Oznámenie 1611 - MST

Obsah

1611 - MST
Vestník č. 24/2013 - 02.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165182
Námestie SNP 33, 813 31 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo kultúry SR
Kontaktná osoba: Jana Petrovičová
Telefón: +421 220482555
Fax: +421 220482573
Email: jana.petrovicova@culture.gov.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.culture.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
Príloha A.IV) ADRESY INÉHO VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA, V MENE KTORÉHO VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ NAKUPUJE
Úradný názov: Slovenské technické múzeum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31297111
Poštová adresa: Hlavná 88
Mesto/Obec: Košice
PSČ: 040 01
Štát: Slovensko
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Dodanie exponátov v rámci projektu : Vybudovanie Vedecko-technického centra pre deti a mládež v Košiciach
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Hlavná ul. č. 90, Košice
Kód NUTS SK
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie zariadení - exponátov v rámci projektu: Vybudovanie Vedecko-technického
centra pre deti a mládež v Košiciach . Dodávka zariadení – exponátov je určená pre výučbové programy
popularizačného charakteru, realizované interaktívnou formou, založené na poznávaní a zážitkovom zábavnom
učení. Súčasťou predmetu zákazky sú aj všetky súvisiace služby s jeho dodaním, dopravné náklady, vrátane
prevádzkových nákladov, zabezpečenie kompletizačných činností a školení obsluhy. Samotný projekt je určený
pre pokrytie širokého spektra cieľových skupín. Cieľom projektu je vytvorenie
viacúčelového centra, ktoré formou expozície vytvorí vzdelávací priestor pre prezentáciu vedy a techniky.
Expozícia má využiť moderné interaktívne prezentačné formy a metódy vzdelávania. Okrem klasickej expozície
bude slúžiť ako informačný priestor pre školskú mládež. Expozícia bude situovaná v historickom objekte
Slovenského technického múzea. V rámci tejto expozície bude potrebné inštalovať exponáty, repliky múzejných
exponátov, modely, prezentačné zariadenie (audiovizuálna technika, výpočtová technika) a hologramy.
Súčasťou tohto riešenia bude aj jednotný mobiliár.
Expozícia bude situovaná na 2. a 3. nadzemnom podlaží. Expozícia sa člení na: Galéria č. 1, pozostáva z 3
výstavných siení pre oblasť: Prírodné vedy (Fyzika, mechanika, Optika, Optické ilúzie 3D a 2D), 1 výstavná sieň
pre Hlavolamy; Galéria č. 2 pozostáva z 3 výstavných siení pre Prírodné vedy (Fyzika, Elektrina, Magnetizmus),
z troch výstavných siení pre Zmyslové vnemy, z dvoch výstavných siení pre Hlavolamy 2D a 3D.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 39154000-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 39162000-5, 30200000-1
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Predmet zákazky zahŕňa dodanie 123 špecifických exponátov.
Hodnota 263 984,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 1
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nevyžaduje.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude spolufinancovať z prostriedkov Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR,
riadiaceho orgánu pre Regionálny operačný program, opatrenie 7.1 Európske hlavné mesto kultúry Košice 2013
a štátneho rozpočtu. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok na plnenie predmetu zmluvy. Splatnosť faktúr
bude určená v súlade s Obchodným zákonníkom.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci
členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť plnomocenstvo
jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny
v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a
komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača vyžadovať, aby pred podpisom
zmluvy predložil vyhlásenia o zhode na tie zariadenia, pre ktoré je to obvyklé. Úspešný uchádzač zabezpečí
ku dňu podpisu zmluvy poistenie zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania s poistným krytím v
minimálnej výške 260 000,00 eur na jednu škodovú udalosť počas plnenia predmetu zmluvy. Túto skutočnosť
preukáže úspešný uchádzač ako úradne overenú fotokópiu poistnej zmluvy (poistka),ktorá bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 26 ods. 1 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o VO) a ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o VO požadovaných v bodoch 1.1 až 1.7: 1.1 výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme 1.2 výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, 1.3 potvrdenie príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku, 1.4 potvrdenie (potvrdenia) príslušnej zdravotnej poisťovne (zdravotných poisťovní), nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.5 potvrdenie Sociálnej poisťovne, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.6 potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.7 doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. 1.8 Uchádzač môže doklady uvedené v bode 1.1 až 1.7 nahradiť predložením platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov (originál alebo úradne osvedčená fotokópia). 1.9 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže doklady požadované v bodoch 1.1 až 1.7 nahradiť čestným vyhlásením, podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.10 Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
§ 27 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ vyžaduje predložiť doklad potvrdený bankou o tom, že uchádzač v prípade úspešnosti jeho ponuky bude schopný finančne zabezpečiť daný predmet zákazky v predpokladanej hodnote. Z dokladu musí vyplývať, že disponibilita finančných prostriedkov v banke, resp. prísľub banky o poskytnutí úveru v prípade úspešnosti ponuky bude uchádzačovi k dispozícii po uzatvorení zmluvy. Podľa § 27 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. - Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Podľa § 27 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z. z. - ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Podľa § 31 ods. 3 zákona č.25/2006 Z.z. - Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Doklady sa vyžadujú predložiť v originálnom vyhotovení alebo v úradne overených fotokópiách. V prípade, že finančné podklady uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, údaje v uvedených potvrdeniach je potrebné prepočítať na euro kurzom vyhláseným ECB (Európskou centrálnou bankou), ku dňu zdaniteľného plnenia. Zdôvodnenie podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z.z: Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ plánuje daný predmet zákazky financovať z finančných prostriedkov štrukturálnych fondoví, uchádzač musí preukázať verejnému obstarávateľovi, že je finančné spôsobilý dodať daný predmet zákazky podľa takto nastavených pokynov a nastavená lehota splatnosti faktúr nespôsobí úspešnému uchádzačovo žiadne finančné ťažkosti.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1. podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. - zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Uchádzač predloží zoznam dodávok rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, zrealizovaných za predchádzajúce tri roky (2010 - 2012), doplnený potvrdeniami o uspokojivom dodaní
(referenciami): v minimálnom objeme 260 000 eur bez DPH spolu za predchádzajúce tri roky (2010- 2012)
Zoznam aj potvrdenia musia obsahovať minimálne tieto údaje:
1) obchodné meno a sídlo predávajúceho,
2) obchodné meno a sídlo kupujúceho,
3) zmluvný termín dodania, skutočný termín dodania,
4) celkovú zmluvnú cenu za dodanie tovaru v EUR bez DPH;
V prípade, že finančné podklady uchádzača boli realizované v inej mene ako euro, údaje v uvedených
potvrdeniach je potrebné prepočítať na euro kurzom vyhláseným ECB (Európskou centrálnou bankou), ku
dňu zdaniteľného plnenia.
V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné
kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný
verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami
osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť
preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej
technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť,
že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú
byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa §
26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity
uchádzačovi poskytnuté; V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom
obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodu III.2.3) Oznámenia o vyhlásení
verejného obstarávania, za všetkých členov skupiny spoločne.
Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov.
V súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z., verejný obstarávateľ odôvodňuje primeranosť
každej určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia nasledovne: Uchádzač
musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s dodávkami rovnakého charakteru, ako je predmet
zákazky a plnenie zmluvy mu nespôsobí žiadne ťažkosti.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. Podrobné informácie sú uvedené v
súťažných podkladoch
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
MKSR-05/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 018-026103
z: 25.01.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 05.03.2013 15:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 18.03.2013 12:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
CS
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.04.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 18.03.2013 13:00
Miesto: Ministerstvo kultúry SR, Nám. SNP č.33, Bratislava
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): ROP Prioritná os 7, Európske hlavné mesto kultúry Košice 2013 (ďalej tiež SO/RO pre ROP PO 7), cieľ
opatrenia 7.1 Európske hlavné mesto kultúry Košice 2013 ROP. ITMS kód: 22170120017
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Pri vyžiadaní súťažných podkladov elektronickou poštou uchádzač musí potvrdiť žiadosť aj písomnou
formou v originálnom vyhotovení najneskôr do troch pracovných dní odo dňa zaslania žiadosti elektronickými
prostriedkami.
Súťažné podklady budú poskytované v elektronickej podobe: mailom, CD.
Na otváraní obálok s ponukami sa nemôžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky (je neverejné z dôvodu
následnej elektronickej aukcie).
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
30.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité