Oznámenie 1936 - MST

Obsah

1936 - MST
Vestník č. 28/2013 - 08.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mestské lesy Dobšiná, spol.s r.o.
IČO: 31683410
Turecká 54, 049 25 Dobšiná

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Dobšiná
Kontaktná osoba: Ing. Kavečanky
Mobil: +421 905534100
Telefón: +421 587941291
Fax: +421 587941711
Email: ml.riaditel@dobsina.sk; ml.vyroba@dobsina.sk; mscheberova@centrum.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.dobsina.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
inom mieste: vyplňte prílohu
Príloha A.II) Adresa a kontaktné miesto (miesta), na ktorých možno získať súťažné podklady a doplňujúce dokumenty
Ing. Magdalena Scheberová
IČO: 43926398
Jána Milca 771/15 , 010 01 Žilina

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Žilina
Kontaktná osoba: Ing. Scheberová
Mobil: +421 904214255
Telefón: +421 415622168
Email: mscheberova@centrum.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. f)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Životné prostredie
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Viacúčelový stroj - nakladač-rýpadlo
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Dobšiná
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK042
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Viacúčelový stroj nakladač-rýpadlo k výkonnému a spoľahlivému nasadeniu v ťažkých pracovných podmienkach v priebehu celého roka, s prídavnými zariadeniami, o hmotnosti stroja min. 8 500 kg, spĺňajúceho najnovšie emisné normy motora.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43251000-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
1 ks
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota/Od: 83 000,0000 Hodnota/Do: 86 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 6
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku vo výške 4150.-€
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Financovanie je riadené Programom rozvoja vidieka SR 2007 - 2013 a relevantnou Príručkou, minimálne vo výške 50 % je kúpa stroja nákladom verejného obstarávateľa, Verejný obstarávateľ neposkytuje žiadne zálohy
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
V prípade, že bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, verejný obstarávateľ požaduje od skupiny dodávateľov uzavrieť právny vzťah pred podpisom kúpnej zmluvy
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
Ak áno, opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ uzatvorí kúpnu zmluvu s úspešným uchádzačom až po pridelení NFP z Programu rozvoja vidieka. V prípade nepridelenia NFP, kúpnu zmluva nebude uzatvorená.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Predloženie dokladov podľa §26 ods. 2 písm. a) - e) resp. ods. 4 zákona č. 25/2006 Z. z., ktorými preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. a) - f) zákona, resp. platné Potvrdenie o zapísaní do zoznamu podnikateľov (ak je v ňom zapísaný) podľa § 128 ods. 1. - originál alebo úradne overená kópia. Všetky doklady musia byť predložené v origináloch alebo úradne overených fotokópiách, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§27 ods. 1 písm. a): vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky. Vyjadrenie banky nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk (originál alebo úradne overená fotokópia). Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Uchádzač predloží tento doklad - vyjadrenie od všetkých bánk, kde má vedený účet. Ak v niektorej banke nemá vedený účet, predloží čestné vyhlásenie, že predkladá vyjadrenie všetkých bánk, v ktorých má vedený účet. Čestné vyhlásenie uchádzača musí byť podpísané štatutárnym zástupcom v súlade s Obchodným - živnostenským registrom a podpisy musia byť úradne overené.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
§28 ods. 1 písm. a): zoznam realizovaných dodávok za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Vyžaduje sa zoznam dodávok tovaru za rovnaký alebo podobný charakter predmetu zákazky, t.j. kolesový nakladač - rýpadlo, zrealizovaných (riadne splnených) za obdobie posledných troch rokov (2010, 2011, 2012) v celkovom objeme za uvedené roky. Zoznam dodávok musí obsahovať: a) identifikáciu odberateľa a kontakt na odberateľa, b) názov dodaného tovaru, c) zmluvnú cenu tovaru v € bez DPH, d) dodané množstvo tovaru. §28 ods. 1 písm. l) bod 2: vyhlásenie o zhode s platnými technickými špecifikáciami výrobcu v súlade s STN platnými v čase predkladania ponúk - originál alebo úradne overená fotokópia, osvedčenie o udelení typového schválenie - legalizácia pohybu po verejných komunikáciách po vlastnej osi - originál alebo úradne overená fotokópia
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
§ 28 ods. 1 písm. a) - minimálny počet dodávok za 3 roky spolu - 12 ks kolesový nakladač - rýpadlo
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Aukčný poriadok
1. Predmetom elektronickej aukcie je najnižšia celková cena v € bez DPH. Východiskom tejto aukcie sú ceny, ktoré predložia uchádzači vo svojich ponukách a tieto budú upravované smerom nadol. Predmetná elektronická aukcia na kritérium najnižšia cena je aukcia otvorená, jednoetapová s určeným koncom. Dĺžka trvania aukcie je stanovená na 30 min. V prípade, že sa cena zmení v posledných 3 min., aukcia sa predlžuje o ďalšie 3 min. Maximálny počet predĺžení je stanovený na 5 x.
2. Uchádzač nemôže predložiť cenu vyššiu ako je jeho východisková cena, predložená v písomnej ponuke. Táto cena bude v tabuľke elektronickej aukcie uvedená ako predpokladaná cena – východisková cena, teda vyššiu ako je najnižšia cena podľa úvodného úplného vyhodnotenia ponúk.
Uchádzač nemôže znížiť svoj návrh ceny v jednom zadaní o menej ako 300.- € bez DPH
3. Uchádzač bude priebežne informovaný o priebehu elektronickej aukcie – bude vidieť cenu aktuálne najlepšej ponuky a svoje umiestnenie 4. V prípade akýchkoľvek nepredvídateľných situácií na strane verejného obstarávateľa (výpadok elektrickej siete, internetového pripojenia) sa bude celá aukcia opakovať.
5. V prípade, ak rovnakú najnižšiu cenu v elektronickej aukcii predložia viacerí uchádzači, úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorí ju predložil ako prvý.
6. Ak uchádzač, ktorý predložil v elektronickej aukcii najnižšiu cenu bude vylúčený pre mimoriadne nízku ponuku alebo od svojej ponuky odstúpi pred podpisom zmluvy, úspešným sa stane uchádzač, ktorý predložil v poradí ďalšiu najnižšiu cenu, alebo ako ďalší v poradí tú istú cenu.
7. Ďalšie pravidlá a postupy pre účasť v elektronickej aukcii:
7. 1. Elektronická aukcia prebieha prostredníctvom elektronickej pošty na e-mailových adresách, ktoré uchádzači uvedú vo svojej Žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov.
7. 2. Verejný obstarávateľ vyzve elektronickými prostriedkami súčasne všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky a požiadavky na predmet zákazky, na predloženie nových cien.
7. 3. Elektronická aukcia začne najskôr dva pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii.
7. 4. Ďalšie pokyny týkajúce sa elektronickej aukcie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 19.02.2013 10:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
11.03.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 20.12.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.03.2013 10:30
Miesto (ak sa uplatňuje)
Mestské lesy, spol. s r.o., Turecká 54, zasadačka, Dobšiná
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Žiadne osoby sa nemôžu zúčastniť na otváraní ponúk - § 43 ods. 3) cit. zákona
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka Slovenskej republiky 2007 - 2013, Os 1: Zvýšenie konkurencieschopnosti sektoru poľnohospodárstva a lesného hospodárstva, Opatrenie 1. 4.: Zvýšenie hospodárskej hodnoty lesov
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
05.02.2013

Redakčné opravy

2299 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 32/2013
V oznámení 01936 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Mestské lesy Dobšiná, spol.s r.o., Turecká 54, 049 25 Dobšiná zverejnenom vo VVO č. 028/2013 zo dňa 08.02.2013 boli nesprávne zverejnené údaje VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ Namiesto: Program rozvoja vidieka Slovenskej republiky 2007 - 2013, Os. 1: Zvýšenie konkurencieschopnosti sektoru poľnohospodárskeho a lesného hospodárstva. Opatrenie 1.4.: Zvýšenie hospodárskej hodnoty lesov Viď: Program rozvoja vidieka Slovenskej republiky 2007 - 2013, Os. 1: Zvýšenie konkurencieschopnosti sektoru poľnohospodárskeho a lesného hospodárstva. Opatrenie 1.4.: Zvýšenie hospodárskej hodnoty lesov, Názov projektu: Zvýšenie ekonomickej efektívnosti lesníckej výroby

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité