Oznámenie 2065 - MST

Obsah

2065 - MST
Vestník č. 30/2013 - 12.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik
IČO: 00492531
Ulič 96, 067 67 Ulič

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik,Ulič 96, 067 67 Ulič
Kontaktná osoba: Ing. Martin Šurina
Telefón: +421 577694121
Fax: +421 577694126
Email: uct.lpm@lpmulic.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.lpmulic.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.lpmulic.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Iné (uveďte)
Iný verejný obstarávateľ (špecifikujte): štátny podnik
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. d)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Správa lesného a iného majetku vo vlastníctve SR, poľnohospodárska a drevárska výroba.
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Hnojivo - Liadok amónny s vápencom
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Ulič, Poľnohospodárska správa Ulič
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK041
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Priemyselné dusikaté hnojivo granulované: Liadok amónny s vápencom, s obsahom dusíka 27 %.
Celkové množstvo: 190 ton
Balenie: Big bag
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 24410000-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 54 150,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v dňoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 30
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa nevyžaduje.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytne dodávateľovi preddavok ani zálohu na dodanie tovaru. Cenu za dodaný tovar uhradí kupujúci na základe predloženej faktúry po dodaní tovaru.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uchádzača podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní a rozsah požiadaviek na finančné a ekonomické postavenie, technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzača a doklady na ich preukázanie sú uvedené v nasledujúcich bodoch:
1. Uchádzač musí spĺňať podmienky týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2, písm. a) až e) zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov požadovaných v bodoch 1.1. až 1.6. alebo ich úradne osvedčených kópií, ktoré musia byť súčasťou ponuky a musia byť predložené v listinnej podobe:
1.1.Výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny a že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
a) podnikateľ - fyzická osoba predloží výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov,
b) podnikateľ - právnická osoba predloží výpis z registra trestov alebo rovnocenné doklady vydané príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla za všetky osoby, ktoré tvoria štatutárny orgán alebo sú členmi štatutárneho orgánu podnikateľa.
1.2.Potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. 1.3.Potvrdenie Sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov sociálneho poistenia a starobného dôchodkového sporenia nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.4.Potvrdenie príslušnej zdravotnej poisťovne alebo poisťovní, v ktorej/ých je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.5.Potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia.
1.6.Doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu.
1.7.Podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní zapísanie v zozname podnikateľov oprávňuje podnikateľa preukázať vo verejnom obstarávaní splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní potvrdením úradu. Uchádzač splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní preukáže predložením úradne osvedčenej kópie platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa zákona o verejnom obstarávaní. 1.8.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
1.9.Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účastí vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účastí: Podmienky účastí na osobné postavenie vyplývajú z § 26 a § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
2.Uchádzač musí v ponuke predložiť nasledujúce doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zmluvy a je i v súčasnom období z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu.
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením nasledujúcich dokladov:
2.1. podľa § 27 ods. 1 písm. d) prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné dva hospodárske roky alebo za obdobie, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Doklady na preukázanie: čestné vyhlásenie o dosiahnutom obrate (v € bez DPH) v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné dva hospodárske roky 2011 a 2012 alebo za obdobie, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny každým členom skupiny alebo osobou oprávnenou konať v danej veci za člena skupiny. Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účastí vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účastí: Potreba overenia postavenia uchádzača z ekonomického a finančného hľadiska a uistenia sa, že uchádzač bude spôsobilý k plneniu zmluvy daného rozsahu, potreba nájsť spôsobilého a ekonomicky stabilného uchádzača, ktorý preukáže svoju finančnú stabilitu pre riadne plnenie predmetu zákazky.
Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Verejný obstarávateľ požaduje v takomto prípade preukázať od uchádzača, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zák. č. 25/2006
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
3.Uchádzač v ponuke predloží nasledujúce doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodanie tovaru ako dôkazy, že v predchádzajúcom období bol schopný a technicky alebo odborne spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako zmluva, ktorá je požadovaná a je i v súčasnom období schopný a technicky alebo odborne spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu.
Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením nasledujúcich dokladov:
3.1. podľa § 28 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce dva roky (2011 – 2012) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom : a) bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávani, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov Doklady na preukázanie: zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce dva roky (2011-2012) potvrdený uchádzačom, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, v ktorom uvedie min. 1 dodávku tovaru s predmetom zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je zákazka na dodávku tovaru s finančným nákladom vo výške min. 50 000 € bez DPH s doplnením dôkazov o plnení od odberateľa. Ak bude v zozname alebo v potvrdení odberateľa uvedená iná mena ako eur použije sa na prepočet z inej meny na eur kurz inej meny ku eur, ktorý zverejnený v kurzovom lístku ECB ako posledný v príslušnom hospodárskom roku. Za zákazky rovnakého alebo podobného charakteru sa budú považovať zákazky, ktorých predmetom bola dodávka priemyselných hnojív.
Odôvodnenie primeranosti každej určenej podmienky účastí vo vzťahu k predmetu zákazky a potrebu jej zahrnutia medzi podmienky účastí: Minimálna požadovaná úroveň štandardov bola stanovená primerane vo vzťahu k predpokladanej cene zákazky, potreba podmienky vyplynula z dôvodu uistenia, že plnenie zmluvy bude zabezpečované zmluvným partnerom s potrebnými skúsenosťami s dodávkou tovarov podobného rozsahu ako je predmet zákazky a preukázania schopnosti úspešné zrealizovať zákazku. Vzor - formulár « B » tvorí prílohu súťažných podkladov. 3.2 podľa § 28 ods. 1 písm. l) vyhláseniami zhody a doplňujúcimi podkladmi k nim, certifikátmi vydanými autorizovaným osobami alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov
Doklad na preukázanie: kópia vyhlásenia o zhode resp. certifikátu požadovaného tovaru vydaného autorizovanou osobou a alebo notifikovanými osobami Európskymi spoločenstvami.
Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Verejný obstarávateľ požaduje v takomto prípade preukázať od uchádzača, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti v súlade s § 31 ods. 3, resp. 4 zák. č. 25/2006.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie ohľadom elektronickej aukcii sú dostupné v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
101/210/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.02.2013 14:30
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
15.03.2013 11:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 15.03.2013 13:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Miesto: Lesopoľnohospodársky majetok Ulič, štátny podnik, Ulič 96, 067 67 Ulič, pri osobnom doručení na sekretariát riaditeľa, 1. poschodie.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude v súlade s ustanovením § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní - Neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Záujemca písomnú žiadosť o súťažné podklady doručí osobne, poštou, faxom alebo e-mailom na adresu v bode 1 identifikácia verejného obstarávateľa. Žiadosť o súťažné podklady musí byť opečiatkovaná, podpisaná žiadateľom o súťažné podklady a musí obsahovať údaje o akú zákazku má záujem. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku, ak sa zmluvné podmienky v návrhu budú vymykať obvyklím zmluvným podmienkám, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
07.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité