Oznámenie 2067 - MST

Obsah

2067 - MST
Vestník č. 30/2013 - 12.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Hlavné mesto SR Bratislava
IČO: 00603481
Primaciálne námestie 1, 814 99 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Magistrát hlavného mesta Bratislavy, oddelenie verejného obstarávania, Primáciálne nám. 1 814 99 Bratislava
Kontaktná osoba: Mgr. Katarína Botlóová
Telefón: +421 259356443
Fax: +421 254435405
Email: botloova@bratislava.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.bratislava.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): územná samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Dodávka prenosnej podlahy
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Zimný štadión Ondreja Nepelu, ul. Odbojárov č. 9, 83104 Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je dodanie tovaru, prenosnej podlahy v kompaktných panelov v počte 1 100 ks, t. j. 2 233 m2 vrátane dopravy pre Zimný štadión Ondreja Nepelu, ul. Odbojárov 9, 831 04 Bratislava.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 44000000-0
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 44112200-0, 44175000-7, 19732000-6
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 175 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v dňoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 90
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z rozpočtu hlavného mesta Bratislava a to vo výške 5% z celkových nákladov, a z dotácie MŠVVaŠ SR vo výške 95% celkových nákladov.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Splnenie týchto podmienok preukazuje dokladmi podľa § 26 ods. 2 písm. a) až e) zákona o verejnom obstarávaní.
Ide o tieto originálne doklady alebo ich overené notárske kópie:
- výpis z registra trestov (nie starší ako tri mesiace od posledného dňa lehoty na predkladanie ponúk), ktorým preukáže, že nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo podporovania teroristickej skupiny, nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
- potvrdenie príslušného súdu (nie staršie ako tri mesiace od posledného dňa lehoty na predkladanie ponúk), ktorým preukáže, že voči nemu nie je vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku ,
- potvrdenie Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne (nie staršie ako tri mesiace od posledného dňa lehoty na predkladanie ponúk), že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevok na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia ,
- potvrdením miestne príslušného daňového úradu (nie starším ako tri mesiace od posledného dňa lehoty na predkladanie ponúk), že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia , - aktuálny doklad o oprávnení poskytovať službu:
- živnostenské oprávnenie alebo aktuálny výpis zo živnostenského registra alebo
- aktuálny výpis z obchodného registra alebo
- iné než živnostenské oprávnenie, vydané podľa osobitných predpisov.
Uvedené doklady je možné nahradiť potvrdením o zapísaní do zoznamu podnikateľov v zmysle § 128 a § 133 zákona o verejnom obstarávaní. Doklad musí byť platný a predložený v origináli alebo v notársky overenej kópii.
Ak doklady na splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia musí doložiť každý člen skupiny.
Ak uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nedokáže doložiť doklady požadované v bode 1, lebo ich krajina jeho sídla nevydáva a krajina jeho sídla nevydáva ani rovnocenné doklady podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, môže ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla.
Uchádzač so sídlom v členskom štáte EÚ inom ako Slovenská republika môže nahradiť čestné vyhlásenie podľa predchádzajúceho odseku vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača, ak právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia.
Odôvodnenie: Povinnosť zo zákona o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie finančného a ekonomického postavenia uchádzača podľa § 27 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením uchádzača o schopnosti plniť svoje záväzky.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ chce preveriť ekonomické a finančné postavenie uchádzača na plnenie predmetu zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, a to tak, že predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní , dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, - ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, čestným vyhlásením záujemcu o ich uskutočnení.
Verejný obstarávateľ požaduje nasledovné doklady a dokumenty potrebné na preukázanie týchto podmienok:
Uchádzač predloží zoznam zákaziek obdobný ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky k lehote žiadosti o účasť, kde finančný objem za uvedené obdobie bolo spolu 175 000,- EUR bez DPH.
Uchádzač predloží podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 2 zákona o verejnom obstarávaní vyhlásenie zhody a doplňujúce podklady k nim. Doklad uchádzač predloží v originálnom vyhotovení alebo ako úradne osvedčenú kópiu.
Uchádzač predloží podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod 1 zákona o verejnom obstarávaní vzorku tovaru, ktorý je predmetom zákazky. Vzorka tovaru má byť dodaná verejnému obstarávateľovi v rozmere listového formátu A 4 aspoň s jedným článkom skladacieho zámkového systému, ktorý zabezpečuje pevné spojenie dosiek.
Odôvodnenie: Verejný obstarávateľ chce preveriť či uchádzač má dostatočné skúsenosti s obdobnou dodávkou tovaru a chce obstarať tovar, ktorý bude kompaktibilný s už existujúcim.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Ďalšie informácie sú podrobne opísané v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
MAGSOVO 38843/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 25.02.2013
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
11.03.2013 11:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.07.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 12.03.2013 10:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Záujemcovi sa poskytnú súťažné podklady na základe podpísanej žiadosti zaslanej poštou alebo doručenej do podateľne verejného obstarávateľa, v ktorej okrem poštovej adresy a telefónneho čísla uvedie aj svoju e-mailovú adresu. Súťažné podklady si možno vyžiadať aj e-mailom, ak jeho prílohou bude naskenovaná žiadosť s podpisom záujemcu. Záujemca v žiadosti uvedie spôsob prevzatia súťažných podkladov, t.j. zaslanie poštou, osobné prevzatie alebo zaslanie e-mailom. Súťažné podklady si možno osobne prevziať na kontaktnom mieste počas pracovných dní v pondelok v čase od 8:00 do 17:00 h, v utorok, v stredu a vo štvrtok v čase od 8:00 do 16:00 h a v piatok v čase od 8:00 do 15:00 h. Termín osobného prevzatia súťažných podkladov treba dohodnúť vopred. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ si v súlade s rozsudkom Súdneho dvora (štvrtá komora) vo veci C-27/98 zo 16. septembra 1999 vyhradzuje možnosť zrušiť použitý postup zadávania zákazky, ak v postupe zadávania zákazky zostal len jediný uchádzač.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
07.02.2013

Profil Obstarávateľa


Dôležité