Oznámenie 1690 - MSS

Obsah

1690 - MSS
Vestník č. 25/2013 - 05.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
SARIO Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu
IČO: 36070513
Martinčekova 17, 821 01 Bratislava-Ružinov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Trnavská cesta 100, 821 01 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Miloš Veselý, Ing. Soňa Zamišková
Mobil: +421 910828323
Telefón: +421 258260112
Fax: +421 258260109
Email: milos.vesely@sario.sk; sona.zamiskova@sario.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.sario.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Štátna agentúra/úrad
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Hospodárstvo a finančné záležitosti
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie poskytovania stravovania zamestnancov formou stravovacích poukážok
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: SARIO Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu, Trnavská cesta 100, 821 01 Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Vypracovanie rámcovej dohody
II.1.4. Informácie o rámcovej dohode
Rámcová dohoda s jediným uchádzačom
Hodnota: 24
Hodnota 165 000,0000 EUR
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie stravovania zamestnancov verejného obstarávateľa formou stravovacích poukážok, v súlade s § 152 ods. 2 Zákonníka práce, vydávaných uchádzačom. Pod pojmom zabezpečenia stravovania sa rozumie celoročné zabezpečenie podávania teplého hlavného jedla vrátane polievky a vhodného nealkoholického nápoja, za stravovacie poukážky uchádzača v zmluvných stravovacích zariadeniach akceptujúcich stravovacie poukážky uchádzača počas pracovného týždňa v čase minimálne od 11:00 do 14:00, nachádzajúcich sa v nasledovných mestách a ich oblastiach: Bratislava, obvod sídla verejného obstarávateľa na Trnavská cesta 100, Košice, obvod sídla organizačnej jednotky verejného obstarávateľa na SNP 48/A, 040 01 Košice, Žilina, obvod sídla organizačnej jednotky verejného obstarávateľa na Hálkovej 31, 010 01 Žilina, Trenčín, okruh do 3 km od sídla organizačnej jednotky verejného obstarávateľa na nám. SNP 7, 91101 Trenčín, Banská Bystrica, obvod sídla organizačnej jednotky verejného obstarávateľa na Kuzmányho 5, 974 01 Banská Bystrica. Pojem obvod sídla organizačnej jednotky verejného obstarávateľa sa rozumie príslušná mestská časť jednotlivého mesta, v ktorej sídli organizačná jednotka verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ nešpecifikuje ulice, na ktorých požaduje od uchádzača stravovacie zariadenia.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55320000-9
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 55520000-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Predpokladané množstvo 40.000 ks stravovacích poukážok na základe čiastkových objednávok z rámcovej dohody.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 165 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ nevyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky prostredníctvom rozpočtu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy. Každá mesačná platba za poskytnuté služby sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v eurách (EUR), bankovým prevodom na účet poskytovateľa, na základe poskytovateľom predložených faktúr. Faktúra musí obsahovať všetky požadované náležitosti daňového dokladu. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač alebo každý člen skupiny dodávateľov musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie požadovaných podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 až 4 zákona o verejnom obstarávaní. Tieto doklady je podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač oprávnený nahradiť predložením platného potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov, resp. predložením úradne overenej kópie potvrdenia úradu o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. zákona o verejnom obstarávaní: určené podmienky účasti sú taxatívne určené zákonom o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálov, alebo úradne overených kópií nasledovných dokladov: 2.1. Vyjadrením každej banky, alebo pobočky zahraničnej banky v ktorej má zriadené účty, o schopnosti plniť finančné záväzky, nie starším ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Vyjadrenie banky musí obsahovať nasledovné údaje: 2.1.1 uchádzač nie je v nepovolenom debete, 2.1.2 v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, 2.1.3 jeho bežný účet nebol, resp. nie je predmetom exekúcie. 2.2 Uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v inej banke, resp. iných bankách ako tých, ktorých vyjadrenia predložil, nemá vedené účty, resp. nemá žiadne záväzky. Vyhlásenie musí byť podpísané uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača a nesmie byť staršie ako jeden mesiac ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 2.2. Prehľadom o dosiahnutom obrate za roky 2010, 2011 a 2012, ktorý preukáže predložením výkazu ziskov a strát alebo výkazom o príjmoch a výdavkoch, ak sú za požadované obdobie dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. . V prípade ak uchádzač nemá k dispozícii výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za rok 2011, predloží čestné prehlásenie o výške dosiahnutého obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za rok 2011, podpísané štatutárnym zástupcom, resp. oprávnenou osobou.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač preukáže dosiahnutý obrat týkajúci sa predmetu zákazky za preukazované obdobie minimálne vo výške 480.000,00 eur bez DPH. Uchádzač predloží čestné prehlásenie že výška preukazovaného obratu za požadované obdobie sa vzťahuje k predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. zákona o verejnom obstarávaní: Možnosť určenia uvedených podmienok účasti vyplýva zo zákona o verejnom obstarávaní. Určené podmienky účasti preukazujú stav ekonomickej a finančnej situácie uchádzača vo vzťahu k schopnosti uchádzača bezproblémovo zabezpečiť plnenie predmetu zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí preukázať technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálov, alebo úradne overených kópií nasledovných dokladov: 3.1 Zoznam realizovaných zmlúv rovnakého charakteru ako predmet zákazky na poskytnutie služby v rokoch 2010, 2011 a 2012 podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, s uvedením: 3.1.1 názvu alebo obchodného mena odberateľa, 3.1.2 adresy sidle odberateľa alebo miesta podnikania odberateľa, 3.1.3 názvu zmluvy. Zoznam zmlúv musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača. 3.2. Referenčné listy – potvrdenia odberateľov uvedených v zozname zmlúv predloženom podľa bodu 3.1 tejto časti súťažných podkladov, ktoré musia obsahovať: 3.1.1 názov alebo obchodné meno odberateľa, 3.1.2 adresu sídla odberateľa alebo miesta podnikania odberateľa, 3.1.3 IČO odberateľa, 3.1.4 predmet zmluvy a jeho stručný opis, 3.1.4. finančný objem každej zmluvy uvedenej v zozname pričom hodnota aspoň jednej zákazky musí byť minimálne vo výške 160.000,00 eur bez DPH, alebo hodnota preukazovaných zmlúv za všetky roky musí byť vo výške min. 480.000,00 eur bez DPH. 3.1.4 potvrdenia odberateľa (odberateľov) o splnení každej zmluvy uvedenej v zozname, 3.1.4.1 ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 3.1.4.2 ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. 3.1.5. kontaktné adresy odberateľov vrátane telefónnych čísiel osôb, u ktorých je možné overenie predkladaných informácií.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické alebno odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej kapacity musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti a potreby jej zahrnutia medzi podmienky účasti podľa § 32 ods. zákona o verejnom obstarávaní: Možnosť určenej podmienky účasti vyplýva zo zákona o verejnom obstarávaní, rozsah požiadavky je primeraný na preukázanie skúsenosti a schopnosti uchádzača plniť predmet zákazky v požadovanom rozsahu, objeme a čase.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Provízia vyjadrená v percentách z nominálnej hodnoty jednej stravovacej poukážky - 60
2. Výška poskytnutej zľavy z ceny každej objednávky v percentách - 10
3. Lehota na dodanie stravovacích poukážok vyjadrená v hodinách - 10
4. Dĺžka lehoty na výmenu stravovacích poukážok pred ukončením platnosti stravovacích poukážok vyjadrená v dňoch - 10
5. Dĺžka lehoty na výmenu stravovacích poukážok po ukončení platnosti stravovacích poukážok vyjadrená v dňoch - 10
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Počítač uchádzača musí byť pripojený k Internetu. Pre bezproblémovú účasť v e-aukcii je nutné mať Microsoft Internet Explorer verzie 6.0 a vyšší, resp. Firefox 3.1 a vyššie. Správna funkčnosť iných prehliadačov je možná, avšak nie je garantovaná. Ďalej je nutné mať v prehliadači zapnuté cookies. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že nezodpovedá za technické problémy s internetovým pripojením do systému e-aukcie. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom, aby mali počas priebehu e-aukcie k dispozícii náhradný internetový zdroj pripojenia do systému e-aukcie. V prípade objektívnych a preukázaných technických problémov na strane verejného obstarávateľa (napr. výpadok elektriny), resp. poskytovateľa služby, sa bude aukcia opakovať v náhradnom termíne. V prípade opakovania aukcie bude uchádzačom zaslaná Výzva podľa zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzačom sa odporúča pravidelne si aktualizovať formulár na zadávanie ponúk, najmä v posledných minútach súťažného kola elektronickej aukcie. Na predkladanie ponúk sa neodporúča využívať posledných 10 sekúnd elektronickej aukcie. Dôležitým momentom pri predkladaní návrhu je doručenie návrhu uchádzača do systému eAukcie včas, pred uplynutím ukončenia elektronickej aukcie. Treba pritom počítať s časom potrebným na úspešné odoslanie návrhu prostredníctvom internetu, prijatie a spracovanie návrhu systémom eAukcie. Tento proces je ovplyvnený viacerými faktormi, ako je momentálna rýchlosť prenosu údajov prostredníctvom internetu medzi počítačom uchádzača a serverom systému eAukcie, veľkosť prenášaných údajov, parametre počítača uchádzača (HW a SW vybavenie), momentálna vyťaženosť počítača, prípadne momentálna priepustnosť počítačovej siete LAN uchádzača a pod. To znamená, že návrhy, ktoré boli do lehoty stanovenej ako ukončenie elektronickej aukcie do systému eAukcie doručené a systémom eAukcie spracované - systém eAukcie zaznamená. Ak uchádzač odošle návrh v krátkom časovom intervale pred termínom ukončenia elektronickej aukcie, môže nastať situácia, že jeho návrh nebude včas doručený a spracovaný systémom eAukcie a nebude zaznamenaný z dôvodu uzavretia systému eAukcie presne v čase stanovenom verejným obstarávateľom ako ukončenie aukcie.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
2/2013/VO
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.02.2013 09:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
04.03.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 04.03.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa § 41 zákona o verejnom obstarávaní, bez prítomnosti uchádzačov. Ponuky v tomto vyhlásenom postupe verejného obstarávania sa budú z dôvodu dosiahnutia najlepšej ceny vyhodnocovať elektronickou aukciou.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Verejný obstarávateľ zruší túto verejnú súťaž v prípade, ak nastane niektorá z podmienok uvedených v § 46 ods. 1 a 2 zákona o verejnom obstarávaní a bude postupovať zákonom uvedených prípadoch podľa § 55 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude komunikovať v tomto verejnom obstarávaní iba v slovenskom jazyku. Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a podobne, týkajúce sa tejto verejnej súťaže, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v týchto súťažných podkladoch, sa v tejto verejnej súťaži riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ považuje za neprijateľnú ponuku uchádzača, ktorého celková cena za poskytnutie predmetu zákazky prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky počas trvania zmluvy. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, v prípade ak uchádzač, ktorého ponuka bola vyhodnotená ako úspešná, odmietne uzavrieť Zmluvu na základe výsledku tohto verejného obstarávania uzatvoriť zmluvu s uchádzačom, ktorého ponuka bola vyhodnotená ako ďalšia v poradí.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
30.01.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité