Oznámenie 2150 - MSP

Obsah

2150 - MSP
Vestník č. 31/2013 - 13.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 2 podľa Vykonávacieho nariadenia Komisie (EÚ) č. 842/2011

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Stavebné práce
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1) NÁZOV, ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA
Obec Želovce
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00319716
Zdravotnícka 255, 991 06 Želovce

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Obec Želovce
Kontaktná osoba: Mgr. Martin Garaj
Mobil: +421 944096925
Telefón: +421 944096925
Fax: +421 259501301
Email: garaj.martin@dpb.sk
Internetová adresa (internetové adresy): http://www.zelovce.sk
Ďalšie informácie možno získať na adrese:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na adrese:
iné (vyplňte prílohu A.II)
Príloha A.II): ADRESY A KONTAKTNÉ MIESTA, ODKIAĽ MOŽNO ZÍSKAŤ SÚŤAŽNÉ PODKLADY A DOPLŇUJÚCE DOKUMENTY
Mgr. Martin Garaj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00319716
Olejkárska 1 , 814 52 Bratislava - Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): DPB, a.s.
Kontaktná osoba: Mgr. Martin Garaj
Mobil: +421 944096925
Telefón: +421 259501571
Fax: +421 259501301
Email: garaj.martin@dpb.sk
Internetová adresa (URL): http://www.zelovce.sk
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia zasielať na:
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
I.2) DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA
Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
I.3) HLAVNÁ ČINNOSŤ
Hlavný predmet alebo predmety činnosti:
Všeobecné verejné služby
I.4) ZADANIE ZÁKAZKY V MENE INÝCH VEREJNÝCH OBSTARÁVATEĽOV
Verejný obstarávateľ nakupuje v mene iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
II.1) OPIS
II.1.1) Názov pridelený zákazke verejným obstarávateľom
Kanalizácia a ČOV Želovce
II.1.2) Druh zákazky a miesto uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Projekt a uskutočňovanie prác
Hlavné miesto alebo lokalita uskutočňovania prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb: Obec Želovce
Kód NUTS
SK03
II.1.3) Informácie o verejnej zákazke, rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme (DPS)
Oznámenie zahŕňa verejnú zákazku
II.1.5) Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Vykonanie diela „Kanalizácie a ČOV Želovce“ podľa projektovej dokumentácie. Toto dielo zahŕňa najmä:
a) vypracovanie realizačnej dokumentácie - úplný a podrobný projekt slúžiaci na kompletnú realizáciu stavby vrátane spracovaného výškopisu a polohopisu obce Želovce;
b) vybudovanie splaškovej podtlakovej kanalizácie z tlakových rúr PVC DN 65-150 mm PN 10 s atestom pre podtlak pre celú obec Želovce vrátane možnosti napojenia budúcej výstavby;
c) vybudovanie čistiarne odpadových vôd. Nevyhnutnou súčasťou kanalizácie je vákuová stanica, ktorá odčerpaním vzduchu zo zberných tankov vyvíja podtlak, ktorý umožňuje posun odpadových vôd do tankov a ďalej na ČOV, kam sú vody prečerpávané pomocou v tankoch osadených ponorných kalových čerpadiel. Rozsah a popis prác vrátane špecifikácie je uvedený v súťažných podkladoch.
II.1.6) Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 45232400-6
Doplňujúce predmety
Hlavný slovník: 45232423-3, 45252127-4, 71320000-7, 45233223-8, 45231300-8, 45317100-3, 45332000-3
II.1.7) Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
II.1.8) Časti
II.1.9) Informácie o variantoch
II.2) MNOŽSTVO ALEBO ROZSAH ZMLUVY
Hodnota 7 500 000,0000 EUR
II.2.2) Informácie o opciách
II.2.3) Informácie o obnovenom obstarávaní
II.3) TRVANIE ZÁKAZKY ALEBO LEHOTA NA DOKONČENIE
Obdobie v mesiacoch (od zadania zákazky)
Hodnota: 48
ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1) PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
III.1.1) Požadované zábezpeky a záruky
Obstarávateľská organizácia bude požadovať od uchádzačov zloženie zábezpeky vo výške 75 000,- € (slovom: sedemdesiatpäťtisíc eur). Podmienky zloženia zábezpeky budú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2) Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Predmet zákazky môže byť spolufinancovaný:
- z finančných prostriedkov pridelených obstarávateľskej organizácii z Environmentálneho fondu a z vlastných finančných zdrojov obstarávateľskej organizácie.
III.1.3) Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Všetci členovia skupiny dodávateľov vytvorenej na dodanie predmetu zákazky musia udeliť splnomocnenie
jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny
v tomto verejnom obstarávaní. Plnomocenstvo musí byť podpísané osobami oprávnenými konať v mene
jednotlivých členov skupiny dodávateľov, ktorí plnomocenstvo udeľujú. Plnomocenstvo bude predložené ako
súčasť ponuky. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina pred podpisom zmluvy
vytvorila právne vzťahy podľa § 31 ods. (2) zákona o verejnom obstarávaní. Členovia skupiny dodávateľov budú
spoločne a nerozdielne ručiť voči verejnému obstarávateľovi za záväzky vzniknuté pri realizácii zmluvy a počas
záručnej lehoty.
III.1.4) Ďalšie osobitné podmienky
Opis osobitných podmienok: Verejný obstarávateľ bude ped podpisom zmluvy s úspešným uchádzačom vyžadovať od tohto uchádzača predloženie výškopisu a polohopisu obce Želovce. Výškopisom a polohopisom obce Želovce úspešný uchádzač obstarávateľskej organizácie potvrdí, že je uzrozumený s terénom a členením obce Želovce, má prehľad o parametroch a dispozíciach pozemkov v obci Želovce a na základe tohto výškopisu a polohopisu vypracuje realizačnú dokumentáciu. Výškopis a polohopis obce Želovce je nevyhnutný pre správne naprojektovanie, zrealizovanie a spustenie podtlakovej kanalizácie. Táto požiadavka je primeraná, nediskriminačná a jej potreba vyplynula z potreby správneho naprojektovania stavby.
III.2) PODMIENKY ÚČASTI
III.2.1) Osobné postavenie hospodárskych subjektov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijných alebo obchodných registrov
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 26 ods. (1) zákona overejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. (2), alebo podľa § 128 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní.
Doklady podľa § 26 ods. (2) zákona o verejnom obstarávaní, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uvedených v § 26 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní, musia byť v ponuke uchádzača predložené v originálnom vyhotovení, alebo úradne osvedčené kópie. Podľa § 26 ods. (4) zákona o verejnom obstarávaní: Ak uchádzač alebo záujemca nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Podľa § 26 ods. (5) zákona o verejnom obstarávaní: Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača alebo záujemcu.
III.2.2) Ekonomická a finančná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
BOD 1. Vyjadrenie banky a/alebo pobočky zahraničnej banky (bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách a/alebo pobočiek zahraničných bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých pobočkách zahraničných bánk), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, a že si plní voči banke a/alebo pobočke zahraničnej banke (bankám a/alebo pobočkám zahraničných bánk) všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov.
BOD 2: Súvaha, ktorou uchádzač - právnická osoba preukáže kladnú hodnotu svojho vlastného imania alebo výkaz o majetku a záväzkoch, ktorým uchádzač fyzická osoba preukáže kladný rozdiel medzi jeho majetkom a
jeho záväzkami.
BOD 3: Prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka.
Podľa § 27 ods. (2) zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia.
Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou
záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K BODU 1: Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením vyjadrenia banky a/alebo pobočky zahraničnej banky (bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých bankách a/alebo pobočiek zahraničných bánk, ak má uchádzač otvorené účty vo viacerých pobočkách zahraničných bánk), že uchádzač nie je v nepovolenom debete, a že si plní voči banke a/alebo pobočke zahraničnej banke (bankám a/alebo pobočkám zahraničných bánk) všetky záväzky, ktoré vyplývajú zo zriadenia účtu, prípadne z plnenia si záväzkov vyplývajúcich z úverových vzťahov a to za predchádzajúce tri roky až ku dňu vystavenia vyjadrenia banky a/alebo pobočky zahraničnej banky resp. len za tie roky, za ktoré je dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Každé vyjadrenie musí byť aktuálne a vydané bankou alebo pobočkou zahraničnej banky maximálne 3 mesiace pred predložením ponuky (t.j. doručením ponuky verejnému obstarávateľovi). K vyjadreniu banky a/alebo pobočky zahraničnej banky verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie čestného vyhlásenia uchádzača, že má otvorené účty len v bankách a/alebo pobočkách zahraničných bánk, od ktorých predložil vyjadrenie. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch. Upozorňujeme uchádzača, že výpis z účtu sa nepovažuje za vyjadrenie banky a/alebo pobočky zahraničnej banky. Vyjadrenie banky a/alebo pobočky zahraničnej banky musí byť originálom, alebo overenou kópiou. ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI A POTREBY PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ods. 6 ZÁKONA O VEREJNOM OBSTARÁVANÍ: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača.
K BODU 2: Splnenie vyššie uvedeného uchádzač - právnická osoba preukáže predložením ostatnej súvahy k 31.12.2011, resp. k príslušnému mesiacu v roku 2012 (podľa ukončenia ostatného hospodárskeho roka), overenej príslušným daňovým úradom, audítorom alebo iným príslušným orgánom; uchádzač fyzická osoba preukáže predložením ostatného výkazu o majetku a záväzkoch k 31.12.2011, resp. k príslušnému mesiacu v roku 2012 (podľa ukončenia ostatného hospodárskeho roka), overeného príslušným daňovým úradom, audítorom alebo iným príslušným orgánom.
Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie niektorým z určených dokladov v tejto požiadavke, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie.
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI A POTREBY PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ods. 6 ZÁKONAO VEREJNOM
OBSTARÁVANÍ: V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania ekonomickej spoľahlivosti uchádzača, t.j., že uchádzač nie je v úpadku, resp. mu nehrozí úpadok.
K BODU 3: Splnenie vyššie uvedeného uchádzač preukáže predložením prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za predchádzajúce tri hospodárske roky (t.j. 2009, 2010 a 2011), resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Dosiahnutý obrat uchádzača
v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, súhrnne za predchádzajúce tri hospodárske roky (t.j. 2009, 2010 a 2011) resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 6 000 000,00 € (slovom: šesť miliónov eur.) Uchádzač k prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, predloží aj výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch, potvrdené príslušným daňovým úradom, audítorom alebo iným príslušným orgánom za predchádzajúce tri hospodárske roky (t.j. 2009, 2010 a 2011), resp. za roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač predloží prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, vo forme prehľadnej tabuľky, v ktorej bude uvedený dosiahnutý obrat uchádzača v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, za jednotlivé hospodárske roky uvedený v mene EUR. K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Obratom v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, verejný obstarávateľ rozumie zhotovenie diela: ČOV alebo kanalizácia resp. vodovod. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie niektorým z určených dokladov v tejto požiadavke, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie tejto časti podmienok účasti za všetkých členov skupiny spoločne.
ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI A POTREBY PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ods. 6 ZÁKONA OVEREJNOM OBSTARÁVANÍ: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma finančné a ekonomické postavenie uchádzača. Na preukázanie finančného a ekonomického postavenia je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova situácia alebo spôsobilosť vykonávať určitú činnosť. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená, že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Výška obratu v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, poskytuje verejnému obstarávateľovi primeranú záruku, že uchádzač bude schopný plniť predmet verejného obstarávania. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky, lehotu splatnosti faktúr a dĺžku trvania tejto zákazky.
III.2.3) Technická spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok
Uchádzač v ponuke predloží nasledujúce doklady podľa § 28 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní, ktorými preukáže svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť na uskutočnenie predmetu zákazky:
BOD 1. Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov doplnený potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác a zhodnotenia uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom
1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ,
2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení. BOD 2: Potvrdenie (certifikát) o splnení noriem zabezpečenia kvality
BOD 3: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác.
BOD 4: Vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, certifikátmi vydanými autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov
K BODU 1: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác (diel) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov. Každé dielo bude na samostatnom liste, ktorým preukáže zhotovenie ČOV, alebo kanalizácie, resp. vodovodu.
Požaduje sa, aby uchádzač v rámci tohto zoznamu preukázal, že
a) zmluvná cena diel spolu za päť predchádzajúcich rokov je minimálne vo výške 7 500 000,00 € bez DPH a
b) jedna zákazka týkajúca sa zhotovenia kanalizácie je vo výške minimálne 2 500 000,00 € bez DPH;
c) jedna zákazka týkajúca sa zhotovenia ČOV je vo výške minimálne 1 000 000,00 € bez DPH.
Potvrdenia o uspokojivom vykonaní stavebných prác verejného obstarávateľa alebo odberateľa musia byť predložené v originálnom vyhotovení. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ.
V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie tejto časti podmienok účasti za všetkých členov skupiny
spoločne. ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI A POTREBY PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ods. 6 ZÁKONA OVEREJNOM
OBSTARÁVANÍ: Verejný obstarávateľ požadovaním tejto podmienky účasti skúma technickú a odbornú spôsobilosť uchádzača. Na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti je možné vyžadovať doklady, z ktorých sa dá primerane zistiť uchádzačova alebo záujemcova spôsobilosť realizovať určitú dodávku stavebných prác. Z hľadiska dodržiavania základných princípov vo verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ stanovil podmienky splniteľné a nediskriminačné a vzťahujú sa na zadávanú zákazku, to znamená, že verejný obstarávateľ stanovil podmienky účasti primerane k predmetu zákazky. Kvantitatívna a kvalitatívna charakteristika dodávok, ktorej sa predmet zákazky týka poskytuje verejnému obstarávateľovi primeranú záruku, že uchádzač bude schopný plniť predmet verejného obstarávania, čo do rozsahu a kvality. Podmienka účasti je potrebná a primeraná vo vzťahu k predmetu zákazky vzhľadom na rozsah predmetu zákazky, predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku trvania tejto zákazky.
K BODU 2: Uchádzač predloží certifikát o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 vydaný nezávislou inštitúciou, pričom verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia aj osvedčenie vydané príslušnými orgánmi členských štátov Európskej únie. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vydanie tohto certifikátu (napr. predloženie dokladu o prebiehajúcom procese certifikácie systému riadenia kvality a opísanie vlastného systému riadenia kvality, ktorý spĺňa požiadavky na vydanie tohto certifikátu). V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie tejto časti podmienok účasti za všetkých členov skupiny spoločne. ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI A POTREBY PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ods. 6 ZÁKONA OVEREJNOM OBSTARÁVANÍ:V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania technickej a odbornej spôsobilosti a spoľahlivosti uchádzača.
K BODU 3: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi riadiacich osôb, osobitne osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác (stavbyvedúci a zástupca stavbyvedúceho), s doložením dokladu o odbornej spôsobilosti pre vykonávanie predmetných stavebných prác v zmysle stavebného zákona č. 50/1976 Zb. a zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov pre činnosť stavbyvedúceho a zástupcu stavbyvedúceho opatrené originálom odtlačku a podpisom príslušnej odborne spôsobilej osoby (alebo predloží úradne osvedčené kópie). Verejný obstarávateľ príjme aj iný obsahom a rozsahom rovnocenný doklad vydaný príslušnou inštitúciou v inom štáte, predložený uchádzačom preukazujúci požadovanú skutočnosť. Uchádzač k zoznamu doloží doklad aspoň jednej osoby o odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho na vybrané činnosti vo výstavbe – vodohospodárske stavby. Doklad bude predložený ako kópia pôvodného dokladu s originálom odtlačku pečiatky a originálom podpisu tejto spôsobilej osoby. Ak je uvedená osoba v zamestnaneckom pomere k uchádzačovi, uchádzač priloží prehlásenie o tejto skutočnosti. Ak uvedená osoba nie je zamestnancom uchádzača, k dokladu o odbornej spôsobilosti bude priložené čestné vyhlásenie tejto osoby (originál), že v prípade úspešnosti predkladanej ponuky vykoná pre uchádzača potrebné činnosti na predmetnej stavbe. Aspoň jedna osoba zo zoznamu musí mať odbornú prax zodpovednej osoby na diele – realizácia stavby podtlakovej kanalizácie v minimálnej hodnote 1 000 000,00 eur. Tieto skutočnosti potvrdí pre túto zodpovednú osobu objednávateľ diela. Toto potvrdenie musí byť predložené uchádzačom ako originál. ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI A POTREBY PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ods. 6 ZÁKONA OVEREJNOM OBSTARÁVANÍ: Verejný obstarávateľ požaduje uvedené doklady ako dôkaz o dostatočných praktických skúsenostiach pracovníkov uchádzača a ich odborných kapacitách v oblasti stavebných prác obdobných predmetu zákazky.
K BODU 4: Uchádzač predloží vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov alebo na preukazovanie zhody stavebných výrobkov s technickými špecifikáciami. Vyhlásenie zhody, resp. certifikát sa musí týkať rúr a tvaroviek z PVC na tlakové a podtlakové kanalizačné systémy v zemi. Vyhlásenie zhody, resp. certifikát sa musí vzťahovať na rúry a tvarovky, ktoré sú uvedené v príslušných výkazoch súťažných podkladov, a ktoré uchádzač naceňuje v rámci svojej ponuky. ODÔVODNENIE PRIMERANOSTI A POTREBY PODMIENKY ÚČASTI PODĽA § 32 ods. 6 ZÁKONA OVEREJNOM OBSTARÁVANÍ: Verejný obstarávateľ požaduje uvedené doklady ako dôkaz o tom, že materiály, ktoré sa použijú na realizáciu stavby, sú certifikované a spĺňajú zákonné požiadavky na stavebné výrobky.
III.2.4) Informácie o vyhradených zákazkách
ODDIEL IV: POSTUP
IV.1) DRUH POSTUPU
IV.1.1) Druh postupu
Otvorená
IV.2) KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1) Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska
kritérií uvedených ďalej (kritériá na vyhodnotenie ponúk je potrebné uviesť s ich relatívnou váhou alebo v zostupnom poradí dôležitosti, ak nemožno z preukázateľných dôvodov uviesť ich relatívnu váhu)
1. Celková cena diela spolu v € bez DPH - 70
2. Úroveň technického riešenia - 30
IV.2.2) Informácie o elektronickej aukcii
IV.3) ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1) Referenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
1/2013
IV.3.2) Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tejto zákazky
Ak áno Predbežné oznámenie
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2012/S 243-399400
z: 18.12.2012
IV.3.3) Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívneho dokumentu
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 13.03.2013 12:00
Cena: 50,0000 EUR
Podmienky a spôsob platby: Účastník sa pri podaní písomnej žiadosti o súťažné podklady poštou, osobne, e-mailom preukáže zaplatením úhrady prevodom alebo vložením finančných prostriedkov na číslo účtu: 1712421254/0200. Ako variabilný symbol uvedie záujemca svoje IČO a do poznámky uvedie svoje obchodné meno.
IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 20.03.2013 09:00
IV.3.6) Jazyk (jazyky), v ktorom možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
SK
Lehoty a podmienky verejnej súťaže
IV.3.7) Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: 31.05.2013
IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 20.03.2013 10:30
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
VI.1) INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
VI.2) INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Pre potreby spracovania ponuky poskytne verejný obstarávateľ na požiadanie záujemcu aj pracovné verzie súťažných podkladov vo formáte .pdf.
2. V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou ponuky aj vystavené plnomocenstvo pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísané všetkými členmi skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov, podpisy musia byť úradne osvedčené. 3. Žiadosť o vysvetlenie súťažných podkladov záujemca musí doručiť verejnému obstarávateľovi do 13.03.2013. 4. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke, jej písomnej časti, predložil aj kópiu ponuky (mimo cenovej časti) na CD nosiči vo formáte pdf., alebo ekvivalent.
VI.4) ODVOLACIE KONANIE
VI.4.1) Orgán zodpovedný za odvolacie konanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.4.3) Úrad, od ktorého možno získať informácie o podaní odvolania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Dunajská 68, P.O.BOX 58, 820 04 Bratislava 24

Slovensko
Telefón: +421 250264176
Fax: +421 250264219
Internetová adresa (URL): http://www.uvo.gov.sk
VI.5) DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
10.02.2013

Redakčné opravy

4037 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 53/2013
V oznámení 02150 - MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Želovce, Zdravotnícka 255, 991 06 Želovce zverejnenom vo VVO č. 031/2013 zo dňa 13.02.2013 boli nesprávne zverejnené údaje III.2.3) Technická spôsobilosť Namiesto: (...)Tieto skutočnosti potvrdí pre túto zodpovednú osobu objednávateľ diela. Toto potvrdenie musí byť predložené uchádzačom ako originál. Viď: (...) V bode sa vypúšťajú tieto vety "Tieto skutočnosti potvrdí pre túto zodpovednú osobu objednávateľ diela. Toto potvrdenie musí byť predložené uchádzačom ako originál." a za slová "aspoň jedna osoba zo zoznamu musí mať odbornú prax zodpovednej osoby na diele realizácia stavby podtlakovej kanalizácie v minimálnej hodnote 1 000 000,00 eur." sa vkladajú nasledujúce vety: "Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky predložením podpísaného životopisu zodpovednej osoby a referenčným listom tejto zodpovednej osoby, v ktorom bude uvedené obchodné meno zhotoviteľa a objednávateľa stavby, jej hodnota a lehota dodania. Uchádzač ďalej priloží čestné vyhlásenie o pravdivosti uvedených údajov v životopise a referenčnom liste zodpovednej osoby. Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, ktorý je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch." IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 20.03.2013 09:00 Viď: 12.04.2013 09:00 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 20.03.2013 10:30 Viď: 12.04.2013 11:30 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk Nie Viď: Doplnený text: Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk "Áno" Dodatočné informácie o oprávnených osobách na otváraní ponúk: "Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti asplnomocnením na zastupovanie." VI.3) DOLŇUJÚCE INFORMÁCIE Namiesto: (...) 4. verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke, jej písomnej časti, predložil aj kópiu ponuky(mimo cenovej časti) na CD nosiči vo formáte pdf., alebo ekvivalent. Viď: (...) V bode sa vypúšťa nasledujúca veta "4. verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke, jej písomnej časti, predložil aj kópiu ponuky(mimo cenovej časti) na CD nosiči vo formáte pdf., alebo ekvivalent."
5577 - IOX publikovaná vo Vestníku číslo 71/2013
V oznámení 02150 - MSP verejného obstarávateľa/obstarávateľa Obec Želovce, Zdravotnícka 255, 991 06 Želovce zverejnenom vo VVO č. 031/2013 zo dňa 13.02.2013 boli nesprávne zverejnené údaje IV.3.4) Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť Namiesto: 12.04.2013 09:00 Viď: 19.04.2013 11:00 IV.3.8) Podmienky na otváranie ponúk Namiesto: 12.04.2013 11:30 Viď: 19.04.2013 12:00

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité