Oznámenie 1676 - MST

Obsah

1676 - MST
Vestník č. 25/2013 - 05.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Správa mestských komunikácií Poprad
IČO: 00696463
Levočská 3312/37, 058 01 Poprad

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Správa mestských komunikácií Poprad
Kontaktná osoba: Mgr. Peter Fabian
Mobil: +421 903625338
Telefón: +421 527731526
Fax: +421 527731153
Email: ekonom@smkpp.sk; riaditel@smkpp.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.smkpp.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): správa mestských komunikácií
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Asfaltová zmes za tepla obaľovaná pre Správu mestských komunikácií Poprad
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Správa mestských komunikácii Poprad
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodávka asfaltovej zmesi za tepla obaľovanej druh AC 8 obrusná II v celkovom množstve 1650 t za obdobie 36 mesiacov pre Správu mestských komunikácií Poprad, určenej na opravy výtlkov mestských komunikácií.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44113300-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Dodanie asfaltovej zmesi druh AC 8 obrusná II v predpokladanom množstve 550 ton ročne t.j. 1650 t za obdobie 36 mesiacov
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 115 500,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 36
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Požaduje sa zábezpeka vo výške 5 000,- eur, spôsob zloženia zábezpeky je opísaný v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky sa bude financovať z rozpočtu SMK Poprad vyčlenených na tento účel. Zálohové platby sa neposkytujú
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade prijatia ponuky skupiny uchádzačov, bude verejný obstarávateľ požadovať vytvorenie právnej formy na plnenie zmluvy. Na zabezpečenie spoľahlivého plnenia zmluvy sa bude požadovať taká právna forma, aby sa záväzky voči objednávateľovi riešili iba s jedným právnym subjektom.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov predložením dokladov podľa § 26 ods. 2 resp. 3 , 4 alebo predložením potvrdenia úradu podľa § 128 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z o verejnom obstarávaní
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Nepožaduje sa
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Predloženie dokladov 1. podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznam dodávok tovaru týkajúceho sa predmetu zákazky za predchádzajúce tri roky (2010,2011,2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov ( obchodné meno odberateľa, kontaktná osoba a telefónne číslo). K zoznamu priloží potvrdenia vyhotovené odberateľmi ako dôkaz plnenia dodávok tovaru, a) ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, b) ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je z objektívnych dôvodov možné verejný obstarávateľ môže uznať aj Vyhlásenie uchádzača o ich dodaní ( v tom prípade uviesť objektívne dôvody nepredloženia potvrdení odberateľov) ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI PODMIENKY ÚČASTI VO VZŤAHU K PREDMETU ZÁKAZKY A POTREBA JEJ ZAHRNUTIA MEDZI PODMIENKY ÚČASTI podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky je potrebné, aby mal uchádzač v predmetnej oblasti dostatočné skúsenosti s dodaním tovaru v požadovaných množstvách. 2.podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 2. zákona o verejnom obstarávaní - vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami pre požadovaný druh výrobku. ( originály alebo úradne osvedčené kópie ). ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI PODMIENKY ÚČASTI VO VZŤAHU K PREDMETU ZÁKAZKY A POTREBA JEJ ZAHRNUTIA MEDZI PODMIENKY ÚČASTI podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: verejný obstarávateľ požaduje certifikáty zhody na preukázanie a posúdenie požadovanej technickej špecifikácie a parametrov tovaru a tým na preverenie schopnosti uchádzača dodať tovar s požadovanými technickými a kvalitatívnymi parametrami
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
K bodu 1. Uchádzač musí predloženými potvrdeniami preukázať dodávku tovaru týkajúceho sa predmetu zákazky v uvedenom období ( 2010,2011,2012) v objeme minimálne 1 100 t.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. na predloženie nových cien upravených smerom nadol. Poradie uchádzačov sa zostaví automatizovaným vyhodnotením, ktoré sa uskutoční po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk. Verejný obstarávateľ vyzve podľa § 43 ods. 7 zákona č. 25/2006 Z. z. elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky, na predloženie nových cien. Vo výzve na účasť v elektronickej aukcii budú uvedené všetky príslušné informácie týkajúce sa individuálneho pripojenia k používanému elektronickému zariadeniu, dátum a čas začatia elektronickej aukcie, spôsob skončenia elektronickej aukcie. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2013/VO
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.02.2013 15:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
04.03.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 04.03.2013 16:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude neverejné, podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní sa § 41 zákona o verejnom obstarávaní nepoužije.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. Verejný obstarávateľ si zabezpečí odber a dovoz tovaru vlastnými vozidlami, z toho dôvodu požaduje, aby vzdialenosť výrobne obaľovanej zmesi bola vo vzdialenosti maximálne 10 km od sídla SMK v Poprade. 2. Záujemca si môže súťažné podklady na základe písomnej žiadosti prevziať (osobne v pracovné dni v čase od 8.00 do 15.00 hod. na SMK v Poprade) alebo mu budú na požiadanie zaslané. 3. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov najneskôr do 15.02.2013 do 13.00 - písomnou formou 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak všetky ponuky presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky. 5. Všetky potvrdenia, doklady a iné dokumenty požadované v oznámení musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. 6. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
31.01.2013

Redakčné opravy

2690 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 35/2013
V oznámení 01676 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Správa mestských komunikácií Poprad, Levočská 3312/37, 058 01 Poprad zverejnenom vo VVO č. 025/2013 zo dňa 05.02.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov Namiesto: 13.02.2013 15:00 Viď: 22.02.2013 12:00 IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 04.03.2013 12:00 Viď: 18.03.2013 12:00 IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 04.03.2013 16:30 Viď: 18.02.2013 16:30 VI.3 Ďalšie informácie Namiesto: 1. Verejný obstarávateľ si zabezpečí odber a dovoz tovaru vlastnými vozidlami, z toho dôvodu požaduje, aby vzdialenosť výrobne obaľovanej zmesi bola vo vzdialenosti maximálne 10 km od sídla SMK v Poprade. 2. Záujemca si môže súťažné podklady na základe písomnej žiadosti prevziať (osobne v pracovné dni v čase od 8.00 do 15.00 hod. na SMK v Poprade) alebo mu budú na požiadanie zaslané. 3. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov najneskôr do 15.02.2013 do 13.00 - písomnou formou 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak všetky ponuky presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky. 5. Všetky potvrdenia, doklady a iné dokumenty požadované v oznámení musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. 6. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. Viď: 1. Záujemca si môže súťažné podklady na základe písomnej žiadosti prevziať (osobne v pracovné dni v čase od 8.00 do 15.00 hod. na SMK v Poprade) alebo mu budú na požiadanie zaslané. 2. Záujemca môže požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov najneskôr do 15.02.2013 do 13.00 - písomnou formou 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť súťaž, ak všetky ponuky presiahnu predpokladanú hodnotu zákazky. 4. Všetky potvrdenia, doklady a iné dokumenty požadované v oznámení musia byť predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. 5. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené týmto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
2949 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 37/2013
V oznámení 01676-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Správa mestských komunikácií Poprad, Levočská 3312/37, 058 01 Poprad zverejnenom vo VVO č. 025/2013 zo dňa 05.02.2013 boli nesprávne zverejnené údaje VI.3 Ďalšie informácie Namiesto: Záujemca môže požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov najneskôr do 15.02.2013 do 13.00 - písomnou formou Viď: Záujemca môže požiadať o vysvetlenie súťažných podkladov najneskôr do 25.02.2013 do 13.00 - písomnou formou . IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk Namiesto: 04.03.2013 16:30 Viď: 18.03.2013 16:30

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité