Oznámenie 2143 - MST

Obsah

2143 - MST
Vestník č. 31/2013 - 13.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
IČO: 00738409
Kpt. Nálepku 1, 081 13 Prešov

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody Prešov
Kontaktná osoba: Anton Lukáč, Štefan Majher
Telefón: +421 517732885
Fax: +421 517732885
Email: uvvpresov@zvjs.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.zvjs.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Chlieb konzumný 1000 g tmavý a pekárenske výrobky
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: - Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon odňatia slobody, Kpt. Nálepku 1, Prešov - Oddelenie výkonu trestu ÚVV a ÚVTOS, Kpt. Nálepku 15, Sabinov.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Pravidelná dodávka chleba konzumného 1000 g tmavého a pekárenských výrobkov
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15810000-9
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 99 000,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Nevyžaduje sa
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaní z pridelených
III.1.3. Právne vzťahy vyžadované od skupiny dodávateľov, s ktorou sa uzatvorí zmluva
Nevyžaduje sa
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 26 ods.1 osobné postavenie, spôsobom v zmysle § 26 ods.2 zákona č.25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Splnenie podmienok účasti uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 26 ods.2 , resp. § 128 ods. 1 zákona, predložením potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov. Všetky doklady verejný obstarávateľ požaduje predložiť v originálnom vyhotovení alebo úradne overenej fotokópii.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač preukáže finančné a ekonomické postavenie predložením dokladov podľa § 27 ods.1 písm. a, b. zákona č.25/2006 o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Zoznam úspešných dodávok alebo splnených zmlúv rovnakého druhu, uskutočnených za obdobie posledných 2 rokov, ktorých zmluvná cena spolu činí aspoň 20 000.- € bez DPH za kalendárny rok. V zozname úspešných dodávok alebo splnených zmlúv uchádzač uvedie: - názov alebo obchodné meno zmluvného partnera, adresu jeho sídla, - názov dodaného tovaru, - zmluvnú cenu (celkovú), - termín dodania (rok), - údaje na kontaktnú osobu zmluvného partnera (meno, priezvisko, telefónne číslo), potrebné na overenie si uvedených údajov a informácií. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ. Ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, uchádzač predloží svoje vyhlásenie o poskytnutí služby. Odôvodnenie: Podmienky technickej a odbornej spôsobilosti sú postavené tak, aby uchádzač preukázal svoje skúsenosti s plnením zmlúv rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné): Minimálna požiadavka: minimálne dve zákazky.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: a) Pre účasť na elektronickej aukcii je potrebné aby každý uchádzač bol zaregistrovaný na portály EVO (www.evo.gov.sk), čím obdrží prístupové kódy k elektronickej aukcii a prístupové práva. Túto registráciu je potrebné vykonať v lehote na predkladanie ponúk. b) Uchádzači, ktorí splnia uvedené súťažné podmienky (bod12), postúpia do druhej etapy súťaže, kde sa výber najúspešnejšieho uchádzača bude realizovať prostredníctvom elektronickej aukcie systémom predkladania cenových ponúk upravených smerom nadol. c) Výzva na účasť v elektronickej aukcii bude verejným obstarávateľom odoslaná elektronickými prostriedkami súčasne všetkým uchádzačom a bude obsahovať všetky príslušné informácie týkajúce sa elektronickej aukcie. d) Výzvu k účasti na elektronickej aukcii odošle verejný obstarávateľ minimálne dva pracovné dni pred jej začatím s uvedením všetkých potrebných informácií o priebehu elektronickej aukcie podľa § 43 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. e) Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom systému EVO. Začiatok elektronickej aukcie je naplánovaný na deň 20.03.2013 so začiatkom o 9.00 hod. a koncom o 9.30 hod. Elektronická ponuka bude jedno etapová s pohyblivým koncom etapy. Časové navýšenie ukončenia e - aukcie bude 5 minút. f) Počas elektronickej aukcie bude umožnené všetkým vyzvaným uchádzačom reagovať na ponuky ostatných uchádzačov. Minimálne zníženie ceny je určené o 10,0 EUR. (minimálne zníženie ceny je vo vzťahu k celkovej cene vrátane DPH uchádzača za celý predmet zákazky). Dodržanie minimálneho zníženia ceny je systémom kontrolované, ak nová ponuka nedosiahne určené minimálne zníženie ceny, systém nebude novú ponuku uchádzača akceptovať. g) V prípade technického problému s elektronickou aukciou (z dôvodu vyššej moci napr. plošného výpadku siete internetu, alebo z inej nepredpokladanej objektívnej príčiny), budú ponuky vyhodnotené na základe písomných podkladov, cenových ponúk uchádzačov. Za technický problém s elektronickou aukciou sa nepovažuje neznalosť práce uchádzača v systéme elektronickej aukcie EVO na portáli Úradu pre verejné obstarávanie.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum: 07.03.2013
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
11.03.2013 13:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.04.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 11.03.2013 14:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
08.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité