III.1.
Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1.
Požadované zábezpeky a záruky
Nepožaduje sa.
III.1.2.
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Zákazka bude financovaná z vlastných zdrojov obstarávateľa , pričom dodávateľ vystaví faktúru za dodané stravné lístky s lehotou splatnosti najmenej 21 kalendárnych dní.
III.1.3.
Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak ponuka skupiny uchádzačov bude prijatá, verejný obstarávateľ bude vyžadovať od tejto skupiny dodávateľov, aby uzatvorená zmluva s verejným obstarávateľom zaväzovala členov skupiny, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté počas realizácie predmetu zákazky. Zmluva má obsahovať podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú spolupodieľať na dosiahnutí dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla. Zmluva musí obsahovať splnomocnenie niektorého člena skupiny dodávateľov na zastupovanie ostatných členov skupiny pri dosahovaní dojednaného účelu vytvorenia skupiny a na vykonávanie právnych úkonov.
III.1.4.
Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Nie
III.2.
Podmienky účasti
III.2.1.
Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3 alebo 4 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania ponuky.
III.2.2.
Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Nepožaduje sa.
III.2.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže podľa § 28 zákona : - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky t.j. 2009, 2010, 2011 s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ
- ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení Týmto spôsobom uchádzač preukáže poskytnutie služieb ( dodávka stravných poukážok k odberu stravy) minimálne u 3 ( troch) odberateľov v minimálnom počte 10 000 kusov stravných poukážok ročne v každom uvedenom roku u každého odberateľa samostatne
- zoznamom reštauračných zariadení, t. j. voľne prístupných / verejnosti prístupných bez obmedzenia / prevádzkových jednotiek akceptujúcich stravovacie poukážky uchádzača nachádzajúcich sa na území mesta Medzilaborce v členení – názov / obchodný / reštauračného zariadenia, ulica – miesto jeho umiestnenia, kontaktné číslo a kontaktná osoba, u ktorej je možné potvrdiť akceptáciu stravovacích poukážok uchádzača.
Týmto spôsobom uchádzač preukáže akceptáciu stravných poukážok uchádzača minimálne u 3 ( troch) poskytovateľov stravy v meste Medzilaborce
III.3.
Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1.
Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
Nie
III.3.
Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2.
Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
Áno