Oznámenie 2060 - MST

Obsah

2060 - MST
Vestník č. 30/2013 - 12.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Obec Trenčianska Turná
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312053
Bánovská 86, 913 21 Trenčianska Turná

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): OÚ Trenčianska Turná, Bánovská 86, 913 21 Trenčianska Turná
Kontaktná osoba: Ing. Peter Mikula
Telefón: +421 326585205
Fax: +421 326585222
Email: sekretariat@trencianskaturna.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.trencianskaturna.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.I)
Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE
Engel s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36358649
Francúzskych partizánov 70 , 038 61 Vrútky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Verejné obstarávanie, Ing.Dagmar Šoková, Trnavská 20, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Mobil: +421 903734869
Telefón: +421 903731202
Email: dagmarsokova@gmail.com
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Engel s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36358649
Francúzskych partizánov 70 , 038 61 Vrútky

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Verejné obstarávanie, Ing.Dagmar Šoková, Trnavská 20, 821 02 Bratislava
Kontaktná osoba: Ing. Dagmar Šoková
Mobil: +421 903734869
Telefón: +421 903731202
Email: dagmarsokova@gmail.com
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
iné (vyplňte prílohu A.III)
Príloha A.III): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, KAM SA MUSIA ZASIELAŤ PONUKY/ŽIADOSTI O ÚČASŤ
Obec Trenčianska Turná
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00312053
Bánovská 86 , 913 21 Trenčianska Turná

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): OÚ Trenčianska Turná, Bánovská 86, 913 21 Trenčianska Turná
Kontaktná osoba: Ing. Peter Mikula
Telefón: +421 326585205
Fax: +421 326585222
Email: sekretariat@trencianskaturna.sk
Internetová adresa (URL): http://www.trencianskaturna.sk
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Iné (uveďte)
Iný predmet: Samospráva
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Vybudovanie zberného miesta a intenzifikácia separovaného zberu v obci Trenčianska Turná - technológia
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Obec Trenčianska Turná
Kód NUTS SK022
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Zberné nádoby plastové 1100 l- plasty (16 ks); Zberné nádoby plastové 1100 l - papier (16 ks); Zberné nádoby 120l - papier (1 ks); Zberné nádoby 120l - plasty (1 ks); Zberné nádoby 120l - sklo (1 ks); Zvonové kontajnery na zber skla 1,3 m3 (16 ks); Závesný kontajner 5 m3- otvorený na sklo (1 ks); Závesný kontajner 7 m3 otvorený na BRO (2 ks); Naťahovací kontajner 20 m3 zatvorený na papier a plasty (3 ks); Naťahovací kontajner 10 m3-otvorený na stavebnú suť (1 ks); Špeciálna zberná nádoba na separovaný zber (1 ks); Kompostér pre RD 1300 l (920 ks); Štiepkovač drevnej hmoty (1 ks); Paletovací vozík s váhou (1 ks); Váha prenosná (1 ks)
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 43414000-8, 42415100-9, 42923200-4
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
Počet častí: 2
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
II.2.1) Celkové množstvo alebo rozsah
Zberné nádoby plastové 1100 l- plasty (16 ks); Zberné nádoby plastové 1100 l - papier (16 ks); Zberné nádoby 120l - papier (1 ks); Zberné nádoby 120l - plasty (1 ks); Zberné nádoby 120l - sklo (1 ks); Zvonové kontajnery na zber skla 1,3 m3 (16 ks); Závesný kontajner 5 m3- otvorený na sklo (1 ks); Závesný kontajner 7 m3 otvorený na BRO (2 ks); Naťahovací kontajner 20 m3 zatvorený na papier a plasty (3 ks); Naťahovací kontajner 10 m3-otvorený na stavebnú suť (1 ks); Špeciálna zberná nádoba na separovaný zber (1 ks); Kompostér pre RD 1300 l (920 ks); Štiepkovač drevnej hmoty (1 ks); Paletovací vozík s váhou (1 ks); Váha prenosná (1 ks)
Hodnota 355 569,1800 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 3
PRÍLOHA B - INFORMÁCIE O ČASTIACH
Časť: 1
NÁZOV
Vybudovanie zberného miesta a intenzifikácia separovaného zberu v obci Trenčianska Turná - vybavenie
1) STRUČNÝ OPIS
Zberné nádoby plastové 1100 l- plasty (16 ks); Zberné nádoby plastové 1100 l - papier (16 ks); Zberné nádoby 120l - papier (1 ks); Zberné nádoby 120l - plasty (1 ks); Zberné nádoby 120l - sklo (1 ks); Zvonové kontajnery na zber skla 1,3 m3 (16 ks); Závesný kontajner 5 m3- otvorený na sklo (1 ks); Závesný kontajner 7 m3 otvorený na BRO (2 ks); Naťahovací kontajner 20 m3 zatvorený na papier a plasty (3 ks); Naťahovací kontajner 10 m3-otvorený na stavebnú suť (1 ks); Špeciálna zberná nádoba na separovaný zber (1 ks); Kompostér pre RD 1300 l (920 ks)
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 34928480-6
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Zberné nádoby plastové 1100 l- plasty (16 ks); Zberné nádoby plastové 1100 l - papier (16 ks); Zberné nádoby 120l - papier (1 ks); Zberné nádoby 120l - plasty (1 ks); Zberné nádoby 120l - sklo (1 ks); Zvonové kontajnery na zber skla 1,3 m3 (16 ks); Závesný kontajner 5 m3- otvorený na sklo (1 ks); Závesný kontajner 7 m3 otvorený na BRO (2 ks); Naťahovací kontajner 20 m3 zatvorený na papier a plasty (3 ks); Naťahovací kontajner 10 m3-otvorený na stavebnú suť (1 ks); Špeciálna zberná nádoba na separovaný zber (1 ks); Kompostér pre RD 1300 l (920 ks)
Hodnota 309 042,4700 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 3
Časť: 2
NÁZOV
Vybudovanie zberného miesta a intenzifikácia separovaného zberu v obci Trenčianska Turná - obslužná technika
1) STRUČNÝ OPIS
Štiepkovač drevnej hmoty (1 ks); Paletovací vozík s váhou (1 ks); Váha prenosná (1 ks)
2) SPOLOČNÝ SLOVNÍK OBSTARÁVANIA (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 43414000-8
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 42415100-9, 42923200-4
3) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH
Štiepkovač drevnej hmoty (1 ks); Paletovací vozík s váhou (1 ks); Váha prenosná (1 ks)
Hodnota 46 526,7100 EUR
4) ÚDAJE O ODLIŠNOM TRVANÍ ZÁKAZKY ALEBO LEHOTÁCH USKUTOČNENIA
Obdobie
v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 3
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou spôsobom uvedeným v § 36 zákona o verejnom obstarávaní a to: pre časť č. 1 vo výške 10 000 EUR (slovom: Desaťtisíc EUR); pre časť č. 2 vo výške 1 500 EUR (slovom: Jedentisícpäťsto EUR)
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky sa bude financovať zo štrukturálnych fondov, štátneho rozpočtu a z vlastných zdrojov, t.j. zákazka sa týka projektu financovaného z fondov Európskej únie: Operačný program životné prostredie, Opatrenie 4. Odpadové hospodárstvo, Prioritná os: 4.1 Podpora aktivít v oblasti separovaného zberu. Minimálna lehota splatnosti faktúr bude 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Ponuku môže predložiť skupina dodávateľov podľa § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Verejný obstarávateľ nevyžaduje od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právne vzťahy do predloženia ponuky. Verejný obstarávateľ však bude vyžadovať vytvorenie právnych vzťahov, ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, pred podpisom zmluvy. Vytvorenie právnych vzťahov je potrebné z dôvodu riadneho plnenia zmluvy.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Opis osobitných podmienok: Uchádzač v zmluvných podmienkach uvedie že: "strpí výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutie nenávratného finančného príspevku medzi príslušným riadiacim orgánom a verejným obstarávateľom/konečným prijímateľom pomoci".
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti je nevyhnutné predložiť doklady podľa § 26 ods. 1, 2, resp. ods. 4, 5 alebo § 128 zákona č. 25/2006 Z. z. Odôvodnenie podmienky účasti v súlade s ustanovením 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podľa § 26 zákona o verejnom obstarávaní je tento paragraf vymedzený taxatívne. Verejný obstarávateľ má povinnosť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 zákona o verejnom obstarávaní požadovať v plnom rozsahu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
2.1 § 27 ods. 1 písm. a) Vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky na území SR alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky, ktorého vystavenie nebude v posledný deň lehoty určenej na predkladanie ponúk staršie ako tri mesiace, a to ako originál alebo úradne osvedčenú fotokópiu. Zároveň uchádzač predloží čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenia predkladá, nemá vedené účty ani žiadne záväzky. Uchádzač, ktorého tvorí skupina podnikateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. 2.2 § 27 ods. 1, písm. d) zákona - prehľad obratu v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka za roky 2009, 2010, 2011. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia môže záujemca využiť finančné zdroje inej osoby podľa §27, ods.2 zákona o VO, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí záujemca preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby , ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak v krajine sídla uchádzača sa niektoré z požadovaných dokladov nevydávajú, alebo nie je povinnosť ich viest, možno predložiť ekvivalentný doklad z ktorého bude zrejmé splnenie minimálnej požadovanej úrovne štandardu. V prípade predloženia v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, požaduje sa zároveň predloženie prekladu do štátneho/slovenského jazyka v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti v súlade s ustanovením § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia sú stanovené v súlade s ustanovením § 27 zákona. Uvedená požiadavka, t.j. predloženie vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky na území Slovenskej republiky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka) o schopnosti uchádzača plniť svoje finančné záväzky je primeraná sleduje cieľ vybrať schopného dodávateľa, ktorý si plní všetky svoje záväzky včas a riadne. Požiadavka predložiť prehľad obratu je založená na predpoklade výberu schopného budúceho dodávateľa s primeraným finančným pozadím schopným zabezpečiť potrebné finančné toky pre dodanie tovaru. Finančný objem ktorý stanovil verejný obstarávateľ sú primerané s prihliadnutím na termín dodania ako aj predmetu zákazky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
2.1 § 27 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktoré obsahuje potvrdenie banky nie staršie ako tri mesiace k poslednému dňu lehoty určenej na predkladanie ponúk o tom, že uchádzač nebol za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, jeho bankový účet (účty) nebol predmetom exekúcie. Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné vyhlásenie, že v ostatných bankách nemá záväzky. Uvedená požiadavka účasti v zmysle § 27 ods. 1, písm. a) sa požaduje pre každú časť zákazky. V prípade že uchádzač predkladá ponuku na obe časti predmetu zákazky, uchádzač predloží jedno vyhotovenie potvrdení od všetkých bánk pre obe časti predmetu zákazky. 2.2. § 27 ods. 1, písm. d) Požaduje sa predloženie fotokópii dokladov potvrdených daňovým úradom za r. 2009, 2010, 2011 a to, u osoby vedúcej jednoduché účtovníctvo výkaz príjmov a výdavkov a u osoby vedúcej podvojné účtovníctvo výkaz ziskov a strát. Zároveň sa požaduje predloženie čestného vyhlásenia o výške obratu uchádzača za predchádzajúce tri roky, t.j. za r. 2009, 2010, 2011 v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka podpísaného štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou zastupovať štatutárny orgán uchádzača. Požaduje sa predloženie originálu. Požadovaná minimálna výška obratu: a) pre časť č. 1 v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka (Zberné nádoby plastové na plasty, Zberné nádoby plastové na papier; Zberné nádoby na papier, plasty, sklo; Zvonové kontajnery na zber skla, Závesné kontajnery na sklo; Závesné kontajnery na BRO; Naťahovacie kontajnery na papier, na plasty, na stavebnú suť; Špeciálne zberné nádoby na separovaný zber; Kompostére) v časti 1. min. 200.000,- EUR bez DPH spolu za posledné tri hospodárske roky; b) pre časť č. 2 v oblasti ktorej sa predmet zákazky týka (Štiepkovač drevnej hmoty; Paletovací vozík s váhou; Váha prenosná); v časti 2. min. 30.000,- EUR bez DPH spolu za posledné tri hospodárske roky;
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
3.1 § 28 ods. 1 písm. a) zákona verejný obstarávateľ požaduje zoznam dodávok tovarov za predchádzajúce tri roky 2010, 2011, 2012) rovnakého alebo podobného ako je predmet zákazky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ, ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní. Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Účelom požiadavky na predloženie zoznamu dodaných tovarov v predchádzajúcom období, ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či mal uchádzač v tomto období dostatočnú materiálnu a personálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. 3.2 podľa § 28 ods. 1 písm. l) bod č. 1 zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje preukázanie ponúkaného tovaru vzorkami, opismi alebo fotografiami. Odôvodnenie primeranosť určenej podmienky účasti vo vzťahu k predmetu zákazky podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní: Účelom požiadavky na splnenie predmetnej podmienky účasti ako jednej z podmienok účasti týkajúcej sa technickej a odbornej spôsobilosti, ako aj minimálnej požadovanej úrovne štandardov, je najmä preukázanie skutočnosti, či má uchádzač dostatočnú materiálnu vybavenosť, či je spoľahlivý a technicky spôsobilý zrealizovať predmet zákazky. Uchádzač môže na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti postupovať v súlade s § 28 ods.2 zákona č. 25/2006 Z.z. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa § 28 zákona č. 25/2006 Z.z. spoločne. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti, alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Uchádzač využije § 28 ods. 2 zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
3.1 Doklady podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona, pričom verejný obstarávateľ požaduje zoznam a preukázanie: Pre časť 1: dodávok tovarov rovnakého alebo porovnateľného ako je predmet zákazky (zberné plastové nádoby, naťahovacie kontajnery, zvonové kontajnery na zber skla, závesné kontajnery, špeciálne zberné nádoby na separovaný zber, kompostére) v neobmedzenom rozsahu z predmetov zákazky a nestanovenom počte dodávok v celkovej hodnote min. 200 000,00 € bez DPH v období troch kalendárnych rokov 2010, 2011 a 2012. Pre časť 2: dodávok tovarov rovnakého alebo porovnateľného ako je predmet zákazky (mobilný štiepkovač drevnej hmoty, paletovací vozík s váhou, prenosná váha) v neobmedzenom rozsahu z predmetov zákazky a nestanovenom počte dodávok v celkovej hodnote min. 32 000,00 € bez DPH v období troch kalendárnych rokov 2010, 2011 a 2012.
3.2 V zmysle § 28 ods. 1 písm. l) č. 1 zákona pre dodávané tovary, z ktorých budú zrejmé základné technické parametre. Požaduje sa predloženie v rozsahu a platnosti v zmysle zákona. V prípade predloženia v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, požaduje sa okrem predloženia v pôvodnom jazyku aj predloženie prekladu v rozsahu a platnosti v zmysle zákona do štátneho/slovenského jazyka. Uvedenú podmienku účasti predloží uchádzač za každú časť samostatne.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční podľa § 43 Zákona č. 25/2006 Z. z. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Elektronická aukcia bude uskutočnená pre každú časť samostatne.
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
201304
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 010-012339
z: 15.01.2013
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 21.02.2013 12:00
Cena: 5,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Záujemca o poskytnutie súťažných podkladov požiadana kontaktnom mieste verejného obstarávateľa (Verejné obstarávanie, Ing. Dagmar Šoková, Trnavská 70, 821 02 Bratislava) na základe žiadosti o súťažné podklady. Ak záujemca predloží žiadosť o súťažné podklady osobne, urobí tak na kontaktnom mieste verejného obstarávateľa v pracovných dňoch od 09:00 hod. do 12:00 hod. Uvedená suma musí byť najneskôr do dňa uvedeného ako lehota na prijímanie žiadosti o súťažné podklady pripísaná na účte vedenom v Tatrabanke, a.s. č. 2922848066/1100 (IBAN SK48 1100 0000 0029 2284 8066). Pri prevode alebo vložení peňažných prostriedkov na účet je nutné ako variabilný symbol uviesť IČO záujemcu a špecifický symbol 201304. Ak bude žiadosť o súťažné podklady zaslaná spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ (e-mail, fax), malo by byť listinné vyhotovenie originálu žiadosti doručené na uvedenú adresu do 3 dní odo dňa doručenia žiadosti spôsobom, ktorý nezabezpečuje trvalé zachytenie prenesených správ. V žiadosti o vydanie súťažných podkladov by mal záujemca uviesť kontaktnú osobu, telefonický, mailový, prípadne aj faxový kontakt a spôsob prevzatia súťažných podkladov (osobne alebo poštou) a ma by byť priložený doklad o zaplatení poplatku za poskytnutie súťažných podkladov (napr. fotokópia prevodného príkazu alebo dokladu o vložení peňažných prostriedkov na účet). V prípade, že bude záujemca preberať súťažné podklady osobne, odporúča sa dohodnúť si čas prevzatia súťažných podkladov telefonicky u kontaktnej osoby.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 26.03.2013 10:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
CS
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.12.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 26.03.2013 11:00
Miesto: Obecný úrad Trenčianska Turná, Trenčianska Turná 86,913 21Trenčianska Turná, miestnosť starostu obce
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Odkaz na projekt (projekty) a/alebo program (programy): Operačný program životné prostredie, Opatrenie 4. Odpadové hospodárstvo, Prioritná os: 4.1 Podpora aktivít v oblasti separovaného zberu
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku po predložení dokladu o úhrade za súťažné podklady. 2. Záujemcovia predkladajú žiadosti v originálnom vyhotovení, poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 09:00 h. do 12:00 h na adrese: Verejné obstarávanie, Ing. Dagmar Šoková, Trnavská 70, 821 02 Bratislava. Žiadosť o súťažné podklady bude akceptovaná faxom, alebo e-mailom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou, alebo osobne. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. 3. Ponuky doručí uchádzač v uzavretom obale (v dvoch vyhotoveniach - 1 x originál a doporučujeme 1 x kópia a 1 x na CD) s uvedením obchodného mena a sídla uchádzača s označením: Zberný dvor Trenčianska Turná technológia a vybavenie, PONUKA - NEOTVÁRAŤ! poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu: Obecný úrad Trenčianska Turná, Trenčianska Turná 86,913 21Trenčianska Turná - sekretariát. Uchádzač v ponuke uvedie kontaktné údaje: tel. č., fax, email, bankové spojenie. Verejný obstarávateľ bude posudzovať iba doklady uchádzačov, ktoré budú predložené ako originály alebo úradne osvedčené kópie. Všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav záujemcu v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. Doklady odporúčame, aby boli pevne zviazané, očíslované a parafované štatutárnym zástupcom. V prípade skupiny uchádzačov všetky doklady v ponuke odporúčame parafovať každým štatutárnym zástupcom skupiny alebo osobou splnomocnená štatutárnym zástupcom. 4. Zmluvy pre jednotlivé časti budú uzatvorené len v prípade kladného výsledku overenia procesu verejného obstarávania Poskytovateľom nenávratných finančných prostriedkov. 5. Uchádzač musí v referenčných listoch, prípadne v preukázaných obratoch uviesť finančnú hodnotu v EUR. Ak je v referenčnom liste, prípadne v preukázaných obratoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet môže byť dopísaný do referenčného listu ručne perom (prepočet kurzom uvedenej meny k mene euro, platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania. Platný kurz na prepočet uvedenej meny do meny na vyhodnotenie ponúk je daný zverejneným kurzovým lístkom NBS v uvedený deň.) 6. Skupina dodávateľov sa riadi § 31 zákona č. 25/2006 Z.z. Všetky dokumenty musia byť predložené v slovenskom jazyku, alebo preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov v českom jazyku.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
08.02.2013

Redakčné opravy

2691 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 35/2013
V oznámení 02060 - MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Trenčianska Turná, Bánovská 86, 913 21 Trenčianska Turná zverejnenom vo VVO č. 030/2013 zo dňa 12.02.2013 boli nesprávne zverejnené údaje Príloha A.I): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ ĎALŠIE INFORMÁCIE Kontaktné miesto (miesta): Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY Kontaktné miesto (miesta): Namiesto: Verejné obstarávanie, Ing.Dagmar Šoková, Trnavská 20, 821 02 Bratislava Viď: Verejné obstarávanie, Ing.Dagmar Šoková, Trnavská 70, 821 02 Bratislava
20294 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 252/2013
V oznámení 02060-MST verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Trenčianska Turná, Bánovská 86, 913 21 Trenčianska Turná zverejnenom vo VVO č. 030/2013 zo dňa 12.02.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané Namiesto: 31.12.2013 Viď: 31.03.2014

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité