Oznámenie 2147 - MSS

Obsah

2147 - MSS
Vestník č. 31/2013 - 13.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Banskobystrický samosprávny kraj
IČO: 37828100
Nám. SNP 23, 974 01 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Banskobystrický samosprávny kraj, Nám. SNP 23, 974 01, Banská Bystrica
Kontaktná osoba: Eva Čapkovičová
Telefón: +421 484325571
Email: eva.capkovicova@vucbb.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.vucbb.sk
Adresa stránky profilu kupujúceho (URL): http://www.djgt.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. c)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): Samospráva
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Zabezpečenie stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov DJGT Zvolen
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
17
Hlavné miesto poskytovania služieb: Divadlo J.G. Tajovského, Divadelná 3, 960 77 Zvolen
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK032
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom Zmluvy je zabezpečenie poskytovania stravovania formou stravných poukážok pre zamestnancov Objednávateľa. Pod pojmom zabezpečenie poskytovania stravovania sa rozumie podávanie, resp. zabezpečenie podávania jedného teplého hlavného jedla vrátane nealkoholického nápoja, pričom teplým hlavným jedlom sa rozumie najmä tepelne upravené hlavné jedlo, vegetariánske jedlo vrátane teplej polievky. Predpokladaný počet stravných poukážok na zazmluvnené obdobie (t.j. 2 roky) je cca 36 000 ks s nominálnou hodnotou stravnej poukážky vo výške 3,20 €. Objednávateľ si vyhradzuje právo spresniť počet stravných poukážok podľa skutočnej potreby počas trvania Zmluvy, ďalej v prípade potreby Dodávateľ prispôsobí nominálnu hodnotu požiadavkám Objednávateľa. Množstvo odobratých stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od počtu zamestnancov Objednávateľa. Výmena nepoužitých stravných lístkov za stravné lístky pre nový kalendárny rok je možná, avšak iba jednorázovo najneskôr do 31.01. nasledujúceho kalendárneho roka. Presné množstvá a nominálne hodnoty stravných poukážok Objednávateľ uvedie v samostatných záväzných objednávkach. Súčasťou predmetnej služby je aj doručenie stravných poukážok v požadovanom množstve a nominálnej hodnote spolu s faktúrou na adresu sídla Objednávateľa a to vždy do 1 pracovného dňa od doručenia objednávky. Objednané stravné lístky budú dodané kuriérskou službou zamestnancom Objednávateľa, ktorí sú ním poverení na prevzatie zásielky.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 55300000-3
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 30199770-8
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 115 200,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zábezpeka sa požaduje a je stanovená vo výške 5 500 €. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov rozpočtu kupujúceho, platba sa uskutoční na základe fakturácie formou bankového prevodu. Splatnosť faktúr sa požaduje do 30 dní odo dňa doručenia stravovacích poukážok a faktúry. Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok a ani zálohu na plnenie zmluvy/ zákazky. Podrobnejšie podmienky sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií u ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladmi podľa § 26 ods. 4 alebo ods. 5 za podmienok ktoré sú v týchto bodoch/odsekoch uvedené:
1. § 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme - výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu dátumu na predkladanie ponúk
2. § 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním – výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace ku dňu dátumu na predkladanie ponúk
3. § 26 ods. 1 písm. c) nebol naňho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku – potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace ku dňu dátumu na predkladanie ponúk 4. § 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia – potvrdením Sociálnej poisťovne a zdravotnej poisťovne nie starším ako tri mesiace ku dňu dátumu na predkladanie ponúk
5. § 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia – potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu dátumu na predkladanie ponúk
6. § 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu – dokladom o oprávnení dodávať tovar
7. § 26 ods. 1 písm. g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Uchádzač nedokladuje.
Uchádzač zapísaný do zoznamu podnikateľov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie môže doklady požadované v bodoch/odsekoch 1 až 6 nahradiť predložením platného potvrdenia o jeho zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Za závažné porušenie odborných povinností podľa bodu 7. sa považujú okolnosti v zmysle ods. 6 a posudzujú sa podľa ods. 7 a ods. 8 §-u 26 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Odôvodnenie: Preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje zákon o verejnom obstarávaní.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže: podľa § 27 ods. 1 písm. a) písomné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky o tom, že uchádzač nebol za obdobie roku 2011 a 2012 v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nie je a ani nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží vyjadrenia všetkých bánk, v ktorých má vedené účty a čestné vyhlásenie, že v iných bankách nemá záväzky.
Predmetné dôkazy o plnení musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie.
Odôvodnenie: Uchádzač má týmto preukázať, že v predchádzajúcom období bol z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný úspešne splniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, resp. v súčasnom období je z hľadiska svojho ekonomického a finančného postavenia schopný riadne plniť takúto zmluvu. Podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Uvedenú podmienku účasti záujemca alebo uchádzač preukáže písomnou zmluvou – predloženou ako originál alebo úradne osvedčenou fotokópiou a dokladom osoby, ktorej kapacity majú byť použité podľa § 26 ods. 1 písm. f) – predložiť ako fotokópiu.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Požadovanú technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže:
podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - predložením zoznamu dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky (r. 2010, 2011 a 2012) s uvedením ceny zákazky, lehoty dodania predmetu zákazky (poskytnutia služby), názov a adresu odberateľov; ak odberateľom 1.) bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2.) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, uchádzač predloží čestné vyhlásenie o ich dodaní, ktoré bude podpísané štatutárnym zástupcom uchádzača.
V prípade, že uchádzač existuje menej ako tri roky, uvedie požadovaný zoznam len za obdobie svojej pôsobnosti t.j. od vzniku alebo začatia prevádzkovania svojej činnosti.
Predmetné dôkazy o plnení musia byť predložené ako originály alebo úradne osvedčené fotokópie. Predmetný zoznam poskytnutých služieb musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísaný každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny.
Prepočet inej meny na Euro (EUR) uchádzač vo svojej ponuke prepočíta podľa aktuálneho kurzu danej meny voči Euro stanoveného Európskou centrálnou bankou v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia podmienky účasti na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti.
Odôvodnenie: Uchádzač má preukázať dostatočnú skúsenosť (spôsobilosť) s dodávkou tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a v takom rozsahu ako je predmet zákazky.
Podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Uvedenú podmienku účasti záujemca alebo uchádzač preukáže písomnou zmluvou – predloženou ako originál alebo úradne osvedčenou fotokópiou a dokladom osoby, ktorej kapacity majú byť použité podľa § 26 ods. 1 písm. f) – predložiť ako fotokópiu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
Súčet cien všetkých dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky t.j. spolu za všetky požadované roky, uvedených v predloženom zozname musí byť min. vo výške 160 000,00 EUR bez DPH, pričom aspoň 1 zákazka musí byť v min. hodnote 57 000,00 EUR bez DPH.
Skupina dodávateľov ako celok musí spĺňať tú istú hodnotu.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk prostredníctvom administrátora elektronickej aukcie zašle všetkým uchádzačom s platnými ponukami Výzvu na účasť v elektronickej aukcii min. 2 pracovné dni pred jej uskutočnením, v ktorej budú v zmysle § 43 ods. 7 zákona č. 25/2006 Z.z o verejnom obstarávaní informácie o individuálnom pripojení, dátumov začiatku a skončenia elektronickej aukcie s jej možným predlžovaním vrátane hodnôt o min. a max. zmene ceny. Súčasne budú uchádzači informovaní o spôsobe zadávania zmeny svojej ponuky pri zverejnení najlepšej ponuky bez identifikácie uchádzača a ponuky s ich aktuálnym relatívnym umiestnením v elektronickej aukcii. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
5273/2013/UVO
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 22.02.2013 10:00
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
15.03.2013 10:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.04.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.03.2013 09:00
Miesto (ak sa uplatňuje)
Banskobystrický samosprávny kraj,
Námestie SNP č.23,
974 01 Banská Bystrica
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Podľa § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní bude otváranie ponúk bez účasti uchádzačov.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
08.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité