Oznámenie 2407 - MSS

Obsah

2407 - MSS
Vestník č. 34/2013 - 16.02.2013

OZNÁMENIE O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Formulár: Príloha č. 4 podľa Vyhlášky č. 530/2009 Z. z.

Druh postupu: Verejná súťaž
Druh zákazky: Služby
ODDIEL I. VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
I.1. Názov, adresy a kontaktné miesto (miesta)
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
IČO: 00165182
Námestie SNP 33, 813 31 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktné miesto (miesta): Ministerstvo kultúry SR
Kontaktná osoba: Jana Petrovičová
Telefón: +421 220482555
Fax: +421 220482573
Email: jana.petrovicova@culture.gov.sk
Adresa hlavnej stránky verejného obstarávateľa (URL): http://www.culture.gov.sk
Ďalšie informácie možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Súťažné a doplňujúce podklady (vrátane podkladov pre súťažný dialóg a dynamický nákupný systém) možno získať na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
Ponuky alebo žiadosti o účasť budú doručené na:
už uvedenej adrese a kontaktnom mieste (miestach)
I.2. Druh verejného obstarávateľa a hlavný predmet alebo predmety činnosti
I.2.1. Druh verejného obstarávateľa
Ministerstvo alebo iný štátny orgán vrátane jeho regionálnych alebo miestnych útvarov
Zatriedenie subjektu podľa zákona
§ 6 ods. 1 písm. a)
I.2.2. Hlavný predmet alebo predmety činnosti
Všeobecné verejné služby
I.2.3. Verejný obstarávateľ nakupuje pre iných verejných obstarávateľov
ODDIEL II. PREDMET ZÁKAZKY
II.1. Opis
II.1.1. Názov zákazky podľa verejného obstarávateľa
Vypracovanie Správy o stave kreatívneho priemyslu na Slovensku
II.1.2. Druh zákazky a miesto uskutočňovania stavebných prác, dodania tovarov alebo poskytovania služieb
Kategória služby číslo
27
Hlavné miesto poskytovania služieb: Ministerstvo kultúry SR, Nám SNP 33, 813 31 Bratislava
NUTS kód: (pre zvolenú kategóriu)
SK01
II.1.3. Oznámenie zahŕňa
Verejnú zákazku
II.1.5. Stručný opis zákazky alebo nákupu (nákupov)
Poskytovanie komplexných služieb súvisiacich s vypracovaním Správy o stave a potenciáli kreatívneho priemyslu na Slovensku. Správa musí obsahovať minimálne údaje: -Popis existujúcich klasifikácií a formálnych prístupov k definícii kreatívneho priemyslu.
-Definícia rámcov kreatívneho priemyslu na Slovensku s prihliadnutím na historický vývoj a kontext verejných politík.
-Popísanie stavu jednotlivých oblastí kreatívneho priemyslu na Slovensku s prihliadnutím na príklady dobrej praxe.
-Štruktúra sektora kreatívneho priemyslu a vzájomné vzťahy.
-Pomenovanie základných problémov a výziev sektora kreatívneho priemyslu.
-Existujúce dáta definujúce sektor kreatívneho priemyslu z hľadiska ekonomických ukazovateľov a investičného potenciálu.
-Návrh ďalších krokov a strategických opatrení na podporu a rozvoj kreatívneho priemyslu,
II.1.6. Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný predmet
Hlavný slovník: 75100000-7
II.1.7. Rozdelenie na časti
II.1.8. Povoľuje sa predloženie variantných riešení
II.2. Množstvo alebo rozsah zákazky
Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH
Hodnota 100 000,0000 EUR
II.2.2. Opcie
II.3. Trvanie zmluvy alebo lehoty uskutočnenia
Obdobie v mesiacoch (od uzatvorenia zmluvy)
Hodnota: 4
ODDIEL III. PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
III.1. Podmienky týkajúce sa zmluvy
III.1.1. Požadované zábezpeky a záruky
Zabezpeka sa vyžaduje v zmysle § 36 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov vo výške 5 000,- €.
Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
III.1.2. Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa riadia
Predmet zákazky bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu.
III.1.4. Ďalšie osobitné podmienky, ktorým podlieha plnenie zmluvy
III.2. Podmienky účasti
III.2.1. Osobné postavenie uchádzačov a záujemcov vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do profesijného alebo obchodného registra
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 26 ods. 1 zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o VO) a ich splnenie preukáže podľa § 26 ods. 2 zákona o VO požadovaných v bodoch 1.1 až 1.7:
1.1 výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, za trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskej únie, za trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, za trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, alebo za trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, alebo za trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme
1.2 výpis z registra trestov nie starší ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu právoplatne odsúdený za trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním, 1.3 potvrdenie príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nebol na neho vyhlásený konkurz, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku 1.4 potvrdenie (potvrdenia) príslušnej zdravotnej poisťovne (zdravotných poisťovní), nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na zdravotné poistenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.5 potvrdenie Sociálnej poisťovne, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované nedoplatky poistného na sociálne poistenie a príspevkov na starobné dôchodkové sporenie, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.6 potvrdenie miestne príslušného daňového úradu, nie staršie ako tri mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, že nemá evidované daňové nedoplatky, ktoré sa vymáhajú výkonom rozhodnutia, 1.7 doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. 1.8 Uchádzač môže doklady uvedené v bode 1.1 až 1.7 nahradiť predložením platného potvrdenia Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov (originál alebo úradne osvedčená fotokópia).
1.9 Ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike a krajina jeho sídla nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 26 ods. 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, môže doklady požadované v bodoch 1.1 až 1.7 nahradiť čestným vyhlásením, podľa predpisov platných v krajine jeho sídla. 1.10 Ak má uchádzač sídlo v členskom štáte inom ako Slovenská republika a právo tohto členského štátu neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, možno ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača
III.2.2. Ekonomické a finančné postavenie
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, uvedené v § 27 ods. 1, písmeno d) zákona o VO:
- prehľadom o celkovom obrate alebo prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia revádzkovania činnosti minimálne vo výške 100 000,- €.
III.2.3. Technická alebo odborná spôsobilosť
Informácie a formálne náležitosti nevyhnutné na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti
1. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona č. 25/2006 Z. z. zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí tento verejný obstarávateľ, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak to nie je možné, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich dodaní.
2. podľa § 28 ods. 1 písm. g) ZVO: údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii riadiacich zamestnancov, osobitne osôb zodpovedných za poskytnutie služby.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov (ak je to uplatniteľné)
1. Uchádzač predloží zoznam dodávok v oblasti podpory kreatívneho priemyslu a schém podpory inovačného podnikania s vysokou pridanou hodnotou, zrealizovaných za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o uspokojivom dodaní (referenciami). Minimálne dve referencie za predchádzajúce tri roky.
2. Uchádzač predloží zoznam o preukázateľnej spolupráci a predchádzajúcich projektov s relevantnými subjektami v oblasti kreatívneho priemyslu na Slovensku, zrealizovaných za predchádzajúce tri roky doplnený potvrdeniami o uspokojivom dodaní (referenciami). Zoznamy aj potvrdenia musia obsahovať minimálne tieto údaje: 1) obchodné meno a sídlo poskytovateľa služby, 2) obchodné meno a sídlo odberateľa (zhotoviteľa / autora), 3) zmluvný termín dodania, skutočný termín dodania, 4) celkovú zmluvnú cenu za dodanie tovaru v EUR bez DPH;
3. Záujemca predloží profesijné životopisy osôb, ktoré budú zodpovedné za poskytnutie služby v požadovanom počte a rozsahu:
a) minimálne dvoch interných expertov s profesionálnym portfóliom v oblasti analýz kreatívneho priemyslu, inkubátorovej podpory podnikania a kreatívnej ekonomiky s minimálnou praxou 5 rokov,
b) minimálne jedného externého senior experta so skúsenosťami s podobnými analýzami v zahraničí - požadovaná minimálna prax 10 rokov,
c) minimálne jedného externého experta so skúsenosťami s podobnými analýzami v zahraničí - požadovaná minimálna prax 5 rokov
Preukázanie splnenie podmienok na osoby, ktoré budú zodpovedné za poskytnutie služby v požadovanom počte a rozsahu:
a)osobné a profesijné údaje, roky praxe, resp. odborné skúsenosti a znalosti. Profesijný životopis požadujeme uviesť v minimálnom rozsahu:
-titul, meno a priezvisko,
-vzdelanie, t.j. inštitúcia, rok ukončenia, dosiahnutý najvyšší stupeň vzdelania
-kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky (napr. získané certifikáty, absolvované školenia)
-história zamestnania (rok, miesto výkonu, zamestnávateľ, pozícia)
-odborné skúsenosti (názov projektu, odborne od-do, odberateľ, pozícia na projekte, popis projektu -čestné vyhlásenie o pravdivosti uvedených dokladov
-dátum a podpis experta
b)Vzdelanie bude dokladované predložením originálu alebo úradne overenej kópie dokladu o vzdelaní.
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.1. Poskytovanie služby je vyhradené pre určitú profesiu
III.3. Osobitné podmienky zákaziek na poskytovanie služieb
III.3.2. Vyžaduje sa, aby právnické osoby uviedli mená a odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za poskytnutie služby
ODDIEL IV. POSTUP
IV.1. Druh postupu
IV.1.1. Druh postupu
Verejná súťaž
IV.2. KRITÉRIÁ NA VYHODNOTENIE PONÚK
IV.2.1. Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena
IV.2.2. Použije sa elektronická aukcia
Ak áno, ďalšie informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
IV.3. ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
IV.3.1. Evidenčné číslo spisu, ktoré pridelil verejný obstarávateľ
MK 01/2013
IV.3.2. Predchádzajúce oznámenie (oznámenia) týkajúce sa tejto zákazky
IV.3.3. Podmienky na získanie súťažných podkladov a doplňujúcich dokumentov alebo informatívnych dokumentov
Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo o prístup k dokumentom
Dátum a čas: 07.03.2013 23:59
Úhrada za súťažné podklady
IV.3.4. Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
18.03.2013 12:00
IV.3.6. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Do termínu
Dátum: 30.06.2013
IV.3.7. Podmienky otvárania ponúk
Dátum a čas: 18.03.2013 13:00
ODDIEL VI. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
VI.1. Toto obstarávanie sa bude opakovať
VI.2. Zákazka sa týka projektu /programu financovaného z fondov EÚ
VI.3. Ďalšie informácie
Predmetné verejné obstarávanie je realizované prostredníctvom Elektronického verejného obstarávania - EVO. Záujemcovia, ktorí majú záujem zúčastníť sa v tomto verejnom obstarávaní sa musia zaregistrovať do systému EVO. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú na www.evo.gov.sk.
VI.4. Dátum odoslania tohto oznámenia
13.02.2013

Súvisiace oznámenia

Profil Obstarávateľa


Dôležité