Oznámenie 1938 - MSS

Obsah

1938 - MSS
Vestník č. 28/2013 - 08.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Národná transfúzna služba SR
IČO: 30853915
Limbová 3, 833 14 Bratislava-Nové Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): PRO - TENDER s.r.o., Smetanova 9, 040 01 Košice
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Vinceová
Mobil: +421 917951622
Telefón: +421 552861256
Fax: +421 552861257
Email: protender@protender.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.ntssr.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.I) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať ďalšie informácie
PRO - TENDER s.r.o.
IČO: 36591084
Smetanova 9 , 040 01 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): viď poštová adresa
Kontaktná osoba: Ing. Katarína Vinceová
Mobil: +421 917951622
Telefón: +421 552861256
Fax: +421 552861257
Email: katarina.vinceova@protender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.protender.sk
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
PRO - TENDER s.r.o.
IČO: 36591084
Smetanova 9 , 040 01 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): viď bod VI.3 Ďalšie informácie
Kontaktná osoba: Ing. Petra Kenderová
Mobil: +421 907877688
Telefón: +421 552861256
Fax: +421 552861257
Email: petra.kenderova@protender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.protender.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.III) Adresa a kontaktné miesto, na ktoré musia byť doručené ponuky alebo žiadosti o účasť
PRO - TENDER s.r.o.
IČO: 36591084
Smetanova 9 , 040 01 Košice

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): viď poštová adresa
Kontaktná osoba: Ing. Petra Kenderová
Mobil: +421 907877688
Telefón: +421 552861256
Fax: +421 552861257
Email: petra.kenderova@protender.sk
Internetová adresa (URL): http://www.protender.sk
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Zdravotníctvo
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie služieb – pranie bielizne pre potreby Odberových a spracovateľských centier Národnej transfúznej služby SR.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Národná transfúzna služba SR, Limbová 3, 833 14 Bratislava a všetky prislúchajúce pracoviská, uvedené v časti C. súťažných podkladov.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK0
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je zabezpečenie prania bielizne pre potreby Odberových a spracovateľských centier Národnej transfúznej služby SR, v rozsahu podľa príloh č. 2.01 - 2.11 súťažných podkladov, zahrňajúce:
 pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami, čistenie a dezinfekcia (termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania) bielizne posteľnej, bielizne pre zdravotnícky a nezdravotnícky personál a ostatnej bielizne (ďalej len bielizeň) s tým, že bude dosiahnuté optimálne pH (nealergizujúce pokožku) vypranej bielizne,
 žehlenie,
 kompletná manipulácia s bielizňou, t. j. fyzické prevzatie použitej bielizne z miest plnenia a fyzické odovzdanie vypranej bielizne zodpovedným pracovníkom na miesta plnenia,
 triedenie, viazanie a balenie vyčistenej bielizne podľa potrieb a požiadaviek odberateľa do obalov,
 drobné opravy bielizne, na základe osobitnej požiadavky odberateľa.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
II.1.7. Rozdelenie na časti
Počet častí: 11
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Celkové množstvo alebo rozsah zákazky je z dôvodu značného textového rozsahu uvedené v prílohách č. 2.01 - 2.11 súťažných podkladov.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 60 348,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Pranie bielizne pre potreby pracoviska Bratislava.
1) STRUČNÝ OPIS
Poskytovanie služieb uvedených v bode II.1.5 oznámenia pre položky špecifikované v prílohe č. 2.01 súťažných podkladov.
2.1.2 Miesta dodania predmetu zákazky:
 NTS SR Bratislava, pracovisko Ružinov, Ružinovská 6, 820 07 Bratislava,  NTS SR Bratislava, pracovisko Ďumbierska 3/L, 831 01 Bratislava
2.1.3 Frekvencia poskytovania služieb:
 NTS SR Bratislava, pracovisko Ružinov, Ružinovská 6, 820 07 Bratislava – 2x za týždeň,  NTS SR Bratislava, pracovisko Ďumbierska 3/L, 831 01 Bratislava – 2x za týždeň
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
pozri bod 1)
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 10 725,0000 EUR
Časť: 2
NÁZOV
Pranie bielizne pre potreby pracoviska Trnava.
1) STRUČNÝ OPIS
Poskytovanie služieb uvedených v bode II.1.5 oznámenia pre položky špecifikované v prílohe č. 2.02 súťažných podkladov.
2.2.2 Miesta dodania predmetu zákazky:
NTS SR pracovisko Trnava, A. Žarnova 11, 917 17 Trnava.
2.2.3 Frekvencia poskytovania služieb:
 1x za týždeň
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
pozri bod 1)
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 9 982,0000 EUR
Časť: 3
NÁZOV
Pranie bielizne pre potreby pracoviska Nitra.
1) STRUČNÝ OPIS
Poskytovanie služieb uvedených v bode II.1.5 oznámenia pre položky špecifikované v prílohe č. 2.03 súťažných podkladov.
2.3.2 Miesta dodania predmetu zákazky:
NTS SR pracovisko Nitra, Špitálska 6, 950 01 Nitra.
2.3.3 Frekvencia poskytovania služieb:
 1x za týždeň.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
pozri bod 1)
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 10 223,0000 EUR
Časť: 4
NÁZOV
Pranie bielizne pre potreby pracoviska Trenčín.
1) STRUČNÝ OPIS
Poskytovanie služieb uvedených v bode II.1.5 oznámenia pre položky špecifikované v prílohe č. 2.04 súťažných podkladov.
2.4.2 Miesta dodania predmetu zákazky:
NTS SR pracovisko Trenčín, Legionárska 28, 911 71 Trenčín.
2.4.3 Frekvencia poskytovania služieb:
 1x za týždeň.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
pozri bod 1)
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 2 440,0000 EUR
Časť: 5
NÁZOV
Pranie bielizne pre potreby pracoviska Žilina.
1) STRUČNÝ OPIS
Poskytovanie služieb uvedených v bode II.1.5 oznámenia pre položky špecifikované v prílohe č. 2.05 súťažných podkladov. 2.5.2 Miesta dodania predmetu zákazky:
NTS SR pracovisko Žilina, Vojtecha Spanyola 43, 010 01 Žilina.
2.5.3 Frekvencia poskytovania služieb:
 1x za týždeň.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
pozri bod 1)
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 8 634,0000 EUR
Časť: 6
NÁZOV
Pranie bielizne pre potreby pracoviska Banská Bystrica.
1) STRUČNÝ OPIS
Poskytovanie služieb uvedených v bode II.1.5 oznámenia pre položky špecifikované v prílohe č. 2.06 súťažných podkladov.
2.6.2 Miesta dodania predmetu zákazky:
 NTS SR pracovisko Banská Bystrica, Nám. L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica,
 NTS SR pracovisko Banská Bystrica, Jaseňová 7, 974 09 Banská Bystrica.
2.6.3 Frekvencia poskytovania služieb:
 NTS SR pracovisko Banská Bystrica, Nám. L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica, - 1x za týždeň,
 NTS SR pracovisko Banská Bystrica, spracovateľské centrum, Jaseňová 7, 974 09 Banská Bystrica – 1x za týždeň.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
pozri bod 1)
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 4 667,0000 EUR
Časť: 7
NÁZOV
Pranie bielizne pre potreby pracoviska Prešov.
1) STRUČNÝ OPIS
Poskytovanie služieb uvedených v bode II.1.5 oznámenia pre položky špecifikované v prílohe č. 2.07 súťažných podkladov.
2.7.2 Miesta dodania predmetu zákazky:
NTS SR pracovisko Prešov, Hollého 14, 081 01 Prešov.
2.7.3 Frekvencia poskytovania služieb:
 1x za týždeň.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
pozri bod 1)
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 3 272,0000 EUR
Časť: 8
NÁZOV
Pranie bielizne pre potreby pracoviska Košice
1) STRUČNÝ OPIS
Poskytovanie služieb uvedených v bode II.1.5 oznámenia pre položky špecifikované v prílohe č. 2.08 súťažných podkladov.
2.8.2 Miesta dodania predmetu zákazky:
NTS SR pracovisko Košice, Trieda SNP 1, 040 11 Košice.
2.8.3 Frekvencia poskytovania služieb:
 1x za týždeň.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
pozri bod 1)
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 6 189,0000 EUR
Časť: 9
NÁZOV
Pranie bielizne pre potreby pracoviska Poprad.
1) STRUČNÝ OPIS
Poskytovanie služieb uvedených v bode II.1.5 oznámenia pre položky špecifikované v prílohe č. 2.09 súťažných podkladov.
2.9.2 Miesta dodania predmetu zákazky:
NTS SR pracovisko Poprad, Banícka 803/28, 058 45 Poprad.
2.9.3 Frekvencia poskytovania služieb:
 1x za týždeň.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
pozri bod 1)
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 1 495,0000 EUR
Časť: 10
NÁZOV
Pranie bielizne pre potreby pracoviska Nové Zámky.
1) STRUČNÝ OPIS
Poskytovanie služieb uvedených v bode II.1.5 oznámenia pre položky špecifikované v prílohe č. 2.10 súťažných podkladov.
2.10.2 Miesta dodania predmetu zákazky:
NTS SR pracovisko Nové Zámky, Slovenská 11/A, 940 35 Nové Zámky.
2.10.3 Frekvencia poskytovania služieb:
 1x za týždeň.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
pozri bod 1)
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 1 259,0000 EUR
Časť: 11
NÁZOV
Pranie bielizne pre potreby pracoviska Martin
1) STRUČNÝ OPIS
Poskytovanie služieb uvedených v bode II.1.5 oznámenia pre položky špecifikované v prílohe č. 2.11 súťažných podkladov.
2.11.2 Miesta dodania predmetu zákazky:
NTS SR pracovisko Martin, Priehradka 18A, 036 01 Martin.
2.11.3 Frekvencia poskytovania služieb:
 1x za týždeň.
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 98310000-9
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
pozri bod 1)
Predpokladaná hodnota zákazky, ak je známa, bez DPH
Hodnota 1 462,0000 EUR
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená pre jednotlivé časti predmetu zákazky nasledovne:
Časť č./ Pracovisko/ Výška zábezpeky
1/ Bratislava/ 500,00 €, 2/ Trnava/ 400,00 €, 3/ Nitra/ 500,00 €, 4/ Trenčín/ 100,00 €, 5/ Žilina/ 400,00 €, 6/ Banská Bystrica/ 200,00 €, 7/ Prešov/ 150,00 €, 8/ Košice/ 300,00 €, 9/ Poprad/ nevyžaduje sa, 10/ Nové Zámky/ nevyžaduje sa, 11/ Martin/ nevyžaduje sa.
Uchádzač zloží zábezpeku na tú časť/časti predmetu zákazky, na ktorú/ktoré predkladá ponuku. Pokyny pre zloženie zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na plnenie zmluvy. Platobné podmienky sú uvedené v Návrhu zmluvy v súťažných podkladoch.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Ponuku môže predložiť aj skupina dodávateľov. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť vedúceho člena skupiny dodávateľov. Všetci členovia skupiny dodávateľov musia udeliť písomné plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov (vedúci člen skupiny), konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov, prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní a konať v mene skupiny pre prípad prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.1 Vyžaduje sa predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2, resp. ods. 4, resp. ods. 5 zákona č. 25/2006 Z. z., ktorými sa preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z.
1.2 Uchádzač môže doklady požadované v § 26 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z. z. nahradiť predložením overenej kópie platného potvrdenia o zapísaní do zoznamu podnikateľov, podľa zákona č. 25/2006 Z. z.
1.3 Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z., za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) preukazuje člen skupiny vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
1.4 Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 26 zákona č. 25/2006 Z. z.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
2.1 § 27 ods.1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z,
2.2 § 27 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z. z.
2.3 § 27 ods. 1 písm. d) zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
2.1 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) – 2.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania:
Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky / bánk, ktorým uchádzač preukáže, že nie je v nepovolenom debete a že si plní voči banke/bankám všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov za obdobie posledného kalendárneho roka 2012. Výpis z účtu verejný obstarávateľ neuzná. Predložené vyjadrenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu predloženia ponuky. K vyjadreniu banky/bánk sa požaduje predložiť aj čestné vyhlásenie uchádzača, že má otvorené účty len v bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Požiadavka predložiť vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná a jej potreba zahrnutia sleduje cieľ nájsť schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne.
2.2 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) – 2.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania:
Súvaha (právnická osoba) alebo výkaz o majetku a záväzkoch (fyzická osoba) k 31.12.2009, 31.12.2010 a k 31.12.2011, overená príslušným správcom dane. V prípade ak uchádzačov fiškálny rok nie je zhodný z kalendárnym rokom predloží požadované doklady za príslušný fiškálny rok.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Predmetná podmienka vyplýva z § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie záujemcu. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného záujemcu, ktorý preukáže svoju finančnú stabilitu pre riadne plnenie predmetu zákazky.
2.3 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.2) – 2.3 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania:
Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti poskytovania služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za posledné tri hospodárske roky 2009, 2010 a 2011, za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činností uchádzač preukáže predložením: Vyhlásenie uchádzača o ročnom obrate v oblasti poskytovania služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, za každý z požadovaných rokov 2009, 2010 a 2011, podpísaným štatutárnym orgánom uchádzača alebo splnomocnenou oprávnenou osobou (v takom prípade uchádzač predloží aj originál alebo overenú fotokópiu splnomocnenia tejto osoby na zastupovanie). Uchádzač musí preukázať, že dosiahol v predchádzajúcich rokoch 2009 - 2011 celkový obrat spolu minimálne 90 000,- EUR.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Predmetná podmienka vyplýva z § 27 zákona č. 25/2006 Z. z., pričom táto mapuje stav ekonomickej a finančnej situácie záujemcu. Podmienka je primeraná a jej potreba sleduje cieľ nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného záujemcu, ktorý preukáže svoju finančnú stabilitu pre riadne plnenie predmetu zákazky.
2.4 Ak uchádzač nedokáže s objektívnych dôvodov preukázať ekonomické a finančné postavenie určenými dokladmi, verejný obstarávateľ môže uznať aj iné doklady, ktorými sa preukazuje ekonomické a finančné postavenie.
2.5 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 27 zákona č. 25/2006 Z. z. musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
2.6 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté.
2.7 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodov 2.1 - 2.3 týchto súťažných podkladov a bodov III.2.2) – 2.1 - 2.3 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, za všetkých členov skupiny spoločne.
2.8 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodov 2.1 - 2.3 týchto súťažných podkladov a bodov III.2.2) – 2.1 - 2.3 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z.
3.2 § 28 ods.1 písm. j) bod 1 zákona č. 25/2006 Z. z.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
3.1 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) – 3.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania:
Uchádzač predloží zoznam poskytovaných služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, zrealizovaných za predchádzajúce tri roky (2010, 2011, 2012), doplnený potvrdeniami o uspokojivom poskytovaní služieb (kvalifikovanými referenciami). Zoznam aj potvrdenia musia obsahovať minimálne tieto údaje: 3.1.1 obchodné meno a sídlo poskytovateľa,
3.1.2 obchodné meno a sídlo objednávateľa,
3.1.3 zmluvný termín poskytovania služby, skutočný termín poskytovania služby,
3.1.4 celkovú zmluvnú cenu za poskytovanie zmluvne dohodnutých služieb v EUR (v prípade poskytovateľa, ktorý bol v čase poskytovania služby platcom DPH, požaduje sa uviesť cenu s DPH; v prípade poskytovateľa, ktorý nebol v čase poskytovania služby platcom DPH, požaduje sa uviesť cenu bez DPH); v prípade inej meny ako EUR uvedie aj prepočet na EUR, ktorú stanoví priemerným ročným kurzom stanoveným ECB na daný rok, ku ktorému sa kvalifikovaná referencia viaže. Ak sa poskytovanie služieb uvedených v referencii viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie každého roka kvalifikovanej referencie a následne vykoná prepočet na EUR pre každú časť referencie daného obdobia. Prepočet celkovej zmluvnej ceny na EUR takejto referencie sa vypočíta ako súčet prepočítaných súm jednotlivých rokov. 3.1.5 meno a priezvisko, kontakt - tel. č. kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v potvrdení,
3.1.6 podpis oprávnenej osoby poskytovateľa s uvedením mena a jeho funkcie a kontaktu: Potvrdenie musí byť podpísané osobou oprávnenou konať v mene objednávateľa s uvedením mena, funkcie a kontaktu, všetko pre potreby overenia si predmetného potvrdenia. Minimálne požiadavky:
Uchádzač predloží zoznam aj potvrdenia o poskytovaní služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (kvalifikované referencie) s minimálnou celkovou zmluvnou cenou 60 000,- EUR bez DPH za každú uvedenú poskytovanú službu v zozname poskytovaných služieb a v kvalifikovanej referencii, poskytovaných záujemcom za obdobie predchádzajúcich troch rokov (2010 - 2012)
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.: Primerane stanovené k predmetu zákazky. Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti k plneniu zmluvy v požadovanom rozsahu a kvalite.
3.2 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z. a bodu III.2.3) – 3.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania:
Uchádzač predloží zoznam techniky ktorou bude poskytovať službu, ktorá je predmetom tejto zákazky.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona č. 25/2006 Z. z.:
Primerane stanovené k predmetu zákazky. Uchádzač musí preukázať, že disponuje príslušnými technickými prostriedkami na plnenie zmluvy v požadovanom rozsahu a kvalite.
3.3 Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 28 zákona č. 25/2006 Z. z. musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom.
3.4 V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona č. 25/2006 Z. z. vo vzťahu k predmetu zákazky, na ktorý boli kapacity uchádzačovi poskytnuté.
3.5 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie podmienok účasti podľa bodov 3.1 a 3.2 súťažných podkladov a príslušných bodov Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania, za všetkých členov skupiny spoločne.
3.6 Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v bodoch 3.1 a 3.2 súťažných podkladov a príslušných bodov Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
NTS-2013-01
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 26.02.2013 14:30
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
13.03.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 13.03.2013 11:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
PRO - TENDER s.r.o., Smetanova 9, 040 01 Košice, Slovenská republika.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude neverejné, pretože v postupe verejného obstarávania bude použitá elektronická aukcia, a teda sa pri otváraní ponúk nepoužije § 41 zákona č. 25/2006 Z. z.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
1. K súťažným podkladom je umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami v systéme
PROTENDER.sk na adrese http://www.protender.sk/akcia/aktualne v lehote podľa bodu IV.3.3 tohto oznámenia. 2. Žiadosť o vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie (ďalej len „žiadosť o vysvetlenie“): a) Lehota pre doručenie žiadosti o vysvetlenie: 27.02.2013(st) 14:30 hod.b) Spôsob predloženia žiadosti o vysvetlenie: zaslanie e-mailu na adresu podľa bodu „I.1) Ďalšie informácie možno získať na adrese:“ tohto oznámenia alebo podľa bodu 1.2 časti A. súťažných podkladov.c) Spôsob poskytnutia vysvetlenia: záujemcovia budú informovaní e-mailom o zverejnení vysvetlenia v systéme PROTENDER.sk na adrese http://www.protender.sk/akcia/aktualne pri príslušnej akcii. 3. Verejný obstarávateľ nie je povinný v rámci dorozumievania podľa bodov 1 a 2 komunikovať so záujemcami písomne v listinnej forme. 4. Osobné vyzdvihnutie súťažných podkladov: v pracovnej dobe 08:00-15:00 na adrese podľa bodu „I.1) Súťažné a doplňujúce podklady možno získať na adrese:“ tohto oznámenia. Záujemca bude zaregistrovaný alebo prihlásený kvôli evidencii do systému PROTENDER.sk, a budú mu poskytnuté súťažné podklady v elektronickej forme na CD médiu. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať listovú zásielku za doručenú aj v prípade, ak ju uchádzač neprevezme v lehote do 5 dní od oznámenia prepravcu o uložení zásielky.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
05.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité