Oznámenie 1989 - MST

Obsah

1989 - MST
Vestník č. 29/2013 - 09.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
CHATEAU MODRA, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35754079
Dolná 120, 900 01 Modra

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): CHATEAU MODRA, a.s., Dolná 120, 900 01 Modra
Kontaktná osoba: Ing. Róbert Pilát, výkonný riaditeľ a člen predstavenstva
Telefón: +421 336472375
Fax: +421 336472430
Email: robert.pilat@chateaumodra.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.chateaumodra.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ: osoba podľa § 7 ods. 1 zákona
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: podnikateľský subjekt
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Nákup a dodanie sadeníc viniča.
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: CHATEAU MODRA, a.s.
Stredisko Nebojsa – Galanta
Stredisko Hubice
Kód NUTS SK021
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup a dodanie sadeníc viniča v rámci reštrukturalizácie vinohradov. Podrobná špecifikácia opisu predmetu zákazky bude uvedená v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 03117000-4
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 03120000-8, 03121100-6
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
V rozsahu uvedenom v súťažných podkladoch.
Hodnota 557 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 2
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Zloženie zábezpeky v zmysle zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov sa nevyžaduje.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právne vzťahy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť splnomocnenie jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní, ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia jej ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Uchádzač v ponuke, v rámci návrhu zmluvy, priloží k návrhu kúpnej zmluvy nasledovné certifikáty, vyhlásenia alebo ekvivalentné doklady, ktorými zároveň preukáže splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky:
1. Certifikát o neprítomnosti fytoplazmy (Flavescence dorée a Čierna hniloba) na základe kontrol metódou PCR (Polymerase Chain Reaction)
2. Certifikácia UNI EN ISO 9001 o klonálnych výberoch a množení
3. Certifikát OGN free (bez genetickej modifikácie) 4. Vyhlásenie klonálnej pravosti klonov
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Predloženie dokladov podľa § 26 ods. 2, 4 a 5 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorými preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona.
Ak žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov, uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti - osobné postavenie za každého člena skupiny dodávateľov samostatne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ohľadne osobného postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
a) podľa § 27 ods. 1 písm. d) zákona - predloženie prehľadu o celkovom obrate najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie stavu ekonomickej a finančnej situácie uchádzača.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti – ekonomické a finančné postavenie za všetkých členov skupiny dodávateľov spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ohľadne ekonomického a finančného postavenia v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje aby požadovaný prehľad o celkovom obrate za uvedené obdobie bol doplnený o čestné vyhlásenie uchádzača ohľadne pravdivosti uvádzaných údajov a bude podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
a) podľa § 28 ods. 1 písm. a) - zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce 3 roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky: preukázanie odbornej spôsobilosti uchádzača plniť stanovený predmet zákazky.
Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti – technická spôsobilosť za všetkých členov skupiny dodávateľov spoločne. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti ohľadne technickej spôsobilosti v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené kópie týchto dokladov.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu dodávok tovaru za posledných 36 mesiacov (t.j. 1 096 dní) predchádzajúcich k dátumu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v rámci tejto verejnej súťaže, uvedeného v bode IV.3.4) oznámenia, ktorým preukáže min. dodávky rovnakého alebo podobného predmetu zákazky za uvedené obdobie, podložené referenciami s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov vrátane kontaktných údajov odberateľa /meno a tel. číslo/, potvrdenými príslušnými odberateľmi.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v bode 28 súťažných podkladov.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 01.03.2013 15:00
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 25.03.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 30.06.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 25.03.2013 11:00
Miesto: neuplatňuje sa.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady si uchádzač vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej poštou alebo osobne v pracovných dňoch, t. j. pondelok až piatok od 9.00 do 15.00 h. na adresu kontaktného miesta uvedenú v bode I.1. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti (osobne, resp. poštou) v lehote uvedenej v bode IV. 3.3.) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania.
Celkový rozpočet určený na nákup tohto predmetu zákazky je max. 557 000,00 EUR bez DPH. V prípade, že ponuky presiahnu túto výšku, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo označiť ponuky za neprijateľné a v prípade, že ani jedna z ponúk nebude prijateľná, vyhradzuje si právo zrušiť súťaž na základe § 46 ods.1 písm. c) zákona.
Komunikačný jazyk v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk.
Informácia k bodu II.3 tohto oznámenia: Uvedená lehota trvania zmluvy (2 mesiace) je uvedená od dňa účinnosti zmluvy, nie uzatvorenia.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
Orgán zodpovedný za mediáciu
CHATEAU MODRA, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35754079
Dolná 120 , 900 01 Modra

Slovensko
Internetová adresa (URL): http://www.chateaumodra.sk
VI.4.2) Podanie odvolania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: V zmysle zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
06.02.2013

Redakčné opravy

2295 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 32/2013
V oznámení 01989 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa CHATEAU MODRA, a. s., Dolná 120, 900 01 Modra zverejnenom vo VVO č. 029/2013 zo dňa 09.02.2013 boli nesprávne zverejnené údaje VI.2) Informácie o fondoch Európskej únie Namiesto: nie Viď: áno Európsky poľnohospodársky fond rozvoja vidieka a Európsky poľnohospodársky a záručný fond

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité