Oznámenie 1693 - MSP

Obsah

1693 - MSP
Vestník č. 25/2013 - 05.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
IČO: 37936859
Jesenná 14, 080 05 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Kontaktná osoba: Ing. Vladimír Kozák
Telefón: +421 517563700
Fax: +421 517563711
Email: obstaravanie@sucpsk.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sucpsk.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): rozpočtová organizácia vyššieho územného celku
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): správa a údržba ciest II. a III. triedy
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Vodorovné dopravné značenie na cestách II. a III. triedy v správe SÚC PSK oblasť Prešov a Vranov nad Topľou
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Uskutočnenie prác
Hlavné stavenisko alebo miesto uskutočňovania stavebných prác: cesty II. a III. triedy na vymedzených úsekoch určených verejným obstarávateľom
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Vodorovné dopravné značenie na cestách II. a III. triedy v správe verejného obstarávateľa oblasť Prešov a oblasť Vranov nad Topľou
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233221-4
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 2
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Vodorovné dopravné značenie na cestách II. a III. triedyv predpokladanom rozsahu: Oblasť Prešov: deliace čiary š.125 mm - 349,802 km; vodiace čiary š.150 mm - 162,129 km; vodiace čiary š. 250 mm - 6,708 km; plochy - 11 634,00 m2 a
Oblasť Vranov nad Topľou: deliace čiary š.125 mm - 327,19 km; vodiace čiary š. 250 mm - 41,455 km; plochy - 2 754,00 m2
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 747 595,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 33
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
VDZ Oblasť Prešov
1) STRUČNÝ OPIS
realizácia dopravného značenia na vymedzených úsekoch ciest II. a III. triedy v správe verejného obstarávateľa oblasť Prešov
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233221-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
deliace čiary š. 125 mm - 349,802 km; vodiace čiary č. 150 mm - 162,129 km; vodiace čiary č. 250 mm - 6,708 km; plochy - 11 634,00 m2
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 461 336,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 33
Časť: 2
NÁZOV
VDZ Oblasť Vranov nad Topľou
1) STRUČNÝ OPIS
realizácia dopravného značenia na vymedzených úsekoch ciest II. a III. triedy v správe verejného obstarávateľa oblasť Vranov nad Topľou
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45233221-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
deliace čiary č. 125 mm - 327,19 km; vodiace čiary č. 250 mm - 41,455 km; plochy - 2 754,00 m2
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 286 259,0000 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
Hodnota: 33
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
20 000,- € (slovom: dvadsaťtisíc eur) Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky sú stanovené podľa zák.č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a podrobne určené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa, ktorý neposkytuje preddavky ani zálohu. Spôsob úhrady na základe faktúr s lehotou splatnosti 45 dní od doručenia faktúry do podateľne verejného obstarávateľa.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Každý člen skupiny dodávateľov musí mať právnu subjektivitu. Ak predkladá ponuku skupina dodávateľov a jej ponuka bude prijatá, verejný obstarávateľ nepožaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pred podpisom zmluvy vytvorili spoločne právnu formu podľa § 56 alebo § 221 Obchodného zákonníka. Verejný obstarávateľ nepredpisuje uchádzačom, aké právne vzťahy od skupiny vyžaduje. Uvedené ponecháva na samotných uchádzačov. Skupina môže vytvoriť subjekt s právnou subjektivitou podľa Obchodného zákonníka, ale je postačujúce aj združenie bez právnej subjektivity na základe zmluvy o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. V takom prípade je potrebné z hľadiska priehľadnosti vzťahov a prípadného vymáhania záväzkov, aby takáto zmluva bola uzatvorená písomne a aby obsahovala podmienky pre všetkých účastníkov združenia, ako sa majú pričiniť o dosiahnutie dohovoreného účelu, pre ktorý združenie vzniklo. Zmluva o združení musí obsahovať splnomocnenie niektorého účastníka združenia na zastupovanie ostatných účastníkov združenia pri dosahovaní dohovoreného účelu združenia a na vykonávanie právnych úkonov a aby v nej bolo určené spoločné meno združenia, pod ktorým bude združenie vystupovať.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní predložením dokladov podľa § 26 ods.2, resp. ods. 3, 4 alebo § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§ 27 ods. 1 písm. a) - vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru. Toto vyjadrenie sa môže nahradiť aj vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky o tom, že záujemca nebol za obdobie rokov 2010 až 2012 v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie - doklad musí byť predložený v origináli, prípadne jeho úradne osvedčená kópia.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
a) potvrdením banky/bánk, ktorej/ktorých je uchádzač klientom o schopnosti plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovat nasledujúce informácie o tom, že:
• v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár
• jeho bežný účet nebol predmetom exekúcie Potvrdenie banky/bánk predloží uchádzač ako originál alebo úradne osvedčenú kópiu.
b) čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uchádzač vyhlási, že nemá záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých, od ktorej/ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Verejný obstarávateľ skúma schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky voči finančným inštitúciám, z čoho sa dá predpokladať serióznosť uchádzača alebo jeho finančná stabilita. Potreba vyplýva z obsahu súťažných podkladov, kedy uchádzač musí mať vlastné zdroje alebo schopnosť získať finančné krytie na dodávku predmetu zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
3.1 § 28 ods. 1 písm. b) - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov 2008 až 2012, doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení. Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzača bude verejný obstarávateľ akceptovať práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. Uchádzač predloží za roky 2008, 2009, 2010, 2011 a 2012 objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením týchto údajov: objednávateľ: názov, sídlo, IČO; zhotoviteľ: názov, sídlo IČO; stavba: názov, miesto; popis a rozsah značenia s uvedením zmluvnej ceny vrátane DPH, termínu realizácie, kontaktnej osoby a telefonického kontaktu. Referencie musia byť opatrené pečiatkou a podpisom oprávneného zástupcu objednávateľa, u ktorého si možno uvedené informácie overiť. Verejný obstarávateľ doporučuje referencie spracovať a predložiť v ponuke podľa predlohy v prílohe č. 1 súťažných podkladov - Potvrdenie zmluvného plnenia. 3.2 § 28 od. 1, písm. g) - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác spracované formou zoznamu pracovníkov, ktorí budú pracovať v rámci predmetu zákazky s uvedením nasledovných údajov: meno, funkcia, vzdelanie, dlžka praxe u zamestnávateľa a praxe v stavebníctve. Verejný obstarávateľ doporučuje požadované informácie spracovať a predložiť v ponuke podľa predlohy v prílohe č. 2 súťažných podkladov - Údaje o vzdelaní a odbornej praxi zamestnancov zodpovedných za realizáciu predmetu zákazky. 3.3 § 28 od. 1, písm. j) - údaje o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác. 3.4 § 29 - certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
3.1 Zoznam bude vyhotovený v členení podľa požadovaných rokov s uvedením obchodného názvu, adresy alebo miesta podnikania objednávateľa, zmluvného obdobia, zmluvného objemu realizovaných prác v km podľa bodu 3.2, kontaktné údaje objednávateľa, podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác (refernciami) preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v priebehu predchádzajúcich piatich rokov, v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke požadované dôkazy o realizácii vodorovného dopravného značenia sumárne za kalendárne roky 2008 – 2012 v rozsahu min. 850 km vodiacej čiary resp. deliacej čiary alebo vo finančnom vyjadrení min. 450 mil. € vrátane DPH. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti vykonania predmetu zákazky uchádzačom v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite. 3.2 Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii personálne kapacity na výkon činnosti a plynulé zabezpečenie realizácie predmetu zákazky. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti vykonania predmetu zákazky uchádzačom v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite. 3.3 Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii technické vybavenie na realizáciu celého rozsahu predmetu zákazky, t.j. min. značkovací stroj na značenie čiar, značkovací stroj na plošné dopravné značenie, fréza na odstránenie vodorovného dopravného značenia. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti vykonania predmetu zákazky v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite. 3.4 Uchádzač musí preukázať zavedenie postupov riadenia kvality a aplikáciu systémov mananžérstva podľa platných noriem, resp. podľa systémov zabezpečenia kvality vyplývajúcich z európskych noriem predložením platného Certifikátu systému riadenia kvality podľa ISO 9001 (systém manažérstva kvality), alebo predloží iný releventaný dôkaz o vykonaných opatreniach na zabezpečenie kvality (napr. potvrdenie príslušného certifikačného orgánu, ktorý vykonal posúdenie vhodnosti zavedeného systému manažérstva kvality, ale z objektívnych dôvodov zatiaľ nevydal samotný certifikát za podmienky, že bol ukončený proces posudzovania plnenia požiadaviek normy. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, príp. iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie kvalitatívnej a technickej spôsobilosti na uskutočnenie stavebných prác prostredníctvom zavedených postupov riadenia kvality uchádzača.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
02VS2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.02.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
06.03.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 06.03.2013 10:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Správa a údržba ciest Prešovského samopsrávneho kraja, Jesenná 14, Prešov, 2. poschodie, miestnosť: zasadačka
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, dokladom o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie. V prípade predloženia ponuky skupinou, preukáže sa zástupca na otváraní ponúk splnomocnením na zastupovanie skupiny uchádzačov podpísaným oprávnenými zástupcami všetkých členov skupiny uvedených na obálke ponuky, preukazom totožnosti a tiež dokladmi o oprávnení podnikať všetkých členov skupiny uvedených na obálke ponuky.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí byť písomná v slovenskom jazyku, adresovaná na kontaktné miesto uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Žiadosť môže byť doručená poštou alebo osobne do podateľne verejného obstarávateľa v pracovných dňoch od 08:00 hod. do 12:00 hod. Súťažné podklady budú poskytované osobne resp. poštovou zásielkou. Lehota na podanie žiadosti o vysvetľovanie súťažných podkladov alebo údajov uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania uplynie dňa 22.02.2013 o 09:00 hod. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo znížiť rozsah predmetu zákazky v prípade nedostatku finančných prostriedkov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky a neuzavrieť zmluvu v prípade, ak cenová ponuka úspešného uchádzača/úspešných uchádzačov bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v ďalšom období použiť postup obstarávania rokovacím konaním bez zverejnenia v zmysle § 58 písm. j) Zák. č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní. Okrem predloženia ponuky v písomnej forme verejný obstarávateľ požaduje predložiť ponuku aj vo formáte PDF na CD/DVD nosiči. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
30.01.2013

Redakčné opravy

1841 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 26/2013
V oznámení 01693 - MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja, Jesenná 14, 080 05 Prešov zverejnenom vo VVO č. 025/2013 zo dňa 05.02.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť Namiesto: Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné) 3.1 Zoznam bude vyhotovený v členení podľa požadovaných rokov s uvedením obchodného názvu, adresy alebo miesta podnikania objednávateľa, zmluvného obdobia, zmluvného objemu realizovaných prác v km podľa bodu 3.2, kontaktné údaje objednávateľa, podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác (refernciami) preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v priebehu predchádzajúcich piatich rokov, v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke požadované dôkazy o realizácii vodorovného dopravného značenia sumárne za kalendárne roky 2008 – 2012 v rozsahu min. 850 km vodiacej čiary resp. deliacej čiary alebo vo finančnom vyjadrení min. 450 mil. € vrátane DPH. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti vykonania predmetu zákazky uchádzačom v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite. Viď: Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné) 3.1 Zoznam bude vyhotovený v členení podľa požadovaných rokov s uvedením obchodného názvu, adresy alebo miesta podnikania objednávateľa, zmluvného obdobia, zmluvného objemu realizovaných prác v km, kontaktné údaje objednávateľa, podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác (referenciami) preukázať uskutočnenie prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v priebehu predchádzajúcich piatich rokov, v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke požadované dôkazy o realizácii vodorovného dopravného značenia sumárne za kalendárne roky 2008 – 2012 v rozsahu min. 850 km vodiacej čiary resp. deliacej čiary alebo vo finančnom vyjadrení min. 450 tis. € vrátane DPH. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky a potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti: Preukázanie schopnosti a spôsobilosti vykonania predmetu zákazky uchádzačom v plnom rozsahu a v požadovanej kvalite.

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité