614 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa MTH s.r.o., Šúrska 5, 900 01 Modra zverejnenom vo VVO č. 024/2013 zo dňa 02.02.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom Namiesto: 19.02.2013 15:00 Viď: 28.02.2013 15:00 IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 01.03.2013 09:45 Viď: 11.03.2013 09:45 IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 01.03.2013 10:00 Viď: 11.03.2013 10:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité