Oznámenie 2398 - MST

Obsah

2398 - MST
Vestník č. 34/2013 - 16.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Tovary
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Mesto Komárno
IČO: 00306525
Nám. gen. Klapku 1, 945 01 Komárno

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Pevnostný rad č. 3, 945 01 Komárno
Kontaktná osoba: Ing. Andrea Kabátová, Ing. Norbert Tóth
Mobil: +421 903459816
Telefón: +421 352851300
Fax: +421 357702703
Email: primator@komarno.sk; ntpartner@centrum.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.komarno.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Regionálny alebo miestny orgán
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. b)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Iné (uveďte)
Iný predmet (špecifikujte): samosprávna činnosť
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Potraviny pre školské jedálne v zriaďovateľskej pôsobnosti Mesta Komárno – mlieko a mliečne výrobky.
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Hlavné miesto dodania tovarov: Miesto dodania predmetu zákazky: Komárno, školské jedálne v zriaďovateľskej pôsobnosti Mesta Komárno: ŠJ Eotvosa 39, 94501 Komárno, ŠJ Mieru 2, 94501 Komárno, ŠJ Komenského 3, 94501 Komárno, ŠJ Práce 24, 945 01 Komárno, ŠJ Pohraničná 9, 945 01 Komárno.
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Predmetom zákazky je nákup a dovoz mlieka a mliečnych výrobkov pre školské jedálne v zriaďovateľskej pôsobnosti Mesta Komárno v nasledovnej skladbe a predpokladanom množstve: mlieko-trvanlivé polotučné, obsah tuku 1,5%- 4808 L, jogurt ovocný - rôzne príchute, ovocná zložka 18% 1752kg, smotanový jogurt - biely, tuk najmenej 8%,sušina 22%-17kg, smotanový jogurt - ovocný, tuk najmenej 8%,sušina 22%-318kg, smotana na šľahanie - pasterizovaná, tuk najmenej 12%-367 L, tekutý krém na varenie s rastlinným tukom 15%-94L, tekutý krém na šľahanie s rastlinným tukom 33%-856L, smotana pochúťková kyslá - tuk najmenej 16%-2072L, maslo čerstvé, množstvo tuku 82%-1471kg, rastlinná tuková nátierka s obsahom tuku 70% vhodná pre teplú aj studenú kuchyňu, vitamíny A, D3, E-3450kg, termizovaná nátierka so smotanou a rastlinným tukom obsah smotany 89-90%, obsah tuku 31-33%-228kg, syr tvrdý - plnotučný,obsah tuku 40%-1894kg, syr tvrdý, obsah tuku 30%-236kg, syr tavený roztierateľný, trojuholníkový-116kg, syr tavený smotanový v črievku - roztierateľný,sušina 40%, tuk v sušine 51 %-248kg, tvaroh jemný - sušina min.23%, tuk v sušine 8%-1284kg, tvaroh jemný hrudkovitý, obsah tuku v % 2,5-398kg, rastlinný tuk - na prípravu múčnikov s obsahom tuku 75%-76kg, zmes rastlinného oleja a tuku s maslovou arómou- obsah tuku 99%HM, vhodné pre teplú kuchyňu- 760 L, strakatý pudingový dezert vyrobený z kvalitného plnotučného mlieka bez konzervačných látok - rôzne druhy 350kg.
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 15500000-3
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
II.2.1. Celkové množstvo alebo rozsah
nákup a dovoz mlieka a mliečnych výrobkov pre školské jedálne v zriaďovateľskej pôsobnosti Mesta Komárno v nasledovnej skladbe a predpokladanom množstve: mlieko-trvanlivé polotučné, obsah tuku 1,5%- 4808 L, jogurt ovocný - rôzne príchute, ovocná zložka 18% 1752kg, smotanový jogurt - biely, tuk najmenej 8%,sušina 22%-17kg, smotanový jogurt - ovocný, tuk najmenej 8%,sušina 22%-318kg, smotana na šľahanie - pasterizovaná, tuk najmenej 12%-367 L, tekutý krém na varenie s rastlinným tukom 15%-94L, tekutý krém na šľahanie s rastlinným tukom 33%-856L, smotana pochúťková kyslá - tuk najmenej 16%-2072L, maslo čerstvé, množstvo tuku 82%-1471kg, rastlinná tuková nátierka s obsahom tuku 70% vhodná pre teplú aj studenú kuchyňu, vitamíny A, D3, E-3450kg, termizovaná nátierka so smotanou a rastlinným tukom obsah smotany 89-90%, obsah tuku 31-33%-228kg, syr tvrdý - plnotučný,obsah tuku 40%-1894kg, syr tvrdý, obsah tuku 30%-236kg, syr tavený roztierateľný, trojuholníkový-116kg, syr tavený smotanový v črievku - roztierateľný,sušina 40%, tuk v sušine 51 %-248kg, tvaroh jemný - sušina min.23%, tuk v sušine 8%-1284kg, tvaroh jemný hrudkovitý, obsah tuku v % 2,5-398kg, rastlinný tuk - na prípravu múčnikov s obsahom tuku 75%-76kg, zmes rastlinného oleja a tuku s maslovou arómou- obsah tuku 99%HM, vhodné pre teplú kuchyňu- 760 L, strakatý pudingový dezert vyrobený z kvalitného plnotučného mlieka bez konzervačných látok - rôzne druhy 350kg.
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 81 756,0000 EUR
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 24
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Viazanosť ponuky žiada verejný obstarávateľ zabezpečiť zábezpekou vo výške 3.000,-€ (slovom: tritisíc eur). 15.1. Spôsob a podmienky zloženia zábezpeky: -Zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa - Poskytnutím bankovej záruky za uchádzača Zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa. Banka:OTP Banka Slovensko, a.s. Číslo účtu:10043442 Kód banky:5200 Konštantný symbol:0558 Variabilný symbol:- Poznámka:zábezpeka Potraviny pre školské jedálne v zriaďovateľskej pôsobnosti Mesta Komárno mlieko a mliečne výrobky. (Všetky poplatky, t.j. poplatky banky Obstarávateľa a poplatky zahraničných bánk budú účtované na ťarchu príjemcu). 15.1.1 Finančné prostriedky musia byť pripísané na účet obstarávateľa najneskôr v momente uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Doba platnosti zábezpeky formou zloženia finančných prostriedkov na účet obstarávateľa trvá až do uplynutia lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 8.1 týchto súťažných podkladov. 15.1.2 Ak finančné prostriedky nebudú zložené na účte obstarávateľa podľa článkov uvedených vyššie, bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený. Poskytnutím bankovej záruky za uchádzača Poskytnutie bankovej záruky sa riadi ustanoveniami § 313 až § 322 Obchodného zákonníka. Záručná listina môže byť vystavená bankou so sídlom v Slovenskej republike, pobočkou zahraničnej banky v Slovenskej republike alebo zahraničnou bankou. Doba platnosti bankovej záruky môže byť v záručnej listine obmedzená najmenej do uplynutia lehoty viazanosti ponúk podľa bodu 8.1 týchto súťažných podkladov. Záručná listina, v ktorej banka písomne vyhlási, že uspokojí obstarávateľa (veriteľa) za uchádzača do výšky finančných prostriedkov, ktoré veriteľ požaduje ako zábezpeku viazanosti ponuky uchádzača, musí byť súčasťou ponuky. Ak záručná listina nebude súčasťou ponuky, bude uchádzač z verejnej súťaže vylúčený. Ak bude uchádzač vyžadovať vrátenie originálu záručnej listiny banky, v ponuke predloží originál záručnej listiny banky (voľný, neviazaný s ponukou) a v origináli ponuky jej overenú kópiu zviazanú s ponukou. 15.2Podmienky vrátenia alebo uvoľnenia zábezpeky po uplynutí lehoty viazanosti ponúk 15.2.1Ak uchádzač zložil finančné prostriedky na účet obstarávateľa podľa bodu 15.1 týchto súťažných podkladov, obstarávateľ ju vráti aj s úrokmi, ak mu ich jeho banka alebo pobočka zahraničnej banky poskytuje. 15.2.2Zábezpeka bude uvoľnená uchádzačom najneskôr do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy a to tým spôsobom, že sa vystaví banke prevodný príkaz na prevod finančných prostriedkov, ktoré slúžili ako zábezpeka, prípadne vrátane prislúchajúcich úrokov. 15.2.3Ak uchádzač zložil zábezpeku formou bankovej záruky, táto zanikne uplynutím lehoty, na ktorú bola vystavená, ak veriteľ (obstarávateľ) neoznámi banke písomne svoje nároky z bankovej záruky vzniknuté počas lehoty viazanosti ponúk. Originál ani kópie bankovej záruky sa uchádzačom nevracajú. 15.3Podmienky vrátenia zábezpeky pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk 15.3.1Obstarávateľ pred uplynutím lehoty viazanosti ponúk uvoľní zábezpeku do siedmich dní, ak: a) uchádzač nesplnil podmienku účasti vo verejnej súťaži a obstarávateľ ho z verejnej súťaže vylúčil a uchádzač nepodal námietku proti postupu obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods 5 zákona o verejnom obstarávaní b) vylúčil jeho ponuku pri vyhodnocovaní ponúk a uchádzač nepodal námietku proti postupu obstarávateľa v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 15.3.2 Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač podľa podmienok uvedených v bode 15.1 15.3.3 V prípade predĺženia lehoty viazanosti ponúk, zábezpeka naďalej zabezpečuje viazanosť ponuky až do uplynutia predĺženej lehoty viazanosti ponúk. 15.3.4 Zábezpeka prepadne v prospech obstarávateľa alebo si obstarávateľ uplatní záručnú listinu banky, ak uchádzač odstúpi od svojej ponuky v lehote viazanosti ponúk. 15.3.5 Ak obstarávateľ zruší použitý postup zadávania zákazky, bezodkladne vráti uchádzačom zábezpeku. 15.3.6V prípade, že je banková záruka vystavená na kratšiu dobu, ako je predĺžená lehota viazanosti ponúk, bude uchádzač obstarávateľom pred uplynutím pôvodnej lehoty viazanosti ponúk vyzvaný na doručenie listiny vystavenej bankou, dokladujúcou jej predĺženie. V tomto prípade môže uchádzač nahradiť bankovú záruku zložením finančných prostriedkov na bankový účet obstarávateľa v požadovanej výške, ak tak urobí v pôvodnej lehote viazanosti ponúk.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Verejný obstarávateľ uzavrie na základe výsledku elektronickej aukcie Rámcovú zmluvu na dodanie tovaru podľa ustanovenia § 409 a násl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov a podľa § 45 ods. 1 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní. 4.2. Podrobné vymedzenie obchodných podmienok tvorí samostatnú kapitolu súťažných podkladov, a to kapitolu D. Obchodné podmienky v nadväznosti na kapitolu B. Opis predmetu zákazky a kapitolu C. Spôsob určenia ceny. 4.3. Predmet zákazky sa bude financovať z rozpočtových prostriedkov verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. Vlastná platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v euro po dodaní tovaru na základe predloženej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia verejnému obstarávateľovi.
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1.Uchádzač musí spĺňať podmienky uvedené v § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukáže ich v zmysle § 26 ods. 2 citovaného zákona predložením originálnych dokladov alebo ich overených kópií požadovaných v bodoch 1.1 až 1.7, ktoré musia byť súčasťou ponuky. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: 1.1.§ 26 ods. 1 písm. a) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny. Uvedenú skutočnosť preukáže platným výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla. Výpis z registra trestov musí byť nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, pričom: 1.1.1.fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov, 1.1.2.právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača.1.2.§ 26 ods. 1 písm. b) nebol on ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním. Uvedenú skutočnosť preukáže platným výpisom z registra trestov alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla. Výpis z registra trestov musí byť nie starší ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, pričom: 1.2.1. fyzická osoba podnikateľ predloží výpis z registra trestov za osobu, na ktorú je vydané živnostenské oprávnenie alebo iné než živnostenské oprávnenie podľa osobitných predpisov, 1.2.2. právnická osoba podnikateľ predloží výpisy z registra trestov za osoby, ktoré sú štatutárnym orgánom alebo členmi štatutárneho orgánu uchádzača. 1.3.§ 26 ods. 1 písm. c) nie je voči nemu vedené konkurzné konanie, nie je v konkurze, v likvidácii, ani nebol proti nemu zamietnutý návrh na vyhlásenie konkurzu pre nedostatok majetku. Uvedenú skutočnosť preukáže potvrdením príslušného súdu alebo rovnocenným dokladom vydaným príslušným súdom alebo správnym orgánom v krajine jeho sídla. Potvrdenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, ( údaje potvrdí príslušný okresný súd ), 1.4.§ 26 ods. 1 písm. d) nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Uvedené skutočnosti preukáže: 1.4.1.potvrdením ( potvrdeniami ) príslušnej zdravotnej poisťovne alebo poisťovní, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii platiteľov zdravotného poistenia, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky poistného, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Potvrdenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 1.4.2.potvrdením príslušnej sociálnej poisťovne, v ktorej je uchádzač vedený v evidencii sociálneho poistenia a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, že uchádzač nemá v Slovenskej republike alebo v krajine svojho sídla evidované nedoplatky sociálneho poistného a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Potvrdenie musí byť nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 1.5.§ 26 ods. 1 písm. e) nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia. Uvedenú skutočnosť preukáže potvrdením miestne príslušného daňového úradu nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 1.6.§ 26 ods. 1 písm. f) je oprávnený dodávať tovar. Uvedenú skutočnosť preukáže dokladom o oprávnení dodávať tovar, 1.6.1.aktuálny výpis zo živnostenského registra resp. originál alebo overenú kópiu živnostenského listu, ( predkladá fyzická osoba- podnikateľ a príspevková organizácia podnikateľ ), 1.6.2.aktuálny výpis z obchodného registra resp. originál alebo overenú kópiu zápisu do obchodného registra, ( predkladá právnická osoba podnikateľ, fyzická osoba podnikateľ zapísaná v obchodnom registri ), 1.6.3.iné než živnostenské oprávnenie vydané podľa osobitných predpisov originál, alebo jeho overenú kópiu. 1.7.§ 26 ods. 1 písm. g) nebolo mu v predchádzajúcich troch rokoch preukázané závažné porušenie odborných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. 2.Uchádzač môže nahradiť doklady uvedené v bode 1.1 až 1.6 potvrdením Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. 3.Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bodoch 1.1. až 1.6. alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. 4.Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov a táto nepredloží požadované doklady požadované v bode 1.1. až 1.6. za každého člena skupiny osobitne, bude uchádzač zo súťaže vylúčený.
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
5. Uchádzač musí v ponuke predložiť informácie a dokumenty, ktorými preukazuje finančné a ekonomické postavenie v zmysle ust. §27 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Preukáže ich predložením týchto dokladov: §27 ods.1 písm. a): vyjadrenie banky, v ktorej má uchádzač otvorený/vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť si finančné záväzky, pričom doklad odo dňa jeho vystavenia nesmie byť starší ako tri mesiace odo dňa vystavenia ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 5.1. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
6. Uchádzač musí v ponuke predložiť doklady, ktorými preukazuje, že v predchádzajúcom období bol technicky spôsobilý alebo odborne spôsobilý úspešne plniť zmluvy rovnakého alebo podobného charakteru ako zmluva, ktorá je požadovaná, a v súčasnom období je technicky spôsobilý alebo odborne spôsobilý riadne plniť takúto zmluvu. Technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť v zmysle §28 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní preukáže uchádzač predložením týchto dokladov: 6.1. § 28 ods. 1 písm. a): Zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Vyžaduje sa zoznam dodávok tovaru za rovnaký alebo podobný charakter predmetu zákazky, t. j. dodanie mliečnych výrobkov, zrealizovaných ( riadne splnených ) pre školské jedálne, detské domovy a domovy dôchodcov za obdobie posledných troch rokov: Zoznam dodávok bude v hlavičke obsahovať: -názov / obchodné meno odberateľa, -sídlo / miesto podnikania odberateľa, -typ zmluvy a dátum jej uzavretia a platnosti, -predmet zmluvy, -zmluvnej lehoty dodania, - podiel objemu subdodávok v %, -kontaktné adresy odberateľov vrátane telefónnych čísel, u ktorých je možné overenie predkladaných informácií. Zoznam dodávok musí obsahovať všetky hore uvedené požadované údaje. Verejný obstarávateľ vyžaduje pri všetkých zmluvách uvedených v zozname potvrdenie odberateľmi podľa vzoru A Potvrdenie odberateľa o plnení. Ak odberateľom bol verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ; ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača o ich dodaní. Potvrdenia, resp. vyhlásenia budú predložené v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie. Pokiaľ došlo k transformácii verejného obstarávateľa ( obstarávateľa ) s prevzatím zodpovednosti, bude uznaná aj referencia od nástupníckej organizácie. Prevod práv bude deklarovať nástupnícka organizácia v čestnom vyhlásení s podpisom a pečiatkou nového štatutárneho orgánu v originálnom vyhotovení. 6.2. Patným rozhodnutím Regionálneho úradu verejného zdravotníctva SR - povolenie na spracovanie ( resp. výrobu ), prevádzku, skladovanie, manipuláciu a uvádzanie výrobkov na trh v SR v zmysle ust. zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia. 6.3. Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti môže uchádzač využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať s kapacitami osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti.
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
5500/39443/OOP/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.03.2013 12:00
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
19.03.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 19.03.2013 13:00
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk (ak sa uplatňuje)
Otváranie ponúk bude v súlade s ustanovením § 43 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Požiadať o súťažné podklady možno, e-mailom, faxom alebo písomne v slovenskom jazyku. V prípade požiadania o sútažné podklady e-mailom je záujemca povinný toto potvrdiť aj písomne do 3 dní odo dňa doručenia e-mailu. Súťažné podklady budú poskytované záujemcovi poštou, príp. osobne na základe dohovoru. Záujemca doručí ponuku poštou alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávatel si vyhradzuje právo neprijať žiadnu ponuku v prípade, ak ponúkaná cena presiahne obstarávateľom vyhradený financný limit na predmet zákazky. Ak v priebehu verejného obstarávania úspešný uchádzač odstúpi zo sútaže, obstarávateľ ako úspešného uchádzača určí nasledujúceho uchádzača v poradí.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
13.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité