Oznámenie 2068 - MST

Obsah

2068 - MST
Vestník č. 30/2013 - 12.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Obecné lesy s.r.o. Sása
IČO: 36700975
Školská 153/28, 962 62 Sása

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obecné lesy s.r.o. Sása, Školská 153/28, 962 62 Sása
Kontaktná osoba: zodpovedná za verejné obstarávanie: Ing. Rastislav Marko, zodpovedná za predmet zákazky: Ing. Vladimír Brodniansky
Mobil: +421 903647274
Telefón: +421 455562723
Fax: +421 455562723
Email: rasto.764marko@gmail.com
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.obecnelesysasa.snadno.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Organizácia riadená verejným právom
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. f)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Obhospodarovanie lesov.
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Dodávka traktora.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miestom dodania predmetu obstarávania je sídlo verejného obstarávateľa na adrese Obecné lesy, s.r.o. Sása, Školská ul. 153/28, 962 62 Sása.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Jedná sa o dodanie 1 ks traktora, určeného na práce v sťaženom lesnom teréne. Vzhľadom na veľkú svahovitosť a nerovnosti terénu je potrebné, aby mal traktor čo najväčší rázvor medzi prednou a zadnou nápravou, čím sa zabezpečí lepšia stabilita. Keďže bude traktor pracovať v ťažkých podmienkach je nevyhnutné, aby mal radenie pod záťažou plne automatické z dôvodu častého prerušovania plynulej jazdy a vzhľadom na rôzne adaptéry, ktoré bude pri práci niesť a využívať, je potrebné, aby bol vybavený kvalitnou hydraulikou s regulovaným prietokom oleja a elektronickým nastavením, aby sa traktorista mohol plne venovať riadeniu traktora. Výkon motora v traktore pod 95 PS zabezpečí prijateľnú aktuálnu spotrebu a zároveň výkonnostne vyhovuje všetkým potrebám respektíve prácam, za účelom ktorých má byť daný traktor zakúpený. Dôležitou súčasťou traktora je prídavné pracovné osvetlenie, keďže je predpoklad prác v lese aj pri nedostatočnom dennom svetle. Verejný obstarávateľ preto vyžaduje, aby uchádzačmi ponúknutý traktor spĺňal aj všetky nasledujúce technické parametre a charakteristiky: traktor s menovitým výkonom (menovitý výkon 2200U/min.) maximálne 66/90 kW/PS podľa normy (ECE R24) maximálne 70/95 kW/PS podľa (ISO TR 143 96), motor 4 valcový s Revershiftom, motor so vstrekovaním Common Rail, hydraulika trojbodového závesu elektronicky regulovateľná, hydraulické čerpadlo s prietokom oleja min. 95 l/min, samostatné hydraulické čerpadlo pre riadenie, dlhá posuvná konzola, automatický zadný záves otočný, trojbodový záves, otáčky vývodového hriadeľa 540/1000 ot./min., prevodovka s min. 16x16 prevodovými stupňami bez plazivých rýchlostí, radenie automatické bez nutnosti manuálneho radenia, automatická uzávierka diferenciálu, rázvor medzi prednou a zadnou nápravou minimálne 2 500 mm, priestranná kabína s klimatizáciou, kúrením a palubným počítačom, sedadlo pneumaticky odpružené s natáčaním, zadný stierač, držiak závažia od 100kg, 2 teleskopické zrkadlá, vzduchové brzdy prívesu (2+1), disky a pneumatiky 14,9(R28 380/85) 18,4(R38 460/85), 2 pracovné svetlá vpredu a vzadu, váha traktora bez prídavných závaží minimálne 4 500 kg, poskytovanie záručného aj pozáručného servisu, záruka na technické vady min. 12 mesiacov alebo min. 1 500 Mth, servisný zásah do 30 minút od nahlásenia poruchy.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 16600000-1
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
Jedná sa o dodanie 1 ks traktora.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 62 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 12
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Na zabezpečenie viazanosti ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 3 000,- Eur (tritisíc eur). Doklad
o zložení zábezpeky musí byť súčasťou ponuky uchádzača. Spôsob a podmienky jej zloženia a vrátenia alebo uvoľnenia je podrobne spracovaný v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Celý predmet obstarávania bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa a zo zdrojov Programu rozvoja vidieka na roky 2007-2013. Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky. Financovanie sa bude vykonávať formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry so splatnosťou 30 dní odo dňa jej doručenia.
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Takáto skupina dodávateľov utvorená na poskytnutie predmetu zákazky, ktorej ponuka bude prijatá verejným obstarávateľom musí vytvoriť do termínu stanoveného na uzavretie zmluvy právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Ak bude úspešným uchádzačom skupina dodávateľov, táto musí vytvoriť takú právnu formu, ktorá bude zaväzovať členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. V prípade skupiny dodávateľov musia predložiť ČESTNÉ VYHLÁSENIE SKUPINY DODÁVATEĽOV, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny, v ktorom vyhlásia, že v prípade prijatia ich ponuky verejným obstarávateľom vytvoria všetci členovia skupiny dodávateľov právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. V prípade skupiny dodávateľov musí predložiť vystavenú PLNÚ MOC pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) a preukáže ich v súlade s § 26 ods. 2, resp. 3 alebo 4 zákona o verejnom obstarávaní predložením nižšie uvedených originálnych dokladov alebo ich úradne overených kópií: Predkladané dokumenty sú zosumarizované v obsahu predkladaných dokumentov.
1. Uchádzač predloží aktuálne potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie (ďalej úrad), ak je zapísaný v zozname podnikateľov, ktorý vedie úrad (§ 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní). Ak v zozname podľa ods. 1. registrovaný nie je, predloží:
2. výpis (výpisy) z registra trestov alebo rovnocenný doklad (doklady) vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že nebol uchádzač, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme 3. výpis (výpisy) z registra trestov alebo rovnocenný doklad (doklady) vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie starší ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že nebol uchádzač ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním,
3.1. fyzická osoba - podnikateľ predloží výpis z registra trestov alebo rovnocenný doklad vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov, 3.2. právnická osoba - podnikateľ predloží výpisy z registra trestov alebo rovnocenné doklady vydané príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla za všetky osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu podnikateľa (uchádzača), 4. potvrdenie (potvrdenia) príslušného súdu alebo rovnocenný doklad (doklady) vydaný príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine svojho sídla nie starším ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponúk, že voči uchádzačovi nie je vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii, ani nebolo proti uchádzačovi zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku, alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, ani nie je v obdobnom konaní podľa zákonov a predpisov platných v krajine svojho sídla; predložené potvrdenie musí byť aktuálne a musí odrážať skutočný stav v čase, v ktorom sa uchádzač zúčastňuje verejnej zákazky,
5. potvrdenia príslušnej pobočky Sociálnej poisťovne a všetkých príslušných zdravotných poisťovní nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 6. potvrdenie miestne príslušného daňového úradu nie staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 7. doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Doklad musí byť aktuálny v čase predkladania ponuky, 8. uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky nahradí požadované doklady čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine svojho sídla v prípade, ak sa v krajine sídla uchádzača niektoré z dokladov ani rovnocenné doklady podľa bodov 1. až 6 nevydávajú. 9. V prípade, že má uchádzač sídlo v inom v členskom štáte EU ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača.
Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Odôvodnenie primeranosti: podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s povinným ustanovením § 26 zákona a potreby identifikácie uchádzača.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadované finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže: 1. vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač otvorený resp. vedený účet, ktorým môže byť prísľub banky alebo pobočky zahraničnej banky o poskytnutí úveru podľa § 27 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. V predmetnom vyjadrení banka, pobočka zahraničnej banky alebo zahraničná banka potvrdí, že v prípade splácania úveru uchádzač nie je v nepovolenom debete, dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. 2. čestným vyhlásením uchádzača, že v ďalších bankách ako v banke, ktorá vydala potvrdenie nemá záväzky súvisiace so splácaním úveru po lehote splatnosti, t. j., že úver riadne spláca. 3. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou a touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. 4. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. Podmienku účasti nemožno splniť predložením výpisu z účtu uchádzača.
Odôvodnenie primeranosti: Vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a stanovenú lehotu splatnosti faktúry je potrebné, aby uchádzač preukázal svoju ekonomickú stabilitu a schopnosť pokryť finančné náklady spojené s plnením predmetu zákazky.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač podľa § 28 ods.1 písm. l/1 predloží fotodokumentáciu a opis traktora, ktorý je predmetom tejto zákazky, s uvedením jeho technických parametrov podľa opisu zákazky, ktorý je podrobne uvedený v časti D súťažných podkladov a v Prílohe č.2 – technická špecifikácia predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzači na vyjadrenie podrobného opisu predmetu zákazky využili tabuľkovú formu opisu v Prílohe č.2, po vyplnení ktorej bude jednoznačné, či uchádzač svojou ponukou splnil podmienky na technickú špecifikáciu daného traktora tak, ako to stanovil verejný obstarávateľ.
Odôvodnenie primeranosti a potreby: Táto podmienka účasti je primeraná vzhľadom na predmet zákazky, a potrebná pre porovnanie technických parametrov ponúknutého vozidla s technickými parametrami požadovanými verejným obstarávateľom.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Všetky ďalšie informácie ohľadne elektronickej aukcie sú podrobne rozpracované v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
070213ols
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 28.02.2013 14:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
11.03.2013 09:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 31.05.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.03.2013 16:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Otváranie obálok bude v budove Obecných lesov, s.r.o. Sása, Školská ul. 153/28, 962 62 Sása.
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ použije ďalej aj elektronickú aukciu, ustanovenia §41 zákona č. 25/2006 Z.z. sa nepoužijú, otváranie ponúk bude neverejné a zápisnica z otvárania ponúk sa uchádzačom, ktorí predložili ponuku nebude zasielať.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
Ak áno, uviesť odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Program rozvoja vidieka SR na roky 2007-2013.
VI.3. Ďalšie informácie
1.Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu s úspešným uchádzačom v zmysle §45 zákona o verejnom obstarávaní v lehote viazanosti ponúk.
2. V prípade, že úspešný uchádzač odstúpi od svojej ponuky pred uzavretím zmluvy, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo, aby v tomto postupe zadávania zákazky vybral nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom.
3.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade ustanovením §46 zákona o verejnom obstarávaní.
4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak sa obchodné
podmienky predložené uchádzačmi budú vymykať obvyklým zmluvným podmienkam, ktoré by znevýhodňovali verejného obstarávateľa, alebo predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na poskytovanie predmetu zákazky. Takáto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.
5. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade neposkytnutia finančných prostriedkov z fondov Plánu rozvoja vidieka SR na roky 2007-2013 a to bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku dodávateľa.
6. Elektronická komunikácia vrátane zasielania žiadostí o súťažné podklady je možná iba prostredníctvom mailovej adresy rasto.764marko@gmail.com. Žiadosti o súťažné podklady musia byť predložené v slovenskom jazyku a musia obsahovať identifikáciu uchádzača (obchodné meno, sídlo, IČO, kontaktnú osobu, mail). Verejný obstarávateľ bude akceptovať predloženie žiadosti o zaslanie súťažných podkladov aj v českom jazyku. Verejný obstarávateľ uprednostňuje elektronickú komunikáciu, pri ktorej verejný obstarávateľ stanoví spôsob potvrdenia o doručení predmetného dokumentu a záujemca/uchádzač je povinný použiť stanovený spôsob a potvrdiť prijatie písomnosti. Elektronickú (mailovú) komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje pri doručení žiadostí o súťažné podklady, pri ich poskytovaní a vysvetľovaní, pri vysvetľovaní ponuky, pri oznámení o neprijatí ponuky, pri oznámení o vylúčení a oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk. Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma, a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách. Verejný obstarávateľ poskytuje súťažné podklady iba v elektronickej forme.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
07.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité