Oznámenie 2071 - MSS

Obsah

2071 - MSS
Vestník č. 30/2013 - 12.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
IČO: 00151742
Štefanovičova 5, 817 82 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Štefanovičova 5, Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Alena Polakovičová
Telefón: +421 259582007
Fax: +421 259582369
Email: alena.polakovicova@mfsr.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.finance.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Výučba anglického jazyka pre zamestnancov certifikačného orgánu v súvislosti s implementáciou štrukturálnych fondov a Kohézneho fondu
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
24
Hlavné miesto poskytovania služieb: Ministerstvo financií Slovenskej republiky, Štefanovičova 5, Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je poskytovanie anglickej jazykovej výučby zamestnancom certifikačného orgánu Ministerstva financií SR, založenej na pravidelnej týždennej báze a individuálnej výučbe anglického jazyka s cieľom zvyšovania kvalifikácie a vedomostí zamestnancov, ktorých pracovná náplň priamo súvisí s implementáciou štrukturálnych fondov a Kohézneho fondu. Predmetom zákazky sú okrem výučby aj vstupné, priebežné a záverečné testy pre účastníkov kurzu, študijný materiál (učebnica) a vydanie certifikátov po úspešnom absolvovaní kurzu anglického jazyka. Výučba anglického jazyka bude zameraná na nasledujúce témy: - všeobecné základy anglického jazyka, - ekonomická, finančná a právna terminológia v oblasti ŠF a KF, - komunikácia na úrovni výborov Európskej komisie, - diplomatická angličtina, - písomné zručnosti v odborných textoch v oblasti finančného riadenia ŠF a KF, - rozvoj negociačných schopností v jazyku v oblasti finančného riadenia, - príprava prezentačných podkladov.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 80580000-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 53 500,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 30
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa vyžaduje vo výške 2 600 EUR (slovom dvetisícšesťsto EUR).
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Technická pomoc.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzacom môže byt aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voci verejnému obstarávatelovi spolocne. Skupina dodávatelov nemusí vytvorit právne vztahy do predloženia ponuky, musí však stanovit lídra skupiny dodávatelov. Všetci clenovia takejto skupiny dodávatelov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udelit plnomocenstvo jednému z clenov skupiny dodávatelov konat v mene všetkých clenov skupiny dodávatelov a prijímat pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konat v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Doklady, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 zákona: a) výpis, resp. výpisy z registra trestov v súlade s § 26 ods. 2 písm. a) zákona, b) potvrdenie príslušného súdu v súlade s § 26 ods. 2 písm. b) zákona, c) potvrdenie Sociálnej poisťovne v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona, d) potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne v súlade s § 26 ods. 2 písm. c) zákona, e) potvrdenie miestne príslušného daňového úradu v súlade s § 26 ods. 2 písm. d) zákona, f) doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu v súlade s § 26 ods. 2 písm. e) zákona. Nakoľko „vyučovanie v odbore cudzích jazykov“ je podľa zákona č. 455/1991 Zb. zaradené medzi viazané živnosti, je potrebné, aby uchádzač oprávnenie poskytovať službu dokladoval osvedčením o živnostenskom oprávnení, výpisom zo živnostenského registra, resp. v prípade, ak bude osobou zapísanou v obchodnom registri – výpisom z obchodného registra, pričom v predmete podnikania/predmete činnosti musí byť uvedené „vyučovanie v odbore cudzích jazykov“. Doklady podľa písmena a), b), c), d) a e) nesmú byť ku dňu lehoty na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace. Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované v bodoch a), b), c), d), e), a f) nahradiť predložením platného potvrdenia alebo úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky postupuje v súlade s § 26 ods. 4 a ods. 5 zákona. Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Predmetná podmienka vyplýva z § 26 ods. 1 a § 91 zákona.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Doklady, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia podľa § 27 zákona: Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona. Vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky/vyjadrenia bánk, pobočiek zahraničných bánk alebo zahraničných bánk, v ktorej/ktorých má uchádzač vedený účet/vedené účty, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, že riadne plní svoje finančné záväzky, že v prípade splácania poskytnutého úveru dodržiava splátkový kalendár a že jeho bankový účet nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, že v iných bankách, pobočkách zahraničných bánk alebo zahraničných bankách, ako tých, ktorých vyjadrenia predkladá, nemá vedené účty ani záväzky. Dôkazové prostriedky: - vyjadrenie banky v originálnom vyhotovení alebo v úradne overenej kópii tohto dokumentu, nie starším ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, - čestné vyhlásenie uchádzača, podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača, nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas trvania celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Požadované doklady podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona uchádzač predloží ako dôkaz, že je/bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu, ktorej predmet súvisí s opisom predmetu zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Doklady, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona: Uchádzač musí preukázať technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii minimálne u 2 osôb zodpovedných za poskytnutie služieb, ktorí majú ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa so zameraním na jazyky a minimálne 3-ročnú odbornú prax vo vzdelávaní jazykov s rovnakým alebo podobným zameraním ako predmet zákazky. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 32 ods. 6 zákona Údaje o vzdelaní a odbornej praxi u osôb zodpovedných za poskytnutie služieb, čo uchádzač u týchto osôb (lektori) preukáže predložením: - profesijného životopisu - overenou kópiou dokladu o vysokoškolskom vzdelaní minimálne II. stupňa so zameraním na anglický jazyk. Každý uchádzačom predložený profesijný životopis musí obsahovať minimálne nasledujúce údaje: - meno a priezvisko lektora, - najvyššie dosiahnuté vzdelanie lektora, - opis/zoznam odbornej praxe v trvaní minimálne 3 rokov - názov a sídlo odberateľa, resp. zamestnávateľa lektora, u ktorého/pre ktorého bola uvedená prax zrealizovaná - obdobie realizácie praxe od – do (mesiac, rok), - stručný popis predmetu projektu/zmluvy, v rámci ktorých bola uvedená odborná prax zrealizovaná, vrátane počtu odučených hodín - tel. číslo a meno zamestnanca objednávateľa, resp. zamestnávateľa, u ktorého si možno overiť uvedené údaje/informácie. Každý životopis musí byť podpísaný príslušným lektorom a uchádzačom. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je uchádzač povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukáže uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas trvania celého zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Odôvodnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 6 zákona: Požadované doklady podľa § 28 ods. 1 písm. g) zákona uchádzač predloží ako dôkaz, že je/bol z hľadiska svojho technického alebo odborného postavenia schopný úspešne plniť zmluvu aj prostredníctvom deklarovaných osôb, zodpovedných za poskytnutie služieb (lektori), ktorej predmet úzko súvisí s požadovaným opisom predmetu zákazky.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Zúčastniť sa elektronickej aukcie môžu len uchádzači, ktorí predložia ponuku v lehote a na miesto stanovené verejným obstarávateľom a ktorých ponuky budú spĺňať podmienky určené verejným obstarávateľom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch a ktorých verejný obstarávateľ vyzve na účasť v elektronickej aukcii prostredníctvom doručenej výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Elektronická aukcia sa nezačne skôr ako 2 pracovné dni odo dňa odoslania výzvy na účasť v elektronickej aukcii. Verejný obstarávateľ zašle výzvu na účasť v elektronickej aukcii uchádzačovi elektronickými prostriedkami na e-mailovú adresu uvedenú v ponuke. Ďalšie bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch a informácie o procese elektronickej aukcie budú uvedené aj vo výzve a v pravidlách on-line elektronického výberového konania.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
MF/008942/2013-27
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 20.02.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
11.03.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.03.2013 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Uskutoční sa v sídle verejného obstarávateľa
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk vzhľadom na ustanovenia zákona vo vzťahu k elektronickej aukcii je neverejné
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Európsky fond regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Technická pomoc.
VI.3. Ďalšie informácie
O poskytnutie sútažných podkladov je možné požiadat len na základe písomnej žiadosti dorucenej verejnému obstarávatelovi poštou, emailom alebo osobne. V žiadosti sa uvedie obchodné meno/názov záujemcu, sídlo/miesto podnikania, kontaktná osoba záujemcu vrátane jej emailovej adresy. V žiadosti sa tiež uvedie spôsob prevzatia sútažných podkladov (osobne alebo zaslanie poštou). V prípade osobného prevzatia sútažných podkladov je potrebné si vopred dohodnút s kontaktnou osobou verejného obstarávatela cas prevzatia sútažných podkladov. Na komunikáciu a dorozumievanie je urcený štátny jazyk SR, t.j. slovenský jazyk.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
07.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité