Oznámenie 1689 - MSS

Obsah

1689 - MSS
Vestník č. 25/2013 - 05.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Stredná odborná škola
IČO: 17078491
Markušovská cesta 4, 052 01 Spišská Nová Ves

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Markušovská cesta 4, 052 01 Spišská Nová Ves
Kontaktná osoba: Mgr. Mária Geletková
Mobil: +421 902430829
Telefón: +421 534461390
Fax: +421 534461360
Email: maria.geletkova@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.soussnv.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.soussnv.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Vzdelávanie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie stravovania zamestnancom formou jedálnych kupónov na rok 2013
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Stredná odborná škola, Markušovská cesta 4, 052 01 Spišská Nová Ves
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Stredná odborná škola, Markušovská cesta 4, Spišská Nová Ves zabezpečí stravovanie svojím zamestnancom v súlade s § 152 Zákonníka práce formou zabezpečenia stravovacích služieb prostredníctvom jedálnych kupónov v zmluvných zariadeniach poskytovateľa jedálnych kupónov. Nominálna hodnota jedálneho kupónu je 3,00 eur. Súčasťou zákazky je aj dodanie jedálnych kupónov do sídla verejného obstarávateľa. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55520000-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
27 500 kusov jedálnych kupónov
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 82 500,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nepožaduje
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z bežného transferu - účelového verejného obstarávateľa Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. Platba za služby sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na základe mesačných faktúr za odobraté množstvo jedálnych kupónov. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.1 Minimálne požiadavky: Uchádzač alebo člen skupiny musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 1.2 Doklady: Splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona uchádzač preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v originálnom vyhotovení alebo ich úradne osvedčených kópií. 1.3 Uchádzač alebo člen skupiny zapísaný do zoznamu podnikateľov na Úrade pre verejné obstarávanie môže doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní (§ 128 zákona o verejnom obstarávaní) 1.4 Ak uchádzač alebo člen skupiny nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z požadovaných dokladov uvedených v odseku 2 §26 zákona o verejnom obstarávaní, alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.5 Ak má uchádzač alebo člen skupiny sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo člena skupiny. 1.6 Za závažné porušenie odborných povinností sa rozumie najmä účasť na dohode obmedzujúcej súťaž vo verejnom obstarávaní, porušenie zákazu nelegálneho zamestnávania, za ktoré bola právoplatne uložená pokuta, a iné hrubé porušenie práva alebo hrubé porušenie zmluvných povinností, ktoré možno preukázať konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci. Lehota podľa § 26 odseku 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní plynie odo dňa, kedy sa rozhodnutie stane konečným. 1.7 Konečným rozhodnutím príslušného orgánu verejnej moci sa rozumie: a) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nie je možné podať žalobu, b) právoplatné rozhodnutie príslušného správneho orgánu, proti ktorému nebola podaná žaloba, c) právoplatné rozhodnutie súdu, ktorým bola žaloba proti rozhodnutiu alebo postupu správneho orgánu zamietnutá alebo konanie zastavené alebo d) iný právoplatný rozsudok súdu. 1.8 Podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa odseku 1 písm. g) § 26 zákona o verejnom obstarávaní spĺňa ten, komu nebola uložená pokuta alebo mu bola uložená znížená pokuta podľa osobitného predpisu.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy/ zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. 2.1 Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže: 2.1.1 Doklad: V zmysle § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky/všetkých bánk, v ktorých má uchádzač vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť si finančné záväzky , ktorým môže byť prísľub banky alebo zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Podmienka: Uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčená kópia tohto dokumentu nie staršia ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Zároveň uchádzač predloží vyhlásenie, že v inej ako uvedenej banke alebo pobočke zahraničnej banky / bankách nemá účet. Vyhlásenie uchádzač potvrdí svojim podpisom. Odôvodnenie primeranosti podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona: Vyjadrenie banky má byť pre verejného obstarávateľa zárukou o solventnosti a finančnej stability uchádzača počas plnenia predmetu zákazky. 2.2 Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže uchádzač využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby , ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. 2.3 Ak uchádzač alebo záujemca nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorými sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie predmetu zákazky ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, resp. v súčasnom období je schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu. Požadovanú technickú spôsobilosť uchádzač preukáže: 3.1 Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky ( 2010, 2011, 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1) bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2) bola iná ako osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné , vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. 3.2 Podľa § 28 ods.1 písm. j) zákona o verejnom obstarávaní údaje o technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby v zozname stravovacích zariadení a prevádzok zabezpečujúcich podávanie hlavného teplého jedla na území mesta Spišská Nová Ves formou akceptácie jedálnych kupónov uchádzača. Zoznam uchádzač predloží ako samostatnú prílohu a pre každé stravovacie zariadenie uchádzač v ponuke uvedie názov stravovacieho zariadenia, adresu a tel. číslo. Všetky stravovacie zariadenia uvedené v zozname musia byť aktívne - musia mať aktuálny a platný zmluvný vzťah s uchádzačom v čase vypracovania ponuky. 3.3 Na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač alebo záujemca využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
3.1.1 V súlade s § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje pre minimálnu úroveň technickej spôsobilosti, aby zoznam podľa bodu 3.1 obsahoval úspešne poskytnuté služby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, pričom aby aspoň jedna z nich bola realizovaná za zmluvnú cenu rovnakú alebo vyššiu ako 40 000,00 eur bez DPH. 3.1.2 Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa bodu 3.1 za účelom preukázania technickej spôsobilosti na dodanie predmetu zákazky ako dôkaz, že v predchádzajúcom období bol uchádzač schopný a technicky spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná. 3.2.1 V súlade s § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje pre minimálnu úroveň technickej spôsobilosti podľa bodu 3.2 aby uchádzač v ponuke preukázal, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne využívať minimálne 1 stravovacie zariadenie na území mesta Spišská Nová Ves. 3.2.2 Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov podľa bodu 3.2 za účelom preukázania technickej spôsobilosti na dodanie predmetu zákazky ako dôkaz, že v súčasnom období je uchádzač schopný a technicky spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. cena za dodanie predmetu zákazky - 90
2. počet stravovacích zariadení v meste Spišská Nová Ves - 10
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Administrátor elektronickej aukcie zašle uchádzačovi – výzvu na účasť v elektronickej aukcii, ktoré sa uskutoční formou on-line elektronickej aukcie na adrese http://vucke.proe.biz/. Uchádzač vyplní na uvedenej adrese Prihlášku. Účastníkom bude po vyplnení prihlášky odoslaný automaticky desaťmiestny prístupový kľúč, prostredníctvom ktorého bude môcť uchádzač vstúpiť do e-aukčnej siene a zadávať svoje vstupné ponuky. Podrobné informácie o e-aukcii obsahujú súťažné podklady.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
SOŠ/105/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 25.02.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
04.03.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.04.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 04.03.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Stredná odborná škola, Markušovská cesta 4, Spišská Nová Ves, kancelária riaditeľa, 1. poschodie
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní obálok s ponukami nebude v súlade s ustanovením § 43 ods. 3 zákona 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní umožnená účasť uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
Ak áno, odhadovaný čas uverejnenia nasledujúcich oznámení: 30.01.2014
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Súťažné podklady budú prístupné na stránke verejného obstarávateľa : http://www.soussnv.sk
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
30.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité