Oznámenie 1684 - MSS

Obsah

1684 - MSS
Vestník č. 25/2013 - 05.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Medzilaborce
IČO: 00323233
Mierová 326/4, 068 01 Medzilaborce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Mestský úrad Medzilaborce, Mierová 326/4, 068 01 Medzilaborce
Kontaktná osoba: Ing. Anton Sabo
Telefón: +421 577460111
Fax: +421 577460131
Email: medzilaborce@stonline.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.medzilaborce-urad.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Stravné poukážky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Mesto Medzilaborce
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie stravovacích poukážok na zabezpečenie stravovania všetkých zamestnancov Mesta Medzilaborce . Hodnota jednej stravovacej poukážky je 3,30 Eur. Zákazka bude realizovaná formou zasielania objednávok mesačne alebo na obdobie viac mesiacov. Konkrétny počet stravovacích poukážok objednaných pre príslušné obdobie bude upravený podľa aktuálnej potreby. Dodávateľom dodané stravovacie poukážky musia byť dodané v obálkach po dvadsať kusov stravných lístkov. Dodávateľ musí zároveň zabezpečiť dopravu stravovacích poukážok do miesta dodania, do sídla na adresu: Mestský úrad Medzilaborce, Mierová 326/4, 068 01 Medzilaborce do 48 hodín od ich objednania. Obstarávateľ si vyhradzuje právo objednávania stravných poukážok aj formou elektronickej objednávky (e-mailom), faxom alebo telefonicky.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55500000-5
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30199770-8
Doplnkový slovník: TA30-9
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
cca 130 stravovacích poukážok mesačne
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 43 329,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nepožaduje sa.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Zákazka bude financovaná z vlastných zdrojov obstarávateľa , pričom dodávateľ vystaví faktúru za dodané stravné lístky s lehotou splatnosti najmenej 21 kalendárnych dní.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ak ponuka skupiny uchádzačov bude prijatá, verejný obstarávateľ bude vyžadovať od tejto skupiny dodávateľov, aby uzatvorená zmluva s verejným obstarávateľom zaväzovala členov skupiny, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté počas realizácie predmetu zákazky. Zmluva má obsahovať podmienky pre všetkých členov skupiny dodávateľov, ako sa majú spolupodieľať na dosiahnutí dojednaného účelu, pre ktorý skupina dodávateľov vznikla. Zmluva musí obsahovať splnomocnenie niektorého člena skupiny dodávateľov na zastupovanie ostatných členov skupiny pri dosahovaní dojednaného účelu vytvorenia skupiny a na vykonávanie právnych úkonov.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 3 alebo 4 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií. Uchádzač zapísaný v zozname podnikateľov môže nahradiť doklady uvedené v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zápise v zozname podnikateľov platnom v čase predkladania ponuky.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Nepožaduje sa.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Technickú a odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže podľa § 28 zákona : - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky t.j. 2009, 2010, 2011 s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ - ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení Týmto spôsobom uchádzač preukáže poskytnutie služieb ( dodávka stravných poukážok k odberu stravy) minimálne u 3 ( troch) odberateľov v minimálnom počte 10 000 kusov stravných poukážok ročne v každom uvedenom roku u každého odberateľa samostatne - zoznamom reštauračných zariadení, t. j. voľne prístupných / verejnosti prístupných bez obmedzenia / prevádzkových jednotiek akceptujúcich stravovacie poukážky uchádzača nachádzajúcich sa na území mesta Medzilaborce v členení – názov / obchodný / reštauračného zariadenia, ulica – miesto jeho umiestnenia, kontaktné číslo a kontaktná osoba, u ktorej je možné potvrdiť akceptáciu stravovacích poukážok uchádzača. Týmto spôsobom uchádzač preukáže akceptáciu stravných poukážok uchádzača minimálne u 3 ( troch) poskytovateľov stravy v meste Medzilaborce
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie budú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
6207/2012
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.02.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
04.03.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 04.03.2013 12:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Neuplatňuje sa.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Z dôvodu vyhodnotenia cenových ponúk elektronickou aukciou podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z.z. sa účasť uchádzačom na otváraní ponúk (sprístupňovaní ponúk) neumožňuje.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
30.01.2013

Redakčné opravy

2300 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 32/2013
V oznámení 01684 - MSS verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mesto Medzilaborce, Mierová 326/4, 068 01 Medzilaborce zverejnenom vo VVO č. 025/2013 zo dňa 05.02.2013 boli nesprávne zverejnené údaje ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota uskutočnenia Namiesto: Obdobie v mesiacoch ( od uzatvorenia zmluvy) Hodnota:24 Viď: Obdobie v mesiacoch ( od uzatvorenia zmluvy) Hodnota:12 ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky t.j. 2009, 2010, 2011 s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov Viď: - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky t.j. 2010, 2011, 2012 s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité